Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja som mal v dvojke okrem random padania, padanie v Broken Hills, Vaulte 15 a San Franciscu.
Hm, já v Navarru nikdy problémy (aspoň ne tak výrazné jako v Hubu u F1), neměl.
U jedničky bych to spíš tipoval na novější PC. Nevzpomínám si na nějaké závažnější problémy. Fallout 2 byl v první verzi masakr, ale především kvůli nahrávacím časům, které byly v pozdějších fázích hry vyloženě na uvaření kávy.

Obecně se dá většině problémů vyhnout jednoduše tím, že nebudete v inventářích hromadit žádné zbytečnosti. Čím méně věcí, tím lépe. Poušť je v tomhle ten nejlepší pomocník...
Fallout 1 mi nikdy nepadal (jen hodně vyjímečně), zato dvojka, v Navarru..to byl nervák. Ikdyž s restoration packem jsem to ještě nezkoušel.
Tak ale minimálne u mňa platí, že množstvo bugov, crashov a podobných vecí, ktoré dokážem trpieť je priamoúmerné tomu, nakoľko ma hra dokázal uchvátiť a pri hrách ako Fallout (v jednotke som nemal veľa crashov, ale v dvojke strašne) by som obetoval asi aj obličku. :)
Je zajímavé, že ještě někdo nepřišel na to, proč to v tom Hubu tak padá. Na to jak je ta hra populární a patchovaná a hlavně skoro 15 let stará, už to nějaký koumák mohl vymyslet.
Kazdopadne je to docela komicke vzhledem k dnesni dobe. Kdyz jsem dohraval druheho Fallouta kdysi davno poprve, mohla mi hra za celou dobu spadnou vice jak stokrat. V dnesni dobe lide povazuji za naprosty technologicky smejd hru, ktera behem hrani spadne trikrat.:-D
Opravdu to padá, hlavně v Hubu. Naštěstí hra dneska startuje velice rychle, takže to ani moc nezdržuje. Je to spíše otravné. A to jsem měl hru opatchovanou nejnovějším patchem.
@Longin (03.05.2012 16:28): Padani hry se na rozdil od druheho dilu ani komunitnim patchem nepodarilo uplne vyresit. Dvojka mi pri poslednim pruchodu s komunitnim patchem spadla asi dvakrat, u jednicky sice bylo znat zlepseni, ale padala stale docela casto.
ježšmarjá co mají všichni s těma bugama?
Poslední patche odstranily téměř vše
@Say (06.04.2012 13:29): Zalezi na tom, co povazujes za dalku. Ja nosim bryle na dalku a bez nich vidim na nejakych dvacet centimetru pred sebe, dal uz je to rozmazane a pak uz je jedno jestli je to pul metru nebo sto metru. Uz ani knihy nemuzu pohodlne cist bez bryli na dalku.;-)

Jine monitory mame urcite, ale co jsi tim chtel rict vazne nevim.
Na dálku vidím špatně, ale na blízko fakt problém nemám... Jestli náhodou nemáme každý jiné monitory, hehe=)
@Say (06.04.2012 12:24): To uz jsme tu kdysi probirali. Kdyby na tom nebylo nic pravdy, nikdy by nevznikl mod pro Planescape, ktery upravuje velikost pisma. A jeste dalsi vec. Bryle asi nenosis, takze to neznas, ale cim silnejsi skla mas a cim dale je mas posazene na nose, tim vice se zda byt vse na co koukas zmenseno (opak lupy). Jedine 100% ucinne reseni jsou v takovem pripade kontaktni cocky, ktere jsou primo na oku a ktere tedy 'nezmensuji' prakticky vubec.
@Say (06.04.2012 12:24): u me to vypada stejne jako u tebe a mikroskopicke mi to teda rozhodne prijde...
Navic pokud si nastavim jinou hloubku barev nez 8bit, tak hra hodi pri spousteni error
@valcik (06.04.2012 06:46),@Paul (06.04.2012 08:01): Hmm. No ja mam dva monitory a na obou je to stejne, takze jsem podezrival tu proklatou bednu pod stolem, konkretne zakladni desku (jakkoli to zni nepravdepodobne, tak ona je skutecne zdrojem vetsiny problemu). A mozna kdybych mel monitor zapojeny pres HDMI, tak by to take bylo jine. No v dnesni dobe se holt musim u starych her stale pachtit za ruznymi widescreen updaty a lustit mikroskopicke pismo na obrazovce.
To to fakt hrajete v nenativnim rozliseni na cele obrazovce? Nemate to take takove osklive rozmazane a necitelne? Nabyvam totiz pocitu, ze ten vylozene hnusny obraz, ktera mam ja na svem monitoru pri pouziti nenativniho rozliseni je znovu nejaky sileny vtip meho pocitace. Ok, 2D hry se tak jeste jakz takz daji hrat, byt bych v takovem pripade rozhodne neprohlasil Infinity engine za nejhezci (v nativnim rozliseni je ale rozhodne nejhezcim 2d enginem, ktery kdy kdo vytvoril), ale jakakoli 3d hra v nenativnim rozliseni je naproste peklo! A nemam sanci si to u nekoho na jinem pocitaci overit.
Mě pro Fallout 1/2/Torment nejvíc vyhovuje 1280*800, na 24" je to akorát.
Fonty sa zväčšovať nedajú.
HR patch sa ale oplatí nainštalovať aj vtedy, keď hráš v základnom rozlíšení. Obsahuje niekoľko opráv a nastavení, ktoré s rozlíšením nesúvisia, všetko je rozpísané v readme súbore. (Tiež to na svojej 19" obrazovke drtím v 640x480, hehe.)
@Chark (27.03.2012 08:20): Pokial viem, tak neexistuje (jedine komiks, ktory vysiel k New Vegas) a myslim, ze je to tak dobre. Pokial sa pozries na to ako dopadli novelizacie Baldurs Gate, tak vdaka, ale nie. A ono tusim i Torment to celkom knizne schytal (ale tuto som necital, takze hovorim len z pocutia :) ).