Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (11.10.2024 21:13): Ha, to je tak s tými módmi :) - robia to "bežní" ľudia vo voľnom čase - ja už som sa naučil nemať žiadne očakávania od moderskej scény čo sa týka odhadu času - pre mňa vec začína existovať, až keď to naozaj vydajú.

Ale myslím, že jemu to trvalo tak dlho, lebo sa do modifikcáie tých starých levelov musel trochu dokopávať, čo dokážem pochopiť, ale nakoniec sa do toho zakusol a potom to už išlo.

Z toho, čo postuje, sa máme na čo tešiť. Akurát ma mrzí, že sa rozhodol, že aj tie predchádzajúce levely vydá až spolu so 4 epizódou (už sa ho na to niektorí pýtali, či by ich nechcel vydať skôr, keďže ich má hotové, napr. na Halloween).
@PavelU (11.10.2024 10:29): Práve komplet prekopal, po dlhej dobe, všetky doterajšie epizódy (priebežne som jeho progres sledoval na Twitteri), z Ep4 sú dorobené prvé 2 epizódy, robí na tretej. Kedže každá kapitola ich obsahuje 12, počítam niekedy na konci budúceho roka.

Prípadne, ak ten progres pôjde podobne ako doteraz posledných pár mesiacov, tak by sa mohla objaviť aj z kraja tohoto roka - očividne ho tieto nové epizódy bavia viac, lebo robí na niečom novom (tie 2 urobil v podstate nedávno), tak to možno bude aj rýchlejšie, ale moc by som sa na to nespoliehal.
Pěkný, i když první pohled je tam dost bloudění. Někdy určitě vyzkouším ;)
Tak mi to nedalo a Blood si po několikadenní pauze rozjel ještě jednou na "Well Done", překvapivě to není o tolik brutálnější jak Lightly Broiled, což je možná i tím, že teď to už přeci jen více znám... nicméně je to fakt nářez, rozhodně doporučuji :).

Ale určitě to chce hrát hodně opatrně, ono už na Lightly Broiled se moc nedá vlítnout do místnosti plné kultistů a všechny tam vykropit, byť se občas ještě zadaří, na Well Done už to nejde skoro vůbec, ale hodně se mi osvědčila taktika nakouknutí do místnosti, čímž zalarmuji Kultisty, schovám se za roh a kultisté si jeden po druhém přijdou pro ránu z dvouhlavňovky :), případně samozřejmě dynamit je na Well Done též váš nejlepší přítel. Taky jsem si všiml, že když jsou kultisti pod palbou, snaží se skrýt/zalehnou a tudíž nestřílejí, čehož se dá také využít a držet je v šachu Tommy gunem (očividně alternativní střelba je dělána přesně pro tohle). Ostatní nepřátelé nejsou zase až takový problém (krom Stone Gargoylů teda) a na každého platí nějaká jednoduchá taktika/zbraň a můžete snadno vyváznout bez zranění.

S municí ani není tak velký problém, jak jsem si myslel, nepřátel je vícero jen občas, ale určitě nyní naplno využiji snad všechny zbraně, včetně alternativních módů střelby (některé jsem za celou Lightly Broiled hru nepoužil, ale na Well Done mi už mnohokrát zachránily život :)).
Tak Fresh Supply dohrán, včetně obou přídavků a musím potvrdit, že je to fajn bezbugová, bezproblémová verze (a naopak některé kritické chyby byly opravené), nejspíše bych se k původní verzi už také nevracel.

Kdybych měl říci alespoň nějakou drobnou výtku, pak je to ta, že jednotlivé Savy nevypisují informace (obtížnost, datum uložení, screenshot z místa uložení apod.), což v původní hře mám dojem bylo. A pak mi trochu možná chybí ty typické ukázky ze hry v menu, kde je nyní jen ten fádní obrázek Gargoyla držící název hry. Ale to už jsou opravdu prkotiny, množství kladů (hlavně opravené chybky a celková vyladěnost, jednodušší nastavení, spojení s Cryptic Passage aj.) rozhodně převažuje.
@H34D (02.11.2022 08:20): ty se sice můžeš pochlubit dokončenou zvláštní školou, ale určitě si u toho cheatoval. zatímco já jsem základku nedokončil, ale poctivě. "no cheating", to bylo moje heslo! takže jsem nehrál ani Blooda, protože se to k*urva vůbec nedalo...
@Tarhiel (01.11.2022 23:08): Tak jsem ten Fresh Supply nakonec na GoGu vzal a hned vyzkoušel, vypadá to na první pohled vážně dost solidně. Jako je poznat, že se jedná o trochu odlišný engine, nevím přesně čím to je (asi plynulost animací etc.), ale ten celkový feel je mírně odlišný, ale jinač se autoři rozhodně snažili maximálně zachovat vše při starém. A nepochybuji o tom, že tohle bude dobrý remake... koneckonců se System Shockem 1 Enhanced, Doomem 64 a Strifem od stejného studia, jsem byl nadmíru spokojen.

