Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

no tak se vsema objektama ani zdaleka manipulvat nejde, nejspis ani fyzika na ne nebude pusobit.... btw to zluty zvyrazneni je celkem potreba pokud ma clovek v tom bordelu hledat neco pouzitelnyho, navic je to v podstate ekvivalent znaceni objektu z jednicky, toz nevim proc je kolem toho tolik blbych kecu.

jinac taky jsem teda zatim prosel jen uvod a uvodni misi a zatim mi to pripomina takovy lepsi alpha protocol. (pochopitelne ne po strance dialogu, i kdyz svym zpusobem taky :)) ...kazdoapdne ta uvodni mise byla celkem dost linearni, takze nastupce DX1 z toho asi zas nebude. (A je to desne ukecane a vsici mi gratulujou jak jsem vsechny zachranil, si fakt prijdu jak v nejakem bioware rpgcku, respektive ze se autori proste prerazili aby byl hrac poplacavan po zadech jak o zivot a uz zase resim nejaky osobni problemy bezvyznamnych npccek a proste debilni vysokorozpoctovy zapadni rpg hadr no.)

Uvidime co bude dal, zatim z toho epic awesomeness smrdela jen pri intro titulkach.
Pak schválně ten highlighting zapnu a udělám ještě jedno video, aby byl vidět rozdíl..
ale to až zítra po práci, jdu spát :-).
Mno, oba díly Deus Ex se pyšnily tím, že se všemi objekty šlo manipulovat. Tak mě zajímá, jestli půjde hnout s obrazem, židlí atp., třeba i nepřímo takovým granátem. Nerad ve hrách narážím na situace, kdy jsou takové věci statické.

Nejabsurdnější situaci jsem zatím zařil asi v Arkham Asylum: Riddler's Trophy za skleněno-dřevenou stěnou a Batman se k ní nedostane, přitom o 5 metrů vedle vyhodil do luftu betonovou zeď. Když už jsem omezen enginem, tak s tím počítám, sakra :).

Ale vypadá to parádně. Minimálně bez toho zvýrazňování :). Teď je otázka, jak se rozpoznají místa, kde lze třeba prorazit zeď.
K rozpoznání interaktivních věcí právě slouží ten highlighting co mám vypnut :-).
S krabicema atd asi hýbat půjde, ikdyž s jak kterýma. Nezkoušel jsem klikat na všechno, ale pochybuju že jsou všechno dynamický fyzikální objekty. Spíš to bude do statična.
A s o'neillem máš určitě pravdu, ikdyž jsem si toho při hraní ani nevšim. Teď když jsem si to pustil znova tak je to jasně slyšet.
Dotaz: Jak moc je to prostředí interaktivní? Hned na začátku je hafo věcí, které svádí k rozházení (obrazy, krabice, papíry...). Tedy, je tam fyzika, nebo je to všecko statické až běda?

BTW: Dám krk na to, že toho generála O'neilla dabuje ten samý člověk jako šéfa Sama Fishera :)
Ne, myslel jsem, že to byla reakce na kvalitu dabingu - ta japonská verze se mi líbí.
Docela cool že na ofic. fóru v jednom threadu nechaj lidi o hře (leaku) kecat a nehrozí žádný bany. Prostě je to fakt takový větší neoficiální demo :-).

A i tam jsou dojmy hodně pozitivní, např

"The Detroit hub really is huge (Makes Hell's Kitchen look puny in comparison) and its very dense. I spent about an hour just in one apartment building breaking into people's apartments and reading their email/stealing from their not so hidden safes."

Já v detroit hubu ještě nebyl, takže nevím nakolik je to pravda, ale předpokládám že to tak bude.
Odkud ste to stáhli?
Já z piratebay v raru ale pokaždý když to rozbalim tak z toho vyleze akorát další rar .
hm, v praci si to nepusitm a uz jsem chvili zadnou dx3 footage nevidel, ale mam pocit ze hlas hlavniho hrdiny mi desne pripominal Waltona Simonse z jednicky.
Jo, jo. Z těch renderovaných sekvencí jsem natolik opojený, že plácám blbosti :D. A 7c to myslel asi tak, že se mu dabing zamlouvá, že?

Edit: Víte, co by mne docela naštvalo? Kdyby se z Sarifa nebo jeho neteře vyklubal hlavní záporák. Takový scénář svádí k použití těch nejohranějších konspiračních klišé, které zabíjí kde co. Když klišé, tak alespoň pořádně využité.
"NL - ty už to nehul :D"
Já s ním naopak plně souhlasím: http://www.youtube.com/watch?v=5DqZOAWdNjs

Samozřejmě, pokud u D3 nebude možnost instalace jazykových balíků, tak se má peněženka obrátí nejspíš jiným směrem (hospod je tu koneckonců dost).
NL - ty už to nehul :D
Osobně mi moc dabing hlavní postavy nesedí (je ještě hlubší než anglickej Geralt, a tady už to je krapet přehnaný), ale na to se zvykne. Hudba mi jinak přišla solidní, atmosférická. Zazněla tam jedna melodie z DX1, což bylo cool.

