Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taky mě Hard Reset překvapil. Má vyjít snad už na podzim. Bohužel to má být jen střílečka což je škoda.
Jednou už to tu bylo, ale já ti to velkoryse odpustím, protože to jednak je už dlouho a jednak to přesně vystihuje moje pocity :D
To má potenciál být úžasné. Další důvod proč mít rád Bethesdu. Nejdřív dají šanci s falloutem Obsidianu, pak zafinancují Prey 2, a teď tohle :-). Snad se to povede, Smith/Colantonio/Antonov jsou opravdu dost silná jména.Pojmy jako emergent gameplay si dávaj k snídani :-).
Já se vždycky leknu, že tyhle věci (co se objeví na hlavní stránce jako diskuze k Deus Ex jedničce) patří k jedničce a ne k trojce (o které můžeme mluvit zatím jen tady).

Zajímalo by mě, jak dopadne komentář k Deus Ex až ho znovu napíšu. Já už ho totiž jednou ztratil a psát znovu k něčemu, o čem víte že jste o tom napsali desítky řádků, zamrzí. Limituje a svazuje ruce.


No nic, jdu odeslat svůj kontroverzní komentář k Postalu 2. Přejte mi ať mi hlava drží na svém místě.
Já vím, že poslední dobou platí skoro vždycky pravidlo zisk nadevše. A ňoumové platí. Nikdo nechce být ňouma, samosebou, ani já, ani ty, samozřejmě.

Bohužel jsem ani Riddicka, ani Far Cry 2 nehrál (plánuju).

A také vím, že bez tolika milionů $$$ by nebylo Half Life 2 (tuším že to ve své době málem zruinovalo Valve, nebo se pletu?), ale dřív byly hry také zábavné, ale přitom jednodušší na výrobu, těžší na dohrání a DALEKO levněj
MM: Jde to i ňoumům. Ale i autoheal může být dobře udělaný viz Riddick, FC2... Opravdu je nutné to znova vytahovat?
SDK nebude, do budoucna ho ale nevyloučili (= nebude). Engine je z Tomb Raider: Underworld, který podle mě moc dobře modifikovatelný není.
Já doufám že vydaj nákej tool kit na mody.
Rád bych ve hře místo auto healu měl poškození těla jako u 1 dílu kde sem poctivě neloadoval když se JC plazil po zemi s poškozenýma nohama + agresivnější AI by bodla.
John: za všemožné věci dostáváš XP, po dosažení určitého počtu XP dostaneš PRAXIS point (dá se i koupit nebo najít), který můžeš použít k odemknutí jakékoliv augmentace (2 body) nebo jejímu vylepšení (1 bod). Augmentací je tu hromada a některé mají více než pět vylepšení, která také přidávají nové schopnosti (příklad ruce: zvedání a házení těžkých předmětů, úder skrz zeď, 3 levely zvětšení inventáře, 2 levely stabilizace zbraní). Nebál bych se říct, že je tu daleko víc pasivních vylepšení a nových schopností než klasických augmentací, které se musí zapínat klávesou. Přijde mi to zajímavější než v první hře, kde skilly nové unikátní schopnosti nepřidávaly a spousta augmentací byla užitečná třeba jen dvakrát za hru.

Jak na miny: Jsou tu dvě rychlosti plížení. "C" pro skrčení a držet "ctrl" pro pomalý pohyb, dál už asi víte.

Jak na elektriku u policejní stanice: stačí si sehnat dvě krabice a použít podobný postup jako je v demu Amnesie ve vodní části. Řešení najdete po cestě.
Je tam spousta augmentací + každá má navíc svůj vývojovej strom, kde si můžeš vylepšovat specifický vlastnosti. Třeba u hackingu si vylepšuješ buď základní skill umožňující hackovat pokročilejší zařízení, potom můžeš dát body zvlášť do ovládání turretů a botů, další body může sebrat vylepšení "fortify" schopnosti, stealth hackingu či třeba nějakýho podivnýho módu usnadňujícího orientaci při hackování. Stejně tak třeba u síly si můžeš zvlášť odemknout snížení zpětnýho rázu či třeba prorážení zdí...

