@Jab (27.08.2023 19:53): Však o tom píšem doslova v treťom odstavci. :)
Diskuze
@Flowerpot (27.08.2023 19:34): Já myslím, že je už toho srdce ze zlata kolem BG3 příliš. Relevantní kritika je přeci hodnotná.
@Jab (27.08.2023 19:25): To je ďalšia z genialít, že sa nejde do inventáru dostať všetkým, ale človek musí robiť tie rošády.
Hodnotiť čisto inventár, tak tá hra dostane 5 percent a to len preto, že mám srdce zo zlata.
Hodnotiť čisto inventár, tak tá hra dostane 5 percent a to len preto, že mám srdce zo zlata.
Hele proč vlastně v kempu nemůžu vybavovat celou partu? Proč musím přehazovat základní čtveřici?
@Tarhiel (27.08.2023 18:25): Dík. Inak to mi je jasné, že teraz ešte nie je tu skoro nik, pre koho by to bolo relevantné. :D
@Flowerpot (komentář): Pekný komentár :)
Spoielrovú časť si rpečítam jednhé dňa, až dohrám a napíšem vlastný komentár :)
Spoielrovú časť si rpečítam jednhé dňa, až dohrám a napíšem vlastný komentár :)
Konečně můžu hrát BG3: All Beards for Drow Elves and HalfOrc
@Paul (27.08.2023 16:05): Spoiler decko spoiler. Tvl to uz jsi to mohl dat do jednoho spoileru vsechno, ne? :D
@HolyMeatball (27.08.2023 14:22): jj, zrovna jsem to teď dodělal, mayrině jsem se vysmál a odhexoval jí, děcko vylezlo a ethel je podruhý a jistě ne naposledy mrtvá. Ani jsem se nedotkl těch lidí ve whispering maskách, myslel jsem si že když jí zabiju, tak budou schopný si je sundat, ale sundala si jí a interaktuje akorát ta kapitánka, ti tři ostatní tam klečej a fňukaj a nemám je jak probrat. To je asi normální, nebo tam je nějakej způsob?
Mimochodem, ten brutální stuttering co jsem v tom městě měl byl způsobenej vynuceným vsyncem přes ovladače (kterej jsem tam dal, protože při vydání ten ingame u mě nefungoval). Teď už to v patchi opravili, ten ingame s triple buffer funguje jak má, takže když jsem vypnul ten přes drivery a zapnul ten ingame, tak už to jede 60fps i ve městě všude bez stutteru.
Mimochodem, ten brutální stuttering co jsem v tom městě měl byl způsobenej vynuceným vsyncem přes ovladače (kterej jsem tam dal, protože při vydání ten ingame u mě nefungoval). Teď už to v patchi opravili, ten ingame s triple buffer funguje jak má, takže když jsem vypnul ten přes drivery a zapnul ten ingame, tak už to jede 60fps i ve městě všude bez stutteru.
@Paul (27.08.2023 07:03): Ajó, ten quest se vlastně prvotně získá tam...blíž u pláže můžeš najít velkej polorozpadlej barák, který se na Ethel dále váže, myslel jsem, že tam je regulérně i quest marker ještě před hospou s novou lair, i když to vlastně asi nedává moc smysl, když ta máma hned odkazuje na onu hospu...
Miluju, jak vám hra neřekne, co je "správná/dobrá" cesta. Spíš tu jsou 3 strany, každá s vlastními postranními cíly a všechny se dušují, jak jsou pro vás to nejlepší. A pak tu je čtvrtá, nestranná účast rad všech okolo. Jenže ti v tom mají jasno asi stejně jako vy samotní, takže maximálně přidají další červíky do hlavy (pun intended :D).
@HolyMeatball (27.08.2023 01:14): nevim v jakym baráku nebo trezoru, ten quest jsem dostal od mámy tý holky v nějakym flaming fist HQ a tam žádnej trezor nebyl..
