@Bodkin (25.03.2012 13:58): Mě sloužilo jako krytí jen to uskakování. Bez investovaných bodů a o HP jsem přicházel suma sumárum stejně, jak když sem to zkoušel krýt.
Diskuze
@Walome (25.03.2012 13:47): Blokování mi fungovalo stejně dobře jako uskakování.
+
Nebyl náhodou pak přes Blokování ten velmi užitečný counter-strike?
+
Nebyl náhodou pak přes Blokování ten velmi užitečný counter-strike?
@Walome (25.03.2012 13:47): Yop, zdržuje to a stejně prd vykryješ.
@Say (25.03.2012 13:13): Jojo, taky. Nekryl jsem se vůbec. Stejně je to k ničemu.
@Bodkin (25.03.2012 13:04): Já to "vyřešil" nepoužíváním krytu. Jinak se to prostě nedalo.
@Paul (25.03.2012 12:51): Jestli se jim ale ještě nepodařilo opravit odchytávání KEYS na různých klávesnicích, tak to bude solidní peklo. Pro mne.
@Garret (24.03.2012 23:36): Bug to není, jen prostě chtějí změnit balanc aby hra byla těžší ve druhé a třetí kapitole,což je dobře.
Mno Quen byl na bossy fakt OP=)
@tremors (24.03.2012 22:06): na předimenzovanost Quenu jsem si stěžoval v komentu, myslel jsem ale, že to byl záměr. jestli to je skutečně bug, jaxe tam píše, tak by měli z fleku vyházet všechny testery...
http://thewitcher.sk/prvni-cast-seznamu-zmen-rozsirene-edice-zaklinace-2/
Tady je část úprav, které přinese rozšířená edice, přeloženo do češtiny. Co říkáte na zeslabení Quen? Já ho ve hře často používal a celkem na něj spolíhal.
Tady je část úprav, které přinese rozšířená edice, přeloženo do češtiny. Co říkáte na zeslabení Quen? Já ho ve hře často používal a celkem na něj spolíhal.
@Hydr0gen (21.03.2012 00:09): Už to mají
Před pár týdny psali z Xzone, že jí tento měsíc mají dostat. Pruď je a pak sem hoď výsledek.
Nevíte, kdy bude k prodeji druhá část komixu? Nějak to nikde nemůžu najít ..
Zajímalo by mě, jestli zapracují na optimalizaci (pokud to ještě vůbec jde) =)
Ten trailer náhodou vypadal docela slibně, na to že jde v podstatě jen o drobné úpravy hry a nikoliv skutečné přídavky. Bojím se ale že v tom traileru bylo úplně vše co je nové :D Počkám si až bude krabice :-)
@Walome (19.03.2012 21:03): Tak já to stále ještě nehrál tak furt nevím jestli na to počkat :D
@Jack_Dark (19.03.2012 20:52): To je asi jedno jedna hrdinka navíc a pozměněný závěr z toho udělají odlišnou hru. Já odjakživa radši původní verze všeho. Spíš bych vítal nové příběhy, jako u jedničky.
Super, konečně příležitost dohrát potřetí.
Vypadá to že se vyplatí ještě s hraním počkat.
Kdo už sa těší na nový obsah kerý vyjde s vydáním na XBox? :-)
@marwel (19.03.2012 19:41): Nene, jenom jsem četl, že vydají znovu pc verzi, tentokrát rozšířenou. Hra mě sice nebavila tak jako jednička, ale i tak nějak toužím po rozšířené krabicovce...
@Walome (19.03.2012 19:38): Pujde nejspis o podobny system jako u prvniho dilu - ano, vydaji Enhanced edici na PC, ale vsici, co maji normalni edici si budou moci novy obsah do hry stahnout v podobe patche. Nebo jsi cetl neco jineho?
Hele oni vydaj tu rozšířenou edici i na pc - já teda myslel, že přídavky do Zaklínače budou zdarma, ale to jsem asi poplet.
Další trailer na XBOX-ovou verzi Enhanced Edition.
@Borghal (10.03.2012 23:27): Ale můj vlastní názor se shoduje s tím obecným míněním ;)
Kušujte furt s tím shazováním obou dílů :-) Obecné mínění panuje, že jsou to excelelntní hry obě dvě, není třeba zdůrazňovat vlastní názor.
