Rozpadající se bugfest, který je zcela za jakoukoli možnou hranicí záchrany. Jak moc je jasné, že vesmírné zelené gumy nikdy nebyly zrovna nejostřejší tužky v penále, člověk by čekal, že aspoň své řemeslo budou elementárně ovládat. Nezvládají se ale nejen normálně pohybovat a nepřekážet, ale dělá jim často problém dokonce i soustředit palbu aspoň přibližným směrem k nepřátelům.
Vzhledem k tomu, že 95% s vámi stráví právě takto nadaný společník O'Neal, který je navíc i osobnostně uřvaný kokot, můžete aspoň svou nenávist soustředit do konkrétní identity.
Nepřátelé naštěstí nejsou o nic lepší. Vetřelec je sice dokonalá forma života určená k zabíjení, ale občas má problém rozeznat zeď od okolí a bohužel nezvládne nic jiného, než rovnou na vás běžet. Dokonalá bytost leda ve snu. Blbý jak kecky. Ani ve větším počtu pro vás nepředstavuje reálné nebezpečí. Nikdy nezkusí nic chytřejšího než debilní útok čelem. Dokonalá bytost, jejíž herní verze je tak neschopná, že by hráče, kterým se hra líbila, nedokázala ani svézt autem na jejich šichtu v mekáči.
Příběh a scénář jsou směsicí dementního blábolení a narychlo sepsané militaristické onanie. Žádná z postav nemá osobnost, na nikom z nich nezáleží (byť se vás prostřednictvím nějakých cutscén snaží hra donutit k nějakým asi citům), jejich smrt je spíš úlevou, protože je pak už aspoň člověk nemusí poslouchat. Nemají ani žádné emoce, situace kolem nich je nerozhodí ani trochu. Jsou to karikatury sebe sama. Stačí je srovnat s jejich filmovými kolegy a pak se rozplakat. Chráněná dílna par excellance.
Nic v příběhu nedává řádně smysl, vše je udělané jen ad hoc aby se to mohlo stát. Nic není v sázce, nic vás nebude zajímat. V životě jsem nehrál AAA titul, který by byl tak, tak moc hloupý a špatný v narativním ohledu.
Vypadá to, že writerem hry byl Mike Newman. Miku, styď se. Tohle je na Zlatou malinu.
Hratelnost i příběh podráží tématice hry dost nohy. Zatímco ve filmu je velmi sebevědomá a ledabylá jednotka gumáků vrhnuta do situace zoufalé opotřebovávací války, kterou jednoduše nemají šanci vyhrát a která je na ně i kvůli své nečekané brutalitě extrémně psychicky náročná, hra jednoduše podobnou zkušenost nenabízí (ačkoli to se od ní čekalo). Nečekaně upřímná alegorie na jestřábí gun-ho politiku a její nesmyslnost.
Laciná hratelnost dle vzoru Call Of Duty nedopřává nic z atmosféry nebo pocitu z filmu. Vy a pár vašich terminátořích kámošů se jednoduše propálíte skrz všechno, co na vás LV-426 hodí, vše je jen překážkou na cestě VPŘED, jakýmsi otravným hmyzem, přes který se prostřílíte, i kdybyste nechtěli.
Jak zoufale vedle mířená prezentace filmu, který je úplně, úplně o něčem jiném.
Hra má i svá pozitiva. Zbraně jsou dělané s láskou a fungují dobře. Pulsní puška má ten správný zvuk, vystačíte si s ní většinou hry. Má jen JEDNU vadu. Zkuste do ticha, kdy se zrovna nic neděje, pálit pulsní puškou fullauto, celý zásobník. Ano, ten zvuk má naprosto zfušovaný cycle :(.
Jde ale o tak ikonický kus, že to nevadí. Zamrzí takřka úplná absence smartgunu.
Prostředí je taky vymodelované velmi dobře, především z venkovních scenérií má člověk opravdu dobrý pocit. Hudba taktéž není k zahození a úvodní motiv v hlavním nabídce je dokonce i dost líbivý.
Leč je to sračka.
Pro: prostředí, hudba, zbraně
Proti: všechno ostatní