Oukej... Proto jsem na to nikdy nepřišel - vždycky jsem ji odstřelil jakmile to šlo :)
Diskuze
Walome u anny... Ona ma v PC jednu cast a Manderley druhu. Ale az bezprostredne pred tym ako je potrebne ju zabit.
aoshi: Co si správně pamatuju, tak se to dá zjistit i z mejlů nebo ne? Nebo to je u Anny? Ale teda já Annu dycky sejmul už v letadle, tak nevim.
Walome Guntherov killphrase ti povie Jaime Reyes v Parizi v kaviarni (za predpokladu, ze ho nechas v UNATCO).
aoshi - čoveče prošel jsem to celý, jen mi to tak přišlo :)
A dotaz do placu - jak je ten Guntherův killer switch, tak k němu potřebuju dvě slova - můžu jedno z nich objevit hned po první misi v HQ? Protože jestli jo, tak jsem to minul.
A dotaz do placu - jak je ten Guntherův killer switch, tak k němu potřebuju dvě slova - můžu jedno z nich objevit hned po první misi v HQ? Protože jestli jo, tak jsem to minul.
Ja som si nikdy medzi lahkymi a tazkymi obtiaznostami rozdiel nevsimol, pretoze som to vzdy prechadzal tak, aby si nikto ani nevystrelil (ak s likvidaciou, tak na jednu ranu)
Ale multitooly a lockpicky su rovnako. To sa nemeni :)
Pravdepodobne len nechodis na niektore miesta na ktore si pri nizsej obtiaznosti siel :)
Ale multitooly a lockpicky su rovnako. To sa nemeni :)
Pravdepodobne len nechodis na niektore miesta na ktore si pri nizsej obtiaznosti siel :)
No jasně, hraju to na těch 1440x900 - je to miniaturní, ale aspoň to nezasahuje do hry - a koho by to sralo, může si HUD smazat úplně :-D To by mě zajímalo, jakej sebevrah tak hraje.
Jinak rozehrál jsem na Realistic a už chápu všechny ty, kteří hru hrají bez zabití a získání pozornosti - ono to totiž jinak nejde, dvě tři kulky a JC je tuhej :-D
A přijde mi, že je k dispozici méně multitoolů a paklíčů, je to možný?
Jinak rozehrál jsem na Realistic a už chápu všechny ty, kteří hru hrají bez zabití a získání pozornosti - ono to totiž jinak nejde, dvě tři kulky a JC je tuhej :-D
A přijde mi, že je k dispozici méně multitoolů a paklíčů, je to možný?
Pokud si to dobre pamatuju, tak pri nastaveni rozliseni 1680x1050 se nahodi HUD velikosti 800x600 mozna i 640. Takze pokud ti vadi mala pismenka, doporucuji zkusit vyssi rozliseni. I kdyz to nedava moc smysl.:D Alespon tedy moje verze DE to tak mela.
Jo dík, už se v tom hrabat nebudu, navíc tohle rozlišení mi krásně sedí, a ty písmenka už jsou dost malý :)
Jinak paráda...
Jinak paráda...
V config souboru si můžeš nastavit i vyšší rozlišení...
http://www.widescreengamer.com/d/deus_ex.html
http://www.widescreengamer.com/d/deus_ex.html
NL: neboj, v rámci přípravy na HR si to chci projít english :) Ale pokud jsi měl češtinu z G4U nebo Kolekce klasiky, tak ta je sračkoidní. Ta neoficiální mi přišla skvělá, ale to mi teda bylo 13, takže gramatickými chybami se hemžit mohla :)
Jinak jsem teď nastavil při spuštění hry OpenGLsupport a šlape to jak má, ale uvidíme. Ale jako co si pamatuju, tak s DE jsem měl problém na všech ze tří pc - největší průsery se děly právě s originálem z G4U (padání, nemožnost spuštění), kdežto pálenka padala mnohem méně.