Další clusterfuck quest, "investigate felogyr fireworks" a jediný co tam jde udělat je všechny povraždit, wtf.
Další clusterfuck quest, "investigate felogyr fireworks" a jediný co tam jde udělat je všechny povraždit, wtf.
@HolyMeatball (26.08.2023 05:44): Praktiky WotC jsou už posledních několik let pořádně na přesdržku ať už počítám jejich nejnovější kousek s licencí na D&D nebo jejich politicky korektní hovadiny (tohle má prosím být Aragorn a Arwen).
@Paul (27.08.2023 00:50): Radu sis měl vyzvednout hned při nabrání questu v trezoru v tom baráku, recept a jedna z ingrediencí na bombu, kterou po Ethel hodit a děcko hned vygrcne. :D
Každopádně sranda je, že logika by diktovala, že by to mohlo fungovat i klasickým non-lethal knockoutem. Což přesně jsem nejprv zkoušel já, než jsem v inventáři našel ten recept. Ale i non-lethal knockout dítě zabilo. A v těch posledních patchnotes se opakovaně zmiňuje, že opravili bug, kdy non-lethal Ethel stejně zabil, aniž by jedinkrát zmínili, jestli myslí obě potyčky, nebo jen jednu (a kterou konkrétně). Takže by mě moc zajímalo, jestli se bug opakuje, nebo je to by design. Ale mám pocit, že jsem na něčím videu viděl, jak dítě zachránil bez použití onoho receptu.
Každopádně sranda je, že logika by diktovala, že by to mohlo fungovat i klasickým non-lethal knockoutem. Což přesně jsem nejprv zkoušel já, než jsem v inventáři našel ten recept. Ale i non-lethal knockout dítě zabilo. A v těch posledních patchnotes se opakovaně zmiňuje, že opravili bug, kdy non-lethal Ethel stejně zabil, aniž by jedinkrát zmínili, jestli myslí obě potyčky, nebo jen jednu (a kterou konkrétně). Takže by mě moc zajímalo, jestli se bug opakuje, nebo je to by design. Ale mám pocit, že jsem na něčím videu viděl, jak dítě zachránil bez použití onoho receptu.
To je pecka jak ta hra furt hází nečekaný klacky pod nohy. A teď ani nemluvím o ultraotravném stutteringu.
Třetí akt, quest s unesenym děckem:
Najdu kapitánku, zjistím že je to ježibaba Ethel. Zabiju její redcapy. Jdu do sklepa. Hned jí najdu, bojuju s ní, zabiju jí, ale vyléčej jí do full health houby. Reload. Jdu po houbách jako prvních, ale protože jsem předtím nedal dlouho long rest a už jsem měl nic moc health, tak mě sejme. Reload. Dám si short rest a místo Jaheiry vyzvednu Leazel. Zničím houby, zabiju Ethel, zjišťuju že nemám žádnej způsob jak znemožnit smrt toho dítěte. Reload.
Jdu zkusit jako první bojovat s těma čtyřma whispering masks, že je knockoutnu nonlethal, sundám jim masky, pokecám s nima, třeba mi poradí jak mám zachránit to dítě. Porazím je, jsou knocked out, sundám jim masky, okamžitě po sundání chcípnou. Reload. A takhle jsou krásně zabitý dvě hodiny času aniž bych se posunul o centimetr.
Třetí akt, quest s unesenym děckem:
Najdu kapitánku, zjistím že je to ježibaba Ethel. Zabiju její redcapy. Jdu do sklepa. Hned jí najdu, bojuju s ní, zabiju jí, ale vyléčej jí do full health houby. Reload. Jdu po houbách jako prvních, ale protože jsem předtím nedal dlouho long rest a už jsem měl nic moc health, tak mě sejme. Reload. Dám si short rest a místo Jaheiry vyzvednu Leazel. Zničím houby, zabiju Ethel, zjišťuju že nemám žádnej způsob jak znemožnit smrt toho dítěte. Reload.
