Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Asi som prehnane inteligentný ale rozuzlenie Homicide mi dáva perfektný zmysel po všetkých stránkach a že nie je všetko vysvetlené do najmenšieho detailu nepovažujem za podstatné, nakoľko sa dajú bez problémov domyslieť.
@GodOfTheSick (01.01.2012 15:46): tak to máš asi vyvinutější 6. smysl, u mě to takhle nefungovalo. se mi stalo, že jsem si vybíral mezi dvěma a musel jsem si vybrat toho, kdo jsem podvědomě věděl, že je "méně vinnen", protože na toho "více vinen" jsem neměl důkazy.

@pipboy (01.01.2012 15:44):
vrah si vždy vybíral ty stejné cíle - osamocené ženy v barech. proto se to neustále opakovalo. že to bylo v rámci game_play tak trochu stereotypní je věc druhá, svůj smysl to ale měl. a že byl vrah naprosto v klidu je taky v pořádku - věděl, že je díky svým kontaktům nedotknutelný.
@Garret (01.01.2012 15:22): Když mi někdo řekl, že „něco“ neudělal, tak jsem to poznal právě podle toho co říká/kontextu rozhovoru, nashromážděných důkazů/stop atd. Samozřejmě, že jsem se někdy netrefil, ale tak už to chodí…:-)

Nepamatuji si na jediný moment, kdy bych se rozhodoval podle mimiky, protože kolikrát se to ani poznat nedalo. Zvlášť když hned na začátku jsem byl na dvě vystresovaný ženský hodný, snažil jsem se je pochopit, ale správné řešení bylo je „seřvat“, což třeba u té holky, která byla unesená/omámená/znásilněná bylo hodně mimo.

Vysvětlení vražd? Že toho vraha vytáhli na scénu jako králíka z klobouku. Jak a proč vraždil zůstalo nevysvětleno, přitom na některé nespravedlivě obviněné byly docela solidní důkazy, že prostě vraždili oni. Od hry takového formátu čekám, že bude dávat smysl, což prostě nedává.
No uprimne jsem z tech vyrazu taky obvykle poznal hovno, pokud se mi dotycny vylozene nesmal do xichtu, nebyl extremne roztekany nebo tak neco... ale rikal jsem si ze to treba bude mou nespolecenskou a uprimnou povahou, ze to neumim rozpoznavat.

Vysvetleni vrazd tam de facto zadne neni (taky by me zajimalo proc se vsichni nechali relativne bez protestu zabasnout - clovek by cekal, ze ta reakce nebude na konci pripadu tolik "tak jste me nakonec dostali, co nadelam"), stejne opakovane schema je stejne opakovane schema, vyznam nema. Ale to bych si pravda ani neuvedomil, kdyby to gotofthesick nenapsal.

Zadna z tech pripominek nema s pripadnou white knight show co delat, tak by me zajimalo, z ceho prameni ten pocit.
@GodOfTheSick (01.01.2012 15:14): tvůj 1. odstavec je blbost, protože když ti někdo řekne, že "něco" neudělal, tak to poznáš jen z jeho výrazu ve tváři, jestli ti lže.

co přesně by ti nedávalo smysl ve vysvětlení vražd? smysluplnost rozuzlení mi přišla v pořádku, nevidím tam žádný kix.

ad několikrát po sobě opakované schéma - ano, vzhledem k rozuzlení to asi má nějaký svůj význam ne?

mám takový pocit, že od toho čekáš 1 white knight show s jasně daným koncem...
Podobně laděný komentář jako pipboy jsem měl v úmyslu napsat. Naprostý souhlas. Ze sebe bych jen dodal, že ta slavná mimika je sice pěkná a dodává na pocitu uvěřitelnosti, ale při samotném vyslýchání je zcela nefunkční, protože ve finále stejně záleží na tom, co kdo říká a ne na tom, jak se u toho tváří.