@Walome (10.03.2012 22:03): Lehce bych tě poopravil.
vidět, jak hra neumětelsky kopírující knihu může být rozporuplná a jak hře, která se lehce otřela o knihu, může všechno svědčit.
vidět, jak hra neumětelsky kopírující knihu může být rozporuplná a jak hře, která se lehce otřela o knihu, může všechno svědčit.
OT OT OT! :)
Jinak "Stačí si přečíst Prousta" mě rozesmálo :) To je jak "Stačí se dostat do NASA a letět na Měsíc" :)
Podle mě mají pc hry velkou moc předat hráči stejně bohatou a ceněnou informaci jako kniha, ALE neděje se to. Já jsem čtenář, píšu, ale knihy nijak nepřeceňuji.
A abych nebyl úplně OT - na Zaklínači je krásně vidět, jak hra inspirovaná knihou může být skvělá (první díl) a jak hře, která se jen lehce otřela o knihu, může něco chybět (druhý díl).
Jinak "Stačí si přečíst Prousta" mě rozesmálo :) To je jak "Stačí se dostat do NASA a letět na Měsíc" :)
Podle mě mají pc hry velkou moc předat hráči stejně bohatou a ceněnou informaci jako kniha, ALE neděje se to. Já jsem čtenář, píšu, ale knihy nijak nepřeceňuji.
A abych nebyl úplně OT - na Zaklínači je krásně vidět, jak hra inspirovaná knihou může být skvělá (první díl) a jak hře, která se jen lehce otřela o knihu, může něco chybět (druhý díl).
@Kubulus (10.03.2012 21:14): Bude. Až se stanou prostředky k tvorbě her stejně dostupné, jako tužka a papír.
@Borghal (10.03.2012 20:24): Potenciál videoher lze v mezích prognózy odhalovat již dnes. Zejména co se týče jeho nedostatků. Tohle je nicméně téma na celou diplomku, v případě společenských vědátorů rovnou na několik knih :-)
Šlo mi o to jen zdůraznit, že v knize je místo pro zařazení myšlenek, utřídění sdělění a konzistenci vyjádření. Hra zůstává předmětem, který je koncipován k tomu, aby byl někým jiným hrán. Toto je naprosto protichůdná filosofie tvoření. V jednom případě je dílo závislé na osobě tvůrce (kniha), který do ní tak může promítnout autonomii, zatímco v druhém (hra) je závislý na osobě příjemce.
Proto hra nikdy nebude moci operovat se stejnou výpovědní hodnotou, jakou má literatura.
Šlo mi o to jen zdůraznit, že v knize je místo pro zařazení myšlenek, utřídění sdělění a konzistenci vyjádření. Hra zůstává předmětem, který je koncipován k tomu, aby byl někým jiným hrán. Toto je naprosto protichůdná filosofie tvoření. V jednom případě je dílo závislé na osobě tvůrce (kniha), který do ní tak může promítnout autonomii, zatímco v druhém (hra) je závislý na osobě příjemce.
Proto hra nikdy nebude moci operovat se stejnou výpovědní hodnotou, jakou má literatura.
A co by to nešlo? Však počkej až budou hry jako médium taky 200+ let staré a bude s čím srovnávat. :-)
Hlavně ale, filmy ani hry nemůžou za dobu ve které vznikají, stejně jako knihy jsou jí přirozeně poplatné - pokud chceš férovější přístup, srovnávej pouze produkci napříč žánry ze stejného období. Hra srovnatelná s Prosutem prostě nevznikne, protože dnes už se tak nepřemýšlí. Nicméně kdybys dal nějakým vývojářům moc moc peněz a 14 let na vývoj (tak jak dlouho psal Proust Hledání), něco dechberoucího by dozajista vzniklo :)
Hlavně ale, filmy ani hry nemůžou za dobu ve které vznikají, stejně jako knihy jsou jí přirozeně poplatné - pokud chceš férovější přístup, srovnávej pouze produkci napříč žánry ze stejného období. Hra srovnatelná s Prosutem prostě nevznikne, protože dnes už se tak nepřemýšlí. Nicméně kdybys dal nějakým vývojářům moc moc peněz a 14 let na vývoj (tak jak dlouho psal Proust Hledání), něco dechberoucího by dozajista vzniklo :)
@Say (10.03.2012 20:00): Nějaká užitečnost je mi putna, ale tomu o té výpovědní hodnotě sám nevěříš, že? Stačí si přečíst Prousta, aby člověk zjistil, že žádný film či hra se mu v informační a myšlenkové bohatosti nemůže rovnat. A nikdy tomu ani tak nebude, ač samozřejmě prokazují jiný druh předností. Mluvit o stejné výpovědní hodnotě mi ovšem připadá nesmyslné.
