@Jack_Dark (16.09.2013 11:49): Stejně jako ty :( Ale jak ségra, tak brácha jsou skvěle napsaný ;) Tentokrát se pokusím udržet brášku naživu!
Diskuze
@Sinister (16.09.2013 11:39): Jen příjdu z práce tak lesbickou čarodějku rozjedu!
Hele ty jsi první hru hrál za male charakter že? Takže do města vždy jde sestra kdežto teď máš sebou bráchu? A mě třeba sestra umřela v Deep Roads, jak jsi to měl ty s rodinou?
Hele ty jsi první hru hrál za male charakter že? Takže do města vždy jde sestra kdežto teď máš sebou bráchu? A mě třeba sestra umřela v Deep Roads, jak jsi to měl ty s rodinou?
@Jack_Dark (16.09.2013 11:29): Čarodějka je super. Jednak skvěle vypadá, jednak skvěle funguje. A lesbický vztah s Isabelou je zkrátka must try :D
@Sinister (16.09.2013 11:20): Pamatuji si že prvně jsem to dohrál za warriora a pak jsem si to dal za rogue a to mě ještě bavilo víc. Takže tu čarodějku mám taky v plánu.
@Jack_Dark (16.09.2013 11:17): Díky. Já okamžitě po dohrání rozjel čarodějku na dovednost easy a baví mě to mnohem víc :)
@Sinister (komentář): Parádní komentář hned přemýšlím že bych si to taky znova střihnul :)
Tak jo, dohráno. Večer napíšu komentář.
Rovnou jsem to rozjel na casual za čarodějku :)
Rovnou jsem to rozjel na casual za čarodějku :)
Tak ten závěr přervaný zdržovačkou, to je ještě horší než ve Witcherovi, a to je kurva co říct :( Věčná škoda...
@Dorian (02.09.2013 14:56): Jak pise Eremita, je to dost nejednoznacne napsane a nikde jinde o tom nic neni. Ja to pochopil, ze nepujde cestovat v rami toho regionu (jedna lokace, udajne vetsi nez cele DA2 (nekdo tvrdi ze cele DA2+Origins)). Ale mezi regiony to na quick travel vypada.
Podle interview na Eurogamer.com ma cela hra byt slozena z techto regionu a na zpusobu presunu mezi nimi se porad pracuje, ale BW nechteji umoznovat quick travel na kazde misto ktere hrace napadne. Cili podle me proste dojedes do regionu, a v tom se pak budes pohybovat.
Podle interview na Eurogamer.com ma cela hra byt slozena z techto regionu a na zpusobu presunu mezi nimi se porad pracuje, ale BW nechteji umoznovat quick travel na kazde misto ktere hrace napadne. Cili podle me proste dojedes do regionu, a v tom se pak budes pohybovat.
@Dorian (02.09.2013 14:56): "Navíc ve hře nebude možnost rychlého cestování. Když budete chtít někam cestovat, musíte si tam hezky dojít nebo alespoň použít mounta." - Je to v kontextu článku dost nejednoznačné. Buď myslí fakt to, co říkáš ty (to se mi ale nezdá a nikde jinde jsem to neviděl), nebo mluví o nových/nenavštívených oblastech, resp. nezabraných oblastech (v oblastech obsazuješ a ustanovuješ funkční pevnosti), což mi tedy dává smysl mnohem větší. IMHO půjde mezi již zabranými pevnostmi/vyčištěnými oblastmi normálně cestovat.
@Aries (02.09.2013 08:07): Spletl jsem si to s Borghalem, omlouvám se. Jo tak tahle informace by mě taky zajímala. Ale vzhledem k tomu, že jsem na jednom z videí viděl možnost "návrat do pevnosti", o tom opravdu pochybuji.
@eremita (02.09.2013 00:08): Ja o open worldu vubec nemluvil, otazka znela odkud je ta "informace" ze ve hre nebude "quick travel". Open world fakt mit nemusim, casto to dela bordel a pribeh neni nic moc provazany, kdyz se o tom clovek vyslovne nesnazi...
@Sinister (02.09.2013 06:39): A to soudis na zaklade ceho? Izometricky pohled je na vsech platformach, cili to neni zadna PC-only vec. A jenom pro poznamku, zatim snad jsou zabery pouze z konzolove verze (soude podle interface), nebo z PC-verze hrane na xbox ovladaci. Pripadne mi dej odkaz na video hrane na klavesnici.