Jdu zkusit jako první bojovat s těma čtyřma whispering masks, že je knockoutnu nonlethal, sundám jim masky, pokecám s nima, třeba mi poradí jak mám zachránit to dítě. Porazím je, jsou knocked out, sundám jim masky, okamžitě po sundání chcípnou. Reload. A takhle jsou krásně zabitý dvě hodiny času aniž bych se posunul o centimetr.
@Tulareanus (26.08.2023 14:57): jo, jak jsem psal - pro mě ty texty při hraní s k+m jsou nečitelný - ty ikonky v tom UI - tam jsem sotva přečetl ty nadpisy, natož pak ten popis toho co to vlastně je/dělá. Ty všechny texty mohly zvětšit stejně (jako při hraní s gamepadem) nebo lépe ještě více - okénka na texty můžou udělat větší - ten dolní UI bych úplně odstranil - udělal bych to stejné jako třeba v Planescape: Torment - při stisku pravého tlačítko myši - by se zobrazili ty kruhy s nabídkou akcí (jako je tomu u hraní BG3 na gamepadu). No nic, jak jsem říkal kromě větších textů se to i ovládá lépe pomocí gamepadu. Už jsem konečně na pláži.
@pipboy (26.08.2023 15:21): Warlock je imho najlepší, keď sa hrá na ranged weapon + eldritch blast ("upgrade" na odhadzovanie a ďalšie upgrady) + hex.
Ešte nie som tak ďaleko v rozhovoroch a jediný, kto mi zatiaľ vadí je práve Gale, lebo keďže moja postava je Wizard, tak ho so sebou ani neberiem, ale hra mi ho neustále pchá do, ehm..prdele?
Ešte nie som tak ďaleko v rozhovoroch a jediný, kto mi zatiaľ vadí je práve Gale, lebo keďže moja postava je Wizard, tak ho so sebou ani neberiem, ale hra mi ho neustále pchá do, ehm..prdele?
Včera klíčový bod ve druhém aktu. Řekněme, že ty kecy o tom, že bejt justiciar je the bestest thing ever, už jsem nějakou chvíli nežral. A teda čekal jsem v kempu víc reakcí na to, že Shadowheart už není. Ale dostal jsem pokus o šukačku s Galem, což taky sakra nevím, proč mi ho hra pořád cpe do zadku a vůbec - kdokoliv psal roman...sex s parťákama, by si měl najít terapeuta. (Ono teda vůbec rozhovory v partě nejsou bůhvíjaká výhra.)
Anyways, Wyll. Jak se vlastně hraje warlock? Hra Wylla imo představila jako dex fightera se support magií, ale zatím mi přijde, že mávání mečem mu moc nejde a bude primárně sypat eldritch blasty a jiné barevné efekty.
Btw v žaláři se mi nějak nechtělo do open conflictu (respektive mi přišlo, že dostávám už trochu moc na budku), no nakone nebyl ani moc problém na tajňačku všechny nastrkat do propasti. Trochu mě mrzí ten loot, ale jinak celkem radost.
Hm. Jo. A Down by the River je děsná srajda.
Anyways, Wyll. Jak se vlastně hraje warlock? Hra Wylla imo představila jako dex fightera se support magií, ale zatím mi přijde, že mávání mečem mu moc nejde a bude primárně sypat eldritch blasty a jiné barevné efekty.
Btw v žaláři se mi nějak nechtělo do open conflictu (respektive mi přišlo, že dostávám už trochu moc na budku), no nakone nebyl ani moc problém na tajňačku všechny nastrkat do propasti. Trochu mě mrzí ten loot, ale jinak celkem radost.
Hm. Jo. A Down by the River je děsná srajda.
@Hitsuran (26.08.2023 13:52): Áno, mne sa to v pohode podarilo s half-elf wizardom.
