@stepankoby1 (11.08.2023 20:19): díky, vyzkouším.:-)
Diskuze
@veselykralicek (11.08.2023 20:15): V odkazech u něj je proklik na stažení portable verze s přibaleným emulátorem win98, kterou stačí stáhnout a spustit. Je už přes rok stará a vytvořil ji uživatel databáze DJ. Sám jsem zkoušel a opravdu fungovala krásně. :)
@Pluto (11.08.2023 13:00): původní Posel bohů je ještě nějak spustitelnej? Já ho nikdy nehrál, před pár lety jsem ho zkoušel, ale už to prostě byla stará dosovka..
@Ross (11.08.2023 08:28): Já jsem to dohrál teď nedávno (no, pár týdnů či měsíců už to bude) a užil jsem si to parádně. Dal jsem si dvojboj Posel Bohů (poprvé) + Nibiru (asi tak potřetí). Obojí má něco do sebe...
Poprvé jsem zapl tuto hru. Co si tak vzpomínám, je to trošku jiné než původní Posel Bohů. Určitě ten začátek. Co se mi libí jsou detaily. Že v pozadí jezdí tramvaje, nebo, že funguje paternoster :O
@stepankoby1 (07.07.2023 22:46): Tak tomu říkám storka! A pak že jsou hry k ničemu, že? :D
Ach, takto se tedy rodi sileni vedci!
@stepankoby1 (07.07.2023 22:46): to jo.:-) zrovna u týhle hry bych ji nečekal.:-)
Nedávno jsem si uvědomil, že z velké části můžu téhle hře poděkovat za to, že dnes studuju chemii a ve volném čase během semestru pracuju v laboratoři. Jako děcko jsem naprosto zbožňoval část ve štole. Celá ta tajemná atmosféra, hodinová preciznost zařízení pod zemí, zapálenost vědce v deníku a hlášky jako "Prošel jsem znovu všechny výpočty. Proč se ta zatracená věc neprobudí k životu?" završené hořkosladkým finále, ve kterém vědec objevil life-changing vynález, na který ale lidstvo není připraveno a zajímá ho jen jeho monetizace... Hrozně to na mě tehdy zapůsobilo a následně jsem si sám různé podobné deníky psal a na podobného vědce si hrál. Popularizace vědy ve fikci rules. :)
@koberec (20.10.2021 22:25): Díky :)
@Brasikona (20.10.2021 21:23): Nu třeba když spolu Holan a strejda sedí na začátku u stolu, tak to zní jako kdyby Jan Šťastný nevěděl kde se rozhovor odehrává. Brabec mluví klidným hlasem, a Šťastný jako by spěchal a mluvil do telefonu. Nesedí to do tempa té konverzace. Ten major mluvil jakoby nepřítomně. A občas to znělo jako by dabér předčítal knihu. Padlo to i v jiném komentáři, že dabéři často vše vyslovují až nepřirozeně zřetelně a pomalu. Občas mi to připomnělo audioknihy, je to asi takový styl českého herního dabingu.
@veselykralicek (20.10.2021 22:15): Zrovna hraju Reprobates a ten sešup je tam znát. Nevím jestli jim odešel talent, nebo byli one hit wonder, ale je to škoda.
@veselykralicek (20.10.2021 22:15): Zrovna hraju Reprobates a ten sešup je tam znát. Nevím jestli jim odešel talent, nebo byli one hit wonder, ale je to škoda.
@koberec (komentář): No, krysa byla bizár jako mobil přilepenej na kočku v Tunguzce. To já se musím nahlas smát pokaždý, když mě houmlesačka seřve, že chtěla párek s kečupem a ne s hořčicí.. Jako u adventury, která má tendenci se brát vážně, tohle nechápu. Jako jo, u Horkýho léta by mi to asi nevadilo..
Jinak co se týče Future Games, po Poslovi měli dost sestupnou tendenci.. Nibiru, Tale of Hero, Reprobates, Alter Ego.. Tyhle hry už jsem hrál opravdu jen kvůli líbivému grafickému stylu z Posla.. Škoda..
