Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Čo je na tom nepochopiteľné? Proste mi nepríde jeho komentár presvedčivý na to, aby som si povedal, že "sedí vec" hoci môj názor je iný. Nech sa to učí od ľudí ako Daemon, Jab, MCZ, Pipboy. U nich najviac vidím úplne iné názory na hry, ktoré som hral aj ja a predsa si poviem, že sedí vec. :)
Tulareanus: ,,mne nízke hodnotenia nevadia" + ,,Len ešte stále neviem, či tvoj problém je v tom, že proste sa na niečo hráš alebo si len mimo."
Tak jak teda? Mám pocit, že sám nevíš co vlastně od Drolina chceš=) A ať by kdokoliv napsal cokoliv odargumentované od hlavy až k patě a bylo to ,,proti" většině, tak to bude stejně pořád ,,špatně". A teď si to převeď na ten pop.
Drolin: "Ostatně tvůj žebříček, kdy 13 her z 364 je pod hranicí průměru není také nejzářnějším příkladem toho, jak hodnotit :)" Čo ti poviem, nie som masochista, nehrávam sračky. + už len to, že hra nejak nie je zabugovaná a hw náročná je niečo, za čo som ochotný dať minimálne 20%, pretože ten technický základ nie je niečo úplne samozrejmé (bohužiaľ). + Je evidentné, že ak som za niečo schopný dať plusové percentá, tak za absenciu tej istej veci som schopný dať také isté kvantum mínusových percent.

"vybrat ty, co u nich převládá oblíbenst nad kvalitou" / možno by si si mal uvedomiť, že obľúbenosť je kvalitatívna vlastnosť. Alebo nám tu chceš tvrdiť, že máš rád tie hry, ktoré nie sú kvalitné? :)

A aby si chápal, mne nízke hodnotenia nevadia, ak sú dobre odargumentované a vidím, že ten človek mal podľa toho komentára dobrý dôvod prečo to tak hodnotil a nie je to len snaha o to, nemať rád hru, ktoré je masovo obľúbená (čosi podobné ako niektorí ľudia odmietajú čokoľvek na čom je napísané v hudbe "pop" ako keby z toho mali dostať vyrážku). Len ešte stále neviem, či tvoj problém je v tom, že proste sa na niečo hráš alebo si len mimo. :D
Drolin: Nekteri nehodnoti jen hratelnost, ale kuprikladu i technicke provedeni, zatez na HW vzhledem k propracovanosti/grafice hry a dalsi.
Bodkin: Trefa, vybrat ty, co u nich převládá oblíbenst nad kvalitou :) Zbytek je ale samozřejmě nezpochybnitelný.

Tak s filosofií když už jsem to tedy hrál, tak tomu nedám pod 50% na mě taky nechoď. No ale to je ostatně každého volba.

Tulareanus: Ne ne, jen dokáži lépe oddělit plevy od zrna :)

Ostatně tvůj žebříček, kdy 13 her z 364 je pod hranicí průměru není také nejzářnějším příkladem toho, jak hodnotit :)

Walome: A kolik komentářů tady zavání ,,Za každou cenu jsem pro?" ;) Myslím, že je pořád v menšině.
Jak jsem již psal, za důležité považuji momenty, detaily či něco, čím je hra ozvláštněna oproti většině produkce. Bioshock mě například dostal svoji atmosférou a zajímavým námětem podmořské utopie. Half-Life 2 se snaží o sci-fi s totalitní vizi, ale z nějakého důvodu to na mě nefunguje.

Těm procentům bych nekladl velkou váhu (primární fce stejně byla vyvolat reakce zanícených fandů HL :). Osobně bych si vystačil s hodnocením líbí/nelíbí.

Drolin - Mmm, abych pochopil tvůj systém hodnocení... čím je to o 60% horší, než takový Bioshock, kterému jsi dal 70%?
Walome: Rád bych dal 90% a prohlásil, že jde o výbornou FPSku, ale tak to jednoduše alespon v mém případě není.

