@GodOfTheSick (komentář): To je boží komentář :-)
Diskuze
@pajmič (13.10.2024 14:54): No uvidíme, jak se to rozvine, zatím mě těžce na...la ta pila :-D
Tohle vypadá taky hezky :-)
Tohle vypadá taky hezky :-)
@leebigh (13.10.2024 14:03): Mám dost podobné dojmy. Je to dle mého soudu těžce nevyvážené. Jak řikáš, málo munice a hromada nepřátel, což mě mnohokrát nutí mezi démonama kličkovat jak Messi a doufat, že v následující místnosti najdu nějakou munici. Ta volba chrakterů se mi zdá jako "zvol si obtížnost část.2. Kromě odlišnýho počtu hitpointů je od sebe nijak neliší. Postavy s nižším HP jsou možná ryhclejší(?) tak či onak to zatím není příjemná záležitost. Též nechápu tu obří velikost souboru.
@PRIVATE MARTIN (11.10.2024 19:21): no zatím první dojmy nic moc. Jede to na GZ Doom v12 který mi jede na mé šunce strašně pomalu. Prezentace super, volba charakterů s odlišnou charakteristikou a tak.
Nicméně je tam opravdu velice málo munice, navíc jsem si vyškudlil v první mapě pilu, která mi v aréně v levelu 2 náhle zmizela, což mě naštvalo a musel.jsem to vypnout :-D
Nicméně je tam opravdu velice málo munice, navíc jsem si vyškudlil v první mapě pilu, která mi v aréně v levelu 2 náhle zmizela, což mě naštvalo a musel.jsem to vypnout :-D
Astral Globetrot - 32 levels classic megawad pro DII. Obrázky vypadají slibně.
@PRIVATE MARTIN (11.10.2024 19:21): též to na mě včera vyskočilo. Vypadá to dobře!
Trochu mě překvapilo, že tu nikdo nezmínil 30 výročí vydání hry. Letí to no...
Trochu mě překvapilo, že tu nikdo nezmínil 30 výročí vydání hry. Letí to no...
@PRIVATE MARTIN (15.09.2024 20:29): Pěkné. Asi tam bude dost tma. Já dnes našel toto. A skvělá předělávka Wolfa.
Zaujalo mě i Curse of Blood. Klasickej 32 levels megawad. Judgment: Retrial - rozsáhlá aktualizace wadu Judgment.
Road to Hades pro TNT: Evilution - To mi přijde průměrné, ale snaha tam zřejmě bude. Frozen Heart - dalších 32 levelů.
Scorching Earth - O tomto megawadu padla zmínka, že jde o precizní věc, jíž by bylo možné nechat vyhrát Cacoward.
Zaujalo mě i Curse of Blood. Klasickej 32 levels megawad. Judgment: Retrial - rozsáhlá aktualizace wadu Judgment.
Road to Hades pro TNT: Evilution - To mi přijde průměrné, ale snaha tam zřejmě bude. Frozen Heart - dalších 32 levelů.
Scorching Earth - O tomto megawadu padla zmínka, že jde o precizní věc, jíž by bylo možné nechat vyhrát Cacoward.
Doom III. To vyzerá zaujímavo.
@H34D (12.09.2024 07:13): Ja som nevedel, že ono to má profil. :D
Proč to nepíšeš do správného profilu hry? DOOM + DOOM II
@PRIVATE MARTIN (11.09.2024 22:19): V té nové edici sekce Options a Bethesda.net. Tam jsou políčka na přihlášení. Mně to ale hází chybu a nelze se mi přihlásit. Zprvu mi to ale šlo. Z modů jsem si tam dal jen Minilevel Megawad a Kitana's Castle.
Asi sa pýtam krepo, ale neviete kde sa mám prihlásiť do Bethesda accountu, aby som mohol hrať mody?
Tak už jsem to pochopil. Ono se to vynuluje při loadingu. Takže ještě musím vychytat abych neumřel:)
@Red (30.08.2024 20:32): Hmm, ja som ich vyboxoval už v druhej misii v tych kanáloch, tam sú tiež len tý vojaci skoro všade. Normálne mi to rátalo, priebežne som to pozeral.