Jinak co se týče Future Games, po Poslovi měli dost sestupnou tendenci.. Nibiru, Tale of Hero, Reprobates, Alter Ego.. Tyhle hry už jsem hrál opravdu jen kvůli líbivému grafickému stylu z Posla.. Škoda..
@koberec (komentář): Cením zmínění krysy. Kdykoli si na interakci s ní vzpomenu, musím se nahlas smát, fakt.
„Dabing je až na výjimky povedený,“
Šlo by tohle konkretizovat? Nemyslím to nijak špatně, také mám právě připomínky, jen by mě zajímalo, o co jde konkrétně ve tvém hodnocení – ale do ničeho samozřejmě nenutím :D Každopádně pěkný komentář, i jsem se pobavila.
„Dabing je až na výjimky povedený,“
Šlo by tohle konkretizovat? Nemyslím to nijak špatně, také mám právě připomínky, jen by mě zajímalo, o co jde konkrétně ve tvém hodnocení – ale do ničeho samozřejmě nenutím :D Každopádně pěkný komentář, i jsem se pobavila.
@účet smazán (09.04.2021 09:35): Já žádnýho Fattyho neznám. Neboj se přidávat dobré lets playe do videjí, samozřejmě ne 20+ dílů ale třeba odkaz na první díl.
@jarek.p (09.04.2021 14:43): Možná bys konečně viděl konec ;D
@jarek.p (09.04.2021 14:43): Možná bys konečně viděl konec ;D
Radši si to zahrát osobně než sledovat jakýkoliv lets play.
fattyho lets play je celkem prča
@stepankoby1 (16.06.2020 10:53): Ako zahraničný pozorovateľ (:D) si myslím, že aj Posel Smrti a Nibiru trpia ústupkom kritiky českých hráčov.
http://dbher.cz/hp356854 Jooo... tak s VirtalBoxem mám pár nedobrých zkušeností taky :D
no.. po přečtení tvého velmi dobře shrnujícího komentáře koukám, že bych si s dovysvětlením příběhu asi stejně moc nepomohl :) takže do toho nejspíš nepujdu, ale díky moc za informace ;)
no.. po přečtení tvého velmi dobře shrnujícího komentáře koukám, že bych si s dovysvětlením příběhu asi stejně moc nepomohl :) takže do toho nejspíš nepujdu, ale díky moc za informace ;)
@Wettek98 (16.06.2020 11:57): Já ji hrál před pár týdny. Dneska už to spustíš jenom pokud si ve VirtualBoxu nainstaluješ Windows 98 jako virtuální počítač, do kterého pak Posla bohů nainstaluješ. Ovšem i v takovém případě to občas nefunguje pořádně. Některým blbne zvuk, jiní (já) ho měli posunutý, a někteří kvůli erroru s diskem ani nespustili. Takže zkus jen pokud ti na tom opravdu záleží, dělat se s tím je opravdu otrava. :D
Díky!
Upřímně... celou dobu jsem koukal na hodnocení mnohem víš, nejdřív to fakt bylo hodně zajímavé a uznal bych to klidně u hry z Nepálu, nejen české... ale zkrátka co mě moc zklamalo byl konec :/ možná jsem ho zkrátka jen úplně nepochopil a někdy si to budu muset zopakovat... případně, pokud někdo z vás hrál původní hru, doporučili byste jí? Je to vůbec dneska ještě hratelné?
Upřímně... celou dobu jsem koukal na hodnocení mnohem víš, nejdřív to fakt bylo hodně zajímavé a uznal bych to klidně u hry z Nepálu, nejen české... ale zkrátka co mě moc zklamalo byl konec :/ možná jsem ho zkrátka jen úplně nepochopil a někdy si to budu muset zopakovat... případně, pokud někdo z vás hrál původní hru, doporučili byste jí? Je to vůbec dneska ještě hratelné?
