Krása, máme za sebou již 3 generace RT karet u Nvidia, plus 2 generace RT karet u AMD, plus jednu generaci u Intelu, a
paradoxně největší hity Ray Tracing, mimo dvě velmi povedené hry od CD Project, Minecraftu a možná ještě pár dalších spočítaných na prstech jedné ruky,
jsou předělávky starých pecek. :)
Zatím mě ani jedna z fa. nepřesvědčila abych vyměnil RX 5700 XT 1440p grafiku, ale kdo ví, třeba to konečně zvládne nově přicházející generace.
@
7c (25.08.2024 19:06): RT u starých her vypadá moc hezky. Jde vidět, že i staré hry dají výkonu pořádně zabrat: path racing. Jsem opravdu zvědav kdy
realtime path tracing bude standard jako kdysi 3D akcelerovaná grafika, doba kdy jsi prostě musel jít do krámu a zakoupit nějaký ten 3D akcelerátor/grafiku od Matrox, ATI, S3, Nvidia, Intel, 3Dfx, jelikož rozdíl v kvalitě grafiky a framerate byl tak propasný, že to prostě ani jinak nešlo!
Kdo by tenkrát v devadesátkách řekl, že jednou bude v Doom path racing. Kdo ví, třeba jednou budeme kupovat nadupané RT capable GPU na devadesátkové tituly. :)