Je tu někdo takový borec, kdo dohrál Inferno bez itemů z shopu? :D
Diskuze
@Hitsuran (20.08.2023 16:24): tak hlavně byla neporovnatelně těžší, alespoň pro mě ;-)
@Charllize (20.08.2023 11:37): Nebyla o moc delší, ale díky volbám a cestičkám měla narozdíl or remaku znovuhratelnost.
Původní verze nebyla delší, možná tak o hodinu díky pomalejšímu pohybu a loadingům.
@H34D (20.08.2023 08:38): Steam ukazuje 10.5hod. Herní doba byla v mém případě 6hod 45min. Takže ti to trvalo kolem 5 hodin :-)
Ještě by mě zajímalo, jaká je vaše herní doba? Třeba kolik ukazuje Steam? Bylo to neobvykle krátké, mám tam 8,8 hodin, což je i včetně loadů dost málo. Nakonec jsem to nereflektoval v komentáři a hodnocení, ale stejně s odstupem času je ta herní doba teda slabota...
@Hitsuran (10.08.2023 13:12): Já začal s Clair při prvním průchodu, ale u druhého u Leona no, mám asi stejný problém do dnes to prsotě nemám dohraný kvůli tomuhle.
@M.a.t.t. (09.08.2023 23:12): Ano ale jak říkáš sou jen trochu odlišný, já se při druhym průchodu s Clair nudil, protože těch rozdílů tam bylo minimum což je přesnej opak originálu. Já sem si remake 2 při prvnim pruchodu užil taky ale celkově to je zklámání a zavání to leností i když ne tak jako remake 3.
Upřímně řečeno - nejlepší momenty trojky jsou Policejní stanice, jízda tramvají a Clockwork Tower, nemocnice za Carlose, souboj s červem, souboj s Nemesisem (kdy se musí střílet do ventilů, který na něj pouští kyselinu), run or fight volby a závěrečný souboj. :-)
@Hitsuran (09.08.2023 16:05): Veď remake 2 má dve cesty - Claire a Leon ich majú trochu odlišné s odlišnými lokáciami, ďalšími hrateľnými postavami. Pokiaľ chceš vidieť true ending, musíš prejsť jeden run za jednu postavu a následne si dať second run za druhú (ktorý je mimochodom kratší) čo ho odomkne. Reálne teda potrebuješ dva priechody, aby si videl všetko, úplne teda nerozumiem o čom hovoríš. Ak to, že to nie je až tak prepracované ako originál, to je síce pravda, ale oproti trojke je v tomto hra niekde úplne inde.
@Hitsuran (09.08.2023 07:30): Prima video - podobné pocity jsem měl z remaku (dvojky) také.
@H34D (09.08.2023 13:18): Dvojka není špatná ale jako remake taky nic moc, remake dvojky ti stačí projít jednou a viděl si víceméně všechno, narozdíl od originálu kterej měl rozvětvený cesty a každej průchod jinej a hra za Leona a Claire byla rozdílná, protože každej měl svoje puzzle a svojí část policejní stanice atd.
Nejvíc mi chyběl zapping tedy to co uděláš s postavou A ovlivní hru postavy B a příběh byl propletenej tak, že to dávalo smysl, u remaku průchod Leona a Claire nedávaj smysl jako jedna kontinuita, což bylo i potvrzený, že původně měl bejt jen jeden smysluplnej průchod ale lidi nadávali tak tam horkou jehlou vložili A a B scenaře a tak vznikla ta nesourodá směsice. Doporučuju video z mýho předchozího příspěvku
https://www.youtube.com/watch?v=3wUgKJ-VzIA&t=5762s tam je to líp vysvětlený i když asi až moc drsný .
Nejvíc mi chyběl zapping tedy to co uděláš s postavou A ovlivní hru postavy B a příběh byl propletenej tak, že to dávalo smysl, u remaku průchod Leona a Claire nedávaj smysl jako jedna kontinuita, což bylo i potvrzený, že původně měl bejt jen jeden smysluplnej průchod ale lidi nadávali tak tam horkou jehlou vložili A a B scenaře a tak vznikla ta nesourodá směsice. Doporučuju video z mýho předchozího příspěvku
https://www.youtube.com/watch?v=3wUgKJ-VzIA&t=5762s tam je to líp vysvětlený i když asi až moc drsný .