@stepankoby1 (16.06.2020 10:53): zas, kdyby ta hra byla třeba polská a třeba i s českym dabingem, tak by tu neměla takovej dosah. Ten Karlův most a českej bunkr tam prostě táhnou víc, než případně nějaký místo v Polsku.
[neexistující příspěvek]: Jen protože je česká určitě ne, to bych spíš zařadil k prvním dvěma Mafiím. Spousty lidí si ani nedovolí na ně nechat sáhnout a jediné jejich argumenty bývají "má to boží příběh" a "dabing je úžasný". U Nibiru tohle nenajdeš, spoustě lidem se prostě líbil, dávají mu dobré hodnocení a nevyzdvihují ho do výšin. Já třeba na něm zbožňuju hratelnost, hádanky a už samotný námět, i když si uvědomuju, že se s ním zvlášť v té finální třetině nepracuje až tak dobře.
Jinak, @Wettek98 (komentář): dávám plusko, moc pěkně napsané. :)
Jinak, @Wettek98 (komentář): dávám plusko, moc pěkně napsané. :)
@Jumas (29.05.2020 22:27): World Cup jsem zkoušel, ale nechytl mě. Ale to je čistě subjektivní, protože mě nikdy nebavily simulátory jakéhokoliv druhu. Tady ani famfrpál nepomohl. Jinak prokousat se tou sérií vlastně ani nebylo tak zlý. První tři díly jsem měl vždycky rád a poslední tři díly jsou takovej bizár, až je to vlastně i zábava, i když první Relikvie jsou vyloženě odpadní materiál bez jediné vykupující kvality, co nikdy neměl vzniknout. Jediný zásek byl skutečně otřesný Ohnivý pohár, co učí děcka vraždit divné psí mutanty, a odporná kamera ve Fénixově řádu, kde jsem se hodinu sral se zapalováním jedné lucerny. :D
S koupelnou souhlasím, jako menší jsem na toho kocoura ani nekoukl, protože bych si nemyslel, že by na něm bylo heslo na počítač. Taky z toho byl pěknej zásek, než jsem koukl na návod. Jo, a devadesátosmičky není vůbec těžké nainstalovat, ten oříšek je v tom na nich Posla nějak rozjet. Mně se to třeba podařilo jen se sekundu a půl dlouhou prodlevou zvuku,a musel jsem se s tím nějak spokojit.
S koupelnou souhlasím, jako menší jsem na toho kocoura ani nekoukl, protože bych si nemyslel, že by na něm bylo heslo na počítač. Taky z toho byl pěknej zásek, než jsem koukl na návod. Jo, a devadesátosmičky není vůbec těžké nainstalovat, ten oříšek je v tom na nich Posla nějak rozjet. Mně se to třeba podařilo jen se sekundu a půl dlouhou prodlevou zvuku,a musel jsem se s tím nějak spokojit.
@stepankoby1 (29.05.2020 18:59): S těma Potterama jsi se teda natrápil. V podstatě se ti tak nějak líbili jen první tři, a přesto jsi dohrál celou sérii o osmi dílech, to teda klobouček. Já hrál jen Harry Potter: Quidditch World Cup a jako netradiční sportovní hra mě to docela bavilo, jako fandovi určitě doporučuju. Já když načnu nějakou sérii a nějaký díl mě nebaví, tak už v ní ani nepokračuji, zvláště, když má tolik dílů. Třeba Just Cause 2 jsem si původně zahrát chtěl, i když mě jednička tolik nenadchla. Ale teď už jsou další dva díly, a to mě spíše odrazuje, protože mám rád série pokud možno dokončené. Tolik hodin tomu ale obětovat nechci.
A když jsme v diskuzi k Ni.Bi.Ru, tak musím zmínit nezapomenutelnou scénku v koupelně Barbory, kdy Martin klidným hlasem pronese, že její kočka hezky přede a přitom je ve vaně mrtvola :) Když to teď Romča hrála, tak jsem jí hned řekl, ať mě upozorní, až bude v koupelně.