@Sinister (02.09.2013 06:39): A to soudis na zaklade ceho? Izometricky pohled je na vsech platformach, cili to neni zadna PC-only vec. A jenom pro poznamku, zatim snad jsou zabery pouze z konzolove verze (soude podle interface), nebo z PC-verze hrane na xbox ovladaci. Pripadne mi dej odkaz na video hrane na klavesnici.
@Aries (01.09.2013 22:57): Nj, jenže, pokud se zavede taktický pohled, je hra automaticky na PC uzpůsobena jako taktická, ergo se 3rd person moc využít nedá. Viděl jsem záběry z X360 verze a to bylo o něčem úplně jiném.
A co se lokací týče, tak ohledně toho prozatím v Bioware moc víru nemám - ale naději zatím ano.
@eremita (02.09.2013 00:08): To je podle mě ideální kombinace, která jim dá možnost v ideálním poměru korigovat tok příběhu a zároveň dát hráči určitou svobodu. Teď ještě, aby dobře zapasovali odemykatelnost lokace do hry.
Žádný Skyrim, kdy jsem se najednou octl v polovině jakéhosi úkolu, o němž jsem nikdy neslyšel, jen proto, že jsem prohledával město.
A co se lokací týče, tak ohledně toho prozatím v Bioware moc víru nemám - ale naději zatím ano.
@eremita (02.09.2013 00:08): To je podle mě ideální kombinace, která jim dá možnost v ideálním poměru korigovat tok příběhu a zároveň dát hráči určitou svobodu. Teď ještě, aby dobře zapasovali odemykatelnost lokace do hry.
Žádný Skyrim, kdy jsem se najednou octl v polovině jakéhosi úkolu, o němž jsem nikdy neslyšel, jen proto, že jsem prohledával město.
@Aries (01.09.2013 22:57): Má jít o několik postupně odemykatelných lokací, jako příklad nejlépe poslouží GTA - máš tři obrovské lokace, které se postupně odemykají... Opravdu tedy nejde o openworld v pravém smyslu slova.
@Dorian (01.09.2013 20:49): Zdroj? Google o tomhle nic nenachazi.
@Sinister (01.09.2013 17:04): Neustale mas moznost hrat z 3rd person, stejne jako ve Witcherovi a vsech jinych 3rd person hrach. A nebo pokud chces, muzes hrat z taktickeho pohledu. Je to jenom na tobe a je to jenom otazka toho kde visi herni kamera, zadne dalsi veci v tom nejsou
A ohledne lokaci, na vsech zaberech je jasne vypaleno "Pre Alpha Build", nebo neco podobneho.
@Sinister (01.09.2013 17:04): Neustale mas moznost hrat z 3rd person, stejne jako ve Witcherovi a vsech jinych 3rd person hrach. A nebo pokud chces, muzes hrat z taktickeho pohledu. Je to jenom na tobe a je to jenom otazka toho kde visi herni kamera, zadne dalsi veci v tom nejsou
A ohledne lokaci, na vsech zaberech je jasne vypaleno "Pre Alpha Build", nebo neco podobneho.
@Borghal (01.09.2013 21:50): @Dorian (01.09.2013 20:49): Ach! Toho filler combatu! Už se... netěším :(
@Dorian (01.09.2013 20:49): Ani ne, ono to s tím open-world moc žhavé nebude. Co sjem vyrozuměl z dosvadních zpráv, budou to zase jednotlivé oddělené lokace jako předtím, jen větší a možná s volnějším pohybem.
V DAI prej nebude rychlé cestování. Už teď si z toho jak tím budou hru natahovat rvu vlasy
@valcik (01.09.2013 17:53): Prý šlo improvizaci v důsledku nedostatku financí - na voice-acting Christine jednoduše nebyly peníze...
@Borghal (30.08.2013 10:48): Len krátko OT - Christine s jej pantomímou je výborná postava, škoda že zostáva v DLC.
@Sinister (01.09.2013 17:04): Třeba ti bude vyhovovat ten akční způsob boje s kamerou za ramenem. Ten jakoby z oka vypadl Dark Souls/ Witcherovi 2.
Tak stále je to pre-alpha, do vydání zbývá ještě víc než rok...
@Aries (01.09.2013 17:04): Jsem si celkem jist, že půjde o nějakého odpadlíka... Hra za přesvědčeného Quanarijce by vyžadovala celkem brutální překopání scénáře... Ale uvidíme.