V podstatě je to mnohem komplexnější systém než v jedničce, akorát to není zaměřený na zbraňový schopnosti, který jsou od začátku dost vysoký na to, aby to člověk mohl hrát jako střílečku.
John Mirra> defacto jsou tam jen augmentace, ale je jich vic, vzajmene se nevylucujou, v podstate za kazdy level dostanes bodik (nebo je muzes najit/koupit) a za 1 a vice bodiku vylepsis nejaky implant.
USER47: Párkrát mi i během soubojů s nimi došly náboje. A to byl teprve adrenalin... :)
Jak je to řešený se skilly? Žádný zkušenostní body? Je to jako ve dvojce- vylepšování skrz augumentace?
Jo, nejhorší je, že na ně člověk občas musí vyplácat dost silnou munici, která by stačila i na velký vojenský boty.:/ Celkem se mi ale osvědčily granáty do útočný pušky, na nic jinýho jsem je v podstatě nevyužíval...
Partnerka vedlě mě poprvé paří Deus Ex (už je v Sub base)...
A hádejte co je pro ni nejnebezpečnější možný nepřítel... spider-boti. Zvláště teď když se tam objevili dva velcí, byla úplně vyděšená...XD
Na druhou stranu musím uznat, že jsou to snad nejvíc na nervy lezoucí nepřátelé ve hře...:)
Já jsem postupoval prakticky stejně, akorát jsem se proplížil vnitřkem stanice od střechy až do sklepa:). Pravda, pro vybrakování zbrojnice a splnění sidequestu s vyšetřováním incidentu v SI jsem se tam musel později vrátit jinudy, protože od hlavního schodiště se do Pennovy kanceláře prakticky nedalo dostat bez vyvolání pozornosti.
ad policejni stanice (ve spoileru je muj kompeltni postup, plus minus)
na tusim zapad od policejni stanice je vchod do stok, takze skrz nej vede cesta do sklepa policejni stanice (hack 3), zatim ale jsem pokracoval dal a vylez v ulicce do ktery se da jit i pres tu elektriku....nejak. Tam hacknout a prosmejdit garaz pro dukazy. Do policejni z ulicky stanice pristavit si bednu k pozarnimu schodisti, vylizt uplne nahoru, ventilaci se proplizit do prvniho kancliku, dalsi ventilaci do kancliku kde je objective a zase zaptky. Pak haknout (level 3 opet tusim) dvere o neco niz na pozarnim schodisti, odsud zase poobchazet a ventilackou k obejctive. Pak konecne do sklepa kanalama, tam je to jendoduchy. A pak treba hlavnim vchodem prokecnout objective v lobby.
Taky jsem nepřišel na to, jak tu elektriku vypnout. Naštěstí tam vede jiná cesta přes kanály:).
Jo tak nějak jsem v to doufal :) já jen jestli můžu bezpečně hrát aniž bych prošel většinu hry- jinak jsem se zasekl, v policejní stanici jsem si to posral a teď zbývá asi jen jedna cesta skrz elektriku se dostat za tu budovu, ale tou elektrikou neprobehnu, ani me nenapada jak to vypnout nápady?
Minimálně by tam měl bejt ještě podobně koncipovanej Montreal a Šanghaj, možná ještě něco...
Já taky, koukám vždy jen na kousek videí atd., a teď si tu jak vůl rozklikávám spoilery a divím se, že nevím o čem je řeč... :D
Tak to je dobrý - bojkotuju všechny videa z DE3, abych byl překvapenej. Tak si čtu poslední dny zdejší příspěvky jen jedním okem a říkám si "sakra, to si vůbec nepamatuju" :) A teď koukám, že unikla část hry.
1) láká mě to, ale nechám se překvapit
2) doufám, že to nezdrží vydání hry
3) ruším "chci hru sledovat" :)
ja se tam buhvijak moc nepoflakoval, prolez jsem dva baraky a v nich co slo otevrit, s vyjimkou par dveri na ktery jsem tou dobou nemel dost vysoky hackovani. Zajimavy jsem nasel jen u nekoho doma zaminovany skladiste, do kteryho jsem samozrejme nekolikrat odhodlane vbehnul presvedceny ze to posbiram i s minama :) No po tom tlumici se ale budu muset poohlidnout az to budu hrat naostro :)
Taky jsem nepřišel na to, jestli se daj miny nějak deaktivovat. Mimochodem, když jsi psal, že ty apartmány jsou prázdný a nic tam není, našel jsi třeba ilegální domácí kliniku nebo třeba ten miniobchůdek se zbraněma (kde se dá koupit tlumič)? Konkrétně ten obchod jsem našel až teď...
No tak ono se tam toho dalo najít pořád víc než třeba v Hell's Kitchen v jedničce:). Imho je ten Detroit bohatostí tak na úrovni Hong Kongu, ne-li ještě trochu líp. Akorát je to tam trochu víc nahuštěný a nevyžaduje to bloudění kolem kanálu.
no zrovna cinzaky... v tom jednom jeden otevritelny byt na patro, ve vedlejsim snad vsecky dvere az na jedny jen namalovany... v tomhle me to celkem zklamalo... a vubec co me je po tom jak je detroit hub veliky, dulezite je co v nem najdu :) a tak gamedesignerskych kiksu a dx odchylek je tam relativne dost, ale mnohem min nez jsem cekal, takze u me celkove teda precejen dobry, hlavne teda diky casti od hledani anteny dal :)
Jo, bossfightem to v zásadě končí. Jen shlídneš po jeho poražení cutscénu, něco málo se dozvíš, vyjdeš ven a konec. U mě šel celkem překvapivě rychle dolů, stačila mi k tomu pistole + využívání těch výbušnejch sudů + asi jeden granát. Ale taky mě to naštvalo, protože do tý doby jsem se všem nepřátelům vyhejbal a tu pistoli jsem měl spíš jen pro případ nouze.

