Tak jsem neodolal, ten hype všude kolem je mocný, odkládám všechny rozehrané hry a už jsem v tom taky :)
Diskuze
@Marcusss (07.08.2023 08:59): jj, velmi mě potěšil ten quest, jak příběhem tak odměnou. :-)
@Paul (07.08.2023 11:59): Klidně tam mrkni, vrátit se můžeš vždy. Důležitý herní milník je 5 lvl, kdy bojové postavy dostávají útok navíc. Pak jde vše hned o dost lépe jak nad zemí, tak v podzemí :)
@Paul (07.08.2023 11:59): Druida bych určitě ještě zkusil najít, ale jinak lvl 4 je na Underdark přesně ten doporučovaný. 5-6 je doporučené rozmezí pro načatí druhého aktu.
Já se teď na lvl 8 zašprajcnul u něčeho, co považuju za náběh do finiše druhého aktu, a zároveň jsem absolutně bezradný, co jiného bych ještě mohl zkoušet, takže asi holt smolík a nějak to bude muset jít. :)
Já se teď na lvl 8 zašprajcnul u něčeho, co považuju za náběh do finiše druhého aktu, a zároveň jsem absolutně bezradný, co jiného bych ještě mohl zkoušet, takže asi holt smolík a nějak to bude muset jít. :)
Když mám lvl 4 a ještě jsem nenašel ani toho druida (ale zabil jsem gobliní léčitelku, když se mě pokusila uspat, aniž bych vyvolal alarm) tak bych asi ještě neměl chodit do toho podzemí co? To bude předpokládám na vyšší level.
@MikeKing (07.08.2023 08:43): Tak dnes to rozehraji. Přiměla mě osoba blízká, co to chce hrát v co-opu. Já bych se normálně bránil. Navrhoval jsem dvojku. Ale prý je to moc stará hra a nikdo to nechce dnes hrát. Se mi to posmívání dungeonům vrací jak bumerang. :'( :D
@MikeKing (07.08.2023 08:43): Tetička Ethel? :)
@Paul (06.08.2023 23:20): Apropo, hned v Actu 1 je quest, kterej svou atmosférou a scénářem jako by vypadl ze Zaklínače 3. U toho zaplesá srdce každého fanouška. :-)
@Jab (06.08.2023 22:40): Já sem obrovskej BG fanatik, celou sérii sem prošel vícekrát než dokážu spočítat, ale musím říct, že zatím, na začátku aktu 2 u mě BG 3 taky vede nad jedničkou, až sem sám z toho trochu zaraženej....
@Jab (06.08.2023 22:40): Já sem obrovskej BG fanatik, celou sérii sem prošel vícekrát než dokážu spočítat, ale musím říct, že zatím, na začátku aktu 2 u mě BG 3 taky vede nad jedničkou, až sem sám z toho trochu zaraženej....
Je to bug, že pokud necháte Shadowheart v kempu, tak z nějakého důvodu její artefakt přeskočí do inventáře custom postavy a boundne se tam? :/
@Paul (06.08.2023 22:30): Hmm, takže to mají lidi omodované hádám, protože ty výtvory na Steamu moc nevypadají na 6 hlav.
@Red (07.08.2023 00:29): Jako oba díly mají něco do sebe, dvojka má rozhodně lepší writing, questy, větší spád a za mě i mnohem zábavnější souboje, ale zase nemá ten "velký", "otevřený" (na sebe navazující) svět, nemá logicky takové to kouzlo začínající party dobrodruhů, která má zpočátku problémy porazit i vlka, nemá takovou tu uklidňující, pohodovou, umírněnou, do jisté míry investigativní atmosféru, vlastně mi přijde že se trochu podobá prvním Falloutům (které jsou tedy ještě více svobodné). Dvojku mám tedy raději (za mě hra s asi ideálním poměrem mezi dialogy, souboji, linearitou/nelinearitou), ale časem jsem si hodně oblíbil i jedničku a vlastně jsou to v podstatě dost odlišné hry, když se to tak vezme, každá má to své :).
Ale ty Bioware RPG, které přišly po BG 2 s oním typickým "mustrem", jak říkáš, mě třebas nebaví vůbec.