@Paliason (30.08.2024 19:47): Měl jsem stejný nápad, až v M10 Doomu II jsem viděl zástup obyčejných vojáků, tak jsem si myslel že tady to dám raz dva. Ale bohužel mi to počítadlo špatně počítá, mám 14-17 a najednou zase 0.
@Red (30.08.2024 17:54):
Ja som tieto päste a aj zabitie motorovkou spravil v Doom2. V prvom mi to tiež nefungovalo. V D2 sú aj na to lepšie úvodné levely, vela slabých základných nepriatelov.
Ja som tieto päste a aj zabitie motorovkou spravil v Doom2. V prvom mi to tiež nefungovalo. V D2 sú aj na to lepšie úvodné levely, vela slabých základných nepriatelov.
Mám problém s prvním achievementem v té reedici DOOM + DOOM II.
Guns are for wusses
Get 25 kills with your fists in a single level
V levelech normálně dávám pěstí, počítadlo čítá a potom se jednou najednou vynuluje. Tak přemýšlím že to je asi bug... Napadá mě jediná intepretace toho, že bych je měl všechny zabít na stejném podlaží a když zabiju někoho na jiném (vyjdu schod) tak se počítadlo vynuluje. Ale to mi přijde na Doom překombinované.
Guns are for wusses
Get 25 kills with your fists in a single level
V levelech normálně dávám pěstí, počítadlo čítá a potom se jednou najednou vynuluje. Tak přemýšlím že to je asi bug... Napadá mě jediná intepretace toho, že bych je měl všechny zabít na stejném podlaží a když zabiju někoho na jiném (vyjdu schod) tak se počítadlo vynuluje. Ale to mi přijde na Doom překombinované.
@Rapier (26.08.2024 11:55): Jako vypadá to parádně, po čase mě to motivovalo zase si zopakovat D2. Už jen přidat Hexen :)
@Rapier (26.08.2024 11:55): imho dokud nepoběží RT rychle na konzolích, tak se do nich nikdo extra nepohrne.
Krása, máme za sebou již 3 generace RT karet u Nvidia, plus 2 generace RT karet u AMD, plus jednu generaci u Intelu, a paradoxně největší hity Ray Tracing, mimo dvě velmi povedené hry od CD Project, Minecraftu a možná ještě pár dalších spočítaných na prstech jedné ruky, jsou předělávky starých pecek. :)
Zatím mě ani jedna z fa. nepřesvědčila abych vyměnil RX 5700 XT 1440p grafiku, ale kdo ví, třeba to konečně zvládne nově přicházející generace.
@7c (25.08.2024 19:06): RT u starých her vypadá moc hezky. Jde vidět, že i staré hry dají výkonu pořádně zabrat: path racing. Jsem opravdu zvědav kdy realtime path tracing bude standard jako kdysi 3D akcelerovaná grafika, doba kdy jsi prostě musel jít do krámu a zakoupit nějaký ten 3D akcelerátor/grafiku od Matrox, ATI, S3, Nvidia, Intel, 3Dfx, jelikož rozdíl v kvalitě grafiky a framerate byl tak propasný, že to prostě ani jinak nešlo!
Kdo by tenkrát v devadesátkách řekl, že jednou bude v Doom path racing. Kdo ví, třeba jednou budeme kupovat nadupané RT capable GPU na devadesátkové tituly. :)
Zatím mě ani jedna z fa. nepřesvědčila abych vyměnil RX 5700 XT 1440p grafiku, ale kdo ví, třeba to konečně zvládne nově přicházející generace.
@7c (25.08.2024 19:06): RT u starých her vypadá moc hezky. Jde vidět, že i staré hry dají výkonu pořádně zabrat: path racing. Jsem opravdu zvědav kdy realtime path tracing bude standard jako kdysi 3D akcelerovaná grafika, doba kdy jsi prostě musel jít do krámu a zakoupit nějaký ten 3D akcelerátor/grafiku od Matrox, ATI, S3, Nvidia, Intel, 3Dfx, jelikož rozdíl v kvalitě grafiky a framerate byl tak propasný, že to prostě ani jinak nešlo!