Musím vám dát za pravdu, nastudoval jsem si to video a musel jsem komentář přepsat. To se mi ještě nestalo, že bych upravoval komentář na základě videa a ne vlastní herní zkušenosti. Ale cítil jsem, že je třeba to reflektovat.
Jen je ale třeba dodat, že ten tvůrce toho videa asi nebude úplně fér, protože setřel i remake dvojky a přitom ten je skvělý. I přesto, že něco vynechává a něco zjednodušuje, tak mi přišel vynikající, co se týče toho prostředí, puzzlů apod.
Jen je ale třeba dodat, že ten tvůrce toho videa asi nebude úplně fér, protože setřel i remake dvojky a přitom ten je skvělý. I přesto, že něco vynechává a něco zjednodušuje, tak mi přišel vynikající, co se týče toho prostředí, puzzlů apod.
@RXQ79rudax (06.08.2023 20:14): Trošku OT ale tohle video přesně vystihuje proč mě zklamal i remake dvojky https://www.youtube.com/watch?v=3wUgKJ-VzIA&t=5762s sice sem se u něj bavil tak jako tady u remaku 3 ale celkově co do příběhu a obsahu oproti originálu průser.
@Hitsuran (06.08.2023 15:58): Oni fakt vystřihli něco z originálu? Co například?
@H34D (komentář): "doplácí na drobné nedostatky své předlohy" Nechci rejpat ale hra je naopak hodně kritizovaná, protože osekala všechny dobrý části z původní hry, takže naopak doplácí na to, že se moc nedržela předlohy, a nejen to dokonce osekali věci z remaku 2 jako jako je ragdoll kolize a celkovej gore.
Tahle hra se těžko hodnotí, jako hra to není špatný ale jako remake to selhává naprosto ve všem.
no sice me prislo ze to moc spolecneho s RE3 nema ale to me nevadilo, spis bych uvital min ceckove akce se stupidnimi monstry jako v druhe pulce ale aby to bylo tak jako v te nemocnici- ta byla luxusni. Ale to me vadilo i na druhem dile i remaku- do prvni pulky hororor a potom tupa akce coz podle me celou hru srazi
@Tolister (03.02.2023 03:19): Není za co :)
@kristmeister (03.02.2023 00:42): Fakt? sem se díval asi předevčírem a bylo to za plnou. Díky za info, kouknu na to!
edit: Fakt že jo. Díky!
edit: Fakt že jo. Díky!
@Tolister (02.02.2023 23:08): Však je to momentálně na PS store za 264 korun.
Nevíte o nějaké dobré ceně na ps4?
@S4TW (11.05.2022 15:04): Ha, už jsem myslel, že tam mám překlep, nepřekvapilo by mě to!
@BUMTARATA (komentář): ten koment mi připomněl jeden song naší kapely, kdy frontman měl takové básnické střevo, že si neuvědomil, že "Za devatero horami a devatero řeky" není úplně správně, ale nějak se to chytlo :D
Prostě původní díl se v roce 2002 remakoval na Nintendo Cube a pak se udělal remaster toho remaku pro všechny platformy.
@Mesiáš z pouště (24.08.2021 20:43): Vyjádřil jsem se špatně. Jedná se o HD remastery. Vyloženým remakem je jen RE2.
@Malignus (24.08.2021 20:40): Neskoro, už sme našou debatou doplietli Mesiáša :(
@Malignus (24.08.2021 20:40):
https://www.databaze-her.cz/hry/resident-evil-2002/
Toto by měl být ramaster jedničky ale bylo mi řečeno že to bylo myšleno jako remake...tak jsem z toho trochu zmatený.
https://www.databaze-her.cz/hry/resident-evil-2002/
Toto by měl být ramaster jedničky ale bylo mi řečeno že to bylo myšleno jako remake...tak jsem z toho trochu zmatený.
