Zvláštní, že tu nikdo nezmínil, že Doom a Quake je GOGed!
Diskuze
@leebigh (03.07.2015 23:17): však do pár let tě čeká czechbox
@silon (03.07.2015 22:56): No jistěže, teď jsem si dal sice trošku pauzu, hledám něco pořádného co si zahrát a musím postupně dopsat recenze WADů co mám dohrané, ale na Doom se prostě zapomenout nedá.
@leebigh (03.07.2015 16:13): Stále si do dooma zapálený? Hraješ ho ještě?
@leebigh (03.07.2015 16:13): Zjevne jsem tak treti levl vzdycky cheatem preskocil. :-D Jinak si to vysvetlit nedovedu.
@marwel (03.07.2015 15:26): E1M3. Snadno poznatelné hned od počátku :-)
@leebigh (03.07.2015 14:43): Parada. Ten treti song mi ale vubec nic nerika.
Profesionální remake soundtracku k první epizodě Doomu od dvorního hudebníka studií 3D Realms a Interceptor Andrewa Hulshuta. Obsahuje MP3 i WAD.
IDKFA Soundtrack
IDKFA Soundtrack
@Tarhiel (12.06.2015 19:14): Díky za připomenutí, jdu na to!
Úplne som zabudol: tak nám 6. júna vyšiel Brutal Doom 2.0! :)
Dohrál někdo hell revealed II na black metal v BD?
@PavelU (10.05.2015 15:10): No tak čistě teoreticky by měly být v tom plánovaném releasu v. 20, jak jsem psal níže. Uvidíme, co to bude zač. Megawad pro BD Beyond Hell and Earth je hotov cca z 50%.
Já bych uvítal nějaký pořádný Brutal Doom megawad, kde by vynikla ta rozsáhlost exteriérových map, které umí autor modu tvořit. To by bylo fajn. Jinak někdy určo zopáknu Hellbound, tentokráte s BD, což by měl být větší nářez, jak s HD (Hard Doom). Verze 7 ve vývoji, už aby vyšla.
@Matthias (10.05.2015 09:13): Tak to se v názoru na BD shodujeme :-)
Tormentor je autor Knee-Deep in ZDoom a Sgt. Mark autor Brutal Doomu.
Tormentor je autor Knee-Deep in ZDoom a Sgt. Mark autor Brutal Doomu.
btw: já chápu hraní brutal dooma v původních mapách, ale proč s ním hrát Knee-Deep in ZDoom např. když je Knee-Deep in ZDoom dobrý sám o sobě a moc vylepšovat už nepotřebuje?:)
(jinak si asi pletu Tormentor667 a Sgt. Mark IV - jestli to není jeden člověk, tak sorry =)
(jinak si asi pletu Tormentor667 a Sgt. Mark IV - jestli to není jeden člověk, tak sorry =)
@leebigh (10.05.2015 00:03): no relevantní argument, proč je brutal doom otravný mód, protože díky němu blbne kompatibilita a projekty které jsou pro DOOM 2 nikoliv pro BD s ním mají problém a lidi, co se ještě uraženě dožadují toho, aby tento mód fungoval na těchto projektech jsou kapku mimo =))
Proto Sgt. Mark IV rozumím (a to říkám proto, že jsem zaznamenal nějaký malý hate na jeho adresu)
Proto Sgt. Mark IV rozumím (a to říkám proto, že jsem zaznamenal nějaký malý hate na jeho adresu)
@Matthias (09.05.2015 23:02): Počkej, teď nerozumím - myslíš Tormentora ? Toho docela chápu, já respektuji Brutal Doom, ale to další a další modování modu dalšími mody je opravdu přehnané.
@leebigh (09.05.2015 22:20): hele, má docela relevantní argument, ale =)
@pajmič (09.05.2015 18:40): Nicméně ne každý ho má v lásce - viz zde. Sgt. Mark IV je určitě kontroverzní osobnost a na Doomworld a ZDoom fórech ho zabanovali, když prý v nějaké diskusi snad někoho podněcoval k sebevraždě či co.
To vypadá dobře. Asi to testnu, až vyjde za měsíc ta verze BD 20.
@leebigh (29.04.2015 07:03): Ano, už před Brutal Doomem vypustil několik super map. Hoch má jistě nadání a nepochybuji, že jeho výtvory budou vysoké kvality.