No nic kluci, díky a jdu pařit, těším se na to jako děcko... hrál jsem to naposledy tuším před třemi lety a to jsem to prolít během víkendu.
Edit: jo a jen tak mimochodem, hra z roku 2000 a podporuje rozlišení 1400x900. Žasnu. A ty možnosti nastavení HUDu... paráda.
Jinak jsem teď nastavil při spuštění hry OpenGLsupport a šlape to jak má, ale uvidíme. Ale jako co si pamatuju, tak s DE jsem měl problém na všech ze tří pc - největší průsery se děly právě s originálem z G4U (padání, nemožnost spuštění), kdežto pálenka padala mnohem méně.
No nic kluci, díky a jdu pařit, těším se na to jako děcko... hrál jsem to naposledy tuším před třemi lety a to jsem to prolít během víkendu.
Edit: jo a jen tak mimochodem, hra z roku 2000 a podporuje rozlišení 1400x900. Žasnu. A ty možnosti nastavení HUDu... paráda.
Hlavně neinstalovat češtinu. Ta byla u mě problémem naprosto všech grafických bugů.
Nejde o to, že je hnusnej, ale o to, že by takhle vypadat neměl :)
User: jo, 32 mám... hele ono se mi to tady celý nějak kurví, odinstaloval jsem to a nejde nainstalovat znova a podobný srandy :)
User: jo, 32 mám... hele ono se mi to tady celý nějak kurví, odinstaloval jsem to a nejde nainstalovat znova a podobný srandy :)
Tak Deus ex byl hnusnej už když vyšel.nedávno vyšel nějakej mod na zlepšení grafiky tady. Nevypadá to zle, ale nezkoušel jsem.
edit: Aha tak to asi neni to co jsme viděl. Mám pocit že něco vyšlo nedávno, že jsme zahlídnul nějaký screenshot. Ae nevim co to bylo.
edit: Aha tak to asi neni to co jsme viděl. Mám pocit že něco vyšlo nedávno, že jsme zahlídnul nějaký screenshot. Ae nevim co to bylo.
Musíš si nastavit 32 bit textury. Mám dojem, že po prvním spuštění a nastavení to má tendenci vracet se zpátky na 16 bit.
Hm, tak v okně to běží v pohodě a když si nastavim "software rendering", tak to vypadá normálně, ale prozuměnu se to trhá.
Walome: Pošteluj si detaily bitmap přímo v nastavení grafiky a zapni AA.
Tak se stalo to, čeho jsem se obával - nainstaluju si Deus Ex, natěšen a nadržen a děje se to, že mám hnusný textury - prostě je to tmavý, jako kdybyste si to dali na nejmenší detaily. Nějaká známá oprava či tak něco?
Tak tak, je velmi moudré nechat své mocné nepřátele žít.
USER47: To je pravda. Jako motivace ale mohlo sloužit hodnocení mise, které po určitém počtu omráčených nepřátel šlo dolů.
Abych ale shrnul původní pointu:
Nemám rád hry, které se chlubí promakaným stealth postupem, ale přitom skoro nikde nelze obejít stráže jinak, než jejich omráčením/zabitím. Je to stejné, jako chlubit se u prvního DE, že jej člověk dohraje bez zabití (k čemuž je ale nutné obcházet pravidla hry).
Abych ale shrnul původní pointu:
Nemám rád hry, které se chlubí promakaným stealth postupem, ale přitom skoro nikde nelze obejít stráže jinak, než jejich omráčením/zabitím. Je to stejné, jako chlubit se u prvního DE, že jej člověk dohraje bez zabití (k čemuž je ale nutné obcházet pravidla hry).
Toho Double Agenta jsem zmínil proto, že jsou tam mise, který právě MUSÍŠ procházet neviděn.:) V Chaos Theory byla cesta nejmenšího odporu vždycky omráčení všeho co se hlo:).
