@
HolyMeatball (05.09.2023 20:47): Tyhle argumenty nechápu. Nechci Starfield nějak moc hanět ani se ho zastávat než si ho zahraju, nevím jak přesně to vypadá na něm, ale... hrál ty jsi Elite a NMS? A to ty hry mám fakt rád, ale ani ony neumí zázraky.
V Elite lze přistát jen na určitém procentu planet... tzn pořád na stovky miliard planet. Liší se kosmeticky. Resp skoro všechny se neliší nijak, a pak je jich tam pár které jsou nějakou věcí výjimečné, tak výjimečné že na ně lidé pořádají týden trvající výpravy. Odyssey tedy přidalo množství planet na kterých jde přistát, a naopak dost zkrouhlo tu výjimečnost. To je vada Elite, ono tam na povrchu vlastně není co zkoumat, gró hry je, jako vždy bylo, ve volném vesmíru v lodi.
V NMS jde přistát všude, terén pro přistání hraje roli leda na těch tak extrémních, že se na nich nedá ani chodit. Planety se liší... bohužel hlavně na pohled. Po stovce hodin přijdeš na to že typů planet je vlastně jen pár, liší se hlavně dostupnými zdroji a počasím, a jinak jsou mezi sebou rozdílné zase hlavně těmi barvičkami. Ještě menší rozdíly jsou mezi hvězdnými systémy, a to je to co mi dost vadí na téhle hře - není prakticky žádný rozdíl když prozkoumáš hvězdných systémů deset a nebo deset tisíc.
Starfield vypadá že je na půl cesty. Estetické rozdíly mezi planetami jsou velké, podobně jako v NMS, je tam místy i hustá vegetace. Ale je realističtější, jsou tu i čisté měsíční pustiny, nemůžeš přistát na plynných planetách, jako v Elite, etc. Pořád mi to připadá že na pěší průzkum bude z těchhle her nejdál.