@Jab (06.09.2023 18:44): Šak jo, já jen poukázal jak je zvláštní dát 0% Starfieldu a pak Last of US 90%, na PC TLOU bylo ještě víc (a stále je) zabugovaný než jakákoliv Beth hra a hratelnost nulová .
Diskuze
@SilentWolf (06.09.2023 18:53): Tak gratz, užij si to, ženáči :)
Mašinka je doma, teď jen čekat na kupon na hru.
Docela jste tu tomu naložili. :D Snad to aspoň na tom metacritic nebude zítra tak hrozné.
Docela jste tu tomu naložili. :D Snad to aspoň na tom metacritic nebude zítra tak hrozné.
@Jab (06.09.2023 18:44): " DH je jedno z mála útočišť racionální kritiky, kde jsou uživatelé schopni střízlivě hodnotit současné trendy AAA tituly. Jsem opětovně dojat a extrémně rád, že ji máme zrovna na česko-slovenských internetech. " :)
@Hitsuran (06.09.2023 18:35): Hodnotilo to tu jen pár lidí. Mají svůj názor. Hráči na steamu mají zase nějaký jiný názor. Nic proti ničemu.
@AlieN (06.09.2023 18:33): Ja tedy nevím ale jsem si skoro jistý ze Elite hráči Starfield určitě budou hrát ve velkém takže cílovka jsou i oni.
Hodnocení na steamu mluví za sebe, očividně to není špatná hra, dát Last of Us 90% a tomuhle 0% je velice zvláštní.
@LIUWIL (06.09.2023 18:00): Asi to nebude úplný flight assist off, to by nikdo ze Starfield cílovky nedokázal ovládat, tipuji že to vypne jen stabilizaci pohybu ale ne rotace.
Což by i tak mělo Gordonovi stačit.
Což by i tak mělo Gordonovi stačit.
@Paul (06.09.2023 18:28): Co si budeme, ono někdy u těch modelů nejde poznat věk ani pohlaví :D
@BUMTARATA (06.09.2023 18:01): wtf, teď jsem si to intro zahrál znovu a ona je to asiatka..
Za to může ten lighting model hry, dává jí hnědou pleť a utkvěla mi v paměti špatně :)
Za to může ten lighting model hry, dává jí hnědou pleť a utkvěla mi v paměti špatně :)
@Gordon (06.09.2023 18:02): https://youtu.be/Kl7TkQhCauE?si=IMDZ0qihueUVqnF1&t=184
Tady je to video, mělo by to tak fungovat.
Ve standardním režimu pohybu chybí strafing (tj. horizontální a vertikální pohyb), takže tam nejde dělat takovou akrobacii jako třeba v Elite Dangerous :)
Tady je to video, mělo by to tak fungovat.
Ve standardním režimu pohybu chybí strafing (tj. horizontální a vertikální pohyb), takže tam nejde dělat takovou akrobacii jako třeba v Elite Dangerous :)
@LIUWIL (06.09.2023 18:00): Já to nehraju, ale ještě jsem neviděl ve videích, že by někdo vypl tu "stabilizaci".
@Paul (06.09.2023 15:55): Černá?
@Gordon (06.09.2023 17:50): Není tam na to nějaké tlačítko? Mám ten dojem, že o tom kdosi mluvil, že stejně jako v Elite Dangerous jenom zmáčkneš tlačítko, vypneš Flight Assist a můžeš loď otáčet aniž by změnil směr pohybu.
@HolyMeatball (06.09.2023 15:45): @Fritol (06.09.2023 15:52): Vávru už nemá cenu vůbec řešit, je to budoucí václav klaus herního světa, jen doufám, že ty nelogické žvásty, co blije na fb se neprojeví nelogičností storíčka v KCD2, doufám, že to tam nepíše s hlavním slovem.
Mě tak strašně irituje, že se ty lodě v tom kosmu pořád pohybují tím holywodským stylem, kdy bez tahu začnou zpomalovat, souboje by se zachováním hybnosti byly o tolik zajímavější...
@Fritol (06.09.2023 17:11): tak, ikdyž u BG3 byl dokonce až o druhém víkendu. Starfield je podobně velká hra, takže by to tam mohlo mít podobnou trajektorii, pokud bude word of mouth pozitivní.
Tohle je podle mě ukázka toho, že hry nelze hodnotit skutečně objektivně. Na jednu stranu lze hodnotit jednotlivé herní mechaniky, na druhou stranu jde vždy hlavně o zážitek který bude mít každý nějaký jiný. Jakkoli je Starfield technicky zastaralý a příběhem hloupý, evidentně ta hra hromadám hráčů poskytuje skvělý zážitek.