Ale ty Bioware RPG, které přišly po BG 2 s oním typickým "mustrem", jak říkáš, mě třebas nebaví vůbec.
No já zase začal hrabat v hardwaru abych si pořídil komp důstojný BG 3.
Jinak se tady nadává na jedničku a jak je dvojka nejlepší RPG. Já hrál prvně právě dvojku, dostala mě z toho modu normální do modu hráč počítačových her. Nicméně potom jsem zpětně hrál jedničku a světe div se jsem ji zatím dohrál tak 2x více než dvojku. Mě se moc nelíbí ta nalinkovanost dvojky, po prvním dohrání jsem prakticky věděl kde je co. Hlavně dvojka potom vytvořila otravný mustr pro všechny další RPG (základna, hovory se společníky a loyality missions, specialní mise/lokace dle povolání atd,)
Jinak se tady nadává na jedničku a jak je dvojka nejlepší RPG. Já hrál prvně právě dvojku, dostala mě z toho modu normální do modu hráč počítačových her. Nicméně potom jsem zpětně hrál jedničku a světe div se jsem ji zatím dohrál tak 2x více než dvojku. Mě se moc nelíbí ta nalinkovanost dvojky, po prvním dohrání jsem prakticky věděl kde je co. Hlavně dvojka potom vytvořila otravný mustr pro všechny další RPG (základna, hovory se společníky a loyality missions, specialní mise/lokace dle povolání atd,)
@Paul (06.08.2023 23:20): Pravda zaím žádné sidequesty. Všechno tak nějak padá do příběhové linky.
@Jab (06.08.2023 22:57): nj, kdyby mi to ta jednička tak neznechutila tak jsem dvojku dal dávno...takhle je tady šance že se k ní budu po trojce chtít vrátit. A btw k těm questům, zatím jsem tu za 20 hodin hraní neviděl žádný odpadky typu sidequestů v DA Inquisition nebo FF15, takže bych řekl že tu bude po vzoru Witcher 3 kvalita spojená s kvantitou.
@Paul (06.08.2023 22:55): Za hraní trojky před dvojkou by mělo následovat peklo. :)
@Jab (06.08.2023 22:40): no, za mě, ačkoliv to zatím není žádná 10/10 GOTY (to snad ještě přijde), tak je to už comfortably výrazně lepší než BG1.
@Paul (06.08.2023 22:30): I kdyby to mělo miliardu, tak to vždy bude nejhorší díl trilogie. Páč to dělá Larian. A ti prostě nemají tah na branku. Rychle jsem instaloval dvojku a přes pár těžších soubojů v Athkatle splnil během hodiny asi pět questů. Takhle má vypadat RPG. Raději menší kvantita a vyšší kvalita. :)
@Fritol (06.08.2023 13:18): máš u každý rasy na výběr z cca šesti hlav, který kromě vlasů a vousů nelze dále upravovat, takže návod fakt není potřeba..
@Jab (06.08.2023 20:18): peak 814K, skoro o 300K víc než byl tady můj (ze všech nejoptimističtější) odhad je fakt dost masakr...ten word of mouth v kombinaci s AAA production values dělá strašně moc. Hogwarts Legacy to asi už nepřekoná, ale je to o prsa korejský ženy (zdravíme piráty).
@Charllize (06.08.2023 12:14): hele Lea Zel asi moc "tradičně hot" není, ale najdou se tu dobře vypadající postavy všech možnejch druhů. Nejlíp vypadaj ale goblinky, wtz.
@Jab (06.08.2023 20:18): peak 814K, skoro o 300K víc než byl tady můj (ze všech nejoptimističtější) odhad je fakt dost masakr...ten word of mouth v kombinaci s AAA production values dělá strašně moc. Hogwarts Legacy to asi už nepřekoná, ale je to o prsa korejský ženy (zdravíme piráty).
@Charllize (06.08.2023 12:14): hele Lea Zel asi moc "tradičně hot" není, ale najdou se tu dobře vypadající postavy všech možnejch druhů. Nejlíp vypadaj ale goblinky, wtz.