Kdo by tenkrát v devadesátkách řekl, že jednou bude v Doom path racing. Kdo ví, třeba jednou budeme kupovat nadupané RT capable GPU na devadesátkové tituly. :)
Konečně pořádné využití pro RTX grafiku:
https://www.doomworld.com/forum/topic/146999-doom-2-ray-traced/
https://www.doomworld.com/forum/topic/146999-doom-2-ray-traced/
@PavelU (13.08.2024 11:56): mods sekce je tam parádně udělaná. Je to kromě všech těch různých přídavku co jsem ještě neměl a multiplayeru (který jsem nikdy předtím neměl šanci hrát) ta největší přidaná hodnota. Moddingová Doom scéna je fakt slušná a má velmi zajímavou historii.
Nahrál jsem tam Kitana's Castle, což je geniální kousek u příležitosti 20 výročí DOOM II. Je poměrně problematické ty mody nahrávat. Tento projekt hrán už v roce 2015. Autor jej tvořil asi od konce devadesátek, to se odráží na stylu hry. Mapy jsou obrovské a secretů je v první úrovni asi hodně. Herně jde též o velmi obtížnou záležitost. Ale je to moje srdcovka.
@Tarhiel (13.08.2024 10:31): jo, ale já to asi nekoupím hned když jsem si před rokem kupoval "Fucking Gun" edici:). Překvapilo, že když hledám módy tak je to buď total konverze anebo naopak puristicky originál nepřátele. Nic moc mezi tím. Ono 100% něco je, ale čekal jsem, že bude jednodušší to najít.
@Feidias (13.08.2024 10:27): Naštastie, tá nová misia sa dá hrať v gzDoome s akýmkoľvek módom (i.e. Brutal doom), lebo je to klasický .wad, ako všetky doteraz - len som zvedavý ,či sa takto dá naportovať aj tá nová muzika od Andrewa Hulshulta - tú by som pri hraní rád počúval.
@PavelU (13.08.2024 09:55): na jednu stranu respektují, že se snaží aby gameplay byl co nejvíc podobný originálu, ale též preferuju gzDoom.
Jinak je něco jako After Doom, kde by byli noví nepřátele a zbraně? Bych si docela zahrál.
Jinak je něco jako After Doom, kde by byli noví nepřátele a zbraně? Bych si docela zahrál.
Koukal jsem na tu aktuální Steam verzi Doom II. Modifikací je tam nahráno hodně, ale ne všechny. V tom přehledu je docela chaos. Stále resetuje na stránku 1. Grafická stylizace je na úrovni software akcelerace, OpenGL funkce to neumí. To mi vadit ale nejspíše nebude. Nachází se tam spousta projektů, co jsem hrál. Mělo by tam být i Perditions Gate a Hell to Pay. Něco tam určitě nahraji i já.
Project: Unity tam je. To byl skvělý kousek. Já zkoušel spustit Mini Level megawad. Zápor, myš nelze zapnout pohledem nahoru a dolu. To většina source portů umožňuje. Mělo by to být kompatibilní se všemi projekty ve formátu Boom.
Project: Unity tam je. To byl skvělý kousek. Já zkoušel spustit Mini Level megawad. Zápor, myš nelze zapnout pohledem nahoru a dolu. To většina source portů umožňuje. Mělo by to být kompatibilní se všemi projekty ve formátu Boom.
Navíc ta modrá byla původně strašně hnusná, protože defaultně je modrá v Doomu hrozně tmavá. Musel jsem editovat paletu barev.
@jvempire (19.02.2024 08:00): Mně se to líbí, modrá je dobrá :-)
@Matthias (18.02.2024 11:27): Pěkný level, výživný závěr a zajímavá stylizace, ale na tu modrou se nekouká nejpříjemněji :-)
Kdybyste se nudili, můžete vyzkoušet můj mód, co jsem pro Doom 2 vytvořil
Blue Terror: https://www.doomworld.com/idgames/levels/doom2/a-c/bluetr
Blue Terror: https://www.doomworld.com/idgames/levels/doom2/a-c/bluetr
@PRIVATE MARTIN (10.12.2023 11:25): Do jedničky, ale ono se to spustí samo když to přetáhneš na GZ Doom
@leebigh (10.12.2023 10:34): Ono to je mod do jednotky či dvojky?
