Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nebudu popirat ze tam byly zpusoby likvidace, ktere vyzadovaly cas, ale jinak je urcite pravda ze tam byly zpusoby likvidace pripravene a nastavene tak, aby sla cela mise velmi rychle a uspesne zakoncit, pokud se clovek svym chovanim trefil do pripravenych koleji.
Patrně si na Blood Money moc nevzpomínáš. Napadá mě nemálo příkladů, kde na správný okamžik likvidace cíle musíš vyčkávat poměrně dlouhou dobu. Ukázkovým příkladem je 6. mise "You Better Watch Out...", kdy musíš nejprve dát do skleničky anestetikum, počkat až si pro ni přijde číšník, než ji dotyčný vypije, dojde s děvkou do pokoje a odejde z něj o patro níž na balkón, kde ho sejmeš. A takových okamžiků je tam víc, takže abych zlikvidoval pár lidí skoro za chůze, jak tu tvrdíš Ty, to je fakt poněkud přehnaný tvrzení.
Mně to přišlo ideální třeba v Hitmanovi dvojce. Člověk tam měl hodně možností, ale přesto u nich musel trochu přemýšlet. Ve čtyřce na tebe každej způsob likvidace svítí zdálky a když si ho vybereš, tak ti to hra sama začne hrozně usnadňovat. Každá postava určená k likvidaci má hned vedle sebe ohromnou almaru na ukrytí těla, bodyguardi nechávají cíle o samotě přesně v příhodný okamžik atd. Dokonce to jde tak daleko, že ve hře skoro vůbec nemusíš čekat na správnou chvíli, protože všechny pohyby stráží i terčů jsou načasovaný tak, aby ses od startu levelu do konce prakticky nemusel zastavit. Dvojka sice neměla tolik kuriozních možností, ale působila mnohem věrohodněji a tolik to nepůsobilo jako předpřipravený divadlo, kde ti všechno samo ustupuje z cesty.
Nj tak když chceš dát hráči možnost způsobovat nehody, tak to nějak udělat musíš, ale i tak tam bylo dost kreativních možností.
Právě že k tomu zvýrazňování se oficiálně ještě nikdo nevyjádřil, takže všechno jsou jen dohady. Fóra Eidosu teď ničím jiným nežijou, pěkně to nahradilo autoheal a 3rd person cover systém.:D

btw: zrovna Hitman: Blood Money trpěl tím aranžovaným level designem celou hru.:)
To zvýrazňování by mělo jít vypnout, aspoň mám dojem že jsem to četl..z level designu mám stejnej dojem (např. ta plaňka, přesna naaranžovaná..) ale taky bych si tipnul že to v dalších misích nebude tak nápadný.Holt tutoriály tímhle budou trpět, viz Hitman Blood Money.
Doufám, že to šílený zvýrazňování interaktivních předmětů půjde vypnout nebo ztlumit, vypadá to hrozně. A taky se musím přiznat, že nejsem úplně nadšnej z toho level designu, kterej působí tak nějak naaranžovaně a nepřirozeně. Ale snad to bude tím, že se jedná o první misi a je to v podstatě tutorial.
Kubulus: vůbec to není výhodnější, právě jsem se na to koukal

NL: na game.co.uk jsem se právě díval a poštovné tu výhodnost skutečně kazí...

Nechám si to projít hlavou a možná bych přece jen sáhl po augmented edici, abych měl doma menší suvenýr...
Mno z Game.co.uk je to za 780 CZK + poštovné (tam je tuším ale 3 GBP).

Ale jinak máš pravdu, zrovna HR není nijak extra výhodný.
Jak kdy, jak co... Ale nové hry bývají z 3/4 levnější z UK. Nejvíc patrné je to u nových konzolových her - ty bych u nás nikdy nekoupil.
To je o tolik výhodnější objednávat to ze zahraničí? Vždyť to tam stojí takřka stejnou cenu (alespoň ta běžná edice).
To je ono, nemohl jsem si na to vzpomenout. Dík.

