Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Aby si dostal vlastnú pevnosť, musíš mať u rodiny určitú hodnosť, inak ti nezadajú úlohu. U Telvanijských mágov potrebuješ hodnosť Mouth.

edit: Ale to je iba pre bábovky. Pravý hrdina vleze do mesta, vytipuje si vhodnú obeť, zavraždí ju, mŕtvolu vyhodí na ulicu a dom si obsadí.
Hvezdosvit: Asi možno závisí aj od "performance". Niektoré questy sa dajú splniť rôzne. Ja hrám vždy Khajiita, takže rasou to asi nebude. :)
Samozrejme, že dom tam je. Základom je pridať sa k niektorému Dunmerskému domu (Hlaalu, Redoran, Telvanni), pospĺňať pre nich questy a nakoniec bude možnosť nechat si postaviť vlastné sídlo (lokácia sa vybrať nedá, dom každej strany má predurčenú pozíciu), ten sa vlastne od základov po služobníctvo stavia opäť cez questovú líniu.
Scar: Díky, Good place to stay vypadá výborně.

Say: Jo, o Golden Saintech už jsem někde četl... potvory, v době kdy jsem enchantování ještě neřešil jsem je potkával každou chvíli, ale teď když už na ně mám i Soul Gemy je v ruinách ne a ne potkat. Každopádně já měl na mysli spíš konkrétní, pojmenované mocné postavy.
a nejlepší příšera do soul gemu je asi Ash sleeper, ten umožňuje i constant efect
Dům se dá buď "zdědit" (musíš zabít předchozího majitele) nebo si ho můžeš "postavit" v construction setu, nebo si ho můžeš stáhnout. Osobně doporučuju si ho postavit, není to zas tak složité a je to celkem i zábava, nebo si stáhnout good place to stay, ten je skvělej (v Balmoře, má tam i figuríny na zbroje a podobný záležitosti)
@AlieN (13.01.2012 18:17): Dům pokud je mi známo tu není (já si ho dával vždycky módem, je jich dost slušných), v aréně se bojovat dá, ale je vázané s questy a zabojuješ si tak 4-5x. Na planění soulgemů se mi osvědčily dremory a golden saint.
@AlieN (13.01.2012 18:17): Pokud vím, tak dům koupit nejde, ale do truhel jde věci odkládat a neztratí se. Bez toho by to ani nešlo, postupně jsem si vybudoval docela velká skladiště v Caldeře a Balmoře.
Co se týká areny ve Vivecu, tak tam jsem bojoval pouze v rámci hlavní dějové linie.
S Umbra sword jsem prošel skoro celou hru a dotáhl jsem Long sword na 100 - pak jsem likvidoval víceméně všechny na 2-3 seknutí.
Naštěstí je to brnění strašně hnusné, takže člověk ani nemá moc chuť si ho nechávat.
Nicméně ono je brnění ve hře asi opravdu jen pro efekt, teď jsem upgradoval z Chitin armor rovnou na Glass armor (ještě kalhoty mi chybí) a skok z 15 na 80 se na lepší výdrži postavy v bojích moc neprojevuje.

Tedy ne že by na tom záleželo, nepřátele kteří by pro mě mohli znamenat nějakou hrozbu potkám ve hře už jen hodně zřídka - po tom co jsem konečně zjistil jak přesně vlastně funguje systém vylepšování postavy (značně pitomý a ve hře nemotivující) a jak snadno a rychle se dá získat obrovské množství zlata (ještě pitomější - ten ekonomický model vážně mohli vybalancovat mnohem líp) jsem zalezl do Balmory, trochu potrénoval a vyrazil zpátky do divočiny k plnění počátečních questů o víc než 25 levelů silnější a s vlastnostmi skoro na max.


