Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jab (01.12.2024 19:02): Kdo ví, co to znamená. Má to bejt trilogie, přičemž se dušovali, že ji celou vydaj během šesti let, tedy co tři roky to hra. Ale jestli má každá z těch her bejt better, bigger, greater jak Wild Hunt, tak to jsem fakt hodně zvědavej.
A už vlastně někdo prokoukl proč jejich vychytanej, parádně vypadající engine vymění za utilitární UE5, kde nějaký pathtracing odpraví i top end grafárnu za 2 generace a na konzolích ta hra pojede v 480p internal res? Furt mi to nejde do hlavy. Zatím mi přijde, že si na tom enginu dost vývojářů vylámalo zuby.
@Paul (01.12.2024 20:12): Tak ještě aby chtěli. :D

Cynicky se připravuju na další extrémně přepálenou marketingovou masáž, byť třeba v jiné podobě, a na krušnou budoucnost. Vyveden z omylu budu jen rád.
@Jab (01.12.2024 19:02): Mohli by si ty velkohubý žvásty nechat, Cyberpunk po čtyřech letech pořád technicky v takové beta verzi. Sliby o tom, jak to bude velký, mi v jejich případě jen nahání hrůzu, jak brutálně to bude rozbitý. :)
"CD Projekt RED VP of Technology Charles Tremblay in an interview with Eurogamer said   The Witcher 4 "will be better, bigger, greater than The Witcher 3"

To mě přesně nejvíc na Witcherovi 3 štvalo... Jak je to maličká hra. :)
Zase bych se bál, aby to nebylo příliš "young adult". Ten subžánr teď fantasy dosti zvládne. Hlavně v té formě pro teenky. Ale tady už bych se neobával, že zrovna až sem se Sapkowski zaměří. :)
@Paul (27.11.2024 13:55): To by mohla být pořádná sranda ale! Mladiství idealisté Sapkowskému jdou, viz Reynevan z husitské trilogie. A dost už bylo Geralta, smrdícího stařeckou zatuchlinou.
@Ria Kon (27.11.2024 13:39): "Na přelomu listopadu a prosince letošního roku vyjde v Polsku nový knižní Zaklínač! Kniha by se měla jmenovat Zaklínač - Rozcestí krkavců. Anotace ke knize: Tentokrát se Sapkowski vrací do mladých let Geralta, který teprve začíná své první kroky v zaklínačském řemesle a musí čelit mnoha výzvám. Vyzbrojen dvěma runovými meči bojuje s monstry, zachraňuje nevinné panny a pomáhá nešťastným milencům. Vždy a všude se snaží dodržovat nepsaný kodex, který převzal od svých učitelů a mentorů. Jak už to bývá, život mu nešetří zklamáními – mladistvý idealismus se stále znovu střetává s realitou. Příběh pokračuje. Historie nikdy nekončí... "

předpokládám že to sbírka nebude
Ahoj, mám problém s zaklinacem 3, při úkolů nad slunce jasné jsem s triss asi odpověděl ze se uvidime pozdeji, ted kdykoliv kdyz prijdu k ni domu, nenavrhuje mi to zadne nove otazky jen se muzu ptat do kola a tak s ni nemuzu pokracovat do lázní, vedlejší ukoly hrat porad mohu, ale v příběhu se neposouvam. Nevíte co s tim? Muzu hru nacist ale bud na ukoly ještě před nebo na level 4 coz nechci. Diky za rady.
Ahoj vsichni chci se zeptat hraju hru Gwent ale tu oddelenou ne Gwent primo ve hre Zaklinac 3. Kdyz se vse nacte tak tam automaticky skoci tutorial neboli training mode nejde si vybrat jedna z peti frakci. Pred tim jsem si ale mohl z frakci vybrat a turorial neboli trainig mode tam neskakal . Nevite nekdo co s tim prosim? nebo kolik je tam tutorialu training mode nez mi naskoci vyber z frakce . Moc dekuju
@Paul (24.06.2024 22:38): Létající auta v Cyberpunku mě taky lákají.