Mno chtěl jsem to rozjet na "Well Done" (což byl hlavní důvod proč jsem Fresh Supply bral), ale nevím, jestli si to ještě nerozmyslím, těch nepřátel je tam na téhle obtížnosti nějak přemrštěně moc, přičemž stěží na všechny vystačí náboje.  Lightly Broiled asi bude pro mě nakonec ideální volba jako kdysi :), je fakt, že Blood je trochu tužší kousek, dokonce i v porovnání s tehdejší konkurencí.

A  Extra Crispy  už je vyloženě joke.
@Tarhiel (01.11.2022 22:58): Super.
Ale je to k vzteku, jsem si koupil původní GoG verzi, kterou jsem ještě ani nehrál (naposledy jsem hrál nějakou disketovou z DJoldgames asi takových 7-8 let zpátky) a mezitím vyšel Fresh Supply, který teď tedy jako budu muset kupovat znovu... ale reakce na něj jsou také takové všelijaké, čert ví, co je na tom pravdy (či pokud už to nebylo napraveno), ale prý je to také pěkně zabugované.
Nadto si moc na remastery nepotrpím a pokud to jen trochu jde, vždy volím raději originál, dokonce si nemyslím, že jej Blood ani příliš potřebuje, ale tenhle bug si tedy opravu asi fakt zasloužil :).

I když koukám, že teď to zrovna je za necelé 3 € ve slevě, takže vlastně proč ne... :)
Zajímavé, o bugu, který mění dmg nepřátel při save/loadu jsem neměl ani ponětí.
Konkrétně:  
Still Kicking -----------> 56% ---> 200%
Pink on the Inside --> 81% ---> 150%
Lightly Broiled -------> 100% --> 100%
Well Done ------------> 119% --> 81%
Extra Crispy ----------> 144% --> 63% 

Ale zdá se to být docela velký problém, který řešilo několik fan patchů (které však přinášely zase jiné bugy, takže to nebylo příliš spásné). Snad to má alespoň Fresh Supply opravené.

Já to tedy kdysi hrál tuším na Lightly Broiled, čímž jsem se tomu bugu vyhnul, ale zajímalo by mě, kolik lidí se poplácávalo po zádech, jak to zvládli na Well Done/ Extra Crispy, přičemž si nevědomky snižovali obtížnost při save/loadu či naopak to někdo rozjel na nižších obtížnostech a pak byl nepříjemně zaskočen tuhostí nepřátel :).

Ale jako tohle je kurva bug, docela se divím, že to po všech těch oficiálních patchích nebyli schopni opravit.


Edit: Aha, ono je tu už v zajímavostech :), byť bez konkrétních čísel.
@PavelU (23.06.2021 01:01): Cha, také jsem hrál na Lightly Broiled. To je tak můj limit.

Z hlediska designu úrovní je to lepší než původní Blood. Levely jsou funkční, krásné a mají spád. Bloatoid (kromě nesporného talentu) zužitkoval důvěrnou znalost herních mechanik. Zamrzí jen absence nových bossů a hlášek, i když ty původní jsou recyklovány precizně, což je ostatně maximum, v co bylo možné doufat.

Na čtvrtou epizodu jsem opravdu nedočkavý. Přijde mi, že autor byl stále kreativnější, takže by se tentokrát mohl fakt odvázat. Škoda, že to nakonec nestihne již tento rok.
Dohrál jsem už i třetí, (prozatím) poslední epizodu Death Wish Was Is Hell. Legitimní Blood.

Autor plánuje udělat čtvrtý akt, Jsem upřímně zvědavý, jak chce sám sebe trumfnout.
Po čase jsem se znovu vrátil k Bloodu a nyní ze zoufalství, že už mi toho moc nezbývá (rozehrané Cryptic Passage) jsem zkusil i tady dost oceňovaný Death Wish - a wow, prostě wow! Ten level design je něco uchvátného. Chtěl jsem si to jen vyzkoušet a už jsem v pátém levelu. Jako osoba, která měla pro Blood vždy vyhrazené speciální místo v srdéčku a s pokračováním svého času prožila odporný toxický vztah, na mě Death Wish působí přímo terapeuticky. Fakt doufám, že to vydrží.

Dodatek: Dohrané první dvě epizody (In Cold Blood a Scar Trek) a jsem naprosto nadšený. S Build enginem jdou dělat divy.
Chtěl jsem zkusit Fresh Supply na TV a gamepadu, ale buď nevím jak na to nebo je to rozbité. Chtěl jsme vypnout mouselook. Na gamepadu je u týhle hry spíš na škodu, ale i když freelook tak pravá páčka pořád prouhlížení umožňuje.

Ale co je horší, na gamepadu nejde ukládat. Dostanu se do menu, dám save, ale při "kliknutí" na řádek s uloženou pozicí mě to nutí psá název savu a navíc to nejde ani potvrdit. Takže hru neuložím.
@MCZ (07.06.2019 13:44): jestli myslíš ty 3 sloupy se znalému, tak to stačilo dávat podle znaků na okolních dveřích, ale jo, taky mi to chvíli dalo :) Teď ještě udělat ty 2 achievementy a bude svět bude v pořádku :)