Odklad mě naštval - prvně v životě jsem zaplatil pre-order, tak jsem doufal, že to vyjde v očekávaný čas. V srpnu budu mít jiné radosti než DE (aspoň doufám).
TheHut má fajn poštovné (Libru za položku, momentálně snad pořád zdarma). Dodání cca 1 týden, v době návalu až 3 týdny (zejména listopad a prosinec).

Jinak odklad HR je imho lepší, než aby zopakovali stejnou situaci jako u IW. Tam je silně tlačilo neodsunutelné datum vydání stanovené na konec roku... A podle toho to tak minimálně na PC dopadlo (konverze slepená dohromady max za 72 hodin - můj tip).
Tak... zná někdo (a má někdo zkušenosti) s nějakým krámem v Británii, co by mi poslali hru do čr se slušným poštovným?
Prakticky nemám důvodu nechat si pre-order tady...
Já myslel originální dabing, jako anglický... ale možná jsem Tě teď špatně pochopil :)

No je pravda, že v IW se tam nic "nano" neřešilo... no ale stejně mě na tom nejvíc štve to oddálení...ale tak nedá se nic dělat.
Tak dabing bych nechtěl, to by bylo něco děsivýho. Jinak ona ta "nanotech" angličtina asi nebude nic hroznýho, stejný výrazy by se musely asi používat i v českým překladu. Navíc je to přece jen videohra, nedělal bych si naděje, že se tam budou vést dlouhý odborný rozhovory o nanotechnologiích:)
USER47 - třeba mě - já svoji nanotech aj moc nevěřim, i když je pravda, že "dvojku" jsem dal bez problémů... Ale jsem jistější když mám kombinace českých titulek a origiálního dabingu - ona ta čeština je někdy šílená a člověk aspoň odpouslouchá to, co překladatel nevychytal...
USER47 - Tahle informace je odkud? Já myslel, že PC verze (ne augumented) české titulky mít bude. Ne, že by mi na tom záleželo, předobjednám si augumented z UK...
A bude to bez češtiny. Mně je to celkem fuk, ale myslím, že spoustě lidí to u takovýhle hry bude dost vadit.:/
Skvělý... doufal jsem, že to aspoň hoděj na začátek prázdnin... ale souhlasím s JM, ale dle zkušeností tyhlety odklady jsou na denním pořádku a pak tam je stejně tuna nepochopitelných chyb...
Hrmph! Jediná hra tohodle roku, na kterou jsem zvědavej! Na druhou stranu je lepší, aby to pořádně doladili a dodělali, než aby to dopadlo jako s KOTOR II...
No jasně, ale tak původně to mělo být v květnu, takže jsem nasranej už teď :)
Walome - Podle toho co jsem slyšel já, máme se tenhle týden dozvědět datum vydání.
Nevim, jestli je to nová informace, ale DE:HR odloženo na neurčito na léto :/
Chuck: Ja len, ze prave tie prestrelky chapem ako jeden z najvacsich minusov, ale pri stealth postupe sa im vyhnes prakticky kompletne (maximalne sniperkou niekoho odstrelit, ale to nie je prestrelka)
Prave to je podla mna najlepsia moznost ako si to najviac uzit :)
Pretoze tie prestrelky fakt nie su nic moc.
Aoshi: Víš, on se tam totiž do toho hraní hlavně promítl fakt, že ta hra, ač jsem se k ní snažil být sebevíc tolerantní, vypadá na můj vkus nepěkně a to myslím, že dokážu zkousnout poměrně dost. Takže když k těm dalším negativům přičtu tu umělou inteligenci s těmi přestřelkami apod., tak už ani ty stealth pasáže nebaví tak jako u jiných her. Proto u té trojky je jistá šance na úspěch, přestože mi je jasné, že to žádný Sam Fisher ani Semion Strogov nebude.