@RXQ79rudax (25.08.2023 22:59): Hrám m+k a ten user interface, ako si videl je úplne iný, tj máš s m + k viac ikon a funkcii naraz na obrazovke a priveľký text by sa tam nezmestil. Niektoré texty si však vieš zväčšiť v options.
@MIGtheDRAGON (25.08.2023 15:23): Ja som ešte žiadnu poriadnu dovolenku tento rok nemal a pri mojom tempe zaneprázdnenosti to vidím, že to možno dohrám na prelome októbra/novembra. :(
@RXQ79rudax (25.08.2023 22:59): Hrám m+k a ten user interface, ako si videl je úplne iný, tj máš s m + k viac ikon a funkcii naraz na obrazovke a priveľký text by sa tam nezmestil. Niektoré texty si však vieš zväčšiť v options.
@MIGtheDRAGON (25.08.2023 15:23): Ja som ešte žiadnu poriadnu dovolenku tento rok nemal a pri mojom tempe zaneprázdnenosti to vidím, že to možno dohrám na prelome októbra/novembra. :(
@Hitsuran (26.08.2023 13:52): Mělo by je jít prokecnout, aby utekli.
Když nebudu hrát za paladina je možný Laezel zachránit aniž bych zabil nevinný tieflingy?
Tak jsem si to s tím gamepadem dal úplně od začátku - když je ta hra pro mě konečně hratelná, díky těm větším textům, a celkovému většímu uživatelskému rozhraní, a inventář také mnohem lepší - přes celou obrazovku, ty postavy tam taky přes celou obrazovku zobrazené, a celkově se to lépe ovládá - ten pohyb postavy a kamera, a také v té dolní části obrazovky vám vůbec neblokuje výhled to rozhraní s těmi ikonkami, takže super.
krátké video na ukázku
krátké video na ukázku
Od dohrání jsem si hodně pozjišťoval jak o předchozích dílech, tak o DnD obecně, a hlavně i o WotC a jejich obvyklých praktikách a tendencích. V konečném důsledku se nemůžu ubránit dojmu, že Lariáni měli v rámci psaní příběhu v mnohých směrech striktně svázané ruce, a že podobnost s DOS2 je nejen pohodlná vzhledem k enginu, ale taky k tomu, že právě díky DOS2 získali na BG licenci. To už teda trochu špekuluju, ale Lariáni nebyli první, kdo vyjádřil zájem o tvorbu třetího BG, a nebyl to ani jejich první pokus, když jim to WotC odkývli.
Čímž určitě nic a nikoho neobhajuju ani neobviňuju, jenom takovej...poznatek.
Čímž určitě nic a nikoho neobhajuju ani neobviňuju, jenom takovej...poznatek.
@RXQ79rudax (25.08.2023 22:59): Nah. Hraji na klávesnici a s velikostí textu problém nemám.
Hádám, že to tu snad skoro všichni asi hrajete pomocí konzolového ovladače (ne pomocí klávesnice a myši) - zkusil jsem to s PS4 ovladačem - a je to vážně něco úplně jiného - všechny texty o dost větší - už je to vše celkem v pohodě přečtitelné a také se to ovládá lépe a mám z toho lepší pocit z ponoření se do hry, když mám tu postavu přímo pod svou kontrolou - pro pohyb jen stisknu páčku. - Proč sakra teda neudělaly texty takhle velké i pro klávesnici a myš?!
@Hitsuran (25.08.2023 20:19): Když vyměním toho čaroděje za Upíra, tak vlastně ani nebudu lhát :D Díky za tip :)
@MIGtheDRAGON (25.08.2023 15:23): Já bych bych jim řekl, že sem si užíval sex se třema exotickýma slečnama a čarodějem.
@Ria Kon (25.08.2023 15:12): Jo vyšla mi docela dobře dovolená a neměl jsem plány, takže to šlo celkem samo :D to když vyšlo Pathfinder: Wrath of the Righteous tak jsem to měl podobně a dohrál jsem to třikrát za sebou. Jen tam teda jedna hra vyšla tak na 100 hodin a neměl jsem žádné volno, takže jsem to hrál několik měsíců. To tady mi každé dohrání trvalo tak 60, takže to šlo rychleji.