@Garret (28.04.2015 22:11): Já jsem zvědav hlavně na Starter Pack, který by umožnil hrát stand alone a měl by zahrnovat nové levely od Sgt. Marka
@pajmič (28.04.2015 21:43): paráda, dostal jsem chuť si to zahrát znova :-)
@Crash (22.01.2015 10:30): Včera jsem to dokoukal a bylo to super. John Romero je bůh.
@Matthias (23.01.2015 11:20): D&D se časem omrzí...
@Matthias (23.01.2015 11:20): D&D se časem omrzí...
@Bodkin (23.01.2015 10:36): Jo no... To jo - ale já mám jen integrovanou grafiku na základní desce. Nemám herní PC, takže se novým hrám tak trochu vyhýbám. A moc se mi nechce investovat do herního PC - zase tak moc hry pro ně důležitý nejsou :D Já prachy vrážím do jiných věcí :)
@Matthias (23.01.2015 10:22): No BioShock 2 už je taky dost starý. :P No škoda, dobré hry jsou i mezi těma novějšíma...
@Bodkin (23.01.2015 10:16): No, já se o nový hry vlastně vůbec nezajímám a nehrál bych ani F.E.A.R kdybych ho nedostal :)
Ale jak jsem teď viděl ten chvilkový gameplay... celkem mi to připomnělo Clive's Barker Undying :D To si možná zahraju :)
Ale jak jsem teď viděl ten chvilkový gameplay... celkem mi to připomnělo Clive's Barker Undying :D To si možná zahraju :)
@Matthias (23.01.2015 10:14): Tak se na něj vrhni, je mnohem lepší než nějaký trapný F.E.A.R.
Bioshock 2 je nejlepší (s minervou)
Bioshock 2 je nejlepší (s minervou)
@Crash (23.01.2015 10:03): Tak takhle vypadá ten bioshock, o kterým se tak často mluví? Jsem ho viděl poprvé :D
@Matthias (23.01.2015 09:32): Bioshock.
Co je to za hru, jak tam je ten colt?:)
@Crash (22.01.2015 10:30): Hezky se na to kouká :-). A musím říct, že hned ten první díl mi udělal radost, tenhle level mám rád a je fakt pekelnej, ale docela mě překvapilo, že ani jeden z nich nevěděl, že toho Cyberdemona na konci jde krásně telefraggnout a nemusíte do něj vystřeli jedinej náboj.
@Crash (22.01.2015 10:30): Díky, velice pěkně udělaná videa, škoda že nejsou oficiální titulky, jelikož mluvenému slovu tedy nerozumím. Ale poslouží automatické titulky.
A JP LeBreton ? Teď pracuje pro Double Fine ? Stvořil pěkný level pro Doom :-)
A JP LeBreton ? Teď pracuje pro Double Fine ? Stvořil pěkný level pro Doom :-)
Něco pro leebigha - Desetidílný let's play jehož protagonistou je sám John Romero. ;-)
Po dlouhé době nová standalone hra na starém dobrém Doom enginu.
Zatím ve fázi beta, takže není asi ještě na přidání, proto postuji sem.
The Adventures of Square
Recenze zde
Zatím ve fázi beta, takže není asi ještě na přidání, proto postuji sem.
The Adventures of Square
Recenze zde
[přesunuto z komentářů]
Tadyta hra odstartovala doomovky.Arzenál zbraní:
Boxerka.
Motorová pila-vhodná na démony.
Pistole.
Brokovinice.
Kulomet.
Raketomet.
Plasma Gun.
BFG.
Iq nepřátel je slušný.
Pro: Vše.
Proti: Nic.
Tadyta hra odstartovala doomovky.Arzenál zbraní:
Boxerka.
Motorová pila-vhodná na démony.
Pistole.
Brokovinice.
Kulomet.
Raketomet.
Plasma Gun.
BFG.
Iq nepřátel je slušný.
Pro: Vše.
Proti: Nic.
Musím říct, že taky už to hraju radši s mouselookem, je to takové přirozenější, i když to vnímám tak trochu jako cheat...ale ne tak hrozný, jako když si člověk povolí skákání...
@Všivák (11.01.2014 21:21): Mňa to už bez mouselooku nebaví. S klasickým automierením som to hral asi iba na starom kompjútri.
Mouselock jsem v Doomu zkoušel. Hned jsem ho vypnul. Neni nad starou dobrou hratelnost Dooma, kde to nahoru a dolu zaměřuje samo.