Pár dotazů:
- dá se ve hře koupit nějaký dům? Nebo alespoň schovávat věci do obyčejných truhel - nezmizí? Potřebuju uschovat Daedric claymore do té doby než ho budu moct pořádně očarovat, mám teď vcelku slušný Umbra sword a nechce se mi ho prodávat.
- jaké jsou ve hře vhodné silné postavy na zabití a zneužití na enchant? ]:->
- dá se do předmětu začarovat permanentní restore Fatigue?
- dá se bojovat v Aréně ve Vivecu?

a ještě k chybám - při začarování shield kouzel mi to háže grafické bugy, předpokládám že za to může některý z modů v Oblivon Overhaul - setkal se s tím někdo také?
Je to skoro cheat, pretože tá vrahúnska výbavička sa dá predať za +/- 1000 dukátov. Na začiatku hry je lov zabijakov celkom výnosný.
@AlieN (06.01.2012 09:32): ? Teda já s ním nikdy neměl problém... Stačilo použít kudlu, kterou najdeš u toho chlápka co spadne z nebe (a má u sebe ty svitky Ikarova letu). Když to navíc budeš střídat s kudlou (přes hotkeye), která dává paralýzu (má ji u sebe ženská v cechu mágů v Balmoře), je to spíš hračka než výzva ;)

Ale souhlasím, že pro hráče, který chce později hrát s lehkou zbrojí to získání jejich zbroje je solidní cheat=/
Califax: Hraju s Overhaul (verze 1, nejspíš) a je to fajn.

Tedy hraju - teď jsem hru zapnul po několika měsíční pauze.
Konečně jsem vyřešil problém s při spánku útočícím vrahem z Dark Brotherhood kterého přidává Tribunal - vrcholně otravná kokotina (řekl bych bug, ale tohle tam vychytralí autoři nacpali záměrně). Zpočátku to z pokusů o spánek dělá zuřivé žonglování se save/load protože slabou postavu ten bastard sejme na dvě rány, a když člověk trochu zesílí a zjistí (na internetu, ve hře samotné nemá šanci) co proti tomu může udělat a podaří se mu ho zabít (s kouzly na dálku a vytrénovaným hopkáním po nepřístupných skalách už je to docela v pohodě), tak mu jeho prostřednictvím hra nadělí overpowered brnění které mám v téhle fázi hry tendenci považovat v podstatě za cheat. Meh.
http://doupe.zive.cz/vaulty/teseditor/ Mě právě nesedí, že stránky překladatelů nejsou takovou dobu aktualizované. Když jsem Morrowind před lety hrál, tak jsem instaloval jednotlivě češtinu pro základní hru (s hromadou patchů) + Tribunal a jelo to v pohodě. Dá se někde sehnat hotová čeština samotatně pro Bloodmoon, když ta "All in One" je zabugovaná?
valcik: ne, vůbec jsem ji nezkoušel, jen vím že ji vydali. Očividně s ní hrát nemá ani cenu.
.. pri generovaní distant land treba do zoznamu zaradiť okrem modifikácií aj základný súbor master.esp, bacha naň.
Bodkin: No řikám, máš to pokažené. Nepatří ti to do pracek ;)

valcik: To klidně můžeš=)
Nepovídej. Měl jsem to ve widescreenu, vypl, pak pustil znova a bylo to 4:3. Pak jsem si stejně řekl, že bych z toho boje zešedivěl a smazal to celé.
To je divné, Bodkine. Keď generuješ textúry pre Distant Land, musíš do MGE ručne nahádzať zoznam všetkých grafických modifikácií, ktoré máš nainštalované. Inak sa v diaľke nič nezobrazí. (Mne sa to podarilo až na tretí pokus, pri prvom som dopadol tak ako ty.)

edit:
Ruku bych za to do ohňa nedal, Say, radšej to teda ešte overím. :-))
valcik: To kecáš... Do Vivce ze Seyda Neen vidíš při distant landu 12 a výš. Testoval jsem to Xkrát.