@M.a.t.t. (24.08.2021 20:35): Dobře, tak remasteru. Jsi šťastný? :-D
@Malignus (24.08.2021 20:30): Remaster nie to isté čo remake :D
@M.a.t.t. (24.08.2021 20:26): Já vím, ale dočkal se remaku. :-D
@Malignus (24.08.2021 20:18): Resident Evil 0 nie je remake, ale prequel jednotky :)
@Mesiáš z pouště (24.08.2021 17:11): Remaky jsou 0, 1, 2, 3 a 4 se dočkala HD verze.
Existuje i remake resident evil 1 ? Nebo jsou jen 2 a 3 díl ?
@Shadrac (05.06.2021 23:21): Nič sa nestalo :) Mňa síce tento remake bavil, ale tiež zastávam názor, že originál bol lepší.
@M.a.t.t. (29.05.2021 21:39): Protože místní hodnocení je vyšší, než mé. Protože recenze na steamu jsou "velmi kladné". Protože (některé) herní servery hodnotily velmi pozitivně.
Pokud ale je více hráčů, kterým se to nelíbilo, tak tím lépe :).
Omlouvám se za pozdní reakci. Nechodím sem už tak často, jak bylo dříve.
Pokud ale je více hráčů, kterým se to nelíbilo, tak tím lépe :).
Omlouvám se za pozdní reakci. Nechodím sem už tak často, jak bylo dříve.
@Shadrac (komentář): Netuším, prečo by si mal byť v minorite, keď názor, že originál Resident Evil 3 je lepší ako remake silne prevláda naprieč celým internetom.
Pecka...škoda že je to oproti dvojce kratší :(
Chtěl bych víc takových her.
Chtěl bych víc takových her.
Tak dohráno. Tahle série je pro mě tenhle rok objev. Odehráno Zero HD, R1 HD, RE2 Remake a RE3 Remake. Celkově mě zatím bavili všechny. Na týhle sérii miluju tu práci s mapou a inventářem. Nádherně označené jestli v lokaci ještě něco je nebo není. Zamknuté dveře. Označení itemů co už nebudete potřebovat. Prohlížení předmětů. Nalezené zprávy se zvýrazněným textem. Tohle je prostě svatej grál přehlednosti a systematičnosti.
Baví mě i ten béčkovej námět a zpracování. Každá hra je sice o tom samém, ale má to prostě svoje kouzlo.
K remaku trojky. Hrálo se to dobře. Stejně jako remake dvojky. Bohužel se vytratil respekt ze zombíků. Délka mi až tak nevadila, ale spíš víc chybí motivace to hrát znovu. Remake dvojky jsem dal v podstatě dva a půlkrát. Tohle je škoda. I když týpek s trvalou zas moc zajímavej nebyl. Ale to už prý platilo o původní hře takže chyba remaku to asi není.
Teď zkouším původní verzi RESHDP přes Dolphin. Zajímá mě originál. Nevim jestli to dohraju, ale nějakej čas tomu dám. Na TV to vypadá dobře. Jen chudák Jill je oproti remaku dost lowres. Horší je to tank ovládání, ale to už vím, že si na něj celkem rychle zvyknu. Když mě to nechytne tak jdu na Veronicu, která také přes Dolphin jede bez problémů. Jen už tedy není moc HD, ale už jsem jí zkoušel asi před měsícem a hratelností mě to chytlo.
Snad mezitím ten španělák dodělá ten HD pack ke čtyřce. Sere se s tím už roky a už už to vypadá, že bych mohl plynule navázat.
Baví mě i ten béčkovej námět a zpracování. Každá hra je sice o tom samém, ale má to prostě svoje kouzlo.
K remaku trojky. Hrálo se to dobře. Stejně jako remake dvojky. Bohužel se vytratil respekt ze zombíků. Délka mi až tak nevadila, ale spíš víc chybí motivace to hrát znovu. Remake dvojky jsem dal v podstatě dva a půlkrát. Tohle je škoda. I když týpek s trvalou zas moc zajímavej nebyl. Ale to už prý platilo o původní hře takže chyba remaku to asi není.