Vyšel druhý díl Sigilu !
https://romero.com/sigil
https://romero.com/sigil
Venturous - nová totální konverze ve stylu Indiana Jonese, první dva levely mám za sebou a je to pecka :-)
@Matthias (10.09.2023 22:30): Koukám že se do toho musím taky pustit :-)
Pro ostatní, další rozpracované české novinky:
Romsu VS Allrealms - první 3 mapy (autorův mapset Archi-tek byl citován mezi nejlepšími za loňské Cacowards)
Dark Medieval Times - mod pro Heretic - první 2 epizody
Pro ostatní, další rozpracované české novinky:
Romsu VS Allrealms - první 3 mapy (autorův mapset Archi-tek byl citován mezi nejlepšími za loňské Cacowards)
Dark Medieval Times - mod pro Heretic - první 2 epizody
Dík šlape mi to. Baví:)
Dodnes vzpomínám na Good Morning Phobos. Obrázky jsou již jen jako malé náhledy. Verze z roku 2017, kterou mám dohránu. Ale opáčko by se mi asi hodilo. V roce 2021 vyšla jiná verze. Některé mapy byly nahrazeny jinými. Ale mě ten mod tehdy tak zaujal. Sršel geniálním designem, tajné úrovně super. Hráno pod PrBoom Plus, ale i GZDoom by to měl vzít. Verze souboru z MediaFire je už tak precizní, že žádná další aktualizace wadu nebyla nutná.
@Matthias (11.09.2023 21:42): Já vím, že jsou tam borci co mají větší, hezčí, komplexnější mapy. Což ale neznamená, že ten tvůj mod je horší. Zatím se ten tvůj dobře HRAJE a to je to, oč tu jde především. :)
@pajmič (11.09.2023 21:34): Díky, ale moje mapy jsou nic moc oproti tomu, co dělají někteří v Doom komunitě... mrkni třeba na Lullaby: https://www.doomworld.com/forum/topic/11 ... 2-low-specs-version/
:)
:)
@Matthias (11.09.2023 21:15): Myslel jsem si, že v tom alespon 2 roky budou. Už na prvních mapách je vidět hodně práce a samozřejmě i hojná dávka talentu. :)
@pajmič (11.09.2023 21:13): Začal jsem přesně 4. října 2021 a snažil jsem se jet rychlostí 1 mapa za 1 měsíc, ale to úplně nevyšlo a u některých map jsem se zasekl hned na několik měsíců - např. na mapě 8 jsem dělal tak půl roku :D
@Matthias (11.09.2023 20:46): Jak dlouho si na tom prozatím dělal? Libí se mi variabilita, velikost a design map - velké, ale nikoliv zmatečné, zasazení nepřátel, dostačující počet munice - dobré tempo. Docela jsi mě naštval, nebot ted budu chtít opět hrát Dooma a mé, již už tak vysoké resty, budou opět muset počkat. :)
@Red (11.09.2023 20:35):
No, buď
1) Stáhneš prBoom plus, rozbalíš do složky, do té hodíš DOOM2.WAD soubor z Doomu 2 z GoGu a přidáš tam můj pendulum_demo1.wad a ten chytneš a přeháenš ho na inkonku prBoom plus.
Nebo
2) Stáhneš Gzdoom a provedeš u něj to samé, tj. rozbalíš do složky, přidáš DOOM2.WAD a můj wad a ten přetáhneš na ikonku Gzdoom a potvrdíš v prompt dialogu, že chceš hrát Doom 2 a spustí se ti můj wad.
Na Linuxu by měly být oba prBoom plus a Gzdoom normálně v repozitářích (vidím je na SteamOS i na Linux Mintu), takže tam u nich uděláš to samé :)
Jinak nějak se ten link na mou wiki rozbil, takže ještě jednou tady.
No, buď
1) Stáhneš prBoom plus, rozbalíš do složky, do té hodíš DOOM2.WAD soubor z Doomu 2 z GoGu a přidáš tam můj pendulum_demo1.wad a ten chytneš a přeháenš ho na inkonku prBoom plus.
Nebo
2) Stáhneš Gzdoom a provedeš u něj to samé, tj. rozbalíš do složky, přidáš DOOM2.WAD a můj wad a ten přetáhneš na ikonku Gzdoom a potvrdíš v prompt dialogu, že chceš hrát Doom 2 a spustí se ti můj wad.
Na Linuxu by měly být oba prBoom plus a Gzdoom normálně v repozitářích (vidím je na SteamOS i na Linux Mintu), takže tam u nich uděláš to samé :)
Jinak nějak se ten link na mou wiki rozbil, takže ještě jednou tady.
