@Kotoktok (11.02.2012 20:06): Sice po nápovědě (díky za ni!), ale mám to - všeobecná diskuze a můj příspěvek 24.01.2012 v 10:16 hod.
Diskuze
@valcik (11.02.2012 19:47): To neřeš. Zřejmě špatný den v práci=) Nebo spíš ve škole...
Ale jo reknu to. Sere mne delsi dobu to,jak si jisti jedinci buduji sve vlastni EGO a tesi se v opojeni,ze mu dali hezkej FONT. Sam jsem absolutni hovinko a divam se na to,jak moc jsou oni vyvoleni schopni klesnout. Rict o sobe,ze na to nemaj??....proto reaguju na tyhle nesmysly,ktery mne vlastne pobavej. V pripade Pana Saye to byla spise satisfakce
@Chuck (11.02.2012 20:01): Všeobecne o DH.
@Kotoktok (11.02.2012 19:23): To je právě to, na co si nevzpomenu. Škoda, že není vyhledavač diskuzí podle slov, to bych pak hned byl doma. Jen zkráceně - mluvil jsem o tom, že mi ty zkratky připadají, jako kdyby se mezi sebou bavily opice. Že by to bylo k HL2? Fakt nevím.
bože můj, ten Todd je osel. po shlédnutí toho videa ci člověk jen řekne, jak ten Skyrim mohl být skvělá hra...
@Kotoktok (11.02.2012 14:24), @Grey_fox (11.02.2012 16:58): Čím vás ten Say vlastne nasral? Tak má na grafike gigabajt ramky, no. Kapitalista jakýsi. xD
@Chuck (11.02.2012 19:03): kde to bylo? Respektive,kde se mam zucastnit na akci....mluvme tak,ze WTF neukaze,jakej jsem samec??
Dejte mi prosim odkaz na tu debatu.
Dejte mi prosim odkaz na tu debatu.
@Kotoktok (11.02.2012 18:33): Trochu jsi mi připomněl moji nedávno zmínku o zkratkách typu "wut", "wtf", "huh", "heh" apod.
V dobe onech krabic je to zase backhand na chalenge. Abych si neprotirecil,tak si opet prestrelil. Ve tvem pripade zachranujes.
@marwel (11.02.2012 13:27): Snad poznáš, jaké rozlišení textur je úměrné k tvému rozlišení (a většinou i grafice, která to vykresluje).
Jinak ty mulťáky by chtělo trošku promazat=)
Jinak ty mulťáky by chtělo trošku promazat=)
@Bodkin (11.02.2012 18:05): ale to je mi uplne jedno Bodkine. Ber to spis do ty skupiny debilismů. Ty vole,tebe to nesere? Me abnormalne
@Kotoktok (11.02.2012 14:24): Touché je z francouštiny.
@Kotoktok (11.02.2012 14:24): Nauč se ho ignorovat, dá se i zvyknout při troše dobré vůle;-)
Jeste jednou uvidim ty tvoje amerikanismy, debilismy typu TOUCHE,IMHO a jiny .... ve tvym pripade turboEGOdebilismy. Okamzite te napadnu,protoze to,co jsi v teto diskuzi predvedl. To je na obrovskou FACKU. Have a Nice Day Say
Vsak mu v kombinaci s megatexture a pameti konzoli mnoho nezbyva. :-) A pro tech pet lidi co si koupili PC verzi delat neco vyjimecneho? To dnes nepripada v uvahu.
@Say (11.02.2012 12:32): Malé rozlišení textur doporučuje pět z pěti Carmacků. :-))
@Say (11.02.2012 12:32): A jaka je tedy tva teorie? Ze si muze kazdy bez ohledu na HW nastavit maximalni rozliseni textur a muze v klidu hrat?
Hm, to máte ale takovou smůlu, že vám textury žerou výkon... Muhehe.
Ak ide len o textúry, podľa mňa sa na výkone grafickej karty podpisuje skôr anizotropné filtrovanie, než veľkosť textúr. Filtrovanie zvyšuje objem prenášaných dát a kancelárske grafické karty, ktoré majú 64 bitovú zbernicu a pomalé pamäte, to pocítia najviac.