Njn. Tak už vlastním a teď instaluji...
Dilema u druidů Tak mne moje paladinská čest dovedla až k Nettie, která po mně chce slib, že se zabiju když se začnu měnit v Mind Flyera. Problém je, že se kloním k rozhodnutí používat Illithid powers mimo jiné proto, že je na celé té proměně něco divného, a to že se zatím metamoptrfóza neprojevuje a může to být docela dobrá mechanika pokud ji nebudu používat zlým způsobem. No a z této konverzace s druidkou Nettie neplyne, zda slib dávám už na to, že jak se začnou projevovat Illithidí schopnosti (protože je chci občas používat) nebo až na to, když se začnu měnit v Mind flyera (pokud se v něj začne člověk měnit). Podle webu je lákavé řešení, že za to že se člověk vzepře a zabije jí, protože se nenachá od ní zabít nebo nechce dát ten slib, nalootuje spoostu lektvarů a užitečných věcí a vlastně z té situace vyjde jako vítěz. Ale kloním se k tomui jí to slíbit, ale nevím zda hra chápe že slibuju sebevraždu jako nejzašší řešení. Já to tak chápu. A proto ten slib dám. Ona to furmulue tak, že to mám udělat když začnu cítit jakékoliv symptomy. Ale já to slibuju tak, že jde o symptomy přeměny. Dobrý, jdu do toho slibu. ... Tak dobrý, po slibu dobíhala konverzace tím stylem, že ona očekává skutečně že se killnu teprve až začne docházet k přeměně. Uff.
@Charllize (06.08.2023 13:23): :D a určitě to nemá ani kočičí ouška.
@pajmič (06.08.2023 12:54): Já se na ten editor začínám těšit. Jestli tohle nebo tohle jsou postavy z editoru, tak paráda, to bych bral i jako přednastavenou postavu. :D Mohli by na ně udělat nějaký návod.
@Fritol (06.08.2023 12:23): Rozuměj... Pokud tam ty lootboxy jsou, tak za mě automaticky jen 18+. A dát tomu z fleku nálepku hazard a podle toho to i dodatečně danit. Jak říkám, i dle studií většinu zisků z lootboxů přináší "whales". A to jsou lidé závislí a tedy nemocní. Vystavit tomu dítě je ještě dalece větší riziko než u dospělého člověka.
@Fritol (06.08.2023 12:19): Tvé estetické cítění kvituji. Údajně v tom editoru jdou hezký holky udělat těžce. Což je pro mne v problém v každém editoru, který kdy vznikl :D
@Adieu (06.08.2023 12:23): Teď koukám na tu Shadowheart. Nic moc teda. Výrazný obličej ale nelíbí :)
@Charllize (06.08.2023 12:28): Jo tak, já to nehrál, tak nepoznám, co je NPC a co editor. Za mě stačí, že si vytvořím vlastní sexy postavu. :D
@Fritol (06.08.2023 12:19): Jo ty jsou fajn, ale to jsou udělané v editoru ne? Spiš jde o ty od Larianu, npc a tak asi?
@Adieu (06.08.2023 12:23): Ok :) Mně se to taky nezdá ze by tam byli držky co jsem viděl. Ale to vlákno je fakt obrovský což mně zarazilo, ale asi to je jen vděčný téma :)
@Adieu (06.08.2023 12:23): Ok :) Mně se to taky nezdá ze by tam byli držky co jsem viděl. Ale to vlákno je fakt obrovský což mně zarazilo, ale asi to je jen vděčný téma :)
@Charllize (06.08.2023 12:14): Má half-drowka, ofinkovaná a tedy m**atelná Shadowheart či bardka Alfira nesouhlasí. To máme tři pěkné ženské na hru v prvních hodinách, tudíž více než v Oblivionu a Skyrimu dohromady, takže bych neřekl, a to jsem na tohle průměrizování alergický. Doporučil bych těm lidem zahrát si Neverwinter Nights 2, to jsou modely jak kdyby je umělec dělal po lobotomii. Třetí Baldur jde naopak sword and sorcery sexy cestou, včetně nádherných portrétů.