Tak stále je to pre-alpha, do vydání zbývá ještě víc než rok...
@Aries (01.09.2013 17:04): Jsem si celkem jist, že půjde o nějakého odpadlíka... Hra za přesvědčeného Quanarijce by vyžadovala celkem brutální překopání scénáře... Ale uvidíme.
@eremita (01.09.2013 16:22): Ten taktický pohled pro mě vůbec neznamená dobré zprávy. Soudě dle předchozích zkušeností, tak namísto, aby se soustředili na to, aby KONEČNĚ udělali stravitelné boje, jejich největší starostí bylo, jak na tu mechaniku splácanou ze sraček budeme nahlížet.
Grafika se zatím zdá moc hezká. Ale doufám, že s tím ještě pohnou. Lokace se zdají být místy dost pusté :/
Grafika se zatím zdá moc hezká. Ale doufám, že s tím ještě pohnou. Lokace se zdají být místy dost pusté :/
Hratelni Qunari jsou podle me ustupek hracum, coz je chyba, pokud se BioWare nepodari udelat Quinarijskeho Inquisitora dost presvedcive, cili s hodne obmenenym scenarem, ktery bude v sobe mit takove ty klasicke quinarijske kecy...
A nebo to bude Tal-Vashot, kteri tolik nabozenskych kecu nemaji...
A nebo to bude Tal-Vashot, kteri tolik nabozenskych kecu nemaji...
Tady je taktický - izometrický pohled: http://www.youtube.com/watch?v=Y3OjMCHnsZg&feature=youtu.be&t=6m53s
Tady je nejdelší gameplay video, co jsem našel: http://www.youtube.com/watch?v=IML4hhg8Yz0
Tady je nejdelší gameplay video, co jsem našel: http://www.youtube.com/watch?v=IML4hhg8Yz0
Ale bral bych spíš female Qunari jako companiona. Jen proto že už všichni ti lidé jsou nudní.
@Sinister (01.09.2013 12:29): i kdyby to působylo blbě (což pochybuji), nikdo tě nebude nutit za ně hrát :)
http://www.youtube.com/watch?v=-aK0z8xeAus
http://www.youtube.com/watch?v=-aK0z8xeAus
@SilentWolf (01.09.2013 12:17): To osobně nevítám jako dobrou zprávu. Nedovedu si představit, jak skloubit vynikající lore za Qunari s možností hrát za ně, aniž by to působilo trapně.
Pokud je tu někdo jako já čekal netrpělivě na tu informaci. Tak Quanari ve trojce budou hratelné postavy.
@eremita (30.08.2013 11:17): Podle USEP - Legendary: Damage dealt: x0.25 Damage taken: x3
To ústí jen v to, že nepřítel chcípne na víc ran a já na méně... to je asi stejně zábavné, jako rubber-band AI v závodních hrách. Takže ne díky, zůstanu aspoň rámcově u originálních hodnot. Sice je to možná lehčí, ale aspoň ne otravné. Imho je ta nejvyšší obtížnost jen pro masochisty :-P
To ústí jen v to, že nepřítel chcípne na víc ran a já na méně... to je asi stejně zábavné, jako rubber-band AI v závodních hrách. Takže ne díky, zůstanu aspoň rámcově u originálních hodnot. Sice je to možná lehčí, ale aspoň ne otravné. Imho je ta nejvyšší obtížnost jen pro masochisty :-P
@Borghal (30.08.2013 10:48): Bethesdí hry kupuji pouze pokud jsou v akci, Gold Edition pod 10€
Za ty prachy mi to příjde ok.
Za ty prachy mi to příjde ok.
@Borghal (30.08.2013 10:48): "Nicméně mě ve Skyrimu ještě žádný follower v boji nezmřel, vždycky padne na kolena a nepřátelé ho pak ignorují..." - Přehoď na nejvyšší obtížnost...
@eremita (30.08.2013 00:14): Hru beru jako hotovou k datu vydání. Že to dneska není v módě, je mi celkem ukradené :P Takže ano, starali se o to pěkně, ale radši na tom měli ještě makat. Stejně - nemám sebemenší motivaci koupit hru v den vydání, když vím, že budou následovat content patche a drobná DLC, bohužel jsem v tomhle asi v menšině.