Epic Fail Colea Phelbse je spíš Epic Fail autora scénáře, protože v momentě, kdy se odhalil pravý vrah jsem čekal, že bude také náležitě vysvětleno, jak všechny vraždy mohl spáchat jeden člověk, ale ono prd. Vlastně to ani moc dobře vysvětlit nešlo, protože by to nedávalo smysl. Prostě byl potřeba dát do hry zvrat, tak se tam nějak uměle našrouboval a jeho smysluplnost se vůbec neřešila.

Celkově se hra po nějakém čase utápí ve stereotypu, který je typický i pro všechny GTA. Několikrát po sobě opakované schéma – ženská alkoholička, zápalky, bar – je vyloženě trapné.
Hele ono to nemá GFWL ? Co se stalo ? Já měl za to, že tam je, stejně jako nějakej securom (jako u gta4), a ono nic..jenom rockstar club a to je vše.

První dojmy super.

Co se toho vyslýchání týče, Namara říkal že původně mělo místo "doubt" být "force", což by vysvětlovalo že na ty lidi Phelps tak řve :-), takže to při hraní budu mít na mysli.

Nahrávali ty dialogy s možnostmi coax, force a lie, a pak to z nějakého důvodu změnili na truth, doubt a lie..
@pipboy (31.12.2011 21:44): s tím vyslýcháním máš pravdu, ale jinak je vidět, že ti podobné zdlouhavé a náročné vyprávění prostě nesedí. příběh je vlastně rozdělen na hned dva základní pilíře (vrah a podvody s výstavbami domů).

žádná z postav není vyloženě rytíř na bílém koni, což působí trochu troufale oproti nastaveným standardům dnešní herní produkce. plamenomet tam dodal nějaký debilní DLC, ale pokud vím, tak tam byl jednou a měl své logické opodstatnění.
Je to výborná hra! Víc mě v poslední době nadchnul akorát Deus Ex Human Revolution. Je tam tolik dobrých nápadů, že se člověk slabší technickou stránku mile rád přehlédne a to jsem člověk, který má originál a cca každou půl hoďku mu to spadne. Není lehký udělat takhle velkou hru s tolika inovativními prvky a zajistit aby byla úspěšná. Prostě klobouk dolů. Jak tady píšete o Mafii II tak ta dvojka. Já nevim mě příjde, že od ní lidi čekali moc. Český vývojářský studio přeci jen nemá takové prostředky aby to bylo tak velký jako GTA a snažili se to vyvážit různorodým gameplayem a výborným příběhem - zima po válce, vězení pak už 50 léta. Mě se to teda líbilo hodně i když je to takový menší...
a ještě něco - nechápu, proč Walome označuje hry od Rockstaru za šitky, když je navíc nehrál. Jasně, s optimalizací se moc neserou, ale hry jsou to kvalitní. ta firma se nesnaží lidi ojebávat na debilních DLC. ať už to jsou kvalitní mise do LA, přídavek Zombies do Red Dead Redemption nebo Episodes from LC do GTA4, vždy se jedná o kvalitní počiny, za které rád zaplatím. ale ty hovadiny, které vydává 2K Czech jsou tak akorát na facku.
LA Noire je utahaná hra. není to ten rychlo-plynoucí děj v Mafii II. ale líbí se mi obě.

no a LA Noire má Cole Phelpse - dle mého názoru jeden z nejlepších hrdinů poslední doby. a Mafie II? jaxem tam jmenoval ten pakoň?
LA jsem nehrál, ale M2 byla celá okopírovaná jednička. Podle mě se M2 přiblížila paskvilům od Rockstaru tak moc, že víc to snad už nejde.

Pokud je LA "lepší", tak to neznamená vůbec nic...

Ale jak říkám, LA jsem nehrál a jak jsem tak četl o "optimalizaci", tak asi radši ani hrát nebudu. Na další šitku od Rockstaru, která na pc vyšla jen proto, aby vyšla, asi náladu mít dlouho nebudu.