To bude sranda až přijdu v pondělí do práce a lidi se mě budou ptát co jsem dělal. Možná to trochu upravím, že Nautiloid nahradím klasickým letadlem, podtemno nějakým podzemním urbexem a samotné Baldurs Gate třeba Chomutovem, ať tam nejsem ještě za většího nerda :D
To bude sranda až přijdu v pondělí do práce a lidi se mě budou ptát co jsem dělal. Možná to trochu upravím, že Nautiloid nahradím klasickým letadlem, podtemno nějakým podzemním urbexem a samotné Baldurs Gate třeba Chomutovem, ať tam nejsem ještě za většího nerda :D
@Ria Kon (25.08.2023 15:12): Jakmile víš, co kde jak, dá se to hrát velmi rychle. Opět připomínám, že aktuální any% speedrun trvá 6 a půl minuty. A to nevyužívá žádné glitche či sequence breaky, prostě jen co nejrychlejší cesta k nejbližšímu legitimnímu konci. :)
@MIGtheDRAGON (25.08.2023 14:53): Dvakrát? How!?? :D
@Paul (25.08.2023 13:13): Snad to pomůže. Ten špatný výkon v kombinaci s nízkým level capem je důvod proč jsem ve třetím aktu nikdy nevydržel dlouho. Dohrál jsem dvakrát a i když mám chuť to dát ještě potřetí, tak raději počkám, ať si ten třetí aktu můžu pořádně projít.
První nehotfixovej patch je venku, mimo jiné, hurá
Made it less ambiguous that you're starting a romance with Gale when choosing certain dialogue options.
During Gale's spell-teaching scene, you now have the option to picture a future with Gale that falls somewhere in between kissing him and kicking him in the head.
A další patch by měl mít "significant performance improvements" v což fakt doufám, protože abych měl ve městě stutter na 5800X3D, to je krapet nezvládnuté.
Made it less ambiguous that you're starting a romance with Gale when choosing certain dialogue options.
During Gale's spell-teaching scene, you now have the option to picture a future with Gale that falls somewhere in between kissing him and kicking him in the head.
A další patch by měl mít "significant performance improvements" v což fakt doufám, protože abych měl ve městě stutter na 5800X3D, to je krapet nezvládnuté.
@Paul (22.08.2023 11:25): vyzkouším večer, pátral jsem a na steamu si v diskuzi na to také hodně lidí stěžuje - že ty texty jsou nečitelný, a je tam také zmínéný ovladač, nebo néjaký neoficiální mód pro to.
Zatím jsem úplně na začátku s pejskomozkem a tou zelenou čubou. Velikost titulků mám na max. - tahle velikost by mi vyhovovala pro všechny texty ve hře - uvidím jak to ovladač, nebo ten mod zlepší.
Zatím jsem úplně na začátku s pejskomozkem a tou zelenou čubou. Velikost titulků mám na max. - tahle velikost by mi vyhovovala pro všechny texty ve hře - uvidím jak to ovladač, nebo ten mod zlepší.
@HolyMeatball (25.08.2023 10:32): Ono obecně budou asi mít pravdu ty kritické recenze, že se hra začne lehce rozpadat po prvním aktu. Zhorší se to narativně, omezí se volnost a přibudou bugy. Chytré od Larianu, anžto většina recenzentů napíše své články po pár prvních desítkách hodin.
V rámci toho prvního aktu i věřím, že to může být oro mnohé zábavnější než BG1 (jakkoliv to mám osobně jinak). Už méně ale věřím, že pak dorovnají v dalších aktech také více dějově svázanou BG2.