USER47: Spíš než DA bych zmínil Chaos Theory. V DA ve spoustě misí neexistuje možnost průchodu bez tvrdší akce. v CT je takových míst opravdu minimum.
S minimálním upoutáním pozornosti můžeš procházet i Hitmany:). A úplně dotažený do extrému je to v SC: Double Agentovi v misích na základně JBA, kde nikoho ani omračovat či zabíjet nemůžeš.
Jinak u Deus Ex mi nešlo přímo o 100% projití hry bez zabití, ale že hra umožňuje průchod s minimem upoutání pozornosti, pokud to má smysl. Tady osobně nevidím rozdíl mezi ustřelením palice a umlácením do bezvědomí.
Tohle měl imho asi nejvíce k dokonalosti dovedený druhý MGS, kde skutečně až na několik pasáží (akce v závěru, souboje s bossy) je průchod hrou bez upoutání pozornosti možný zcela přirozenou cestou. Plus jako bonus pro statistiky lze na "zabíjení" použít uspávací munici a "uspávací" meč :D
Tohle měl imho asi nejvíce k dokonalosti dovedený druhý MGS, kde skutečně až na několik pasáží (akce v závěru, souboje s bossy) je průchod hrou bez upoutání pozornosti možný zcela přirozenou cestou. Plus jako bonus pro statistiky lze na "zabíjení" použít uspávací munici a "uspávací" meč :D
Kubulus - Mě právě přišlo, že to tam bohužel nebylo právě u těch příběhových linií...
Já osobně třeba musel toho zatraceného Tzimche opakovat snad padesátkrát - soustředil jsem se na sociální skilly a na boj holýma rukama, což znamenalo naprostou nemožnost tu věc vůbec zranit a musel jsem vytáhnout brokovnici, kterou jsem do té doby prostě nepoužíval...:(
(tyhle části jsou mimo jiné jedním z důvodu, proč to hodnotím jenom 85% a a ne 90% nebo dokonce 95%)...
Já osobně třeba musel toho zatraceného Tzimche opakovat snad padesátkrát - soustředil jsem se na sociální skilly a na boj holýma rukama, což znamenalo naprostou nemožnost tu věc vůbec zranit a musel jsem vytáhnout brokovnici, kterou jsem do té doby prostě nepoužíval...:(
(tyhle části jsou mimo jiné jedním z důvodu, proč to hodnotím jenom 85% a a ne 90% nebo dokonce 95%)...
Bloodlines je moje oblíbená hra, šťavnatá a originální... na druhou stranu, před vydáním se slibovalo, jak budu moci se hrou proplížit, procházet ní díky sociálním skillům, v případě chuti pak využití násilí. A přiznejme si, že to zkrátka nešlo (což sice neplatí pro questy, ale pro ústřední příběhovou linii) a chvílemi hra připomínala klasické rubanice. Podle mého tam ten nelineární postup nebyl, ačkoliv na to bylo slušně našlápnuto.
Tím chci říct, že nezávisle na kvalitě hry a evidentní snaze byla jistá degradace patrná už v projektu od Troiky.
Tím chci říct, že nezávisle na kvalitě hry a evidentní snaze byla jistá degradace patrná už v projektu od Troiky.
Walome - Možná tak Bloodlines se blížily...
Kubulus: asi tak. Vzpomínám si, jak jsem při hraní jedničky nevěřil vlastním očím a říkal jsem si "páni, jsem zvědavej na nový hry, který budou mít tenhle systém dovedenej k dokonalosti"... uběhlo deset let. A nic.
John Mirra: Aha, tak to je co jsem myslel, akorát to bylo mnohem více doslovné :-)
Jab: Stud necítím. A práve z toho důvodu, že to šlo obejít. Navíc nejde o nějaký hrozný bug, kdy např. proběhneš přes zeď, prostě jen nespustíš skript. Ten příběh (až na občasný přešlap, viz. John Mirra) to navíc šikovně obchází, kupříkladu s tím Simmonsem už poté nemáš šanci se znovu setkat.