Nelíbí se mi že na takedowny je potřeba energie, a obecně ty takedowny sucks, lepší by byly z first person a méně automatizovaný.
Hmm, tak předobjednávka augmented edice zůstává. Docela dobrý demo, prý má být cca 12 hodin dlouhý. Hrál jsem něco přes hodinu. Po technický stránce - žádný bugy, akorát myš nemá úplně dobře nastavenou sensitivitu (vertical je nižší než horizontal). Zkoušel jsem dx9 verzi na max detaily (dx11 prý zatím nefunguje jak má). Nevypadá to zas tak hrozně (ikdyž proti tomu Zaklínači to je fakt slabota, ale to jsou všechny hry), atmosféru to má dobrou. Prolog je 100% lineární, ale první normal mise vypadá slušně. Všechny ty blbosti jako zvýrazňovač interaktivních prvků/ukazatel cíle/takedown prompts se dají vypnout.

Celkem to vypadá na dobrou hru :-).

edit - jo a co mě pobavilo, televize se tam jmenuje Picus TV :).
Paul: Jaj. A víš, že mi ani nepřišlo divné, vypustit do éteru takovou pitomost? :)
Ubisoft Montreal =/= Eidos Montreal

Když už, tak si měli půjčit engine od Avalanche z Just Cause 2.
Heh, na to, že to běží na enginu od Crystal Dynamics (proč ne sakra na Assassin's Creed enginu, když je to od Motrealu?), je to docela hnusné. Přeci jen TR8 měl postavy obstojné.
RNDr. Gunár Pavel: Co? Jaký antagonismus simtě?=D Zase tak bych to nepřeháněl... Všechno to tady jsou jen neškodná písmenka=)
Marwel: A já Ti znovu říkám, že Tebe se tahle záležitost netýká, takže si svoje charakteristiky mojí osoby nech od cesty.
Chuck: A ty snad vis jake ma myslenkove pochody, ze ho hned napadas? Prehlednout uz zaskrtnute hodnoceni se muze stat a ze si ty hned myslis, ze chce zduraznit hodnoceni tveho komentare a hned to roztrubujes do diskuse svedci o tvem nabubrelem egu. Uz staci, ze na potkani musis vsem vykladat jak priserna pro tebe tato hra je.
Jo_Do: Nikdo Ti neříká, že sem nemáš chodit. Já pouze reagoval na Chucka, toť vše. Pouze se mi nelíbí, že uděluješ mínus jen za to, že někdo udělil Tvojí vymodlené hře 60%, i když se jedná jinak o velmi kvalitní komentář po všech stránkách. Existuje něco jako "názor" (zaplať pánbu). Jasně, je Tvá věc komu co udělíš za hodnocení, do toho Ti kecat nebudu, jen to nějak nechápu. Ale nehodlám tu rozpoutávat nějaký flame. Každopádně nemusíš být hnedka tak vztahovačný.
Jo_Do: Pokud se na DH mluví k určité osobě, určitě Ti neuniklo, že se tu používají jména na začátku příslušného diskuzního příspěvku, aby bylo jasné, komu je ten příspěvek určen. Pokud jsi to od svojí registrace nezjistil, tak máš docela zpoždění. A tvrzením, že s člověkem, který DE udělil 60%, se nemáš o čem bavit, jen potvrzuje moje domněnky. A mimochodem - že si nevšimneš již uděleného mínuska, když tam máš znatelně červenou barvu, která Tě na to zřetelně upozorňuje, to Ti opravdu nebaštím.

Marwel: Ty jsi s tímhle kolegou příbuzný nebo kamarád, že přesně víš, jaké má myšlenkové pochody? Pokud ne, nevím, proč se do toho motáš. Tak tu laskavě nežvaň o nějakém egu.
Zni to dobre, vypada to, ze to bude hodne dobra hra, ale slavy prvniho Deus Ex to asi nedosahne :)
Heh, Jo_Do urcite nema nic jineho na praci nez zduraznovat minuska uzivatelum tohoto webu. Mirni sve Ego Chucku, opravdu nejsi stredem vesmiru.
Obávám se, že trpíš stihomanem, vůbec mě nezajímáš. Buď mě komentář baví, pak udělím plus, nebo mě naštve, pak mínus. Ovšem občas zapomenu, co jsem komu udělil a uděluju znova, takže se prostě opravím - stalo se mi to už vícekrát. To ovšem není chyba moje, ale fóra. Není v tom jakýkoli záměr, vlastně bych tě rád požádal, aby sis mě úplně přestal všímat (a používat mou přezdívku v diskusi), protože s člověkem, který udělí Deus Ex 60%, se opravdu nemám o čem bavit.
----------------
TO: JohnCZ - co je smutné? Máš proti mě něco? Pokud ano, nebudu už na fórum chodit.
Jak dopadl Snake a kdo to je?