Teď zkouším původní verzi RESHDP přes Dolphin. Zajímá mě originál. Nevim jestli to dohraju, ale nějakej čas tomu dám. Na TV to vypadá dobře. Jen chudák Jill je oproti remaku dost lowres. Horší je to tank ovládání, ale to už vím, že si na něj celkem rychle zvyknu. Když mě to nechytne tak jdu na Veronicu, která také přes Dolphin jede bez problémů. Jen už tedy není moc HD, ale už jsem jí zkoušel asi před měsícem a hratelností mě to chytlo.
Snad mezitím ten španělák dodělá ten HD pack ke čtyřce. Sere se s tím už roky a už už to vypadá, že bych mohl plynule navázat.
@BUMTARATA (23.04.2020 14:54): Jak to vidím já. Ta hra vyšla po roce od remaku 2ky, kde navíc člověk mohl projít hru za dvě odlišné postavy a vyšly k tomu zdarma tuším 3 bonusové DLC. RS3 jede to na stejném enginu, většina herních mechanik i modelů je stejných včetně nepřátel, dokonce i značná část hry se odehrává v naprosto identickém prostředí a původní hru navíc ještě osekali o některá místa. Pokud člověk nezkoumá každý kout, tak to v pohodě dohraje za 5-6 hodin a nemá moc důvod to projít znovu. A to všechno za 60€, tj. za cenovku AAA her, na kterých se dělá cca 3-5 let a které mají obsah většinou kolem 10 hodin. Za plnou cenu je to přehnaný.
Moc té kritice nerozumím, kampaň je o chlup kratší než ta ze dvojky (moje časy nejsou úplně relevantní, protože se hrami stále rád kochám a hraji pomalu a tzv. na krásu, ale jen tak pro zajímavost, ve trojce mám 9 hodin za jeden průchod, ve dvojce mám 20 hodin za dva průchody), ovšem když mrknu na HowLongToBeat, tak RE3 (Main Story) 6 h, RE2 (Main Story) 8h, ale původní RE3 (Main Story) 6,5 h a původní RE2 (Main Story) dokonce jen 5,5 h.
Předraženým DLC bych to tedy nenazval. A vůbec, proč se furt vedou debaty herní doba vs. cena?? Vždyť je to nesmysl. RE3 je zábavná hra a Jill je badass. Chci víc!
Předraženým DLC bych to tedy nenazval. A vůbec, proč se furt vedou debaty herní doba vs. cena?? Vždyť je to nesmysl. RE3 je zábavná hra a Jill je badass. Chci víc!
@pajmič (22.04.2020 15:17): Nevadilo. Já se na hru dívám z pohledu někoho, kdo se neustále snaží zlepšovat svůj čas. Mechanismy jako je úhyb a granáty fungují už zcela odlišně na vyšších obtížnostech a jsou dál modifikovány bonusovými předměty, které po dohrání hry lze kupovat: ty, pokud člověk není jako Orchlon, jsou často nezbytné pro získání S-ranku na obtížnostech jako je Inferno.
Hra není osekaná na kost, to je debilita. Je bohužel hodně krátká, ale že by byla co se týče mechanismů chudší? To jsou nesmysly. Úhyb a protiútok přináší hrozně moc možností, jak věci řešit s úsporou času, stejně jako nový pohyb s nožem vynulující nepřátelské útoky, nové miny reagující na blízké nepřátelé a podobně.
Jestli to někdo dohraje jednou na Standard nebo Assisted obtížnost a pak je s tím hotový, tak to rozčarování chápu a je v podstatě zasloužené. Ono to ani není lepší než dvojka. Ale že bych se cítil nějak oklamaný...to jsou nesmysly. Ale zas to říkám z pohledu někoho, kdo RE tituly rád dohraje stylem mít všude S-rank a mít všechny achievementy. Což jsem už předem říkal. Pokud to někdo nehraje stejně nebo má za sebou jen jeden průchod na Standard, tak jeho názoru nemusím věnovat pozornost.
Hra není osekaná na kost, to je debilita. Je bohužel hodně krátká, ale že by byla co se týče mechanismů chudší? To jsou nesmysly. Úhyb a protiútok přináší hrozně moc možností, jak věci řešit s úsporou času, stejně jako nový pohyb s nožem vynulující nepřátelské útoky, nové miny reagující na blízké nepřátelé a podobně.