@Jab (06.08.2023 12:20): Hry samotné za hazard označovat netřeba, stačilo by za hazard označit in-game obchod, případně část s lootboxy. Jednoduše v momentě, kdy tam budeš chtít něco nakoupit, tak prokázat svůj věk jako v sázkové kanceláři. Takže ano, tohle by klidně za mě fungovat mohlo. Prokazovat se věkem u hraní hry samotné je zbytečná buzerace zas. Bez prokázání samozřejmě mají hry věkovou hranici už dnes, akorát to nikoho nezajímá :D
@Fritol (06.08.2023 12:10): Ok. Pak ty hry i za hazard označit a dát jim věkovou hranici.
@Charllize (06.08.2023 12:14): Mé estetické cítění teda říká, že 1, 2, 3, 4 jsou hezké ženy. Celkově co koukám na screeny ve steam community, tak jsou téměř všechny hezké. Zas má někdo potřebu si ventilovat nějaké komplexy, když některá nevypadá jak silikonová modelka asi. :D Ale muži tam jsou samozřejmě hezčí
Při hraní na sluchátkách mi přijde nejlepší DTS Headphone:X (dá se koupit v WIndowes Storu). Trochu zjemní (změkčí) zvuk a skvěle ho pozicuje. S Dolby Atmos for Headphones (taky z zakoupení ve Windows Store) je zvuk moc ostrý a umělý. To už raději hrát bez prostorového zvuku, i pak je ale zvuk trochu ostrý. S defaultním prostorovým zvukem ve Windows (Windows Sonic for Headphones) ostrosti ubyde a malinko naroste prostorový dojem, takže to bych bral za druhou nejlepší volbu, ale DTS Headphone X úplně jinak podává ambienci a předkládá prostor. Je mnohem příjemnější a vtahuje do hry. Zvuky jsou trochu plnější a kulatější (zbavené ostrých hran), ambience je jakoby víc všude okolo a je slyšet větší kontrast mezi příjemným ambientním pozadím a rozhovory tj. odkud jdou a jak zní.
Na steamu je velký vlákno o tom jak jsou v BG3 hnusný ženský, což je teda dneska trend, ale jsou? Mně přijde ze se to trochu v těch rasách ztrácí. Může mi to někdo s estetickým cítěním na tento druh zážitku potvrdit nebo vyvrátit ? :)
@Jab (06.08.2023 12:07): Budiž, proti tomu nic nemám. Hazard to svým způsobem je, tak ať podléhá stejnému zdanění jako sázkové kanceláře apod. S tím souhlasím. Ale zakazovat to rozhodně ne. To by pak měli v rámci férovosti zakázat i veškerý jiný hazard a to jsme pak v začarovaném kruhu zákazů už...
@Fritol (06.08.2023 12:04): Tak oni vydělávají hlavně na tzv. "whales", což jsou lidé s patologickým gamblerstvím. To bych jim ty lootboxy pak alespoň zdanil jako hazard. Protože stát pak bude mít ma triku léčbu těch gamblerů. Je to jen fér.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0306460321000368
Úměrně tomu tak i ty hry za hazard označit a nastavit věkovou hranici.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0306460321000368
Úměrně tomu tak i ty hry za hazard označit a nastavit věkovou hranici.
@Charllize (06.08.2023 11:55): Souhlas. Já jsem i proti tomu, aby se EU a politici celkově srali do lootboxů. Když si rodiče neumí pohlídat kreditku nebo nastavit zámek na mobil, tak to přece není chyba vývojářů, že za to děcka utrácí. A dospělý člověk ať utrácí za hazard dle libosti, co je komu do toho. Vývojáři nikoho nenutí ty hry hrát a už vůbec ne v nich utrácet. Lidi to dělají svobodně, vývojáři jen pokrývají poptávku, nic víc.
@Fritol (06.08.2023 09:41): No a pak stejně UBI na těch mikrotransakcich vydělá víc než na prodejích samotný hry, což už samo o sobě trochu napovídá kdo je tady blbec :)
Teda začínám si to fakt užívat, skřetí tábor je naprosto vypiplaná lokace. Škoda že není dabovaná ta hlavní postava, protože s těmi úspěšnými vs neúspěšnými hody si to přímo říká o různě prezentované outcomes, podobně jako tomu bylo v Kingdom Come, kde byla kolikrát největší zábava neuspět.