Tyhle mody rozhodně nejsou na první hraní, nebo druhé po mnoha letech. Ale na to čtvrté už to je fajn osvěžení a případně zrychlení hry více imersivním způsobem než fast travel.
@AlieN (24.06.2024 19:55): tak já už vydržel 8 let, ale je fakt že mě trochu svrbí medalion :)

A ten mod vypadá cool, ale jen tak na vyzkoušení, určitě bych to s ním nehrál...podobně jako nepotřebuju létající auta v Cyberpunku.
@Tarhiel (24.06.2024 16:57): asi nic moc zatím. Ale jak dodělali Thaumaturge, tak předpokládám že už celej tým dělá na remaku, tak snad se třeba do dvou let dočkáme nějakýho aspoň odhalení.
Tak jsem to konecne dohral :D Bylo to fakt super, nedivim se ze je to tady na prvnim miste.
Trailer na editor :) 

Trochu goosebumps z tý hudby, těžko se mi věří že je to už 8 let co jsem to dohrál naposledy.
Snad z toho vznikou nějaký parádní datadisky, vypadá to dost mocně.
@AlieN (21.05.2024 14:22): Zrovna ten Gothic je krásná ukázka jak srdcoví fandové i po tolika letech dělají nové módy. Jsem nejdřív měl Archolos za takovou výjimku, než sem narazil na několik dalších obrovských módů s novým příběhem a ostrovem ve stejném stylu a jen o stupeň níže co se týče kvality. Celkem dobrý na hru přes 20 let starou.
Právě na devítileté výročí, no dali si s tím načas.
Jsem hodně zvědavý jestli se i po těch letech někdo pustí do větších projektů - trochu o tom pochybuji, no ale když se podívám na Chronicles of Myrtana...
@Adieu (17.04.2024 22:54): Rapierova karta RT nepodporuje, byl to joke :)

Jinak mě 60 stačí a s RT toho jsem schopen docílit stabilně při zachování dostatečnýho rozlišení a detailů, takže spokojenost. Ale potřebovalo to pár patchů, při vydání ta nextgen verze běžela v Novigradu dost blbě kvůli špatný CPU optimalizaci. Naštěstí to byli schopní vytáhnout.
@Rapier (17.04.2024 22:33): Tak to je fakt zajímavé, protože já s RTX 3060 Ti viděl framerate docela lítat, obzvlášť v některých interiérech a lesích. Asi také záleží, kolik framerate považuješ za nějaký standard, někomu stačí locknutých 30 snímků, jinému 50, za mě je třeba tak aspoň 90+, a čím plynulejší s vysokými fps hra je, tím citelnější je pak jakýkoli propad, stačí i třeba 8 snímků, jdou-li dolů rychle. A ne, V-sync obecně za dobré řešení nepovažuji. No někdy bych to mohl zkusit s nějakým tím ray tracing optimization modem, zdali se s tím nedá vykouzlit nějaká zlatá střední cesta.
Nedávno jsem tuším na hardware unbox viděl nějaký výpočet, kolik her reálně RT má a má jej na úrovni, kdy opravdu dělá signifikantní grafický rozdíl. Vedle nároků na hardware bych tak taky tohle bral v úvahu jako případný uživatel. Pokud si pamatuji, tak jim stačily prsty obou rukou.

https://m.youtube.com/watch?v=yG_WjpFqWzs

Našel jsem. V odkazu cca od 31:30.

https://m.youtube.com/watch?v=O2UjphjCBLI

Tuším probírali to i tady.
@Adieu (16.04.2024 21:11): Imo s RT to vypadá natolik líp že s dalším hraním W3 vyčkávám než přejdu na novější grafickou kartu - když už jsem si dělal s low fps porovnání tak by mi teď ty mnohem hůře a nepřirozeněji nasvícené interiéry vadily.

Taky by W3 mohl dostat nativní podporu FSR3.1, to by mohlo s vyššími fps hodně pomoct. Aktuálně je oznámené brzké přidání podpory do C2077, tak Witcher by mohl následovat.
@Paul (16.04.2024 19:17): Tady ty klenby jsou pravda bez RT totálně plochý a bluish hint nemám rád, ovšem vzpomínám si i na jakousi sadu screenshotů, které hru s RT a bez RT také porovnávaly, a občas ty groteskně tesané stíny byly mému oku třeba i líbivější. Každopádně jo, s RT hra skutečně vypadá většinu času lépe, dokonce výrazně. Většinou je RT bezesporu lepší na screenshoty, nejvíc jej pro mě definuje větší prosvětlenost prostoru a často i lepší kontrasty, jak ukazuje dvojice tvých snímků.
Mohl bych to zkusit najít k porovnání ve své záplavě screenů, ale protože jsem se onehdy účastnil té CDP screenshot soutěže, budu mít beztak skoro vše cvaklé s RT on. S tím melancholičtějším jsem to možná přestřelil, ale občas mi scéna bez zaplého RT připadá naopak méně modrá a tudíž vřelejšího odstínu, ale mohu si to pamatovat blbě (možná Skellige?). Určitě jsem milovník toho maniodepresivního Toussaint shaderu! :)

Pro samotné hraní však stále preferuji dokonalou odezvu a vysoké FPS/240Hz. Odezva je pro mě ve hře nejdůležitější, proto jsem tak miloval celé roky mp Warbandu. :)