@Bursoft (01.12.2024 20:38): Prej aby snadněji mohli dělat na více projektech naráz, a dle toho článku i přímo spolupracovali s Epicem. Týpek to ale podává docela stylem "snad to tak bude".
Diskuze
@Jab (01.12.2024 19:02): Kdo ví, co to znamená. Má to bejt trilogie, přičemž se dušovali, že ji celou vydaj během šesti let, tedy co tři roky to hra. Ale jestli má každá z těch her bejt better, bigger, greater jak Wild Hunt, tak to jsem fakt hodně zvědavej.
A už vlastně někdo prokoukl proč jejich vychytanej, parádně vypadající engine vymění za utilitární UE5, kde nějaký pathtracing odpraví i top end grafárnu za 2 generace a na konzolích ta hra pojede v 480p internal res? Furt mi to nejde do hlavy. Zatím mi přijde, že si na tom enginu dost vývojářů vylámalo zuby.
@Paul (01.12.2024 20:12): Tak ještě aby chtěli. :D
Cynicky se připravuju na další extrémně přepálenou marketingovou masáž, byť třeba v jiné podobě, a na krušnou budoucnost. Vyveden z omylu budu jen rád.
Cynicky se připravuju na další extrémně přepálenou marketingovou masáž, byť třeba v jiné podobě, a na krušnou budoucnost. Vyveden z omylu budu jen rád.
@HolyMeatball (01.12.2024 19:21): souhlas, nicméně pro kontext, v tý samý větě o launchi Cyberpunku mluví jako o něčem co si nechtěj zopakovat
@Jab (01.12.2024 19:02): Mohli by si ty velkohubý žvásty nechat, Cyberpunk po čtyřech letech pořád technicky v takové beta verzi. Sliby o tom, jak to bude velký, mi v jejich případě jen nahání hrůzu, jak brutálně to bude rozbitý. :)
"CD Projekt RED VP of Technology Charles Tremblay in an interview with Eurogamer said The Witcher 4 "will be better, bigger, greater than The Witcher 3"
To mě přesně nejvíc na Witcherovi 3 štvalo... Jak je to maličká hra. :)
To mě přesně nejvíc na Witcherovi 3 štvalo... Jak je to maličká hra. :)
@Paul (27.11.2024 13:55): Ja očakávam, že jednu z hlavných rolí tam bude hrať príhoda, ktorú spomenul v románe - ako zachránil nejaké dievča pred znásilnením, ale ona keď videla, ako tam štvrtí tých zbojníkov, ktorí ju zajali, tak sa dovracala a omdlela :)
Zase bych se bál, aby to nebylo příliš "young adult". Ten subžánr teď fantasy dosti zvládne. Hlavně v té formě pro teenky. Ale tady už bych se neobával, že zrovna až sem se Sapkowski zaměří. :)
@Paul (27.11.2024 13:55): To by mohla být pořádná sranda ale! Mladiství idealisté Sapkowskému jdou, viz Reynevan z husitské trilogie. A dost už bylo Geralta, smrdícího stařeckou zatuchlinou.
@Paul (27.11.2024 13:55): Mladý Geralt... to zní dobře :)
@Ria Kon (27.11.2024 13:39): "Na přelomu listopadu a prosince letošního roku vyjde v Polsku nový knižní Zaklínač! Kniha by se měla jmenovat Zaklínač - Rozcestí krkavců. Anotace ke knize: Tentokrát se Sapkowski vrací do mladých let Geralta, který teprve začíná své první kroky v zaklínačském řemesle a musí čelit mnoha výzvám. Vyzbrojen dvěma runovými meči bojuje s monstry, zachraňuje nevinné panny a pomáhá nešťastným milencům. Vždy a všude se snaží dodržovat nepsaný kodex, který převzal od svých učitelů a mentorů. Jak už to bývá, život mu nešetří zklamáními – mladistvý idealismus se stále znovu střetává s realitou. Příběh pokračuje. Historie nikdy nekončí... "
předpokládám že to sbírka nebude
předpokládám že to sbírka nebude
@Paul (26.11.2024 20:10): A novela nebo zase sbírka?