@Ria Kon (06.08.2023 09:30): Já mám trochu pocit, že tady ty šaškárny kolem mikrotransakcí jsou šíleně zveličené. Vždyť spousta nových her je nemá. Dokonce bych řekl, že drtivá většina je nemá. A když už, tak má spíš samostatná DLC, což mají i hry od Larianu tho a BG3 se to taky nevyhne.
To, že EA nebo Ubisoft dají do svých her mikrotransakce neznamená, že je to trend. Většina vydavatelů tohle nedělá.
To, že EA nebo Ubisoft dají do svých her mikrotransakce neznamená, že je to trend. Většina vydavatelů tohle nedělá.
Prostředníček celému trendu herního průmyslu přímo na ofiko stránkách :)
@Ria Kon (06.08.2023 09:18): Ano, barva vlasů je buglá, i my to při tvorbě postavy dalo nafialovělé fousy, a našlo to změnit. A ještě to s Vulkanem dělá (prý už dlouhodobě od dob EA) dělá , že problikává vpravo černý čtverec v cutscénách.
@Cathan (05.08.2023 18:30): Co si budem, kdo hrál DA:O kolem vydání už není nejmladší :D
@MiDlo (05.08.2023 18:38): Takže ty blonďaté vlasy s čímkoliv na hlavě jsou bug nejen u mě... :/
@Jack_Dark (05.08.2023 23:00): Doufám, že přesně o téhle větě udělá nějaký velký influencer pořádné video, aby to obletělo internet s plnou parádou. Hráči zvítězili!
Jinak vedle házení kostkou sem opět po dlouhé době zase pocítila ten skvělý pocit levelování, kdy mi trvalo 20 minut zvážit a vybrat "skilly" pro celou partu (na lvl 4). Po prvních 48h od vydání jsem měla skóre krásných odehraných 24h. Pak mi to včera bohužel zkazila návštěva, kdy jsme hráli deskovky :D Už jsem musela vycouvat ze dvou soubojů, kde jsem očividně se svým vybavením a levelem ještě neměla co dělat (Old Hag a Arachnid Queen). Parta má stále nějaké připomínky, což je super. Doufám, že to vydrží do konce hry a nevyplácá se.
@MiDlo (05.08.2023 18:38): Takže ty blonďaté vlasy s čímkoliv na hlavě jsou bug nejen u mě... :/
@Jack_Dark (05.08.2023 23:00): Doufám, že přesně o téhle větě udělá nějaký velký influencer pořádné video, aby to obletělo internet s plnou parádou. Hráči zvítězili!
Jinak vedle házení kostkou sem opět po dlouhé době zase pocítila ten skvělý pocit levelování, kdy mi trvalo 20 minut zvážit a vybrat "skilly" pro celou partu (na lvl 4). Po prvních 48h od vydání jsem měla skóre krásných odehraných 24h. Pak mi to včera bohužel zkazila návštěva, kdy jsme hráli deskovky :D Už jsem musela vycouvat ze dvou soubojů, kde jsem očividně se svým vybavením a levelem ještě neměla co dělat (Old Hag a Arachnid Queen). Parta má stále nějaké připomínky, což je super. Doufám, že to vydrží do konce hry a nevyplácá se.
No ty krááááááávo, začátek druhého aktu v rámci hlavního questu je nářez, až jsem z toho hodil bobky. Jak z hlediska náročnosti, kdy po nabušeném sebevědomí postaveném na relativně plynulém průchodu aktem prvním tady člověk poměrně razantně dostane na prdel, tak hlavně z hlediska příběhu. Nebudu nic naznačovat ani do spoileru, řeknu jen, že jestli někdo projde tímhle na poprvé dejme tomu neúspěšně, a přesto nebude reloadovat poslední save, tak to bude hráč s opravdu železnými nervy. Nesmírně ale oceňuju, že tu ta možnost existuje. A horko těžko si představit, že dějově nastane ještě něco vygradovanějšího, ale opět, je to jen začátek druhého aktu, tedy počítám s tím, že bude muset.