Jestli to někdo dohraje jednou na Standard nebo Assisted obtížnost a pak je s tím hotový, tak to rozčarování chápu a je v podstatě zasloužené. Ono to ani není lepší než dvojka. Ale že bych se cítil nějak oklamaný...to jsou nesmysly. Ale zas to říkám z pohledu někoho, kdo RE tituly rád dohraje stylem mít všude S-rank a mít všechny achievementy. Což jsem už předem říkal. Pokud to někdo nehraje stejně nebo má za sebou jen jeden průchod na Standard, tak jeho názoru nemusím věnovat pozornost.
Takže je to opravdu předražený DLC ke dvojce, výbornej bulšit, jestli maji podobný plán i se čtyřkou, tak to potěš koště.
@Shoggot (05.04.2020 18:35): Řekni, Shoggy, o jákých všemožnách "mechanismech" je řeč? A jak se ti przkoumávalo každé zákoutí toho komplexního tunelu? Nevadilo ti, že je ta hra osekaná na kost? Chceme komentář!
@Shoggot (05.04.2020 18:35): Řekni, Shoggy, o jákých všemožnách "mechanismech" je řeč? A jak se ti przkoumávalo každé zákoutí toho komplexního tunelu? Nevadilo ti, že je ta hra osekaná na kost? Chceme komentář!
Tak mám taky dohráno, ale jsem nasranej. Oni ze hry vystřihli Clock Tower >:( moje nej pasáž.
Tak Assisted obtížnost za hodinu a deset minut. Zkusil jsem ještě znova a lépe Hardcore run, abych si zapamatoval, kde co přesně je, kolik čeho je přesně potřeba a zapamatoval si nejkratší možnou cestu.
Zemřel jsem čtyřikrát (zkoušel jsem, jestli se dá použít dodge na Huntery Gamma) a jsem na dvou hodinách a třičtvrtě. Takže to pod dvě hodiny padne brzo.
Standard obtížnost dokonce chce na S rank pod 2:30, takže to zkusím ještě dnes.
Vypadá to ale, že aby člověk měl všechny achievementy, musí to dohrát na Inferno s S rankem. To už je docela husté, protože Nightmare obtížnost už je dost tuhá (těch hovad s parazitem na hlavě už je hodně).
Zemřel jsem čtyřikrát (zkoušel jsem, jestli se dá použít dodge na Huntery Gamma) a jsem na dvou hodinách a třičtvrtě. Takže to pod dvě hodiny padne brzo.
Standard obtížnost dokonce chce na S rank pod 2:30, takže to zkusím ještě dnes.
Vypadá to ale, že aby člověk měl všechny achievementy, musí to dohrát na Inferno s S rankem. To už je docela husté, protože Nightmare obtížnost už je dost tuhá (těch hovad s parazitem na hlavě už je hodně).
Fišar prej včera pod 2 hodiny :-D To se za ty peníze vážně vyplatí :-DDD
Za mě zatím spokojenost i když ta část s Drain Demos byla lehce frustrující, naštěstí jsem věděl, že přijde, protože tu mrtvolu v rohu z původního dílů dali i sem přesně do stejné polohy. Co ale byla zrada je absence modrých kytek, takže než jsem přišel na to, že stačí pouhá zelená, tak jsem zdechnul 2x. Chvílemi jsem si myslel, že vynechají mou oblíbenou pasáž na policejní stanici, nevynechali, ale nepředcházela jí ta top cutscéna s Bradem.
Hra je to vynikající. Dokud tedy trvá. Na první dohrání na Standard jsem si to hodně užíval, zkoumal všechny možné mechanismy, kochal se grafikou, prohledával každé zákoutí. Dokončil jsem tak hru za 6 hodin.
Druhý průběh hrou jsem už dal na Hardcore a podařilo se mi dosáhnout času něco přes dvě hodiny a třičtvrtě. Už je to o poznání tužší, nicméně jsem si poznamenal pár míst, kde se dá ušetřit dost času, takže dohrát to na S rank bude asi docela dost rychlé. Nicméně ani v jednom průběhu člověk nějak zvlášť nepocítí nedostatek munice. Nové obtížnosti Nightmare a Inferno lákají.