@Walome (10.03.2012 19:52): Pro upřesnění... Kniha (ne odborná lit.) / audiovizuální dílo = stejná výpovědní hodnota. Jen si to někdo nechce stále přiznat ;)
@Say (10.03.2012 17:58): Tak to jo - jak já říkám, ať si každej dělá co chce, ale hlavně, ať mi nikdo nic necpe.
@Walome (10.03.2012 17:53): To není urážka, v případě, že to tak nemyslel i Bodkin.
@Say (10.03.2012 17:31): Podpáskovka :)
Jinak ale já jsem pisálek, takže bych se měl Bodkina zastat >:-(
Jinak ale já jsem pisálek, takže bych se měl Bodkina zastat >:-(
@Walome (08.03.2012 09:30): Jo, to je pěkné, ale tak naivní zase nejsem ;)
@Bodkin (08.03.2012 08:58): Třeba psát knížky?
@Bodkin (08.03.2012 08:58): Třeba psát knížky?
@Garion (08.03.2012 12:15): Já to myslel pouze tak, že maj vyvěšené inzeráty, nic víc.
To bude mozna tim, ze ve vetsich studii se logicky nezacina...
@Borghal (08.03.2012 11:30): Velice zkusene lidi hledaji vsichni vsude nonstop.
Teďka shání zaměstnance skoro všechna větší studia v ČR... ale všichni hledaj velice zkušené lidi :- /
@Say (08.03.2012 00:24): To chápu, třeba Tě někdy uvidím v creditech u nějaké hry :) WarHorsové tam maj inzerát, že sháněj zaměstnance :)
@Say (08.03.2012 00:24): Nechceš raději dělat něco užitečnějšího?
http://www.eurogamer.cz/videos/jak-se-vyrabl-filmeek-k-zaklinai-2-x360
Nádhera, můj sen tohle jednou dělat.
Nádhera, můj sen tohle jednou dělat.
Kostky jsou tu, narozdíl od jedničky, k ničemu. Přesně jak píše Walome. Člověk se snaží spíš nehodit mimo a absence druhého kola je žalostná.
@Red (21.02.2012 12:26): I'm glad it helped=)
@Red (21.02.2012 12:26): I'm glad it helped=)
Kdyby chtěl někdo ten původní a přehlednější vzhled kostek bez římských číslic, tak tady je na to modifikace. Ale mám tušení, že to mění jen textury.
@SavageCZ (21.02.2012 16:05): To je vlastně fakt :)
@Walome (21.02.2012 13:44): To není člověk.
@Red (21.02.2012 12:37): Já jo, jmenuje se Geralt :)
@Walome (21.02.2012 12:11): Tak tak, a je to hrozně nepřehledný. Z toho úhlu je plocha kam můžu hodit úzkou průzorem a na čísla mi taky trvalo si zvyknout.
Házím raději puštěním zvrchu to je nejistější a soupeř někdy taky hodí mimo. Vůbec dělat z kostek dovednostní soutěž mi přijde jako hodně nešťastný nápad. Kostky byly vždycky o rozhodnutí zariskovat podle situace, ne o dovednosti hodit a popravdě neznám člověka co by v tomto případě dokázal hodit kostky mimo plochu.
Házím raději puštěním zvrchu to je nejistější a soupeř někdy taky hodí mimo. Vůbec dělat z kostek dovednostní soutěž mi přijde jako hodně nešťastný nápad. Kostky byly vždycky o rozhodnutí zariskovat podle situace, ne o dovednosti hodit a popravdě neznám člověka co by v tomto případě dokázal hodit kostky mimo plochu.