Jo a kdyby někomu zas vadilo, že znovu o téhle hře píšu, tak to není nic jiného než odpověď na Aoshiho příspěvek. Děkuji za pochopení. :-)
Chuck: Toto zase nechapem :)
Mas rad stealth, ale Deus Exom si sa prestrielaval a nepacilo sa ti to (umela inteligencia a spravanie protivnikov nie je fakt nic extra)
Pritom keby si isiel stealthom, tak by si k tomu spravaniu nemal prakticky ziadne vyhrady, lebo oni zacnu jancit az ked ta zbadaju :)
Doufám, protože už tu dlouho žádná (pořádná) stealth akce nebyla. Snad to nedopadne jako dvojka.
Zdá se mi, že se těch stealth pasáží očekává docela dost, tak že by to tentokrát bylo i pro mě?
Tak je známo, že pro průchod touhle hrou nemusíš zabít ani jednoho (!) člověka. Což na "střílečku" celkem jde... :-)
MArcusss: Ale to já vim, jen jsem chtěl zjistit, jak to dělá JM :)

JM: hm... zajímavé... ale vybavuje se mi fůra lokací, kde se to zmetkama jen hemží... zase je fakt, že AI nestojí za nic...
Walome: Jo, elektrizuju, mlátím obuškem, střílím uspávacíma šipkama... to ano :) Ale většinou se snažím prostě proplížit. Masové přestřelky většinou řeším slzným granátem, aby se mi ti šmudlové zbytečně nezabíjeli, když je to naprosto zbytečný... :D Sem tam samozřejmě někdo umře, ale lidi, který zabije někdo jinej, zas tak moc neřeším.
Walome: Elektrický obušek (a tupé zbraně všeobecně) nezabíjí, stejně jako kuše (s uspávacíma šipkama) jenom pošle chudáka do bezvědomí...
Kubulus: em, popravdě, nic z toho v plánu nemám :) V jedničce jsem si pokaždé hezky zastřílel do "záporáků", v IW jsem po nich házel bedny a v HR to vidím na kombinaci obého.

Spíš se teď chystám dohrát jedničku stealth stylem a na nejtěžší obtížnost.

JM: jak je to vlastně s tím "nezabiješ"? To nikoho ani nemajzneš elektrickým obuškem? A co ty různé přestřelky mezi vojáky UNATCA a NSF, to jen koukáš a nic neděláš?
Heh, já teď dohrál znova jedničku, s tím, že až po Vandenberg jsem hrál bez zabíjení, ale pak jsem z nějakého důvodu chytil do rukou meč a proletěl jsem to jako ninja říznutý samurajem...XD
Já taky! Chci to projít napoprvé tiše a vzápětí napoprvé "Non lethal"... dum spiro, spero! V tomto případě tedy spíš Dum si to nezahraju, spero.
USER47: Jen to, že jestli jsou zbraně hlučné nebo ne, nebude nakonec možná hrát takovou roli. Protože to, co chci říct, je že jestli máte už všichni naplánováno, jak to budete hrát (proplížím se, prosřílím se, prokecám se), tak to je nejlepší předběžná cesta ke kompletní destrukci zážitku. Protože existuje dost veliká pravděpodobnost, že ať už půjde o prvního, druhého, či třetího, všichni můžou být dost zklamaní.

A Walome tu už několikrát psal, že je připravený hru hrát stealth stylem a cokoliv hlučného, nechť mu zmizí z cesty! A tudíž předpokládám, že dojde na slzy :-)
USER47 - Pro začátek se budou nepřátelé chovat inteligentně a vidět dál než dva metry před sebe...;)
Myslím že všichni víme, že stealth složka bude postavená na dost odlišnejch základech než v jedničce.

Tak co jsi myslel tou větou o hlučných zbraních, když to nebylo nepochopení Walomeho příspěvku?
USER47: To jsem tím nemyslel, ale... je to vlastně jedno. Jen mám pocit, že si Deus Ex 3 někteří z vás moc malují (a pak zjistí, že stealth složka je dost rozdílná od té v jedničce, a že v moderním hávu už nepůsobí zdaleka tak šťavnatě, jako před lety), ale nemá cenu o tom mluvit... prostě dokud si to nazahraji a nepřesvědčím se na vlastní oči, tak těm slibům důvěřovat nebudu.