Nová hra jde do plné produkce, a ve stejnou dobu je odhalena nová Zaklínačská Sapkowskinovina, opět díkysapkowi prequel
@Stefaa (22.10.2024 11:30): Zkus jít do lázní bez Triss.
https://forums.cdprojektred.com/index.ph ... quest-spoiler.54799/
https://forums.cdprojektred.com/index.ph ... quest-spoiler.54799/
Ahoj, mám problém s zaklinacem 3, při úkolů nad slunce jasné jsem s triss asi odpověděl ze se uvidime pozdeji, ted kdykoliv kdyz prijdu k ni domu, nenavrhuje mi to zadne nove otazky jen se muzu ptat do kola a tak s ni nemuzu pokracovat do lázní, vedlejší ukoly hrat porad mohu, ale v příběhu se neposouvam. Nevíte co s tim? Muzu hru nacist ale bud na ukoly ještě před nebo na level 4 coz nechci. Diky za rady.
@boovol (21.10.2024 21:43): ok dik.
@Johny59 (20.10.2024 15:11): To nevím. Zkus se podívat po internetu.
Ahoj vsichni chci se zeptat hraju hru Gwent ale tu oddelenou ne Gwent primo ve hre Zaklinac 3. Kdyz se vse nacte tak tam automaticky skoci tutorial neboli training mode nejde si vybrat jedna z peti frakci. Pred tim jsem si ale mohl z frakci vybrat a turorial neboli trainig mode tam neskakal . Nevite nekdo co s tim prosim? nebo kolik je tam tutorialu training mode nez mi naskoci vyber z frakce . Moc dekuju
@Paul (19.07.2024 01:39): To je super. AI má hodně potenciálu pro modding (mám na mysli ten hlas)
Tak kdo chce, může si TW3 dohrát třeba za Yennefer, včetně dabingu a kouzel místo mečů..
https://www.youtube.com/watch?v=yCDwEWKvDoA
https://www.youtube.com/watch?v=yCDwEWKvDoA
@Paul (24.06.2024 22:38): Létající auta v Cyberpunku mě taky lákají.
Tyhle mody rozhodně nejsou na první hraní, nebo druhé po mnoha letech. Ale na to čtvrté už to je fajn osvěžení a případně zrychlení hry více imersivním způsobem než fast travel.
Tyhle mody rozhodně nejsou na první hraní, nebo druhé po mnoha letech. Ale na to čtvrté už to je fajn osvěžení a případně zrychlení hry více imersivním způsobem než fast travel.
@AlieN (24.06.2024 19:55): tak já už vydržel 8 let, ale je fakt že mě trochu svrbí medalion :)
A ten mod vypadá cool, ale jen tak na vyzkoušení, určitě bych to s ním nehrál...podobně jako nepotřebuju létající auta v Cyberpunku.
A ten mod vypadá cool, ale jen tak na vyzkoušení, určitě bych to s ním nehrál...podobně jako nepotřebuju létající auta v Cyberpunku.
@AlieN (24.06.2024 19:55): Strašný. :-D
@AlieN (24.06.2024 19:55): No doufám, že mu tam přidají blicí animaci, když z toho gryfa sleze :D na takovéhle houpání asi ani zaklínačský žaludek nebude dost silný :D
@Paul (24.06.2024 16:01): No nevím jestli s dalším rozjetím Witcher 3 vydržím čekat tak dlouho :D
A taky už vím s jakým modem si ho dám - Griffin místo Klepny
A taky už vím s jakým modem si ho dám - Griffin místo Klepny
@Tarhiel (24.06.2024 16:57): asi nic moc zatím. Ale jak dodělali Thaumaturge, tak předpokládám že už celej tým dělá na remaku, tak snad se třeba do dvou let dočkáme nějakýho aspoň odhalení.
@Paul (24.06.2024 16:01): Sú ohľadne toho remaku nejaké novinky?