Těch problémů má ale hra řadu. Zbytečné předměty (dědictví OS2) a tím bordel v inventáři, zdlouhavé souboje a legrační přiskakování v nich, koridory, moc random předmětů, bugy, občasné výpadky narativní kvality a nucené omezení možností hráče i v prvním aktu (z ježibaby mělo jít vše vytáhnout a pak ji rubnout tak či tak), top munchkin kombinace classů a ras úplně mimo zažité standarty settingu, classy samotné jsou taky dosti nevybalancované, komický gambling 1D20 kostkou v dialozích, dialog a hod pak neprovádí družník s nejlepší hodnotou (mluví vždy ten, kdo oslovil nebo stál nejblíže při iniciaci dialogu).
Jestli se opravdu hra začne v dalších aktech více rozpadat (stran té volnosti, funkčnosti a narace), tak přestávám chápat důvody stovkových hodnocení. Však lépe to šlo určitě udělat. Na druhou stranu... Mulťák za druida mě baví stejně jako singl za púlelfí paladinku/fighterku. Proto teď solidních 80 %.
V rámci toho prvního aktu i věřím, že to může být oro mnohé zábavnější než BG1 (jakkoliv to mám osobně jinak). Už méně ale věřím, že pak dorovnají v dalších aktech také více dějově svázanou BG2.
Těch problémů má ale hra řadu. Zbytečné předměty (dědictví OS2) a tím bordel v inventáři, zdlouhavé souboje a legrační přiskakování v nich, koridory, moc random předmětů, bugy, občasné výpadky narativní kvality a nucené omezení možností hráče i v prvním aktu (z ježibaby mělo jít vše vytáhnout a pak ji rubnout tak či tak), top munchkin kombinace classů a ras úplně mimo zažité standarty settingu, classy samotné jsou taky dosti nevybalancované, komický gambling 1D20 kostkou v dialozích, dialog a hod pak neprovádí družník s nejlepší hodnotou (mluví vždy ten, kdo oslovil nebo stál nejblíže při iniciaci dialogu).
Jestli se opravdu hra začne v dalších aktech více rozpadat (stran té volnosti, funkčnosti a narace), tak přestávám chápat důvody stovkových hodnocení. Však lépe to šlo určitě udělat. Na druhou stranu... Mulťák za druida mě baví stejně jako singl za púlelfí paladinku/fighterku. Proto teď solidních 80 %.
@Jab (25.08.2023 10:21): Jop.
Vzhledem k aktuálnímu stavu hry a faktu, že museli vystřihnout celou jednu zónu - tedy už tak si ukousli až moc velké sousto - je klidně možný, že jim jen krásně přihrálo do karet, že se toho část komunity dožadovala. Ale opravdu šli proti sobě. Dark Urge má jednu plně nadabovanou hlášku v klíčové cutscéně a prostě...meh. Jak říkáš, ve starších hrách, kde dabingu bylo už tak málo, to dá rozum. Ve hře, kde všichni a všechno kolem svébytně kecá a jediné, co je pouze napsané, jsou hlášky MC, je to ekvivalent mute protagonisty á la HL2.
Vzhledem k aktuálnímu stavu hry a faktu, že museli vystřihnout celou jednu zónu - tedy už tak si ukousli až moc velké sousto - je klidně možný, že jim jen krásně přihrálo do karet, že se toho část komunity dožadovala. Ale opravdu šli proti sobě. Dark Urge má jednu plně nadabovanou hlášku v klíčové cutscéně a prostě...meh. Jak říkáš, ve starších hrách, kde dabingu bylo už tak málo, to dá rozum. Ve hře, kde všichni a všechno kolem svébytně kecá a jediné, co je pouze napsané, jsou hlášky MC, je to ekvivalent mute protagonisty á la HL2.
@HolyMeatball (25.08.2023 10:17): Huh? V BG2 obecně bylo ozvučeno málo dialogů. Často jen první věty. V BG1 ještě méně. Však hry přes dvacet let staré. Podivná logika.