@Sinister (30.08.2013 06:47): Mě v FNV nesedl ani jeden, a zrovna Lily je z nich nejhorší. Ta postava je tak absurdní, že snad i v parodické dvojce by vypadala přehnaně :-)
Tak trvanlivost partnera by se dala vyřešit, nastavit ho jako "essential" a je to. Nicméně mě ve Skyrimu ještě žádný follower v boji nezmřel, vždycky padne na kolena a nepřátelé ho pak ignorují...
@Sinister (30.08.2013 06:47): Mě v FNV nesedl ani jeden, a zrovna Lily je z nich nejhorší. Ta postava je tak absurdní, že snad i v parodické dvojce by vypadala přehnaně :-)
Tak trvanlivost partnera by se dala vyřešit, nastavit ho jako "essential" a je to. Nicméně mě ve Skyrimu ještě žádný follower v boji nezmřel, vždycky padne na kolena a nepřátelé ho pak ignorují...
@pajmič (29.08.2013 15:55): Myslim ze to ani neni cutscena, ale spis nejake tech demo pruletu krajinou ve hre... A nebo je to nejaka uvodni scena pro nejakou lokaci...
@Borghal (29.08.2013 22:59): "mít ho třeba jako společníka do bojů,"
Hrál jsi Fallout: New Vegas? Geniálně napsaní parťáci - možná ne všichni, ale na schizofrenní nightkiní babičku zkrátka nezapomenu nikdy. Každopádně jsem parťáky ale velice často nechal někde čekat, než všechno vystřílím apod. Bethesda neumí napsat umělou inteligenci a pathfinding parťákům.
Umíš si představit ve Skyrimu těch loadů? Nebo bych se jako ženil co dva questy znova? Lucrezia Borgia v mužském vydání?
Hrál jsi Fallout: New Vegas? Geniálně napsaní parťáci - možná ne všichni, ale na schizofrenní nightkiní babičku zkrátka nezapomenu nikdy. Každopádně jsem parťáky ale velice často nechal někde čekat, než všechno vystřílím apod. Bethesda neumí napsat umělou inteligenci a pathfinding parťákům.
Umíš si představit ve Skyrimu těch loadů? Nebo bych se jako ženil co dva questy znova? Lucrezia Borgia v mužském vydání?
@Borghal (29.08.2013 22:59): boj na koni je oficiálně ve hře už od patche 1.6, DLC Hearthfire ti zase umožní stavbu domu, najmutí sluhy, adoptování dítěte apod.
Musí se jim nechat, že rok a půl po vydání se o tu hru dost starali...
Musí se jim nechat, že rok a půl po vydání se o tu hru dost starali...
@Abel (29.08.2013 16:02): Jestli Skyrim je fantasy Sims, co je Fable? :-DS tou svatbou to náhodou není špatné, přijde mi ale škoda že si člověk nemůže druha/družku nějak "trénovat", mít ho třeba jako společníka do bojů, dejme tomu s rozšířenou interakcí oproti běžným spolubojovníkům, apod. Řekl bych že takový prvek se může zamlouvat zejména hráčkám.
Jinak takové "nepodstatné" prvky ve hrách vítám, a Skyrim (stejne tak FNV před ním) je zrovna plný nevyužitého potenciálu, ještě že máme ty mody. Frostfall, převleky za nepřátele, táboření, boj z koně, stavba vlasního srubu... atd.
Jinak takové "nepodstatné" prvky ve hrách vítám, a Skyrim (stejne tak FNV před ním) je zrovna plný nevyužitého potenciálu, ještě že máme ty mody. Frostfall, převleky za nepřátele, táboření, boj z koně, stavba vlasního srubu... atd.
@eremita (29.08.2013 15:43): Tak faktem je, že jsem DA2 na vyšší obtížnost nehrál, ale možná se k němu po snad dobré trojce vrátím.
Jinak Bethesda je podle mě zajímavý případ - nejvíc mě bavily souboje v Areně, kde člověk mohl myší máchat mečem, nejmíň pak v Morrowindu. Oni se ale evidentně spíš soustředí na takové fantasy Sims z první osoby (třeba tu možnost oženit se ve Skyrimu moc nechápu - já si do smyšlené reality chodím od ženských odpočinout:-). U TES her tak strávím 100+ hodin na první dohrání, ale dvkrát jsem si ani jednu ještě nikdy neprošel.