Druhý průběh hrou jsem už dal na Hardcore a podařilo se mi dosáhnout času něco přes dvě hodiny a třičtvrtě. Už je to o poznání tužší, nicméně jsem si poznamenal pár míst, kde se dá ušetřit dost času, takže dohrát to na S rank bude asi docela dost rychlé. Nicméně ani v jednom průběhu člověk nějak zvlášť nepocítí nedostatek munice. Nové obtížnosti Nightmare a Inferno lákají.
@marwel (04.04.2020 07:34): Takto nejak som končil dvojku, takže aj tam toho bolo dosť. :)
Tak take dohrano. Za me dobre. Ano, neni to ani zdaleka tak dobre jako dvojka, ale dobre to je. Druhy pruchod si ted asi nedam, ale pravdepodobne se z trojky stane takova soucast dvojky, tedy az si budu chtit dat dvojku znovu, rovnou k ni prilepil i druhy pruchod trojkou. :)
@kristmeister (03.04.2020 22:55): Zda se, ze ano. Ted mam v truhle asi sest lavicek strelneho prachu, u sebe asi 40 naboju do pistole, 20 do brokovnice, nejake granaty...
Tak mám po nějakých 6 hodinách taky dohráno. Narozdíl od loňského remaku ale bohužel necítím sebemenší popud si to teď, nebo kdykoliv, stříhat znovu. Čekal jsem lineární pojetí a akčnější říz, čekal jsem, že to pocitově bude spíš působit jako DLC hodné max 20€, ale nečekal jsem, až jak moc to na tu akci budou tlačit, a některé pasáže v druhé půlce hry + doslovné zprznění prakticky všeho okolo Nemesise znamenaly, že byť první půlku jsem si ještě vcelku výsostně užil, během té druhé už jsem jen chtivě vyhlížel finiš. Hraje se to dobře, ale imho designéři tentokrát poněkud přecenili, až jak dobrou tu akci opravdu mají. Za mě docela silné zklamání, za 60€ rozhodně nedoporučuju.
@Vynex (03.04.2020 18:13): Ona ani původní hra nebyla dlouhá, takže se není čemu divit.
@marwel (03.04.2020 17:38): Takže munice je dost?
@marwel (03.04.2020 17:38): Takže munice je dost?
@SimonEndt (03.04.2020 17:17): Je to celkem krátké no. Tak hodinka možná 2 navíc by tomu podle mého neuškodily.
Souhlasím s panem marwelem. V podstatě je to taková jednohubka, kterou nemám na rozdíl od dvojky chuť rozjet znovu. Je o hodně akčnější a než se nadějete je konec. Je to strašně rychlá jízda a takového toho "tápání" jako ve dvojce tu moc není. Ale byl jsem dost spokojený, hra mě na začátku přikovala k židli a dohrál jsem to na jeden zátah :)
Souhlasím s panem marwelem. V podstatě je to taková jednohubka, kterou nemám na rozdíl od dvojky chuť rozjet znovu. Je o hodně akčnější a než se nadějete je konec. Je to strašně rychlá jízda a takového toho "tápání" jako ve dvojce tu moc není. Ale byl jsem dost spokojený, hra mě na začátku přikovala k židli a dohrál jsem to na jeden zátah :)
Jako je to cca takove, jake jsem to cekal. Je to linearni a akcnejsi no. Logicke hadanky behem tri hodin hrani zadne. Dvojka je bezesporu mnohem lepsi, ale RE3 Remake je podle meho stale dobra a predevsim zabavna hra. Diru do sveta to neudela a nejspis se na ni pomerne rychle zapomene, narozdil od remaku dvojky, ale penez uz ted, po tech trech odehranych hodinach, nelituji. V podstate ale plati, ze prakticky vsechna hlavni pozitiva z remaku dvojky, vyjma grafiky tedy, zde chybi (nelinearni design, hadanky, potreba setrit munici, etc.), ale pocity jsou stejne u me dobre. Proste se to sakra dobre hraje. :)
@Vynex (03.04.2020 14:41): Já se ještě ani nedostal z práce domů a on už to má dohrané. To asi fakt není na moc dlouho, že? :)
Dohráno, byla to jízda :)
@Guldy (02.04.2020 10:56): demo mě dost navnadilo, ale 42€ jim za to nedám. má to herní dobu 5-6 hodin, kde dvojka byla nejen delší, ale ještě měla výhodu druhé postavy.