A takový je celý Deus Ex - lze v něm prostě dělat věci, se kterými se nepočítalo (které navíc i v určitém rámci dávají smysl). Kupříkladu krom všech těch možných postupů, které jsou prostě tvrdě nadesignované, si můžeš díky vlastní kreativitě postavit schody z beden a přelézt díky nim zeď. A u čeho se ostatně rozjela tahle diskuse, neočekávám, že by se tohle dělo v díle třetím.
Jab: Stud necítím. A práve z toho důvodu, že to šlo obejít. Navíc nejde o nějaký hrozný bug, kdy např. proběhneš přes zeď, prostě jen nespustíš skript. Ten příběh (až na občasný přešlap, viz. John Mirra) to navíc šikovně obchází, kupříkladu s tím Simmonsem už poté nemáš šanci se znovu setkat.
A takový je celý Deus Ex - lze v něm prostě dělat věci, se kterými se nepočítalo (které navíc i v určitém rámci dávají smysl). Kupříkladu krom všech těch možných postupů, které jsou prostě tvrdě nadesignované, si můžeš díky vlastní kreativitě postavit schody z beden a přelézt díky nim zeď. A u čeho se ostatně rozjela tahle diskuse, neočekávám, že by se tohle dělo v díle třetím.
Kubulus: Já se nechci opakovat, ale nelogičnost není jediná. Nechat padouchy odejít neznámo kam i díky využití chyb ve hře je prostě nelogičnost ohromná. V tomto případě ale plně na bedrech hráče. Kterýžto by se měl následně stydět říci, že DE jde dohrát bez jediného zabití. IDDQD
I když nezabiješ Annu v bunkru, stejně se ti ozve Gunther s tím, že ti její vraždu nikdy neodpustí a dostane tě. S její vraždou se 100% počítá...
Celý je to spoiler, ale koukám, že na to se tady kašle :) - To jsou věci, to jsem ani nevěděl, že jde všem zdrhnout. Tak či tak jde Annu i Gunthera zabít jedním slůvkem... vlastně dvěma. u Simmonse si tím nejsem jistej.
Ona ta hra je právě pěkná v tom, že když uděláš něco, s čím se nepočítá, tak následující děj JAKŽ TAKŽ navazuje. Ale třeba když zachráníš Paula, tak ho pak potkáš u Tonga a logicky neleží mrtvý u MJ12, ale žádnou roli pak ve hře nemá. Což bylo "k dokonalosti" dovedeno v IW, ale tam hráči hra přímo řekla, kdy může někoho zabít a kdy ne.
Ona ta hra je právě pěkná v tom, že když uděláš něco, s čím se nepočítá, tak následující děj JAKŽ TAKŽ navazuje. Ale třeba když zachráníš Paula, tak ho pak potkáš u Tonga a logicky neleží mrtvý u MJ12, ale žádnou roli pak ve hře nemá. Což bylo "k dokonalosti" dovedeno v IW, ale tam hráči hra přímo řekla, kdy může někoho zabít a kdy ne.
Když utečeš podruhé Anně, tedy když se s tím nepočítá, jediná nelogičnost spočívá v jediném rozhovoru, kde se někdo zmiňuje v rozhovoru, že je Gunther na JC nasraný díky Navarrové. Když se vyhneš Guntherovi (buď mu můžete utéct, nebo se šikovně proplížit), Simmons řekne jen to, že ho Hermann zklamal. Pakliže nezabiješ Simmonse ani v případě druhé možnosti (což je těsně před koncem), tak to buducí děj pokud vím neovlivní ničím.
Anně se dá "legálně" zdrhnout jen poprvý (v metru). Pak tě konfrontuje při útěku z MJ12 vězení a tehdy už hra počítá s tím, že ji musíš zabít. Dá se využít nějakej podivnej glitch a zdrhnout, ale pak už se hra stejně tváří, že je Anna mrtvá.