"z HL2 mi v paměti zůstaly jen nudné a špatné momenty" - souhlas.
Drolin: trošku to zavání "za každou cenu jsem proti", ale dávám plus - z HL2 mi v paměti zůstaly jen nudné a špatné momenty, kdežto z HL jen ty dobré. To o něčem svědčí.
Drolin: Proč si po tomto "zážitku" dohrál i episode one?
Clovece, kdybych mel makat vzdy, kdyz se nudim, tak bych delal 16 hodin 7 dni v tydnu.:D Ja bych byl s naditou prkenici rad, ale moje chatrajici telo nikoliv.
Drolin ma pravo na svuj nazor.

Co na tom commentu doopravdy nechapu je, ze snad radeji dohraval 10%ni hru, aby se podle svych slov nenudil, misto toho, aby treba zvedl prdel od PC a sel makat.

Ale na zkurvene zivotni priority ma samozrejme taky plne pravo:-)
Kubulus: Pravda. Příčinou je změna hodnocení z kvalitativní stránky na oblíbenost daného titulu :)
Však Drolin nedávno v kritice přitvrdil a většinu her přehodnotil na podstatně menší číslo. Nechci lhát, ale mám pocit, že ještě nedávno tu stálo u jeho jména něco okolo 60 procent.
Tak Ravenholm - plný zombies, jejich upalování, krájení a s pološíleným knězem k tomu - že mínus, jedna z nejlepších částí hry?!

Moc si to berete. Tak se mu to prostě nelíbilo, je to truhlík (to v mých očích dokázal už několikrát) a osobně nedokážu pochopit, že člověk dobrovolně tráví čas u hry, která ho nijak nebaví, dohraje ji do konce jen s vypětím sil a nakonec ji napaří tak nízké hodnocení snad už jen z "pomsty" (Newellovi možná ukydla do klína omáčka z burgru, jak se univerzum otřáslo).

A přesto všechno mě ten komentář nechal docela chladným, byť tedy HL2 za srdcovku ni náhodou nepovažuji. (Ale musím říct, že jak jej teď vč. epizod dohrávám podruhé, bavím se při tom lépe než při prvním hraním, ale co naplat, to pojetí hlavního hrdiny mě tentokráte už vyloženě irituje.)
Drolin právě potopil PC střílečku, kterou od doby jejího vydání ostatní FPS, napříč platformami jen více, či méně zdařile napodobují, o tom, že by ji překonaly, ani nemluvě.

Ale co, i mistr tesař se někdy utne, tady by ale Drolin, být tesař přišel o celou ruku až po zápěstí.
Droline, ty si asi spadl z hodně vysoký višně přímo na hlavu, protože stěžovat si že HL2 nemá atmosféru je přímo "WTF?!". V rámci FPS to je každopádně na prvních příčkách. A ostatní mínusy jsou z mýho pohledu taky nepochopitelný, je to FPS proboha, ne žádnej Gabriel Knight o_O
Nate: Tak s tím statistickým hlediskem s tebou souhlasím, ale mně právě Half od CoD nepřijde zase tak úplně ve všem jiný, jak popisuješ. Souhlasím snad jen s tím adventuřením a menším počtem nepřátel, ale munice bylo tuším dostatek a nepřátelé nebyli nijak tuzí, když umí člověk headshotovat.

Jako jo, rozumím, co mi tím chceš říct. Kdyby člověk chtěl čistou zběsilou akci s nekonečnou řadou nepřátel a překypujícím množstvím munice, tak by ho mohl Half zklamat, ale jinak čistě přestřelky, když na ně přijde, mi přijdou stejně zábavné jako v CoD a myslím, že fanoušek téhle série by si na ně tady zase tolik nestěžoval.
Pivo: Ber to takhle: Někdo třeba zná jen CoD hry a hodně ho baví, o HL se nikdy nezajímal. Jenže na netu a všude jinde skoro všichni o HL2 jen básní, že je to nej akce posledních let a nějaké tupé CoD tomu nesahá ani po kotníky. Mno a když si to tedy zahraje, zjistí že je to poměrně pomalá akce (tuzí nepřátelé v menším počtu, žádný autoheal, adventurní pasáže, relativně málo munice...) a šeredně ho to nudí. Potom by byla pitomost takové hře z jeho pohledu dát víc jak 50%.

