Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ale jo reknu to. Sere mne delsi dobu to,jak si jisti jedinci buduji sve vlastni EGO a tesi se v opojeni,ze mu dali hezkej FONT. Sam jsem absolutni hovinko a divam se na to,jak moc jsou oni vyvoleni schopni klesnout. Rict o sobe,ze na to nemaj??....proto reaguju na tyhle nesmysly,ktery mne vlastne pobavej. V pripade Pana Saye to byla spise satisfakce
bože můj, ten Todd je osel. po shlédnutí toho videa ci člověk jen řekne, jak ten Skyrim mohl být skvělá hra...
V dobe onech krabic je to zase backhand na chalenge. Abych si neprotirecil,tak si opet prestrelil. Ve tvem pripade zachranujes.
Jeste jednou uvidim ty tvoje amerikanismy, debilismy typu TOUCHE,IMHO a jiny .... ve tvym pripade turboEGOdebilismy. Okamzite te napadnu,protoze to,co jsi v teto diskuzi predvedl. To je na obrovskou FACKU. Have a Nice Day Say
Vsak mu v kombinaci s megatexture a pameti konzoli mnoho nezbyva. :-) A pro tech pet lidi co si koupili PC verzi delat neco vyjimecneho? To dnes nepripada v uvahu.
Ak ide len o textúry, podľa mňa sa na výkone grafickej karty podpisuje skôr anizotropné filtrovanie, než veľkosť textúr. Filtrovanie zvyšuje objem prenášaných dát a kancelárske grafické karty, ktoré majú 64 bitovú zbernicu a pomalé pamäte, to pocítia najviac.
Zarekl jsem se,ze nebudu hnusnej na strankach,ktery porad jeste za neco stojej,ale tady budu osklive kacatko. Jak rekl marwel,dnes uz mam jistotu. Sayi ty jsi double epic facepalm.Ale poradnej
Tak to máš buď hodně výkonnou kartu, která nikdy nebyla nijak extra zatěžována tak že jsi žádnou změnu nepocítil, nebo nemáš windows 7 aby ti ty textury vůbec fungovali.
Dobrým příkladem je toho například Crysis 2, kde si textury HD textury vzali zatraceně hodně FPS.
Say když se tu chceš s někým hádat, měl by si si prvně zjistit o tom chodu PC něco víc, a né jen hrát hry ;-)
Snižovat FPS ti může cokoliv, i když si stáhneš nějakej mód, díky kterýmu ti bude kolem hlavy lítat moucha. Tento texture balíče zvetšuje rozlišení textur a to rovnou dvojnásobě, tzn. potřebuješ víc paměti a rychlejší datovou sběrnici, tzn, pokud to budeš mít stále na stejně kartě, fps poklesnou, to je logické.

tak jak napsal naposled marwel, ten blok se ti musí někam nasrat a pokud na to nemáš grafiku, tak ti ty FPS chtě nechtě poklesnou.
@valcik (10.02.2012 18:03): Jenze co kdyz nemas dost pameti na to, aby se jeden takovy blok mohl do pameti nahrat? To by pak znamenalo, ze cim mene mas pameti, tim mensi musi byt ty bloky. A ty bloky se musi nacitat behem hry. Konzole napriklad disponuji pameti nejakych 512 MB? A ta mam pocit figuruje jak jako video pamet, tak operacni pamet.
@marwel (10.02.2012 17:26): Pri takýchto hrách býva celá mapa rozdelená na obrovské bloky (cells), ktoré sa nahrávajú do pamäte vždy celé, na jeden šup. Ďalší blok sa nahrá vtedy, keď doňho vlezeš s postavou. (Napríklad poschodia vaultov alebo interiéry budov v gamebryovských Falloutoch sa renderujú celé naraz, aj s textúrami.)
Kéž by vydávali Creation Kity i pro nějaké pořádné střílečky. Si neumím sebe představit jak měsíc edituju pohádkovou zemi, abych pak zjistil, že na ní musím strávit ještě dvakrát tak času.
@Say (10.02.2012 17:13): To si nemyslim, rikam jen, ze ne vsechny textury se nacitaji do operacni pameti pri loadingu, ze se streamuji stejne jak se streamuji dalsi objekty na mape. A v pripade, ze nemas dostatek pameti (at uz operacni nebo videopameti) hra se bude sekat a to i mimo loading screen. Nastaveni lepsich textur pri nedostatku pameti proste snizuje vykon. Konec.
Ted mi asi chces rict, ze vsechny textury ve hre se nacitaji pri nacitaci obrazovce. Hlavne, ze lze rozbehat ten 3GB balik textur, ktery ted na Skyrim vysel i na pocitaci s 1GB Ram. No, myslel jsem, ze tomu rozumis, ale jak je videt, tak asi ne. Driv jsem se jen domnival, ted mam alespon jistotu.:-)
Jenze kde mas napsano, ze vykon hry se urcuje pouze na zaklade polygonu a nasviceni? Ano, zvysuje se doba nacitani oblasti do pameti, hra se tak zacne sekat a to je alespon pro me snizovani vykonu.
Ten balík stojí za prd. Zvláštní doba kdy fanoušci dělaj lepší moding než vývojáři nastala.
@marwel (09.02.2012 13:07): To si všechno uvědomuju, ale i tak jsem si před deseti lety myslel, že dnešní hry (zvlášť ty hodně prodávané) budou na vyšší úrovni.

V celém tom videu jsou aspekty, o kterých jsem si myslel, že v původní hře MUSEJÍ být... a ono ani to ne :) Např. létání na dracích a boj z koňského hřbetu.
mně u té vody štve - v oblivionu je to to stejné - že ta voda má u břehu odřezanou texturu, prostě v jednom míste končí a hotovo, vypadá to celkém nejapně a když už toto vyřešili v 5 a půl roku starém gothic 3 piraně, nevím proč si s tím tu práci nedá i bethesda...
@Walome (09.02.2012 12:57): Thief je stealth akce, samozrejme, ze tam takove veci jsou. Skyrim je RPG. Bylo by skvele, kdyby byl kazdy prvek hry poradne propracovany, ale bylo by to hodne narocne poradne vyvazit. Ve Skyrim straze nezapaluji louce, protoze hrac je nezhasina.;-)


@MickTheMage (09.02.2012 12:33): Ano vylepseny stealth, temne dungeony a pokrocile prikazy pro partaky by se urcite hodily. U tech partaku je to vazne mrzute. Zadne prikazy a vybavovani, zadne osobni ukoly, zadny charakter.
Ono to tam nebylo? Panebože, i ve sto let starém Thiefovi stráže znovuzapalují louče. Ten Vávra má fakt recht, Skyrim je opravdu sto let za opicema.