Jinak mně se nejvíc líbí taková ta omáčka okolo hlavní linky. Teď jsem strávil poměrně dlouho tím, že jsem prolejzal mejly lidí v kancelářích SI, vloupával se do apartmánů v tom bloku poblíž limb clinic, vykrádal jsem trezory, poslouchal lidi atd. V tomhle směru mi to přijde minimálně stejně bohatý jako jednička.
ok, policejni stanice me jeste moc nepresvedcila ale dalsi mise uz u me celkem dobry :)
jen jedna vec: ten prvni boss fight... rekne pls nekdo ze to tim konci. Bo hraju na max obtiznost a doted jsem vsecko resil takedownama, maximalne uspavackou a proste nemam sanci. Ze ja vydrzim malo to mi neva, s tim jsem pocital, ale jeho hlava uz schytala nekolik headshotu, on sam tech par granatu co jsem nasbiral a zacina to byt docela trapne ze zmrd neumira, kdezto ja jdu ani ne za 2 vteriny k zemi.
Unikla novinářská Preview verze. To je ta, podle níž se píší preview... I když věřím, že takový Bonusweb by podle ní neváhal střihnout i recenzi.
uniklá novinářská verze? to je ta, co se podle ní píší rezence? ;-)
Je to uniklá novinářská verze, která prý obsahuje cca 1/3 hry, takže je to takové nelegální demo.
dejte pokoj. já ještě nedopařil Witchera 1, abych mohl začít dvojku a on už vyšel Deus Ex 3?
schvalne? ja to bez nich vetsinu casu hraju, bo se mi to v jednom kuse porad samo vypina :) a nedik, rad si necham ve finalni hre zapnute.
pipboy:

1) Zvýraznění a ukazatel úkolů potřeba nejsou. Schválně to zkus bez nich, když jsou zapnutý, tak jen zvýrazňujou statičnost prostředí, bez nich to působí výrazně líp.

2) První mise lineární byla, jak se dostaneš do města, tak se to hodně otevře. Později mi to v tomhle směru přišlo minimálně stejně komplexní jako jednička, ne-li víc.