Anna se také vrátí ve vší logice s dějem, když jí zdrhneš? A Simmonsovi jde po druhé opětovně ve vší logice s dějem zdrhnout?
Já Deus Ex nikdy nekritizoval, že by nešel projít bez jediného zabití. Upřímně ani nevím, proč bych to po té hře měl chtít. Ale stejně jako to není chyba, tak je to i stěží plus.
Já Deus Ex nikdy nekritizoval, že by nešel projít bez jediného zabití. Upřímně ani nevím, proč bych to po té hře měl chtít. Ale stejně jako to není chyba, tak je to i stěží plus.
Hehe, to je. Jenže ta hra je natolik rafinovaná, že ačkoliv třeba Simmonsovi zdrhneš, tak tě konfrontuje znovu (s naprosto jiným dialogem, který zapadá do děje). Nepovažuji to tedy za chybu, jako spíš za přednost.
Nebudeme si ale nalhávat, že to je něco jiného než chyba hry, že ne?
Stačí jim zdrhnout...
Ale Caelos se ho snažil nezabít vůbec, protože se pokoušel hrou proplout bez jediného zabití.
btw: Myslím, že ten Simmons jde zabít i proudem, bojuješ s ním v tý místnosti s elektrickejma kolejema. Já osobně jsem si s ním při nedávným průchodu dal souboj na meče:).
Tak minimálně Gunthera musíš zabít, ačkoli to jde pomocí killphrase. Se zabitím Anny se taky počítá, ale dá se tomu vyhnout díky nějakýmu glitchi. Simmonsovi podle mě můžeš zdrhnout.
Každopádně jsou tam pasáže, kde by 100% stealth, tedy průchod bez omračování či zabíjení, byl celkem těžkej. Vždycky to jde s použitím neviditelnosti, ale to asi není to, co NateLogan myslel.
Každopádně jsou tam pasáže, kde by 100% stealth, tedy průchod bez omračování či zabíjení, byl celkem těžkej. Vždycky to jde s použitím neviditelnosti, ale to asi není to, co NateLogan myslel.
Když se o tom tak bavíte, tak se mi vybavilo, že skalní příznivec Caelos psal v komentu, že nepřišel na to, jak nezlikvidovat Simonse, aniž by mu "ksicht nerozmetal gepkou".
Nemusíš.
Ani Ghuntera, Navarre nebo Simonse? Když se s nima setkáš.
Případně bez toho, abys někoho zabil nepřímým způsobem? (hacknutí turretů, vypuštění ještěrek, vyhození něčeho do vzduchu)
Případně bez toho, abys někoho zabil nepřímým způsobem? (hacknutí turretů, vypuštění ještěrek, vyhození něčeho do vzduchu)
Ne. Tam si se nemusel nikoho ani dotknout.
NateLogan - V jedničce byly lokace, kde hráč prostě musel někoho omráčit, ne?
By mne zajímalo, jak moc velká část hry půjde projít opravdu stealth postupem, tedy bez omráčení půlky základny.
Aby to nebylo jako v MGS2, kde šla "nenápadně" vy-omráčit místnost se 150 vojáky.
Aby to nebylo jako v MGS2, kde šla "nenápadně" vy-omráčit místnost se 150 vojáky.
že pc verzi dělá nixxes není nic zlýho, jejich pc verze byly vždy lepší než konzolovky dělaný inhouse.
Kua nestraš! :(
ty videa z hrani vypadaji cim vic stupidnejsi, kam az tohle zajde? no smrdi to pruserem a PC hraci asi 2x nebudou nadseni, ze je to spise konzolova hra(navic na PC verzi nedela ani stejne studio)...je skvele mit uzasne filmecky, ale pritroubla gameplay muze zabit i velkolepy pribeh