@Paul (24.06.2024 16:01): Pěkně :-)
@Fatality (24.06.2024 15:38): gut. Až vyjde remake jedničky, tak si zase sjedu celou trilogii :)
@Paul (24.06.2024 15:06): I s datadiskama rovnou jako komplet edici :)
@Fatality (24.06.2024 13:56): gratulace, a trvalo ti to jen *checks notes* devět let :) Sjel jsi to rovnou i s datadiskama, nebo ty tě ještě čekaj? (jsou nutnost)
Tak jsem to konecne dohral :D Bylo to fakt super, nedivim se ze je to tady na prvnim miste.
A dokonce i tutorial.
Trailer na editor :)
Trochu goosebumps z tý hudby, těžko se mi věří že je to už 8 let co jsem to dohrál naposledy.
Snad z toho vznikou nějaký parádní datadisky, vypadá to dost mocně.
Trochu goosebumps z tý hudby, těžko se mi věří že je to už 8 let co jsem to dohrál naposledy.
Snad z toho vznikou nějaký parádní datadisky, vypadá to dost mocně.
@AlieN (21.05.2024 14:22): Zrovna ten Gothic je krásná ukázka jak srdcoví fandové i po tolika letech dělají nové módy. Jsem nejdřív měl Archolos za takovou výjimku, než sem narazil na několik dalších obrovských módů s novým příběhem a ostrovem ve stejném stylu a jen o stupeň níže co se týče kvality. Celkem dobrý na hru přes 20 let starou.
@AlieN (21.05.2024 14:22): K Witcherovi?
Som si temer istý, že áno :)
Som si temer istý, že áno :)
Právě na devítileté výročí, no dali si s tím načas.
Jsem hodně zvědavý jestli se i po těch letech někdo pustí do větších projektů - trochu o tom pochybuji, no ale když se podívám na Chronicles of Myrtana...
Jsem hodně zvědavý jestli se i po těch letech někdo pustí do větších projektů - trochu o tom pochybuji, no ale když se podívám na Chronicles of Myrtana...
Redkit už je "k mání" :)
Týden po vydání bety si právě teď hezky necelých 50 modderů hraje. Jsem zvědav, jestli si udrží zájem a natáhnou tomu opravdu životnost a udělají z toho novej skyrim.
@Adieu (17.04.2024 23:01): promiň, nemohl jsem odolat pokušení. :)
@Paul (17.04.2024 22:59): Haha, tak jasné, kde není ray tracing, není problém. Já AMD grafiku neviděl v životě asi ani z vlaku, tak jsem zase za mimoně. :D
@Adieu (17.04.2024 22:54): Rapierova karta RT nepodporuje, byl to joke :)
Jinak mě 60 stačí a s RT toho jsem schopen docílit stabilně při zachování dostatečnýho rozlišení a detailů, takže spokojenost. Ale potřebovalo to pár patchů, při vydání ta nextgen verze běžela v Novigradu dost blbě kvůli špatný CPU optimalizaci. Naštěstí to byli schopní vytáhnout.
Jinak mě 60 stačí a s RT toho jsem schopen docílit stabilně při zachování dostatečnýho rozlišení a detailů, takže spokojenost. Ale potřebovalo to pár patchů, při vydání ta nextgen verze běžela v Novigradu dost blbě kvůli špatný CPU optimalizaci. Naštěstí to byli schopní vytáhnout.
@Rapier (17.04.2024 22:33): Tak to je fakt zajímavé, protože já s RTX 3060 Ti viděl framerate docela lítat, obzvlášť v některých interiérech a lesích. Asi také záleží, kolik framerate považuješ za nějaký standard, někomu stačí locknutých 30 snímků, jinému 50, za mě je třeba tak aspoň 90+, a čím plynulejší s vysokými fps hra je, tím citelnější je pak jakýkoli propad, stačí i třeba 8 snímků, jdou-li dolů rychle. A ne, V-sync obecně za dobré řešení nepovažuji. No někdy bych to mohl zkusit s nějakým tím ray tracing optimization modem, zdali se s tím nedá vykouzlit nějaká zlatá střední cesta.