Musím také přiznat, že mě stále mrzí, že jsem nehrál původní hru v době vydání, protože se mi s osmadevadesátkama vážně štvát kvůli tomu nechce. To nemohli udělat ještě v DOSu, jak Horké léto? Nějakou verzi Horkého léta 2 spustitelnou na novějších OS jsem sehnal, ale Posla bohů bohužel ne.
A když jsme v diskuzi k Ni.Bi.Ru, tak musím zmínit nezapomenutelnou scénku v koupelně Barbory, kdy Martin klidným hlasem pronese, že její kočka hezky přede a přitom je ve vaně mrtvola :) Když to teď Romča hrála, tak jsem jí hned řekl, ať mě upozorní, až bude v koupelně.
Musím také přiznat, že mě stále mrzí, že jsem nehrál původní hru v době vydání, protože se mi s osmadevadesátkama vážně štvát kvůli tomu nechce. To nemohli udělat ještě v DOSu, jak Horké léto? Nějakou verzi Horkého léta 2 spustitelnou na novějších OS jsem sehnal, ale Posla bohů bohužel ne.
Já se pořád divím tomu jaká vysoká hodnocení to dostává, stačilo mi vidět hodinu gameplaye a odnesl jsem si z toho, hlavního hrdinu který vypadá jako bezdomovec, dialogy šustící papírem a soundtrack škoda mluvit :D
@stepankoby1 (29.05.2020 18:59): Vnímám to stejně. Zvládnu třeba i špatnou knihu, zvykla jsem si, protože to kolikrát musím kvůli škole, stejně tak třeba i ten film nebo divadelní hru (nejsem člověk, co by odcházel o přestávce z divadla, přitom se to běžně děje), ale jakmile mě hra prostě nebaví z toho důvodu, že mi nesedla, nedohrávám ji a nehodnotím. Pak jsou ale třeba případy, kdy ta zábavnost upadá právě kvůli tomu, jak je hra udělaná, že nedává smysl, nefungují mechaniky atd., ale pak mě ani tam snad nic nedonutí ji dohrát, pokud bych nebyla třeba recenzent. Tady podle mě zkrátka většina hodnotí na základě toho, že byla jejich svobodná vůle hrát, takže já naprosto chápu ten styl hodnocení, tohle přece není žádné odborné periodikum nebo tak něco.
Schválně jsem se teď podívala na svá hodnocení a vidím, že kromě dvou případů jsem nešla pod 65 %, extrémní výjimkou byl druhý Posel smrti, kterého vyloženě nesnáším, ale cítila jsem tu nutnost ho dohrát, abych vnímala celou sérii komplexně. Tím pádem nevidím nic špatného na udělení vysokého hodnocení, i když se může komentář velice podrobně zaobírat negativní stránkou hry.
Schválně jsem se teď podívala na svá hodnocení a vidím, že kromě dvou případů jsem nešla pod 65 %, extrémní výjimkou byl druhý Posel smrti, kterého vyloženě nesnáším, ale cítila jsem tu nutnost ho dohrát, abych vnímala celou sérii komplexně. Tím pádem nevidím nic špatného na udělení vysokého hodnocení, i když se může komentář velice podrobně zaobírat negativní stránkou hry.
@stepankoby1 (29.05.2020 18:59): S tým porovnaním filmy vs hry súhlasím, i keď hry sú asi, ak si človek nevyberie Céčkový budget z Ruska menej predvídateľné - sú hry, ktoré majú slabý úvod a potom sú oveľa lepšie (Divine Divinity) alebo hry, kde naopak to vyzerá sľubne a potom to začne byť buď stereotypné alebo slabé (Assassin's Creed). Pri filme asi človek veľmi skoro zistí na čom je. A inak jasné, tiež mám menej tých zle hodnotených hier, než tých dobrých, pre ten dôvod ako píšeš. Hry si vyberám podľa svojho vkusu a odhadu na kvalitu a človek si asi vyberá aj pre cenu viac ako pri filme. Nehovoriac o ére, keď sa ešte pravidelne pozeral televízor a nebol bežný internet. :) A 50% priemer, ono to i priemer technicky môže byť, len pri niečom priemernom asi naozaj nechceme stráviť 10-20 hodín, keď tých nadpriemerných hier je tak veľa. Pre mňa je napr. 70% dobrá hra, ktorá však v nejakom ohľade (príbeh, ovládanie, gameplay mechaniky) padla pred "cieľovou rovinkou" na hubu. :)
@jarek.p (29.05.2020 19:04): Vôbec netuším, kto si a pokiaľ viem, nikdy sme spolu nekomunikovali, ale bolo by fajn, keby si akékoľvek pripomienky a kritiku na moju osobu smeroval priamo mne a nie takto začínal rovno ad hominem do pléna.
