Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

JohnCZ: To by mi ani tak nevadilo jako to, že kolega potřeboval to mínusko, které mi udělil asi před půl rokem, opětovně zdůraznit a jelikož od té doby už dávno zmizelo z těch posledních pěti, které mám na očích, tak mi ho dneska zresetoval a udělil znovu, aby ho zdůraznil a já ho tak nepřehlédl. Dojemné a zároveň naprosto debilní. :-/ Holt chce asi dopadnout jako Snake.
Zoltan: A to zas jo, ta atmosféra z těch lokací, které mu předcházely, byla vykreslena velice působivě a člověku se tam pohybovalo v takovém poklidu a bez napětí.

Isair: To ne, mně spíš nedá spát, proč mi to v tomhle místě nešlo po tolika pokusech projít. U desítky her zabloudím, ale tady jsem tu cestu dál, resp. k dalšímu úkolu, nikdy nenašel, což je jediná svatá výjimka, takže to mi musí vrtat hlavou už z principu.

Bodkin: No když se tam popadesáté zasekl i sám Caelos, tak to asi není jen o několika uličkách.
Chuck: Koukám, že ti ten Deus Ex stále ještě leží v žaludku:p. Vykašli se už na něj:).
Chuck: Poprvé jsem tam taky bloudil, ale i tak mě hned uchvátila atmosféra toho místa. A questy. A postavy. A ty uličky. Sakra, já to snad zase dohraju :D
Já jsem tam z těch důvodů taky strávil dost dlouhou dobu. Možná ještě delší než Ty. :-)
Do Honk Kongu se vždy strašně těším, pro mne je to vrchol hry a strávím tam maximální dobu :)
Vůbec plavat nemusíš a ani ty zapadlý uličky prolejzat nemusíš. V podstatě jde o to najít cestu k tomu náměstíčku s hotelem, ve kterým je Maggie Chow, žádný další příběhově důležitý místa v těch zadních uličkách okolo kanálu nejsou.
JM: Vidíš, Tys objevil v Hong Kongu další cestičky, kdežto já jsem se ani za prase z Hong Kongu nikdy nevymotal. Je vůbec nutný plavat těmi kanály, kde jsem se vždycky totálně ztratil, nebo mi to stačí projít suchou nohou?
Hraju to už asi pošestý, jsem v Hong Kongu a objevil jsem tam cestičky a dvě postavy, který jsem tam zatím nikdy nepotkal :D Hustý :D
Jo, je to prdel. Já si to naštěstí průběžně ukládám a NAŠTĚŠTÍ musím opakovat jen asi půl hoďku hraní, ale tak nasere to.
Walome: Takto jsem to nedohrál naposled. Udělal jsem Hong Kong na quick save a poslední se porouchal. A celé město znova se mi už hrát nechtělo...
O Ou - Jsem na lodi, kterou musíte podminovat lamkama a pak vypadnout. Hrál jsem hru 5x a pokaždý mi tam hra padala. Ale tentokrát mi padá takovým způsobem, že si nahraju quickload a udělám pár kroků a šlus. Zkusím tuhle část úplně od znova a uvidíme :(
Řekl bych, že to bude jen takovej taktičtější Crysis 2 s lepším příběhem...
O výdrž hrdiny bych se nijak nebál. Třeba v tom gameplay videu ukazujícím víc možností postupu v jedný situaci bylo vidět, že stačí jeden zásah, aby se Adamovo zdravý srazilo cca na polovinu...
Kdo ví. Všichni mají tu tendenci vybírat jen screeny, kde se střílí. Každopádně nevypadá to zrovna dobře, když Jensen v klidu odolává palbě 4 lidí zároveň, z toho jeden bude mít nějaký těžký kalibr (možná i minigun).
No ten radar je zabiják her... vidět, kde jsou nepřátelé, to děsně ničí atmosféru... snad krom Alienů, kde ji to naopak zvedá :) Jinak je to pěkný. Jen trošku alá Crysis 2.
Doteď jsem nevěřil, že dodrží svůj slib o odlišným, oldschoolově laděným HUDu pro PC verzi, ale oni ho fakt dodrželi. Nový screeny z PC verze zde:
http://uppix.net/8/4/8/0a1a9d9cf831a47e562d64b60298c.html
http://uppix.net/d/6/c/e51e83ec0dc46b3f97e50b9494a6c.html

Rozdíl je v natlačení některejch prvků do rohů obrazovky a hlavně v konfigurovatelným pásu rychlejch voleb jako v jedničce. Paráda.

(zejtra by mělo přijít nějaký video ukazující rozdíly mezi konzolovejma verzema a PC verzí)
DVD o tvorbě hry a další video materiál, soundtrack, animovaný komiks z dílny DC Comics, 40stránkovanou knihu plnou ilustrací=ano
Adama Jensena, navrženou Play Arts Kai. Ingame bonusy do hry, jako jsou nové mise, exkluzivní zbraně, 10 000 bonusových kreditů na nákup vylepšen=ne v tomhle ani příštim životě .
Tak teď jsem byl v Hells Kitchen za stannýho práva a oni se tam respawnovali vojáci... to si teda nepamatuju, nakonec jich tam bylo asi dvacet :-D Docela maso.
Když to člověk srovná se Zaklínačem tak každopádně. Ale na Dukea to nemá :-D
Walome - Ne, konečně zase vytáhnu barvy na W40k figurky a nějak ji zmrvím...:)

pip - Jop, zrovna tohle taky nechápu...
Už chybí jen edice dodávaná s člověkem, který bude hru hrát za tebe :-)
No jasně. Za deset tisíc si koupíš nejlepší zbraň ve hře v první lokace, z augmented edišn máš další zadarmo a k tomu dostaneš návod, jak celou hrou projít, abyses nemusel trápit při jejím hraní.
Co maji ti kreteni sklony delat sberatelsky edice tim stylem, ze vam do zacatku narvou epic vybavu? To ma pak jako byt vic phun?
A co s ní pak budeš dělat? Postavíš ji proti figurce Sama Fischera a počkáš co se stane? :)
Walome - Nepodceňuj sběratele... upřímně kdyby byla nevybarvená, šel bych do toho už jen kvůli ní...:))
Hele to je bomba, teď jsem se na ty stránky pořádně mrknul a to je supr... sice o tom v jedničce nepadlo ani slovo (nebo snad jo?), ale teda supr nápad...
Hele ale určitě dostávám míň zkušeností :) jako nepamatuju se, že bych někdy dostal 10 bodů za vedlejší úkol :-D

Ebb: no vidíš, taky dobrý.
Walome: Mech: Vengeance z roku 2000 už podporoval 1600:1200.
To mi vadí - člověk se plíží jak debil, nezastřelil jsem živáčka a Sam Carter se mnou mluví jak s největším vrahem v dějinách.

Jinak tenhle postup je docela zajímavej - používám zbraně, které mi vždycky přišly k ničemu (teleskop), kevlary beru všechny co najdu a tak. Na druhou stranu mi přijde nesmyslné procházet celou hru bez zabití.

V určité dově JC už ví, kdo je enemy a kdo ne, takže nevidím důvod proč je nekosit. Tiše, ale smrtelně.