Zarekl jsem se,ze nebudu hnusnej na strankach,ktery porad jeste za neco stojej,ale tady budu osklive kacatko. Jak rekl marwel,dnes uz mam jistotu. Sayi ty jsi double epic facepalm.Ale poradnej
Tak to máš buď hodně výkonnou kartu, která nikdy nebyla nijak extra zatěžována tak že jsi žádnou změnu nepocítil, nebo nemáš windows 7 aby ti ty textury vůbec fungovali.
Dobrým příkladem je toho například Crysis 2, kde si textury HD textury vzali zatraceně hodně FPS.
Dobrým příkladem je toho například Crysis 2, kde si textury HD textury vzali zatraceně hodně FPS.
Zajímavé... Mě nikdy textury nesebraly ani půlku FPS.
@marwel (10.02.2012 18:16): Jop, keď je málo pamäte, renderované bloky síce zostanú rovnako veľké, ale okrem ramky sa ku slovu dostane pevný disk a súbor s virtuálnou pamäťou, to je potom dokonalá tragédia.
Say když se tu chceš s někým hádat, měl by si si prvně zjistit o tom chodu PC něco víc, a né jen hrát hry ;-)
Snižovat FPS ti může cokoliv, i když si stáhneš nějakej mód, díky kterýmu ti bude kolem hlavy lítat moucha. Tento texture balíče zvetšuje rozlišení textur a to rovnou dvojnásobě, tzn. potřebuješ víc paměti a rychlejší datovou sběrnici, tzn, pokud to budeš mít stále na stejně kartě, fps poklesnou, to je logické.
tak jak napsal naposled marwel, ten blok se ti musí někam nasrat a pokud na to nemáš grafiku, tak ti ty FPS chtě nechtě poklesnou.
Snižovat FPS ti může cokoliv, i když si stáhneš nějakej mód, díky kterýmu ti bude kolem hlavy lítat moucha. Tento texture balíče zvetšuje rozlišení textur a to rovnou dvojnásobě, tzn. potřebuješ víc paměti a rychlejší datovou sběrnici, tzn, pokud to budeš mít stále na stejně kartě, fps poklesnou, to je logické.
tak jak napsal naposled marwel, ten blok se ti musí někam nasrat a pokud na to nemáš grafiku, tak ti ty FPS chtě nechtě poklesnou.
@valcik (10.02.2012 18:03): Jenze co kdyz nemas dost pameti na to, aby se jeden takovy blok mohl do pameti nahrat? To by pak znamenalo, ze cim mene mas pameti, tim mensi musi byt ty bloky. A ty bloky se musi nacitat behem hry. Konzole napriklad disponuji pameti nejakych 512 MB? A ta mam pocit figuruje jak jako video pamet, tak operacni pamet.
@marwel (10.02.2012 17:26): Pri takýchto hrách býva celá mapa rozdelená na obrovské bloky (cells), ktoré sa nahrávajú do pamäte vždy celé, na jeden šup. Ďalší blok sa nahrá vtedy, keď doňho vlezeš s postavou. (Napríklad poschodia vaultov alebo interiéry budov v gamebryovských Falloutoch sa renderujú celé naraz, aj s textúrami.)
Kéž by vydávali Creation Kity i pro nějaké pořádné střílečky. Si neumím sebe představit jak měsíc edituju pohádkovou zemi, abych pak zjistil, že na ní musím strávit ještě dvakrát tak času.
@Say (10.02.2012 17:13): To si nemyslim, rikam jen, ze ne vsechny textury se nacitaji do operacni pameti pri loadingu, ze se streamuji stejne jak se streamuji dalsi objekty na mape. A v pripade, ze nemas dostatek pameti (at uz operacni nebo videopameti) hra se bude sekat a to i mimo loading screen. Nastaveni lepsich textur pri nedostatku pameti proste snizuje vykon. Konec.
@marwel (10.02.2012 16:06): Lol, a to si vážně myslíš, že se ti na jedné scéně zobrazuje 3 GB textur?=D A že paměť tvé grafiky je akorát pro srandu králíkům? Ok, peace=)
Double epic facepalm.
Double epic facepalm.