Čím déle hraju, tím více mě serou technikálie, které v tom jsou od začátku EA (takže těžko soudit, jestli je opravdu někdy někdo vyžehlí), jako častokrát opravdu prdélní práce s kamerou, občasný doslovný pixel hunting, a všechno okolo inventáře, ale provizorně už stejně zvednu na devítku. Pochlapili se.
Čím déle hraju, tím více mě serou technikálie, které v tom jsou od začátku EA (takže těžko soudit, jestli je opravdu někdy někdo vyžehlí), jako častokrát opravdu prdélní práce s kamerou, občasný doslovný pixel hunting, a všechno okolo inventáře, ale provizorně už stejně zvednu na devítku. Pochlapili se.
Mně se to zatím ustálilo na partě: hlavní postava mniška, částečně se dá použít místo lotra na odpastění a páčení zámků. K tomu parádní efektivita v boji na blízko.
A jelikož jsem to bral hlavně podle sympatií, tak tam mám dál Karlach jako všesekajícího berserka, kterou mám na co nejvyšší HP.
Dál moji oblíbenou githku bez smyslu pro humor, která je hlavně od 5. levelu se svou bonusovou akcí pěkně vražedný stroj. Čtyři útoky greatswordem za kolo už se prostě vyplatí. K tomu ještě krátký teleport pro rychlé řešení problémů.
Zezadu to jistí s podporou magie jako jediná Shadowheart. Umí podpořit i s tou magií pěkně zatopit pod kotlem.
I trochu netipicky, bez prskavky a lotra se to hraje dobře. Na střední obtížnost zatím zásek nebyl. Pár loadů jo, ale stačilo změnit taktiku nebo to zkusit trochu jinak. Bomby a coatingy jsou tu občas dost podstatná věc pro neprskavkovou skupinu :D
Hotbar mi přijde naopak skvěle udělaný, s přibývajícími levely se stačí naučit používat ty záložky dole, které hned vyfiltrují všechna kouzla, aktivky, pasivky, ale hlavně i použitelné věci z inventáře. Není pak potřeba je pořád přetahovat do hotbaru když dojdou.
Odstrčení už mě párkrát skvěle vytrestalo. Není nic lepšího, než když tě shodí z mostu nebo skály :D
A jelikož jsem to bral hlavně podle sympatií, tak tam mám dál Karlach jako všesekajícího berserka, kterou mám na co nejvyšší HP.
Dál moji oblíbenou githku bez smyslu pro humor, která je hlavně od 5. levelu se svou bonusovou akcí pěkně vražedný stroj. Čtyři útoky greatswordem za kolo už se prostě vyplatí. K tomu ještě krátký teleport pro rychlé řešení problémů.
Zezadu to jistí s podporou magie jako jediná Shadowheart. Umí podpořit i s tou magií pěkně zatopit pod kotlem.
I trochu netipicky, bez prskavky a lotra se to hraje dobře. Na střední obtížnost zatím zásek nebyl. Pár loadů jo, ale stačilo změnit taktiku nebo to zkusit trochu jinak. Bomby a coatingy jsou tu občas dost podstatná věc pro neprskavkovou skupinu :D
Hotbar mi přijde naopak skvěle udělaný, s přibývajícími levely se stačí naučit používat ty záložky dole, které hned vyfiltrují všechna kouzla, aktivky, pasivky, ale hlavně i použitelné věci z inventáře. Není pak potřeba je pořád přetahovat do hotbaru když dojdou.
Odstrčení už mě párkrát skvěle vytrestalo. Není nic lepšího, než když tě shodí z mostu nebo skály :D
Vedle všech ostatních přetrvávajících kiksů doufám, že do budoucna vypilují i žurnál. Pokud tedy není chtěná fíčurka, aby mi quest log jasně dával instrukci, která je dávno pasé. :)
Pěkné, jiná skladba party :)
Jo a u Stínofrndy jsem si vybral trochu nertypicky aby vyhealovala celou partu po boji. Plus ještě něco ale to musím zkusit. To healování po boji není kvůli short restu asi úplně nutné, navíc paladin taky může healovat, ale teď mi dává smysl aby to v rámci jednoduchosti tak bylo.