@Jab (25.08.2023 09:21): Actually, odkazovali především na první dva BG díly (se kterými to mechanicky možná nemá nic společného, ale příběhově je v tom mnohem tučnější nálož fan service, než jsem si původně uvědomoval) a...Dragon Age Origins, z nějakého důvodu. :)
První žlutá sedmdesátka na Metacritic je na světě.
@Paul (25.08.2023 09:14): Jo. To se "vyhovělo" fandům Original Sin asi.
@HolyMeatball (25.08.2023 01:34): tak to je totální demence, s tím voice actingem by to bylo mnohem lepší, aspoň pro mě. Když už, tak to tam mohli dát volitelně :)
Ale určitě vyjde Enhanced Director's Cut, třeba to tam daj..
Ale určitě vyjde Enhanced Director's Cut, třeba to tam daj..
A víte, co je taky sranda? Během EA Lariáni víceméně vyjádřili, že chtějí full voice acting i pro protagonistu. Vlastně i měli x hodin nahraného audia. Ale puritáni chtěli hlavní postavu bez dabingu. Vůbec mi přijde, že během EA komunitě naslouchali až moc.
Každopádně by mě zajímalo, kdy a v jakém stavu by to vyšlo, kdyby se drželi původních plánů. A jestli to momentálně plánujou pro budoucí update, tak jestli je nepřeběhne nějaký modder zručný s AI. :)
Každopádně by mě zajímalo, kdy a v jakém stavu by to vyšlo, kdyby se drželi původních plánů. A jestli to momentálně plánujou pro budoucí update, tak jestli je nepřeběhne nějaký modder zručný s AI. :)
V rozmezí pěti minut na mě hituje chobotnice a medvěd. Tady fakt člověk nemůže bejt příliš přátelskej :)
Xbox ještě letos, cool
@Jab (24.08.2023 14:17): xD Ta zrcadlová symetrie je dokonalá :D
Nevíte jestli ty EA hodnocení se počítají úplně stejně jako hodnocení plné hry?
Tak fair enough. Už jsme z šedých čísel.
@Paul (24.08.2023 11:48): Jj, ostatně Orin je z tamních zlounů ta nejvyšinutější, dá rozum se ji zbavit jako první. :)
In other news, Any% speedrun již pod 7 minut.
EDIT: Ad Karlach a její až podezřele nicotná linka - datamineři u ní našli obsah spojený s vrchní části města, která ve hře momentálně není, pravděpodobně cut content kvůli posunutému vydání. Ale taky je pravděpodobné, že to dodělají a přidají. Jsem zvědav, jestli ve formě placeného DLC nebo si udrží pověst a bude to grátis update.
In other news, Any% speedrun již pod 7 minut.
EDIT: Ad Karlach a její až podezřele nicotná linka - datamineři u ní našli obsah spojený s vrchní části města, která ve hře momentálně není, pravděpodobně cut content kvůli posunutému vydání. Ale taky je pravděpodobné, že to dodělají a přidají. Jsem zvědav, jestli ve formě placeného DLC nebo si udrží pověst a bude to grátis update.
@HolyMeatball (24.08.2023 11:15): hmm. Já si myslel, hned jak mi o tom Gortash řekl, že ten doppleganger je ta holka :D ale když jsem šel do campu tak tam ohledně nějaký investigace nebyla vůbec žádná možná interakce. Tak na to asi kašlu a zkusím jít rovnou po Orin//těch vraždách a dostat LeaZel zpátky.
@Paul (24.08.2023 11:09): To zřejmě najít/zjistit/odhalit nejde, tímhle únosem je to určitě už pasé, a úplně zamezit tomu taky nejde, vyhnout se kanálu by jen znamenalo, že se v kempu sama spustí situace, kdy se Orin odhalí a tím oznámí únos jednoho z těch společníků. Proto je naopak nejefektivnější jít do kanálu hned a konkrétně mít v partě ty tři, mezi kterými si Orin vybírá, a tím vynutit, že unese tu holku a družina tak zůstává celá.