GMG už rozesílá klíče.
@marwel (02.04.2020 11:33): Jo jasne.. Je dobry umet zanrove rozdelovat na amnesia, outlast.. A Dead space, fear.. Ale ted jsem to myslel pocitove, ze kdyz se tam bojim, tak pro me je to proste hororova atmosfera..
@Guldy (02.04.2020 10:56): FEAR je fajn, byt jednicka trpi takovym malym neduhem, kdy automaticke zbrane po stisknuti klavesy vystrelu vystreli dvakrat (byt jsou celkove full auto). Je to takova malickost, ktera me ale prekvapive pri poslednim hrani dost stvala. Dead Space 3 me take bavil, i kdyz jde urcite o nejslabsi dil. Osobne nemam rad hororove hry, proto take nehraji tituly jako Penumbra nebo Amnesia. Resident Evil nebo Dead Space jsou ale imo spis thrillery nez horory. Spis cili na vyvolani napeti nez strachu.
Chtel jsem napsat nez dvojka minulej rok, ne letosni.. ale snad vsichni pochopili.
@kristmeister (01.04.2020 22:12): Tak samozrejme necist recenze v urcitem smyslu funguje, protoze nic nevis, ale ja ziju hrama a je moje poslani o nich neco rikat nebo vedet :D ale vazne.. nic si nezjistovat je zaroven jako necist nebo nehledat informace. To je proti moji srsti.
Kdyz je neco spatny, tak se to obvykle napise. V 9/10 pripadu to kazdej chce vedet. Kolikrat ti to zachrani zklamani nebo penize. A tady vsichni poukazuji na to, ze to je horsi. Dvojka pro me byla odvar, tak samozrejme cekam podobny zazitek.. coz tak nedopadne.
@Garret (01.04.2020 22:53): rovnou navazu na svuj predchozi odstravec.. chapat se to da, protoze dvojka byla tak dobra. Takze i kdyby byla trojka o neco horsi, furt bude spicka. Ale tady to vypada, ze je horsi o dost :) to je cela pointa.
@Charllize (01.04.2020 22:18): Hele ja bohuzel nemam co hrat, takze si to stejne nejspis zahraju. Ted jsem si na Steamu instnul FEARA, premyslim o Dead Space 3 (1/2 mi prijdou jako fantasticky hry) a tak obecne premyslim o hororovych hrach (neni to muj oblibenej zanr, ale se strachem nebo lekanim nemam problem a je to prijemna zmena).. zajimave vypadal i ten Negative Atmosphere, ale ve vysledku je to jen kopirovani Dead Spacu (jak se zda), takze kouzlo a originalita fuč..
@kristmeister (01.04.2020 22:12): Tak samozrejme necist recenze v urcitem smyslu funguje, protoze nic nevis, ale ja ziju hrama a je moje poslani o nich neco rikat nebo vedet :D ale vazne.. nic si nezjistovat je zaroven jako necist nebo nehledat informace. To je proti moji srsti.
Kdyz je neco spatny, tak se to obvykle napise. V 9/10 pripadu to kazdej chce vedet. Kolikrat ti to zachrani zklamani nebo penize. A tady vsichni poukazuji na to, ze to je horsi. Dvojka pro me byla odvar, tak samozrejme cekam podobny zazitek.. coz tak nedopadne.
@Garret (01.04.2020 22:53): rovnou navazu na svuj predchozi odstravec.. chapat se to da, protoze dvojka byla tak dobra. Takze i kdyby byla trojka o neco horsi, furt bude spicka. Ale tady to vypada, ze je horsi o dost :) to je cela pointa.