A že by hru, která jej nebaví, neměl vůbec hodnotit? Ze statistického hlediska by to byla pitomost. To by už tuplem všude byly samé osmdesátky, devadesátky a stovky.
Dle mého názoru žádná hra si nezaslouží čistých 0%. A pokud se takový extrém najde, tak to není ani hra.
Nate: Half Life 2 mi právě přijde taky docela akční a jako opak CoD bych to zase moc nebral a líbí se mi to tak nastejno. Half je možná méně akční, ale přestřelky tu jsou dobře udělané.

A i když u Fable slibovali, bůh ví, jakou revoluci, tak to nijak neospravedlní hodnocení 0%, tak jako méně akce v Halfu těch 10. Ale je to jeho hodnocení, neberu mu ho, i když s tím nesouhlasím. Taky bych nechtěl, aby někdo rýpal do mě kvůli mých hodnocení.
No on Source engine v některých případech po všech těch updatech na některých PC/Win také není kdovíjak stabilní.
No ja COD taky dvakrat nemusim, ale ze bych tomu dal 10? To fakt ne. To spis vypada, ze sehnal tu starou crackovanou verzi hry, kde po nacteni levelu prestane fungovat AI a nasralo ho to.:D
Tak zrovna u Fable se to dá celkem pochopit, jelikož jistý žvanil sliboval naprostou revoluci v hrách a RPG a někdo jej mohl vzít za slovo...

A u HL2? Pokud třeba někdo čeká rychlou a zběsilou akci ála CoD, tak taky bude dost zklamán (a třeba i zhnusen, podobně jako někteří fandové HL-like her nemají rádi CoD). I když to je jako čekat od Tomb Raidera konkurenci Broken Swordů :)
Ale včera dal Drolin hře Fable 0%, tak nevím....taky by mě to u těhle dvou her zajímalo, protože se mi nezdají nijak špatné.
Drolin: Ech, to jako fakt? Já netvrdím, že by ses měl držet většiny, ale toto.... S čím tě tak nakrkla, že si zasloužila takové hodnocení?
HL2 je jen o atmosféře a ničem jiném. Je to jako prožívat více scifi a odlehčenější verzi 1984 (hmm, znovu to dnes vytahuji). Ale je to jen má úchylka pro antiutopie - spolu s cyberpunkem můj nejoblíbenější scifi subžánr.
Já se nechal příliš unést koncem a dal nepromyšleným 80%... možná to změním, HL2 je jen o gravity gunu a ničem jiném... na druhou stranu jsou tu nejlepší skripty, jaké jsem kdy ve hře viděl.
MCZ: Pouhý žert.

Thellwin: Také mne napadlo, že všem Fifám, Test drivům a spol dám 0% protože je nesnáším. Ale pak jsem si řekl, že nebudu vůl.
Jak koukám, tak Drolin celkově FPS moc nemusí ... asi začnu hrát adventury a taky jim to skóre trochu dorovnám (ale takovej sebemrskač, abych je dohrával nebudu) :D
Hru, které bych dal hodnocení 10 % bych nehrál déle jak hodinu, za tu dobu se snad dá poznat, co a jak ... nechápu, jak to mohl Drolin dohrát :)

A teď trochu vážněji - další úkaz toho, když se moc přehání opačný přístup k tomu zažitému hlavně v recenzích na "všechno dostává 70 %+" a žene se to do opačného extrému.
Bodkin: a ta má poznámka v neděli k tomu nepřispěla? *na krajíčku*