@Crash (11.01.2014 18:48), @PRIVATE MARTIN (11.01.2014 18:20), @mazar1234 (11.01.2014 18:39): CyClones má mouselook zhruba na úrovni System Shocku. Tj. myší se primárně neotáčí, ale zaměřuje na různá místa na dané obrazovce (jestli mě paměť neklame, tak v CyClones se dalo otáčet krom jiného tak, že člověk dojel kurzorem na pravý nebo levý kraj obrazovky, ale nebylo to příliš praktické).
Jinak CyClones je výborná FPS, kterou málokdo zná a téměř nikdo ji nedohrál. Principielně takový jednodušší System Shock (nutnost přesného míření, inventář, objective based levely). Krom jiného skvělá atmosféra (a jedna z nejhorších map, kterou jsem kdy ve FPS viděl :-)) ).
EDIT: Tak jsem cvičně chviličku CyClones hrál (myšleno opět, od posledního dohrání uplynulo tak patnáct let). Nejlépe se hra asi hraje WSAD + QE otáčení vlevo/vpravo. Otáčet se ještě dá oním dojetím kurzorem na kraj obrazovky, případně se dá realizovat celý pohyb postavy držením pravého tlačítka a pohybem myši (kurzor se tak natvrdo vycentruje a chodí se, strafuje a otáčí pohybem myši). BTW Raveni jsou v grafické stránce hry vidět jaxvině.
Jinak CyClones je výborná FPS, kterou málokdo zná a téměř nikdo ji nedohrál. Principielně takový jednodušší System Shock (nutnost přesného míření, inventář, objective based levely). Krom jiného skvělá atmosféra (a jedna z nejhorších map, kterou jsem kdy ve FPS viděl :-)) ).
EDIT: Tak jsem cvičně chviličku CyClones hrál (myšleno opět, od posledního dohrání uplynulo tak patnáct let). Nejlépe se hra asi hraje WSAD + QE otáčení vlevo/vpravo. Otáčet se ještě dá oním dojetím kurzorem na kraj obrazovky, případně se dá realizovat celý pohyb postavy držením pravého tlačítka a pohybem myši (kurzor se tak natvrdo vycentruje a chodí se, strafuje a otáčí pohybem myši). BTW Raveni jsou v grafické stránce hry vidět jaxvině.
@mazar1234 (11.01.2014 18:39): Ty brďo a já žiju v mylném domnění, že to byl Quake a on Future Shock vyšel o měsíc dřív. I když teda vzhledem k tomu CyClones to máme blbě oba, akorát já dodneška o tý hře neslyšel.
@PRIVATE MARTIN (11.01.2014 18:20): Mozno bola, ale ako "zadefinovana dogma" posluzil prave Terminator: Future shock.
@mazar1234 (11.01.2014 15:59): Nebola prvá hra s mouselookom ako takým raveňácky CyClones?
@Mount (11.01.2014 15:50): Ak tym myslel kompletny "mouselook" v zmysle hybat pohladom hore/dolu tak je tvoje prirovnanie dokonale trefne.
Lebo Doom sa praveze na mysi pohodlne hral, vlastne to bola zrovna hra u ktorej som zacinal cistou klavesnicou a neskor som potom presiel na mys+keyb, vtedy este nie WAXD ale na klasickych sipkach >dopredu, dozadu, strafe left, strafe right< otacanie dolava/doprava mys aj strelba samozrejme mys.
Cize hra ide krasne hrat na mysi, akurat vtedajsie enginy az do prichodu Terminator FS boli proste bez standardneho mouselooku co sa tyka pohybu hore/dolu.
Lebo Doom sa praveze na mysi pohodlne hral, vlastne to bola zrovna hra u ktorej som zacinal cistou klavesnicou a neskor som potom presiel na mys+keyb, vtedy este nie WAXD ale na klasickych sipkach >dopredu, dozadu, strafe left, strafe right< otacanie dolava/doprava mys aj strelba samozrejme mys.
Cize hra ide krasne hrat na mysi, akurat vtedajsie enginy az do prichodu Terminator FS boli proste bez standardneho mouselooku co sa tyka pohybu hore/dolu.
@Honzek (komentář): dát do proti: absenci ovládání myší, to snad může jen.... To je jako vyčítat černobílému filmu, že není barevnej. Tohle mi hlava fakt nebere pane redaktore..