@Charllize (01.04.2020 22:18): Hele ja bohuzel nemam co hrat, takze si to stejne nejspis zahraju. Ted jsem si na Steamu instnul FEARA, premyslim o Dead Space 3 (1/2 mi prijdou jako fantasticky hry) a tak obecne premyslim o hororovych hrach (neni to muj oblibenej zanr, ale se strachem nebo lekanim nemam problem a je to prijemna zmena).. zajimave vypadal i ten Negative Atmosphere, ale ve vysledku je to jen kopirovani Dead Spacu (jak se zda), takze kouzlo a originalita fuč..
@Guldy (01.04.2020 21:39): když se to dá chápat, tak v čem je problém? dvojka byla vždycky lepší než trojka, přeci nechceš, aby to remaky změnily :-)
@Guldy (01.04.2020 21:39): tak lepsi si zahrat tento remake nez se vracet k puvodni verzi, kdyz bys teda chtel mit ty resi nejak odehrane. Ono az bys pak hral treba petku nebo sestku mel bys pekne srovnani o kolik zrejme je ten remake trojky lepsi :)
Samo pokud si je uz hral tak to plati obracene. A koneckoncu se na ty recenze vyser a udelej si nazor sam. Ono je to stejne tim ze kazdy zas cekal neco lepsiho nez remake dvojky a pritom klidne muze byt ze remake trojky bude nastejno. Hmm, a taky, on ten original trojky je vazne o neco horsi nez original dvojka, takze vlastne muze byt vse jak ma byt. A taky si urcite tady v diskuzi chces napsat ze jsi dohral. A co jinyho bys chtel delat , ted v dobe apokalypsy, hrat resi 3 nezni tak spatne, taky jsi mohl byt v samosce a prodavat lidem chleba, teoreticky : D
Samo pokud si je uz hral tak to plati obracene. A koneckoncu se na ty recenze vyser a udelej si nazor sam. Ono je to stejne tim ze kazdy zas cekal neco lepsiho nez remake dvojky a pritom klidne muze byt ze remake trojky bude nastejno. Hmm, a taky, on ten original trojky je vazne o neco horsi nez original dvojka, takze vlastne muze byt vse jak ma byt. A taky si urcite tady v diskuzi chces napsat ze jsi dohral. A co jinyho bys chtel delat , ted v dobe apokalypsy, hrat resi 3 nezni tak spatne, taky jsi mohl byt v samosce a prodavat lidem chleba, teoreticky : D
@Guldy (01.04.2020 21:39): nečíst recenze.
Hodne jsem se na to tesil a chtel to hrat.. bohuzel jsem si to trochu zkazil recenzema. Pusobi to jako slabsi dil, coz se oproti letosni dvojce da chapat. Ta pro me byla top. Ma nekdo co rict, cim by mi vratil hype?
@Guldy (30.03.2020 19:56): je fajn, že tam je Nemesis jen na pár skriptovaných místech, měl jsem největší strach z toho, že mě bude pronásledovat jako Mr. X.
@marwel (22.03.2020 07:06): Někdo to určitě pouze nožem tradičně hecne a dá to :))
Zbytečné to rozhodně nebude, protože už teď si umím představit jak důležité to bude při speedrunningu a překonávání času. Nůž je ve hře slabší než ve dvojce, zato je ale neomezený. Dvojka šla dohrát jenom nožem na S rank do dvou hodin, je docela pravděpodobné, že to někdo zvládne i tady.
Co možná bude odstraněno, protože to může být lehce imba, že to vykryje i jakýkoli útok od Nemesis. Nicméně už se dost lidem podařilo ho v demu udolat nožem, není to zas tak těžké.
Zbytečné to rozhodně nebude, protože už teď si umím představit jak důležité to bude při speedrunningu a překonávání času. Nůž je ve hře slabší než ve dvojce, zato je ale neomezený. Dvojka šla dohrát jenom nožem na S rank do dvou hodin, je docela pravděpodobné, že to někdo zvládne i tady.
Co možná bude odstraněno, protože to může být lehce imba, že to vykryje i jakýkoli útok od Nemesis. Nicméně už se dost lidem podařilo ho v demu udolat nožem, není to zas tak těžké.