Jo a u Stínofrndy jsem si vybral trochu nertypicky aby vyhealovala celou partu po boji. Plus ještě něco ale to musím zkusit. To healování po boji není kvůli short restu asi úplně nutné, navíc paladin taky může healovat, ale teď mi dává smysl aby to v rámci jednoduchosti tak bylo.
Po necelých 30hod jsem oficiálně (zřejmě) vyčerpal veškerý obsah, který byl už v EA. Odsud dál už to bude jedna velká neznámá. Pár pohlednic z Underdarku, ve kterém se mi hra při posledním hraní EA solidně škubala, ale tentokrát performance ani nemrkl:
https://i.imgur.com/bIAR1BJ.jpg
https://i.imgur.com/1v7BmHb.jpg
https://i.imgur.com/v5TePzC.jpg
https://i.imgur.com/6XkDzyD.jpg
https://i.imgur.com/eoSlr86.jpg
https://i.imgur.com/d5ijXD2.jpg
https://i.imgur.com/ZO18z2F.jpg
https://i.imgur.com/xqu2adf.jpg
https://i.imgur.com/bIAR1BJ.jpg
https://i.imgur.com/1v7BmHb.jpg
https://i.imgur.com/v5TePzC.jpg
https://i.imgur.com/6XkDzyD.jpg
https://i.imgur.com/eoSlr86.jpg
https://i.imgur.com/d5ijXD2.jpg
https://i.imgur.com/ZO18z2F.jpg
https://i.imgur.com/xqu2adf.jpg
Na Shadowheart mám taky koukám Hold Person, tak dobré - ale je to jen na humanoidy a může se pokazit saving throw. Ta skutečná sranda ale bude (snad) s paladinem, ten má vybrané (ale nevyzkoušené) kouzla (když pominu ta léčivá) která vyžadují koncentraci ( takže se vybere vždy jen jedno) Compelled duel (to přikáže - opět s saving throw - libovolné postavě útočit jen na mně), Heroism (to mi navýší max. HP a v každém kole mi dá 5 temporálních HP ze kterých potvora ukrajuje nejdřív - takže autoléčení s zvýšeným počtem HP, ale nescaluje to s levelem postavy na víc HP bodů), Divine Favour (klasika - přidá Radiant damage na útoky). Ensnaring strike (obtočí cíl bodajícími šlahouny a drží ho na místě). A jako high damage kouzlo jsem si vzal Thunderous smite. Paladin má v ruce i další skilly a kouzla, obvykle na damage nebo znehybnění, ty budu vybírat podle toho co se obnoví short restem a co ne (furt v tom plavu). Jo a Command (bez koncentrace - tím můžu přikázat aby šla potvora ke mně). Ještě jsem to pořádně nezkusil, ale cítím z toho, že tím půjde dobře ovládat aby mi potvory neutíkaly a když už nějaké kolem mně budou že s nima dokážu zatočit. Zvýhodnil jsem si při tvorbě postavy trochu dexteritu na úkor konstituce, takže mám vyšší AC a trochu míň HP.
Pokud jde o Astariona, tomu jsem koupil luk, který světe div se je pro něj jako dělaný - zpomaluje nepřátele. Do ruky jsem dal rapier, ale četl jsem, že dvě lehké díky od lvl4 nebo kolik kdy si může vzít nějaký dual trait (..) z něj udělají naprosto rychlého řešitele problémů. Prej bude mít rychlý pohyb po bojišti a velkou dmg.
Pokud jde o Astariona, tomu jsem koupil luk, který světe div se je pro něj jako dělaný - zpomaluje nepřátele. Do ruky jsem dal rapier, ale četl jsem, že dvě lehké díky od lvl4 nebo kolik kdy si může vzít nějaký dual trait (..) z něj udělají naprosto rychlého řešitele problémů. Prej bude mít rychlý pohyb po bojišti a velkou dmg.