Na RX 5700 XT netrpím žádnými problémy s propadem výkonu v RT. :)
Nedávno jsem tuším na hardware unbox viděl nějaký výpočet, kolik her reálně RT má a má jej na úrovni, kdy opravdu dělá signifikantní grafický rozdíl. Vedle nároků na hardware bych tak taky tohle bral v úvahu jako případný uživatel. Pokud si pamatuji, tak jim stačily prsty obou rukou.
https://m.youtube.com/watch?v=yG_WjpFqWzs
Našel jsem. V odkazu cca od 31:30.
https://m.youtube.com/watch?v=O2UjphjCBLI
Tuším probírali to i tady.
https://m.youtube.com/watch?v=yG_WjpFqWzs
Našel jsem. V odkazu cca od 31:30.
https://m.youtube.com/watch?v=O2UjphjCBLI
Tuším probírali to i tady.
Btw stíny mají bejt modrý, jo jasně, bouncy lights a RT vypadá líp, ale just sayin.
@Adieu (16.04.2024 22:43): Já mám tedy s RT u witchera trochu problémy... (3080ti) :)
@Adieu (16.04.2024 22:43): Já mám tedy s RT u witchera trochu problémy... (3080ti) :)
@AlieN (16.04.2024 22:31): Jj, to je pochopitelně nejlepší, mít natolik silnou kartu, že má člověk jak vysoké fps, využívajících co nejlépe rozsah obnovovací frekvence, tak RT. :-) A souhlasím, že interiéry trpí tím utopeným světlem bez ray tracingu nejvíc. :/
@Adieu (16.04.2024 21:11): Imo s RT to vypadá natolik líp že s dalším hraním W3 vyčkávám než přejdu na novější grafickou kartu - když už jsem si dělal s low fps porovnání tak by mi teď ty mnohem hůře a nepřirozeněji nasvícené interiéry vadily.
Taky by W3 mohl dostat nativní podporu FSR3.1, to by mohlo s vyššími fps hodně pomoct. Aktuálně je oznámené brzké přidání podpory do C2077, tak Witcher by mohl následovat.
Taky by W3 mohl dostat nativní podporu FSR3.1, to by mohlo s vyššími fps hodně pomoct. Aktuálně je oznámené brzké přidání podpory do C2077, tak Witcher by mohl následovat.
@Paul (16.04.2024 19:17): Tady ty klenby jsou pravda bez RT totálně plochý a bluish hint nemám rád, ovšem vzpomínám si i na jakousi sadu screenshotů, které hru s RT a bez RT také porovnávaly, a občas ty groteskně tesané stíny byly mému oku třeba i líbivější. Každopádně jo, s RT hra skutečně vypadá většinu času lépe, dokonce výrazně. Většinou je RT bezesporu lepší na screenshoty, nejvíc jej pro mě definuje větší prosvětlenost prostoru a často i lepší kontrasty, jak ukazuje dvojice tvých snímků.
Mohl bych to zkusit najít k porovnání ve své záplavě screenů, ale protože jsem se onehdy účastnil té CDP screenshot soutěže, budu mít beztak skoro vše cvaklé s RT on. S tím melancholičtějším jsem to možná přestřelil, ale občas mi scéna bez zaplého RT připadá naopak méně modrá a tudíž vřelejšího odstínu, ale mohu si to pamatovat blbě (možná Skellige?). Určitě jsem milovník toho maniodepresivního Toussaint shaderu! :)
Pro samotné hraní však stále preferuji dokonalou odezvu a vysoké FPS/240Hz. Odezva je pro mě ve hře nejdůležitější, proto jsem tak miloval celé roky mp Warbandu. :)
Mohl bych to zkusit najít k porovnání ve své záplavě screenů, ale protože jsem se onehdy účastnil té CDP screenshot soutěže, budu mít beztak skoro vše cvaklé s RT on. S tím melancholičtějším jsem to možná přestřelil, ale občas mi scéna bez zaplého RT připadá naopak méně modrá a tudíž vřelejšího odstínu, ale mohu si to pamatovat blbě (možná Skellige?). Určitě jsem milovník toho maniodepresivního Toussaint shaderu! :)
Pro samotné hraní však stále preferuji dokonalou odezvu a vysoké FPS/240Hz. Odezva je pro mě ve hře nejdůležitější, proto jsem tak miloval celé roky mp Warbandu. :)