Jinak Bethesda je podle mě zajímavý případ - nejvíc mě bavily souboje v Areně, kde člověk mohl myší máchat mečem, nejmíň pak v Morrowindu. Oni se ale evidentně spíš soustředí na takové fantasy Sims z první osoby (třeba tu možnost oženit se ve Skyrimu moc nechápu - já si do smyšlené reality chodím od ženských odpočinout:-). U TES her tak strávím 100+ hodin na první dohrání, ale dvkrát jsem si ani jednu ještě nikdy neprošel.
http://www.youtube.com/watch?v=5oEJRmqQ8Uo někdo nahrál nekvalitní video. Pravděpodobně z cutscény.
@Abel (29.08.2013 13:42): V dobách spolupráce s Black Isle nebyl nikdo takový potřeba, stačilo se podívat do druhé edice DnD pravidel ;-) ... Bioware udělalo jediné, převedlo tahový bojový systém do pseudo-realtimu a hoši z Black Isle se toho drželi...
Musím s vámi ale nesouhlasit, resp. souhlasím s tím, že v DAO skilly za moc nestály, ale v DA2 jsou zvládnuty dobře, a pokud člověk hraje na nightmare, teprve se ukáže celá jejich síla (a to ve většině případů v rámci soubojů s bossy, hlavně v rámci Legacy a MoA). Pokud teda člověk tradičně nevyužije kitování, což je fail, uznávám. DA2 má bohužel celkem stupidní encounter deisgn, takže na jeden povedený souboj připadá tuna trashe. To ale není problém skillů a mechanik. Co mě osobně štve u mechanik DA je fakt, že nejsou otevřené; člověk se musí na netu hodně snažit, aby našel matematiku, která za systémem stojí, a měl tak možnost v rámci progresu postavy pracovat s nějakými čísly. V tomhle úhlu pohledu vidím zjednodušení a štve mě to. Ale i tak je DA2 po dlouhé době RPGéčko, kde jsem se při soubojích na nejtěžší obtížnost tradičně nedloubal v nose (a není to dáno nespravedlností).
Dál si také myslím, že Bioware z toho vychází ještě dobře, protože jestli někdo plodí totálně zprasené mechaniky, je to Bethesda.
Musím s vámi ale nesouhlasit, resp. souhlasím s tím, že v DAO skilly za moc nestály, ale v DA2 jsou zvládnuty dobře, a pokud člověk hraje na nightmare, teprve se ukáže celá jejich síla (a to ve většině případů v rámci soubojů s bossy, hlavně v rámci Legacy a MoA). Pokud teda člověk tradičně nevyužije kitování, což je fail, uznávám. DA2 má bohužel celkem stupidní encounter deisgn, takže na jeden povedený souboj připadá tuna trashe. To ale není problém skillů a mechanik. Co mě osobně štve u mechanik DA je fakt, že nejsou otevřené; člověk se musí na netu hodně snažit, aby našel matematiku, která za systémem stojí, a měl tak možnost v rámci progresu postavy pracovat s nějakými čísly. V tomhle úhlu pohledu vidím zjednodušení a štve mě to. Ale i tak je DA2 po dlouhé době RPGéčko, kde jsem se při soubojích na nejtěžší obtížnost tradičně nedloubal v nose (a není to dáno nespravedlností).
Dál si také myslím, že Bioware z toho vychází ještě dobře, protože jestli někdo plodí totálně zprasené mechaniky, je to Bethesda.
@Dorian (29.08.2013 14:28): Já to mám přesně naopak - v BG/NWN se dobrý příběh spojoval se skvělým systémem soubojů a proto mě ty hry nenudí ani po několikátém otočení, přestože znám příběh jako své boty. Z pozdější tvorby BioWare mě souboje (s výjimkou Jade Empire) vysloveně otravovaly a pak záleželo, jestli mě zaujal alespoň příběh a postavy (KotOR) a nebo nic (Dragon Age).
Tyhle "nebojové" skilly fungují ve 3. edici ADaD celkem slušně. Jinak já dohraju z RPG vše, co se mi dostane pod ruku, protože to je moje krevní skupina. Jsem pak možná na ně dost přísný v hodncení, ikdyž kdybych si zahrál nové NFS, tak by mě to asi odrovnalo daleko víc (podobně jako FIFA nebo CoD).
@Sinister (29.08.2013 13:46): Jasně, souhlas - pen and paper pravidla by byla lepší.
Tyhle "nebojové" skilly fungují ve 3. edici ADaD celkem slušně. Jinak já dohraju z RPG vše, co se mi dostane pod ruku, protože to je moje krevní skupina. Jsem pak možná na ně dost přísný v hodncení, ikdyž kdybych si zahrál nové NFS, tak by mě to asi odrovnalo daleko víc (podobně jako FIFA nebo CoD).
