@
Tulareanus (09.11.2023 23:17): ale já chci jet dialogy přes přesvědčování. Nedokážu si představit hrát za postavu, která např. zastrašuje. Na to jsem moc Dušínovský. Takže charisma all the way. Navíc ve všech hrách mi přijde, že cokoliv krom persuasion je až cartoonishly evil.
@
Paul (09.11.2023 23:36): teď mám problém, že nebudu potřebovat Astariona v hlavní partě, ale chci ho tam. Tak možná počká do druhého hraní za dark urge. A uvolní se místo pro Galea. Druhá možnost je Paladin (nahradil by Shadowheart), ale ten mi snad ve všech hrách (krom Pathfinder 2) přijde strašně out of place. Vtipně to replikovali v tom filmu. :D Ale tak jak psal Jab, jestli se jejich příběhy vesměs odkrývají v táboře, je to o pár dilemat méně.
@
marwel (10.11.2023 03:46): Nevím zda tu jsou blbé volby, řekl bych že jo, protože je to doslova dračák, kde na hráče neustále bliká 30 nových schopností kterými si rozbije build. :D Ale o tom to není. Mám více problémů s Wyllem. Co se týká hlavní dobré postavy, je Wyll asi nejlepší volba. Je to dobrák - v podstatě Shepardovský typ. Ale tak úplně mě nepřesvědčila jeho zápletka, navíc je teď docela horny, a v kombinaci s tím bílým okem to působí jako bych hrál parodii na fantasy v podání Kay & Peele, takový trochu poloretard - nedokážu ho brát vážně. Do vínku mu nebylo dáno ani nijak zvlášť dobrých dialogových voleb - když má po hodině hraní možnost říct "udělej mi cokoliv, ale moje kamarády z toho vynech" tak jsem se lekl že v tomto duchu to bude celé a asi si radši si udělám něco svého. Druhá věc - uvědomil jsem si o kolik asi obsahu přijdu, když ho vlastně umlčím, tím, že za něj budu hrát. Věděl jsem to, psali mi to, teď mi to docvaklo, že to asi fakt nechci.
Nejvíc do karet mi hraje to, že se k tomu o víkendu asi nedostanu, tak budu mít prostor nad tím přemýšlet a příští týden konečně něco vytvořím.
Jak jsem psal - rozhodovací paralýza. Ani dobrák Wyll ji nevyřešil. :D