Mimochodem to vypadá, že hru nakonec vyzkouším, protože je Free k AMD grafikám :D
Mimochodem to vypadá, že hru nakonec vyzkouším, protože je Free k AMD grafikám :D
@Charllize (06.09.2023 17:08): Tipuju, že na Steamu bude peak až o víkendu.
@Fritol (06.09.2023 17:03): 250k Steam …v GP tak 10x tolik :)
No, zatím co na DH probíhá klauniáda, tak jen samotná Premium edice prodala přes 2 mega. "Woke" Todd musí byt vysmátý. :)
@Paul (06.09.2023 16:24): teď se úplně nabízí to otestovat nějakým špatným, nečtivým komentářem, který dá taky 50-65% :)
@HolyMeatball (06.09.2023 16:03): tak jasně že nebylo, trochu mě zamrzelo že jí nemůžu ani říct "come with me" nebo něco prostě...i kdyby mě měla vyfakovat
@Charllize (06.09.2023 16:04): tak aspoň že sis tu konspiraci hned i vyvrátil, meatball sbírá pluska protože píše čtivě, ať už s ním člověk souhlasí nebo ne
@Charllize (06.09.2023 16:04): tak aspoň že sis tu konspiraci hned i vyvrátil, meatball sbírá pluska protože píše čtivě, ať už s ním člověk souhlasí nebo ne
Pěkné průměrné hodnocení ale zatím. :)
@Charllize (06.09.2023 16:11): Tak já mu plus taky dal, je to dobře napsaný koment, ale pořád věřím že mi spousta z toho co zmiňuje tolik vadit nebude. Že se těch třeba 40 hodin budu bavit a ne že bych je tak protrpěl. Doufám.
@AlieN (06.09.2023 16:05): Je to souhlas s komentářem, líbilo se, to stačí. Já chci bejt vstřícnější ačkoliv to plusko ode mne působí dost divne, ale pochybuji ze to tady má někdo další stejně. Třeba Kunick tam to plus vrazil až radosti rozmacknul myš :)
@HolyMeatball (06.09.2023 15:45): A co teprv diskuze pod příspěvkem. To je teprv bizár, který daleko překračuje hranice běžného rypání do "konkurenční" hry. Ale nevadí mu to, zdá se.
@Charllize (06.09.2023 16:04): Plusko není souhlas s kritikou, těžko může být, když to jinak ještě nikdo nehrál.
@Fritol (06.09.2023 15:52): No ne, on tam nekecá asi nijak, jen to napsal manipulativně tak že si to jeho cílovka přebere po svém.
Co se týče kritizování bugů, to by měl po KCD fakt sedět tiše v koutě a šoupat nohama.
Co se týče kritizování bugů, to by měl po KCD fakt sedět tiše v koutě a šoupat nohama.
No vidíte, první hejt komentář na světě a hned 30 plusek. Pak mi vymlouvejte to ze to tady není anti Bethesda :)
Dal sem mu teď to třicátýdruhý páč to je celkem vtipný i když mně to trosku vytáčí :)
Dal sem mu teď to třicátýdruhý páč to je celkem vtipný i když mně to trosku vytáčí :)
@Paul (06.09.2023 15:55): A to by bylo méně debilní, kdyby šlo o bílého šéfa místo černé šéfové? Tedy, je to o tom jak je to woke, ne o tom writingu obecně? :)
@HolyMeatball (06.09.2023 15:45): tak mě taky zaujalo že první postava kterou ve hře vidím je moje černá šéfová kterou všichni hrozně respektujou a který nemůžu ani nic říct, jen jí poslouchat :) "Jdi támhle do tý jeskyně kde jsou podivný gravitační anomálie, my tady počkáme, určitě se ti nic nestane"
suuure
suuure
@HolyMeatball (06.09.2023 15:45): Však hned první minuty walkthrough ho usvědčují ze lži.
Par dní zpátky se snažil tvářit, že je to ve špatném technickém stavu, ale v komentech mu to dali docela sežrat, protože KCD bylo mnohem horší, tak teď vsadil na jistotu. Žvásty o woke jsou u jeho cilovky vděčné téma a tentokrat podporu mohou vyjádřit i lidi, kteří hry nehrají.
Par dní zpátky se snažil tvářit, že je to ve špatném technickém stavu, ale v komentech mu to dali docela sežrat, protože KCD bylo mnohem horší, tak teď vsadil na jistotu. Žvásty o woke jsou u jeho cilovky vděčné téma a tentokrat podporu mohou vyjádřit i lidi, kteří hry nehrají.