Ted mi asi chces rict, ze vsechny textury ve hre se nacitaji pri nacitaci obrazovce. Hlavne, ze lze rozbehat ten 3GB balik textur, ktery ted na Skyrim vysel i na pocitaci s 1GB Ram. No, myslel jsem, ze tomu rozumis, ale jak je videt, tak asi ne. Driv jsem se jen domnival, ted mam alespon jistotu.:-)
@marwel (10.02.2012 15:20): Jestli ti vadí trhaný pohyb při točení s modelem během načítací obrazovky, tak potom jedině epic facepalm.
Jenze kde mas napsano, ze vykon hry se urcuje pouze na zaklade polygonu a nasviceni? Ano, zvysuje se doba nacitani oblasti do pameti, hra se tak zacne sekat a to je alespon pro me snizovani vykonu.
@marwel (10.02.2012 13:44): Při zvýšení rozlišení textur se ti akorát zvyšuje doba načítání oblastí do paměti. S vykreslováním to nemá nic společného, polygony a nasvícení zůstává stejné.
@Say (10.02.2012 13:25): Od te doby,jak rekl Marwel 8O
Ten balík stojí za prd. Zvláštní doba kdy fanoušci dělaj lepší moding než vývojáři nastala.
@Say (10.02.2012 13:25): Od te doby, kdy na ne nemas dostatek pameti. Vis, ono se to v takovem pripade bude trhat a myslim, ze i trhani pri hrani se da povazovat za snizeny vykon.
@marwel (10.02.2012 12:59): Odkdy textury snižují výkon? 8o
@Say (10.02.2012 01:51): Pry to ani nestoji za stahovani. Snizi se vykon, ale hra bude vypadat porad stejne.
Pěkné pěkné... Oficiální HD texture pack ještě nikdo ze Steamu neuploadoval někam?
@marwel (09.02.2012 13:07): To si všechno uvědomuju, ale i tak jsem si před deseti lety myslel, že dnešní hry (zvlášť ty hodně prodávané) budou na vyšší úrovni.
V celém tom videu jsou aspekty, o kterých jsem si myslel, že v původní hře MUSEJÍ být... a ono ani to ne :) Např. létání na dracích a boj z koňského hřbetu.
V celém tom videu jsou aspekty, o kterých jsem si myslel, že v původní hře MUSEJÍ být... a ono ani to ne :) Např. létání na dracích a boj z koňského hřbetu.
mně u té vody štve - v oblivionu je to to stejné - že ta voda má u břehu odřezanou texturu, prostě v jednom míste končí a hotovo, vypadá to celkém nejapně a když už toto vyřešili v 5 a půl roku starém gothic 3 piraně, nevím proč si s tím tu práci nedá i bethesda...
Po tom videu se mi už Skyrim ani hrát nechce..
@Walome (09.02.2012 12:57): Thief je stealth akce, samozrejme, ze tam takove veci jsou. Skyrim je RPG. Bylo by skvele, kdyby byl kazdy prvek hry poradne propracovany, ale bylo by to hodne narocne poradne vyvazit. Ve Skyrim straze nezapaluji louce, protoze hrac je nezhasina.;-)
@MickTheMage (09.02.2012 12:33): Ano vylepseny stealth, temne dungeony a pokrocile prikazy pro partaky by se urcite hodily. U tech partaku je to vazne mrzute. Zadne prikazy a vybavovani, zadne osobni ukoly, zadny charakter.
@MickTheMage (09.02.2012 12:33): Ano vylepseny stealth, temne dungeony a pokrocile prikazy pro partaky by se urcite hodily. U tech partaku je to vazne mrzute. Zadne prikazy a vybavovani, zadne osobni ukoly, zadny charakter.
Ono to tam nebylo? Panebože, i ve sto let starém Thiefovi stráže znovuzapalují louče. Ten Vávra má fakt recht, Skyrim je opravdu sto let za opicema.
Ked som videl to video, povedal som si "to su hovada, ze to tam nedali!" Aspon nieco z toho, aj ked ono sa mozno (ako naznacil Todd) dostane do DLC. Pravda vzniklo to az po dokonceni hry, ale aj tak!
NateLogan: Na stáhnutí Creation Kitu musíš resetovat steam...
@NateLogan (07.02.2012 21:09): No, ostatní k FNV dostávali rovnou i Geck jen náš region ne. Bethesda je opravdu banda zmrdů, která zaslouží nakopat.
@Paul (07.02.2012 21:01): Akorát ne u nás (Creation Kit)...
Vyšel creation kit a oficiální texture pack.