@jarek.p (29.05.2020 19:04): Vôbec netuším, kto si a pokiaľ viem, nikdy sme spolu nekomunikovali, ale bolo by fajn, keby si akékoľvek pripomienky a kritiku na moju osobu smeroval priamo mne a nie takto začínal rovno ad hominem do pléna.
@jarek.p (29.05.2020 19:04): I to je možný, ale v podstatě jeho pohledu rozumím. Takže akorát vysvětluju svůj.
@stepankoby1 (29.05.2020 18:59): vidim to hodně podobně. Film zkouknu téměř jakejkoliv, protože je “krátkej” a nevyžaduje v podstatě žádnou interakci, dovednost, nebo 100% duševní stav (blbý filmy jsou často fajn, když je člověk opilej) :) U her a knížek už je potřeba čas a větší či menší zapojení do interakce a z logiky věci si tak člověk vybírá lepší kousky, který ho budou bavit a ty úplný blbosti, když už je začne, tak je nedohraje. Jednoduché :)
@stepankoby1 (29.05.2020 18:59): Buď v klidu. Tulareanus si tu hraje na moralistu, ale ve finále je to strašný egoista, kterému vadí, když má jiný názor, než on.
@Tulareanus (29.05.2020 18:39): Svoje obecné hodnocení mám na profilu, a máš pravdu, 70 % používám u hry, která není tak dobrá. Normálových je u mě těch 80, tedy hra, co mě bavila a je z mého pohledu kvalitní. Odtud to může stoupat i klesat. Pod 50 je to opravdu už špatná hra, nikoliv průměr. Naprosto respektuju lidi jako ty nebo mě z hlavy napadá ještě Dan9K, kteří skutečně používají stupnici 0 - 100 jako u filmů. To já nedělám z jednoduchého důvodu - zatímco u filmu strávím dvě až tři hodiny, tedy nijak zvlášť dlouhou dobu, a dokoukávám normálně i ty nejhorší filmy, u seriálů, her či knížek to dělám už z principu jinak, protože zaberou obvykle mnohem víc času. A když mě hra zajímá a baví dostatečně na to, abych u ní těch, plácnu 20 hodin, strávil, rozhodně bych jí nemohl střelit 35 %, protože byla objektivně špatná. U špatné hry nevydržím, pokud to není vyloženě moje oblíbená série (kupříkladu z minulého roku Harry Potter, tam jsem nejhorší části dal 5 %, a stejně jsem ji dohrál). Dalším příkladem může být Alan Wake, kterého jsem hrál nedávno. Sice jsem k němu měl plno připomínek a ze začátku jsem to chtěl z nudy vypnout, postupně jsem tomu ale přišel na chuť, a i když to nebylo žádné mistrovské dílo, dohrál jsem to a chvílemi jsem dokonce přemýšlel, že se k tomu v budoucnu vrátím. Takové hře prostě nejde dát 50 nebo míň. Chápu, že to není úplně objektivní, ale já se to tak ani nesnažím brát.
@Brasikona (29.05.2020 17:23): @stepankoby1 (29.05.2020 17:42): Necheckoval som si hodnotenia hier na vašich profiloch, ale ponúka sa mi klasická téma, kde z vypozorovaného vidieť, že väčšina ľudí hodnotiacich na dh používa len veľmi úzko časť percentuálnej stupnice a veľakrát sa tak dostaneme k tomu, že napr. 70% od nich obdrží hra, ktorá je akože slabá.