@Red (11.09.2023 20:35): GZdoom - Stáhnout, naistalovat, přesunout Doom1/Doom 2/Ultimate doom iwad soubor do stejné složky (gzdoom), přetáhnout wad/mod přes zástupce GZdoom - Done :)
@pajmič (11.09.2023 19:44): DÍky :)
Mám i celou stránku na wiki: https://doomwiki.org/wiki/Matthias_(enkeli33)
Mám i celou stránku na wiki: https://doomwiki.org/wiki/Matthias_(enkeli33)
Jak si co nejsnadněji takový wad zahrát? Určitě budete hned vědět, zatímco já bych to dlouho hledal.
Google mi vyprsknul odkazy přes bash linux po nějaký free launchery.
Orig doomy na GOG mám:
http://prntscr.com/b1URaSEd0sGZ
Google mi vyprsknul odkazy přes bash linux po nějaký free launchery.
Orig doomy na GOG mám:
http://prntscr.com/b1URaSEd0sGZ
@Matthias (10.09.2023 22:30): Vysoká kvalita! Jsem netušil, že tu na DH máme tak šikovnýho moddra :)
Kdybyste se nudili, můžete si zkusit můj nový mód pro Doom 2
https://www.doomworld.com/forum/topic/13 ... aps-boom-compatible/
https://www.doomworld.com/forum/topic/13 ... aps-boom-compatible/
Nejaké novinky ohľadne novej epizódy Ashes a DLC k Afterglow - Ashes:Hard Reset
Když už si člověk myslí že ho v téhle hře nedokáže nic překvapit, tak přijde tohle wad The Thing You Can't Defeat.
@Mendoza (29.05.2023 22:48): dík, tam jsem Dooma nikdy nezkoušel :-)
@Mendoza (29.05.2023 13:34): Co to je Delta touch?
Hral tu nekdo ten myhouse.wad? Zkousim to pres gzdoom pod delta touch a nejak asi delam neco blbe, ale po sebrani tri klicu mam jedinou moznost - jit do exitu. Nechci si spoilovat, ale podle videii se lidem po sebrani toho tretiho klice respawnou nepratele. Je potreba jeste nejaka akce, nebo mi to proste blbne?
Dohrál jsem dva projekty z tohoto seznamu. Nějaké další vypadají též dobře. Mrkl jsem na ZDoom fórum, zaujala mě jedna Doom64 konverze.
@leebigh (20.04.2023 15:59): To chápu. On ten mod z Dooma dělá skoro jinou hru, což jen ale dokazuje úctihodnou flexibilitu jak tý hry, tak i toho enginu.
Doufám, že v tom wadu na mě něco nevybafne, už tak mám vysoký krevní tlak :D
Doufám, že v tom wadu na mě něco nevybafne, už tak mám vysoký krevní tlak :D
@pajmič (18.04.2023 01:53): no právě já tady ty detaily a kraftění nemusím :-)
Jinak mi ještě Bludr doporučil wad My House a ten je vskutku neotřelý a originální , ale napřed si ho zahraj než zkoukneš video
https://youtu.be/WfILHkbQeic
Jinak mi ještě Bludr doporučil wad My House a ten je vskutku neotřelý a originální , ale napřed si ho zahraj než zkoukneš video
https://youtu.be/WfILHkbQeic
@hanak_v_exilu (18.04.2023 09:24): Ten Supplice vypadá skvelo, dúfam, že to vyjde aj na GOGu.
Inak podľa tých spiritov je poznať, že ich robil ten istý človek, čo mal na starosti Ion Maiden, a to je pochvala :)
Inak podľa tých spiritov je poznať, že ich robil ten istý človek, čo mal na starosti Ion Maiden, a to je pochvala :)
@pajmič (17.04.2023 19:07): To vypadá že je to snad ještě komplexnější než Strife.