Minimálně než to klesne pod deset E :)
Tak inak :) Je to pokračovanie kultovej domácej hry a mám pocit že mnoho hráčov prehliada chyby ako oproti jednotke slabší gameplay, menej nápadov, ešte aj to finále je viacmenej skopírované z jednotky, akurát sa odohráva v iných priestoroch. Aj tak ma napriek mnohým nedostatkom bavila ale ak by tá hra vyšla v zahraničí a volala by sa inak, ani názory hráčov by podľa mňa neboli až tak nekritické. Nevravím že LA Noire chyby nemá a istý stereotyp v strede sa jej vytknúť dá, i tak je však vidieť že si dal na nej Rockstar ďaleko viac záležať a je ďaleko nápaditejšia. Kto tvrdí opak u mňa proste neuspeje :)
Nesúhlasím, podľa mňa v závere príbeh naberal ďaleko zaujímavejšie kontúry a obrátky, i to ukončenie mi príde uspokojivé. Ovšem mne sadol aj koniec Mafie II, aj keď hra samotná sa s L.A. Noire porovnávať nemôže.
Taky mě to ke konci už moc nebavilo, do dohrání jsem se musel nutit a kdybych věděl jak neuspokojující zakončení to bude mít, tak bych se na to rovnou vyprd. Zlatá Mafia 2 se svým zmršeným koncem, LA Noire v tomto ohledu překonává i ty nejhorší očekávání.
Začíná to být fakt nuda, pořád to stejné dokola - jedu na místo činu, prohlídnu si pár věcí označených štítky A,B,C, vyslechnu svědka, jedu do dalších dvou-tří lokací, prokecnu týpky, kouknu jestli uhýbají očima nebo ne, semtam následuje nudná honička nebo trapná přestřelka a je konec.
je, teď ke konci bych taky volil Biggsem. ze začátku ale neudělal moc dojem :-)
Dělám něco špatně, nebo je Phelps prostě takový pako, že automaticky bere každou vražednou zbraň do pracek a okamžitě tak smaže případné otisky prstů?
Kdo vám přišel z parťáků nejsympatičtější? Mně jednoznačně Rusty...a mrzí mě, že si tvůrci víc nepohráli s interakcí s parťáky.
Grafika není vše? Ale... Ale! Trine 2! :D

Je pravda, že ta grafika není špatná, ale mimo obličejů je na úrovni rok nebo dva po uvedení současné generace konzolí a to je už pěkných pár let zpět.
Mě se hlavně líbí, jak každý povídá, že grafika není důležitá a potom se na fórech vedou takovéhle diskuze. A přitom L.A. Noire nevypadá špatně (souhlas s M.a.t.t.em).
Docela bych uvítal, kdyby všechny ženský ksichty nevypadali stejně. Ne vážně, vypadá to, že nasnímali 2 ženské a pak je akorát drobně upravovali.
Aj tak úplne nesúhlasím. Grafická stránka samozrejme nepatrí medzi úplnú špičku (ako je to u Rockstaru viacmenej zvykom) ale na dnešnú dobu mi príde aj tak dostačujúca a nemám pocit, že by nejak kazila dojem z hry. Problém nemám ani s prostredím a porovnanie s prvou Mafiou beriem čisto ako pokus o vtip :) Každopádne je pravdou, že skvelá grafika ešte nerobí skvelú hru, niečo podobné si mohli uvedomiť aj tvorcovia Mafie II.. ehm
POZOR! Tváre postáv a mimika je spravená velmi dobre a možno som zatial v hrách lepšiu ani nevidel (ako keby tam boli žive tvare hercov niekedy) ...ale postavy a prostredie jednoducho nevypadaju dobre, rozhodne nie na dnešnu dobu...ale grafika pravdaže nie je všetko, herna napln je zaujimava a ojedinela
Graficky to snad vypada horšie ako prvá Mafia !!! Epic Fail (ale napln a pribeh - zaujimave)