Huh, Vávru nikterak nesleduju, ale tohle mě zajímalo. Dovolím si to tu zkopírovat:
" Žena mě chvíli pozorovala jak hraju Starfield. Po chvíli překvapeně prohlásila: "Tam jsou jen samý ženský ne?" A pravda. Já, jsem putoval světem doprovázen dvěma ženami a právě likvidoval jakési piráty, sice chlapy, ale záporné postavy. Následně jsem šel reportovat výsledek boje další ženě, majitelce farmy. První muž, kterého jsme potkali, zametal na záchodech :)"
Ehm, společníky si tu člověk sám vybírá, takže to je ignorace nebo cílená manipulace davu? Majitelka farmy, to jistě bude jeden z těch bambilionů vedlejších questů, vsadil bych se že vím, o kterém přesně je řeč. Poměrně už pokročilá fáze hry, tou dobou musel už dávno xkrát narazit na kladné mužské postavy, na mužské postavy v pozicích síly, na zlé ženské postavy a ženské uklízečky jakbysmet.
Vyčítat se té hře dá hafo, ale tohle je absurdita toho nejhlubšího zrna.
" Žena mě chvíli pozorovala jak hraju Starfield. Po chvíli překvapeně prohlásila: "Tam jsou jen samý ženský ne?" A pravda. Já, jsem putoval světem doprovázen dvěma ženami a právě likvidoval jakési piráty, sice chlapy, ale záporné postavy. Následně jsem šel reportovat výsledek boje další ženě, majitelce farmy. První muž, kterého jsme potkali, zametal na záchodech :)"
Ehm, společníky si tu člověk sám vybírá, takže to je ignorace nebo cílená manipulace davu? Majitelka farmy, to jistě bude jeden z těch bambilionů vedlejších questů, vsadil bych se že vím, o kterém přesně je řeč. Poměrně už pokročilá fáze hry, tou dobou musel už dávno xkrát narazit na kladné mužské postavy, na mužské postavy v pozicích síly, na zlé ženské postavy a ženské uklízečky jakbysmet.
Vyčítat se té hře dá hafo, ale tohle je absurdita toho nejhlubšího zrna.
@Longin (06.09.2023 15:24): A nechceš to jít napsat Danovi radši? Ten tě určitě poplácá po zádech alespoň.
@Longin (06.09.2023 15:24): Tos sem došel načatý od Vávry, ne?
@Longin (06.09.2023 15:24): to skoro vypadá, jako bys to ani nehrál :)
Woke hra se sterilním obsahem, ale co čekat od Betshedy respektive Todda Howarda. Že si to fanošukové v budoucnu vymodují je klidně možný, ale na to dlabu...i kdyby vznikl mód na genderovou vyváženost lol
@AlieN (06.09.2023 12:43): Ono by to mohlo ísť, ale museli by (komplet ?) prepísať streamovanie dát na pozadí, v súčasnom stave to očividne nezvláda.
Alebo ešte jednoduchšie - použili modernejší engine, ktorý je na to stavaný - niečo, po čom hráči volajú už roky a oni stále používajú Potato Generator, i keď pokaždé trochu upravený.
Alebo ešte jednoduchšie - použili modernejší engine, ktorý je na to stavaný - niečo, po čom hráči volajú už roky a oni stále používajú Potato Generator, i keď pokaždé trochu upravený.
@Charllize (06.09.2023 10:50): Jo, to by byla taková Fdev logika - "To by byla přece nuda pro hráče, i když by to bylo čistě volitelné, takže na vývoj kašlem!"
@Bursoft (06.09.2023 11:25): To pochybuju, tohle už by byl hodně zásadní zásah do enginu hry.
@Bursoft (06.09.2023 11:25): To pochybuju, tohle už by byl hodně zásadní zásah do enginu hry.
@AlieN (06.09.2023 10:29): Modeři beztak dodělají komplet planety, že se ti vygeneruje celej povrch a nej jen malej čtverec :D
@AlieN (06.09.2023 10:29): Mně by to taky zajímalo proč to tak je. Možná nějaká limitace toho enginu. Optimalizace na series S? Nebo si někdo řekl ze po desítkách přistání je to stejně desna nuda pořad nalítávat na planety tak to škrtli úplně :)
Tak mi to cca po 40 minutách hrání 2x spadlo při přistávání na planetě na xbox series s. To se mi nestalo ani na PS4 u Falloutu 4. Nepotěšilo... Kromě toho první dojem celkem ok... Uvidíme dál...