To, že to prevyšuje originál, je síce pravda a páčili sa mi tvoje príklady, lebo tie zmeny dávali zmysel, ale na druhej strane to ešte nemusí znamenať kvalitnú hru. Mne asi najviac v NIBIRU vadilo, koľko je tam vlastne otravnej a nezábavnej vaty - človek chce riešiť mysteriózne "Nibiru" a archeologické záležitosti, ale veľké percento hry vlastne rieši záležitosti, ktoré sú umelé vatové prekážky nijak nesúvisiace s dejom - bezdomovec pred úradom, bezdomovkyňa vo Francúzsku, telenovelové problémy v Mexiku. Na to, že tá hra nie je nejak extra dlhá, si priveľmi vypomáha nezábavnými barličkami s extra umelými dialógmi. A záver hry ako takej je extrémne odfláknutý a useknutý.
Každopádne, ako som napísal, tie pripomienky mi prišli naozaj trefné a viem, že je to subjektívne, ale z môjho pohľadu je ich relevantne dosť na to, aby nemohlo ísť o konzistentne dobrý herný zážitok. :)
To, že to prevyšuje originál, je síce pravda a páčili sa mi tvoje príklady, lebo tie zmeny dávali zmysel, ale na druhej strane to ešte nemusí znamenať kvalitnú hru. Mne asi najviac v NIBIRU vadilo, koľko je tam vlastne otravnej a nezábavnej vaty - človek chce riešiť mysteriózne "Nibiru" a archeologické záležitosti, ale veľké percento hry vlastne rieši záležitosti, ktoré sú umelé vatové prekážky nijak nesúvisiace s dejom - bezdomovec pred úradom, bezdomovkyňa vo Francúzsku, telenovelové problémy v Mexiku. Na to, že tá hra nie je nejak extra dlhá, si priveľmi vypomáha nezábavnými barličkami s extra umelými dialógmi. A záver hry ako takej je extrémne odfláknutý a useknutý.
Každopádne, ako som napísal, tie pripomienky mi prišli naozaj trefné a viem, že je to subjektívne, ale z môjho pohľadu je ich relevantne dosť na to, aby nemohlo ísť o konzistentne dobrý herný zážitok. :)
@Tulareanus (29.05.2020 17:08): Trošku jsem komentář upravil, aby z něj líp vyzněly moje pocity ze hry jako takové a nevystupovala tolik kritika.
@Tulareanus (29.05.2020 17:08): Tomu je vlastně věnovaný celý závěr. Sice to kritizuju, ale zároveň se mi to naprosto skvěle hraje a v mnoha ohledech to originál převyšuje. Přesně jak píše Brasikona, odfláknuté animace a nedokonalý scénář se dají přejít, když je hra i přes výtky dobrá a zábavná.
@Tulareanus (29.05.2020 17:08): A já to docela chápu. Já osobně mívám u spousty děl (nejen her) tolik připomínek a výtek, ale jakmile mě to baví, jsem ochotna zážitek a zábavnost postavit nad takové poznámky. Ostatně, jak vidím, také jsem dala Nibiru 80 %, což by mě loni před kompletním odehráním nikdy nenapadlo, ale stalo se, dva roky zpátky jsem se držela na 70, max 75 %, dnes by mě třeba už nenapadlo to na toto hodnocení vracet.
@stepankoby1 (komentář): Tvoja kritika je podľa mňa v mnohom trefná, ale absolútne mi nekorešponduje s tými 80%. :)
@Jumas (04.05.2020 22:17): S jedničkou jsem neměl nikdy problémy spustit, je fakt že jsem léta vlastnil naprosto úžasnou krabici s originálkou, ale i stažená verze funguje většinou bez problémů.
@Han22 (04.05.2020 22:08): Poslové smrti jsou v pohodě. Dvojka a trojka určitě a u jedničky minimálně ty časopisový verze a nejspíš i Steam. Originál má StarForce, takže to bude asi trošku problém.
