Zajímavé, jak v jiných hrách trpím, když v dugeonu objevím novou místnost, tady vždycky převládá nadšení. Teď to byl Gauntlet a neustále jsem hledal kde co přeskočit, abych objevil nějaký nový obsah. Opět mi trochu vadí, že mě hra poslala najít věc, která je potřeba k zabití padoucha, tak jsem to považoval za prioriotu číslo 1. a šel jsem tam rovnou a bam.. vyskakovací okno, zda si opravdu přeji ukončit akt.. Při 50% odhalené mapy. Aniž bych byl v
Moonrise Towers. Kde bych naopak řekl, že mě podobné zakončení čeká.
Ty obavy, co tu někteří psali, že je souboják zdlouhavý zatím vnímám spíš naopak. Zbožňoval jsem souboják v Original Sin 2 a tady mi právě chybí ta zdlouhavost, kdy jsem si hodinu lámal hlavu nad nějakým střetem, včera jsem podobný souboj zažil asi poprvé a ani tak netrval kdovíjak dlouho. Jen jsem ho párkrát opakoval, protože plán hodit tmu na nepřátelé kteří vidí ve tmě a skočit mezi ně Lae'Zel která rázem oslepne, nebyl úplně nejlepší.. a bez ní to šlo ztuha.. :D Tak jsem aspoň poprvé na Tacticiana provětral svitky.
@
marwel (24.11.2023 11:27): mě hlavně vadí, že mi pomalu docházejí zásoby na přespávačky.. .:D
Anyway v Pathfinderovi 2 to je udělané o cosi líp. Musíte vybrat postavy do jednotlivých rolí jako kuchař, hlídky, ochranné kouzla apod.. a hlavně plyne čas, který je ve hře důležitý. Tak to má daleko větší váhu.