O létání ve vesmíru aneb jak přiletět na povrch planety
Mechaniky hvězdných systémů fungují, planety kolem sebe rotují jak by měly, loď při spawnu ve vesmíru není ani omezená velikostí instance kolem sebe jako na při pohybu na zemi a může doslova letět kam by chtěla - jen je na to pomalá a přílet k povrchu planety nevytriggeruje přistání, hráč s lodí prostě clipne skrz texturu.
Po tomhle se mi dere do úst jediná otázka - PROČ?? Proč to nefunguje jako normální space sim, když většina mechanik mechanik pro to potřebných ve hře evidentně už je? To je čirá lenost Bethesdy, nedovolit hráči létat mezi planetami volně jako v jakékoli jiném space simu? To u nich tak moc nenávidí immerzi realističtějšího přístupu k hraní, a ne mít na všechno jen teleport?
Pozitivní na tom je že aspoň moddeři tuhle featuru budou moct dodělat. Vlastně zřejmě stačí motorům lodí přidat turbo-boost, nechat loď vybuchnout při přiblížení ke hvězdě, zlepšít textury planet po přiblížení, a při dosažení určité výšky nad ní spustit automatické přistávání na tom konkrétním místě. A věřím že zvládnou i přidat random encountery s npc loděmi, přinejhoršm aspoň ve stylu No Man's Sky. Meh.
A ještě shrnující rant mého oblíbeného Litevce. Je pozitivnější než bych býval čekal.
Mechaniky hvězdných systémů fungují, planety kolem sebe rotují jak by měly, loď při spawnu ve vesmíru není ani omezená velikostí instance kolem sebe jako na při pohybu na zemi a může doslova letět kam by chtěla - jen je na to pomalá a přílet k povrchu planety nevytriggeruje přistání, hráč s lodí prostě clipne skrz texturu.
Po tomhle se mi dere do úst jediná otázka - PROČ?? Proč to nefunguje jako normální space sim, když většina mechanik mechanik pro to potřebných ve hře evidentně už je? To je čirá lenost Bethesdy, nedovolit hráči létat mezi planetami volně jako v jakékoli jiném space simu? To u nich tak moc nenávidí immerzi realističtějšího přístupu k hraní, a ne mít na všechno jen teleport?
Pozitivní na tom je že aspoň moddeři tuhle featuru budou moct dodělat. Vlastně zřejmě stačí motorům lodí přidat turbo-boost, nechat loď vybuchnout při přiblížení ke hvězdě, zlepšít textury planet po přiblížení, a při dosažení určité výšky nad ní spustit automatické přistávání na tom konkrétním místě. A věřím že zvládnou i přidat random encountery s npc loděmi, přinejhoršm aspoň ve stylu No Man's Sky. Meh.
A ještě shrnující rant mého oblíbeného Litevce. Je pozitivnější než bych býval čekal.
@HolyMeatball (komentář): Vtipný koment. Jen by mě zajímalo, kolik z těch 40 hodin jsi pročekal :D
@HolyMeatball (komentář): Uf, to si hre riadne naložil :)
Keď som sa dostal k pasáži, kde spomínaš, že je to horšie, ako F4, tak sma na ňu celkom prešla chuť. Naštastie posledný odstavec to zachraňuje, a tak asi urobím to, čo sa pri Bethesdej hre obyčajne vyplatí: počkať rok-dva, až tomu dodajú obsah, vznikne kopu módov a ešte lepšie to odladia, a potom by to mohla byť dobrá hra :)
Keď som sa dostal k pasáži, kde spomínaš, že je to horšie, ako F4, tak sma na ňu celkom prešla chuť. Naštastie posledný odstavec to zachraňuje, a tak asi urobím to, čo sa pri Bethesdej hre obyčajne vyplatí: počkať rok-dva, až tomu dodajú obsah, vznikne kopu módov a ešte lepšie to odladia, a potom by to mohla byť dobrá hra :)
@HolyMeatball (05.09.2023 21:30): chce se mi zeptat na ty čtverce, ale zítra už hraju též
@HolyMeatball (05.09.2023 21:25): Ja se ti připomenu až si Starfield zahraju, třeba mi to přijde blby jako tobě, kdo vi. Teď to zřejmě nerozseknem :)
@HolyMeatball (05.09.2023 21:25): Hmm, no jsem zvědavý až to budu hrát.
Kolikrát se ti při hraní stalo že jsi přirozeně dospěl na konec té čtvercové instance a nemohl pokračovat i když jsi chtěl?
Kolikrát se ti při hraní stalo že jsi přirozeně dospěl na konec té čtvercové instance a nemohl pokračovat i když jsi chtěl?