@Sinister (29.08.2013 13:46): Jasně, souhlas - pen and paper pravidla by byla lepší.
@Abel (29.08.2013 13:42): Skillama myslím http://dragonage.wikia.com/wiki/Skills ne talenty a kouzla, který mi prostě v DAO nesedli. A Bioware a Black Isle hry založený na Dungeons&Dragons podle mě nejsou mechanismy žádné sláva. Ten systém je dělaný aby fungoval na papíře a ne v počítačových hrách (už jen ty haldy zbytečných kouzel a praktická neexistence vývoje postavy u nekouzlících postav). Mimochodem ty jsi dohrál hru, které jsi dal 15%, není to poněkud bizarní ?
@Abel (29.08.2013 13:42): Já si hlavně myslím, že Bioware by se měli uchýlit k licencovaným herním plánům... Tzn. třeba někde sehnat skutečné AD&D a třeba si ho i volně upravit. Mechaniky, vymýšlení nepřátel apod., to je pro ně španělská vesnice. Člověk pak hraje hru povětšinou kvůli příběhu a interakcí postav a souboje protrpí (viď, starší Orgins!).
@Dorian (komentář): tak za mě plus, hezky napsáno:-) Jen bych řekl, že ty blbé skilly jsou k ničemu jen kvůli tomu, že v BioWare už nezbyl od dob spolupráce s Black Isle nikdo, kdo by dokázal udělat kvalitní herní mechanismy tak, aby smysl dávaly.
@Dorian (29.08.2013 12:29): Snad ne. Potenciál hry by se tak konečně vyždímal! :)
@Sinister (29.08.2013 12:10): Varric to zmiňuje U Viselce při nějakým questovým pokecání, ale to je vcelku jedno. A s tím respawnem máš asi smůlu.
@Dorian (29.08.2013 12:05): No, já Anderse netáhám, takže Varric o něm nijak moc nemluví. Sebastian je... no, podívej se níž do diskuse :D
A ty souboje - já jsem uvyklý hrát poprvé na normální obtížnost a podle silných a slabých stránek hry se rozhoduju, jak bude druhé zahrání - pokud bude. Na tohle konto - v tuhle chvíli důsledně hledám mod, který ÚPLNĚ vypne respawn nepřátel, zmenší jejich počet na polovinu či třetinu (a zanechá podstatného nepřítele) a jsem naprosto připraven odehrát to na nightmare, protože pak by to byl podle mě skutečný zážitek! Leč, zatím jsem nic nenašel, takže to rozehraju na easy a budu se shánět po tlačítku, co přeskočí souboje...
A ty souboje - já jsem uvyklý hrát poprvé na normální obtížnost a podle silných a slabých stránek hry se rozhoduju, jak bude druhé zahrání - pokud bude. Na tohle konto - v tuhle chvíli důsledně hledám mod, který ÚPLNĚ vypne respawn nepřátel, zmenší jejich počet na polovinu či třetinu (a zanechá podstatného nepřítele) a jsem naprosto připraven odehrát to na nightmare, protože pak by to byl podle mě skutečný zážitek! Leč, zatím jsem nic nenašel, takže to rozehraju na easy a budu se shánět po tlačítku, co přeskočí souboje...
@Sinister (29.08.2013 12:00): No pro byly souboje občas dost tuhé, hlavně kvůli tomu léčení. Nejsem hardcore hráč tak stejně taktičnost tolik neocením. Blonďák je Anders, Varric ho tak nazývá v příbězích co o Hawkovi šíří. Sebastiana jsem naštěstí mimo jeho osobní questy moc nepoznal.
@Dorian (komentář): Rozhodně nesouhlasím s hodnocením bojů a rovněž nevím, co je 'Blonďák' (snad Sebastian?), ale jinak bude můj komentář v dosti podobném duchu.
@SilentWolf (28.08.2013 15:02): souhlasím ty PR hovadiny byli děs viz. http://www.youtube.com/watch?v=SV97ozaD4vs :D Ale u DAI se mi ten přístup zdá uplně odlišný, neslibují hory doly. Řeknou "udělejte si názor na to co vám ukážeme" a ta videa jsou daleko skromnější už neslišíte "bude to epic a awesome, sice vám nemáme co ukázat ale je to epic" připomíná mi to návrat od KotORu. Kdy něco řekli abyla to pravda. A to se mi líbí.