@Karasman (17.04.2023 13:07): Tak se mi to nakonec povedlo rozjet, ale stačí vylézt z teleportu a mám to tak 5 fps, takže nehratelný. Škoda... :-)
@leebigh (17.04.2023 21:35): Nepovídej, fakt? To je škoda, nebot ač je ten mod výrazně tatktičtější než originál, tak je stále akční. Jen tu jsou nevídané detaily jako opotřebovávání zbraní (což má za následek jejich zasekávání, též možnost jejich opravy) nějaký ten crafting a unikátní systém léčení a přebíjení ala Mafia 1, kdy přijdeš o munici v poloprázdém zásobníku (který lze však sebrat ze země, nebo si ho prostě nechat+brokovnice musí být manuálně "pumpnuta" po každém výtřelu).
SUPPLICE vypadá vskutku zajímavě. Je opravdu paráda vidět, že GZdoom má pořád co nabídnout.
SUPPLICE vypadá vskutku zajímavě. Je opravdu paráda vidět, že GZdoom má pořád co nabídnout.
No to nebude pro mě.
Ale nyní vyšla v Early Accessu hra Supplice, a ta je boží , respektuje tradiční Doom styl hraní a přitom nabízí nové zasazení a vše komplet nové na GZ Doom enginu.
Ale nyní vyšla v Early Accessu hra Supplice, a ta je boží , respektuje tradiční Doom styl hraní a přitom nabízí nové zasazení a vše komplet nové na GZ Doom enginu.
Tady se to nějak rozproudilo. Aby řeč nevázla, tak doporučím mod o kterém již mnozí zasvěcení vědí: LitDoom (Live through Doom) je celkem grandiozní mod, který kombinuje satisfakci z masakrování démonů (brutal doom) a realističnost/imerzi (inspirace metrem a Escape from Tarkov). Doporučuji si vypnout hudbu, neb mod má super ozvučení zbraní a atmosférické ambienty.
@special_plan (17.04.2023 12:31): Ja mám dojem ze to někde v průběhu videa zmiňuje ze to autor nedohrál, ale nechci to tvrdit určitě, různě sem to přeskakovat a mohl jsem slyšet bludy :)
@Garret (17.04.2023 13:03): Mně se to právě nepovedlo spustit, vůbec netušim, jak se to dělá. V konzoli vidim, že se to načetlo, ale v seznamu map to pak neni...
@Karasman (17.04.2023 07:10): " this is Okuplok, the hardest and longest Doom map ever made with a whooping 23216 monsters. A juggernaut used for benchmarks that would tank any mod, thought to be unplayable on Brutal Doom, not anymore."
- Sgt_Mark_IV, creator of BD
takže mu napiš, ať ti podrží pívo :-D
- Sgt_Mark_IV, creator of BD
takže mu napiš, ať ti podrží pívo :-D
@Tarhiel (17.04.2023 09:40): Mapa není odladěná na různé obtížnosti a doteď ji nikdo nedohrál bez savování. Z toho přece nevyplývá, že ji tvůrce nikdy nedohrál.
@leebigh (17.04.2023 00:29): To je asi taky pravda. Pamatuju si že když jsem kdysi dělal "slaughter mapy" do Dungeon Mastera, tak se mi podařilo jednou vytvořit takovou, která se dohrát nedala. Postavy zemřely žízní, než se dokázaly probojovat ke studánce.
@special_plan (17.04.2023 00:58): Ale samozrejme, tak som to aj pochopil, akurát nedokončil nerovná sa práca na nej skončila, skôr nedokončil a nechal to tak - sú tam nepodoťahované veci (item + monster spawn).
A preto som napísal, že zrejme ju ani nedohral, už len keď vidíš, že toto je zrejme prvý človek, čo ju tak dohral, a aj to nie na najtažšiu obtiažnosť.
@Karasman (17.04.2023 07:10): Vyskúšaj, na tomto videu použil mapu s 3000 monštrami a ide mu to plynule (predtým mala nejak 10 FPS).
A preto som napísal, že zrejme ju ani nedohral, už len keď vidíš, že toto je zrejme prvý človek, čo ju tak dohral, a aj to nie na najtažšiu obtiažnosť.
@Karasman (17.04.2023 07:10): Vyskúšaj, na tomto videu použil mapu s 3000 monštrami a ide mu to plynule (predtým mala nejak 10 FPS).
Dá se mapa typu Okuplok třeba nacpat do Brutal Dooma?
@Tarhiel (16.04.2023 22:24): Nedokončil ve smyslu práce na ní skončila, ne nedokončil ve smyslu nikdy ji nedohrál.