@Jumas (04.05.2020 10:31): Tu diskuzi jsem četl, problém je, že na staré plečce s Windows XP virtuál na 98/95 nespustím. A myslím, že jsem to hrál v době kdy už jsem měl XPčka. Teď na kašlu, teď si dohraju v pohodě spustitelné Posel smrti 1-3, pak se uvidí :)
@Han22 (04.05.2020 10:08): Myslím, že Brasikona tím chtěla říct, že původní Posel Bohů jde spustit na Windows 98 a starších, takže na 95 to podle mě jelo v pohodě. Podívej se do diskuze, tam se to řešilo a někdo použil Virtual PC s 98, ale někomu to zase nejelo, takže těžko říct, jak to spustit. Já se o Posla bohů také zajímal, ale s Virtual PC se mi štvát nechtělo, tak jsem se na to vykašlal.
tak Windows 95 a 98 byly, co se týče her celkem kompatibilní (stejný), alespoň mně to tehdy tak přišlo :)
@Brasikona (03.05.2020 19:55): Ale to divný... tu hru jsem stoprocentně někdy hrál a určitě jsem nikdy neměl Windows 98. Dos, pak Win 95 a pak rovnou XPčka.
@Han22 (komentář): Win XP už je dobrý pokus, ale jakmile to není Win 98, je to prý pořád bez šance... :D
No to OCD je fakt hodně extrémní, to bych asi spíš řekl, že jsem v některých věcech prostě jenom puntičkář :). Ale u těch her nebo filmů, případně seriálů mi to fakt dává smysl. Pokud si chci něco užít, tak prostě jedu hezky od prvního dílu a neskáču někam do půlky...
@Gordon (06.12.2018 00:45): jo :-) ale i když jsem to teď udělal, tak se mi v tu chvíli střádají plány na nový seznam :-)
@Dan9K (05.12.2018 21:49): Dobře, takže pokud hraješ hru né podle seznamu, tak seš v pohodě? :-D
@Gordon (05.12.2018 21:42): ne to vůbec, to je něco jiného a určitě to nemám, to bych nemoh žít v tom bordelu, který je teď okolo mě :-) Sice OT, ale nevadí, každopádně tam není žádná úzkost nebo tak, ale že pro mě má smysl se něčemu věnovat, jen když v tom mám prostě nějaký vnitřní mechanismus, řád, systém. Svým způsobem je to speciální záliba. Typické pro Aspergerův syndrom, kdy si třeba vedou deníčky s navštívenými celebritami, počítají patníky u silnice nebo mají v malíku jízdní řády všech autobusů. OCD je, když mě vytáčí třeba, že mám křivě něco na stole, což je mi většinou dost jedno :-)
@jablek (05.12.2018 11:13): no, je to druh autismu, takovej ten typickej. Často mi to lidi říkaj, že ho mám, když si vybírám filmy, na který chci koukat podle Ludolfova čísla, a hry se snažím hrát podle doby vzniku a žánru. Musím mít ve všem systém :-) Ale věřím, že jen lehkej :-)
@Dan9K (komentář): kámo, jestli se tomu říká asperger, to nevím, ale rozhodně to mám taky :D
@Red (14.10.2018 14:35): Jj i tam byl dobrej, byt to bylo ponekud tendencni. Vzdy mi ale prislo, ze Brabec se nejlip uplatnil jako daber podobne, jako treba Eduard Cupak nebo treba F. Filipovski, kterej IMHO jinak jako herec nebyl moc dobrej.
Copak Bond, ale Honza Zeman to byl borec:)
Před rokem jsem si projel všechny díly.
Před rokem jsem si projel všechny díly.
@Aaron_Hill (komentář): Jj, Vladimir Brabec byl borec, stara skola a jeden z nejlepsich hlasu ceskeho dabingu, vzdy si ho vybavim z dabovani Bonda v podani myho dalsiho oblibence Rogera Moora, oba meli navic podobny hlasy a intonaci. Cest jeho/jejich pamatce.