Bodkin: Máš to pokažené.
Zajímavé, já měl v MGE 8 (pak 12) a nedohlédl jsem ani k té pitomé první banditské jeskyňce. A FPS dropovaly jako blázen.
.. áno, AA treba v MGE kompletne vypnúť, zvlášť ak je tam animovaná tráva a kríky.
Dohľad 4 úplne stačí, zo Seyda Neen s ním dovidíš až kamsi za Vivec. S hodnotou 8 vidíš úpätie Red Mountain, to už pozeráš takmer cez polovicu mapy. :-)
Já na tom nic paradoxního nevidím. A nejsem si jist, jestli vypadá lépe. Neviděl jsem ho.
To jsou ty zlaté paradoxy, když 10 let stará hra s boostnutou grafikou je hardwarově náročnější, než současník (Skyrim), který vypadá lépe.
Určite je to postavené na MGE. Stačí vypnúť odlesky statických objektov na vodnej hladine, to je najväčší žrút výkonu. Pohral by som sa aj s generovaním Distant Land (tiež MGE), obvykle stačí znížiť dohľad na hodnotu 3 alebo 4 a FPS vyskočí aj na dvojnásobok.
Já to zkusil, dal jsem tu max instalaci a je to docela hardcore. Když vlezu k vodě a koukám na ní zblízka, tak mám cca 15 fps = je to asi 4krát náročnější než Skyrim.
Vypadá to samozřejmě mnohem lépe než vanilla, ale ten fps drop je šílenej. Vtipný je že nainstalovaná hra pak zabírá přes 6 giga - víc než Skyrim.
Je to zajímavý, ale hrát Morrowind nebudu, zabíjí to pro mne ty wiki dialogy a hroznej combat system (zlatej skyrim..).
Neskúšal som, ale je tu ešte aj Morrowind Rebirth 1.4, skus, ci nebude menej narocny :)
Myslíš takové modré halo kolem obrysů předmětů na vodní hladině? To tam mám také a dělá to distant land... ale nijak zvlášť mě to neštve, tak to neřeším. Stejně teď není moc čas, tak si dávám od hraní pauzu.
Ještě že je Morrowind tak dlouhá hra jinak by se asi nemělo ani cenu se s tim takovou dobu piplat :D to ono i s tímhle packem mi to pár hodin zabralo to nainstalovat, protože se tam musí instalovat jeden patch po druhým. Zatím ale jako jsem spokojenej zvlášť zvuky mě docela překvapili ... jen mám nějakou chybku u vodní hladiny, ale to snad nějak vyřeším.
Say: No vzhledem k tomu, že když jsem ho dřív hrál s češtinou tak mě pak docela omrzel tak si ho teď zahraju s tím balíkem Morrowind Overhaul co tu zmiňoval AlieN a bez češtiny. Nebo tě napadá nějaký lepší balík módů, který bych měl zkusit, aby z toho byl fakt brilantní Morrowind ? Nechci ty módy stahovat po jednom je jich až moc a probrat se jimi je tak minimálně na den práce.
To je docela škoda. Jako angličtina mi nevadí, ale přeci jen je to pohodlnější. To třeba ve Skyrimu jsem nečetl skoro vůbec ty knihy, protože se mi to prostě v té angličtině číst ani nechtělo. Ale jako zkusím to bez té češtiny. Ono to asi i bude lepší mám totiž tu verzi ze score a nějak tam i píšou, že ta čeština ani u bloodmoonu není moc vyladěná.
Ta čeština bohužel není moc kompatibilní ani s vanilla Morrowindem. Je v ní asi tak triliarda bugů a v pozdějších částech hry jsem musel u poloviny questů hledat klíčový slova k postupu v editoru (a pak je tam cpát přes nějaký konzolový příkazy).
MIGtheDRAGON: Jestli chceš stabilní hru s více módy, tak na češtinu zapomeň. A ani to nezkoušej, čeština nneí kompatibilní s 90% výborných módů.
Ano, Morrowind co se týká rozhovorů je daleko ukecanější. Oni totiž nejsou dabované :)
Co já si vzpomínám, tak s angličtinou měla problémy poměrně velká část modů a ani na českých stránkách k TES hrám češtinu nedoporučovali (resp. před ní varovali). Jak je to s kompatibilitou pro každý mod zvlášť ti ale nikdo neřekne. Je to prostě na tvé vlastní riziko.

P.S. Morrowind je ukecanější než Skyrim? :o
Tak jsem se rozhodnul, že dám Morrowindu druhou šanci jestli mě náhodou nechytne a zkusím k tomu ten Overhaul mód :) nevíte ale náhodou jestli to nekoliduje nějak s češtinou ? Co si pamatuju tak s tím nějak dřív byly problémy. Nejraději bych to hrál v angličtině jako Skyrim, ale Morrowind je na to trochu moc ukecaný.
Yup. Prostě do hry přidá pár postav se specifickými animacemi. Nic zvláštního. Neruší to a dobře to do hry zapadne.