Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hodně "dlouho" jsem nad tím uvažoval. Kometář je debilní, ale pravdivý.
Tulareanus: Pěkně to shrnul, a to, že to zanícení fanoušci HL nerozdýchají je věc druhá :)

Jen mi řekni, co se ti zdá absurdní?
Mňa by zaujímalo, odkiaľ zohnal tie 4 +, pretože aj keby som považoval HL2 za dielo toho najsatanovitejšieho satana, tak by mi ten komentár prišiel kacírsky absurdný. :D
"Děj je celkem ucházející, ale to vás nezajímá, pokud jste nezahráli jedničku." Toto chce aké gule, napísať takéto čosi k pokračovaniu akejkoľvek hry. :DD
Nechci se ho zastávat, ale jedu to teď posedmé (možná poosmé) a je to takové ohrané.
SMDS: Možná fyzika, která omrzí... úsměvné. Nejen ta je na HL2 výborná... jinak já HL2 dohrál 2x, nevšiml jsem si nějaké mrzutosti po dohrání. Ale věc názoru, který nikomu neberu :-)
SMDS:"Normální lineární střílečka, která brzo omrzí a nikdy si ji nezahrajete podruhé"
Hmmm já ji dohrál 4 .
Matthias: přesně tak, dobrý koment. Jé jakmile do akce přišla gravity gun začla se zábava v Half-Life 2 stupňovat :-)
Matthias: Pěknej komentář, máš ode mě plusko, ale třeba tu pasáž s gravity gunem bych bral jako spoiler a doporučoval bych ti to tak označit. Ale jinak dobré :)
Drolin: "Tak proč to vyčítáš ostatním, když to sám praktikuješ? :) A kritika oblíbené hry je hned nějaká póza?" Tak to pozor! Zas ma nevytrhávaj z kontextu! Veď som i napísal, že ten môj konkrétny komentár môže byť kľudne zlý a to, že to "praktikujem" neznamená, že to tak chcem písať, navyše to bol jeden z prvých komentárov. Navyše mi tam tiež môžeš dať mínus, že? A pripadá ti, že som dal tej hre 10%? :)
A teraz neviem či to robíš naschvál alebo len nerozumieš, že sa ti snažím povedať, že nejde o to, že človek niečo kritizuje, ale o ten spôsob akým to kritizuje. Mne hlavne príde úsmevné, keď napíšeš napríklad, že "pocit sterilního až neosobního prostředí." - čo by si ty dal do hry, kde chceš evokovať pocit dystopickej policajnej krutovlády vo východnej Európe?

Proste mám z toho pocit, že hra ťa najprv nenadchla a potom si si počas hrania postavil hlavu a povedal, že to proste dohráš, ale NESMIEŠ si to užiť a všímať si čo i len nepatrné klady, aby si hru mohol s dobrým pocitom zadupať do zeme. :)

"Blood má atmosféru, Max Payne příběh, Far Cry otevřený svět, Trespasser fyziku... ne FPS žánrem to jistě není. Mohl bych pokračovat System Shocky nebo Deus Ex, ale ty tu většina považuje za role-playing." / a ja by som mohol napísať, že Max Payne nie je FPS, že Far Cry má otvorený svet, ale nemá v podstate príbeh atď..to už by si aj takým hrám mohol dať 20%. A System Shock a Deus Ex sú fakt trošku moc komplexné hry na čisto FPS škatuľku. Čiže potom podľa tvojho výčtu nemá žiadna FPS poriadny príbeh. :D

"A že je příběh je v slabý HL2 je fakt." A tento fakt sa odvíja od...?? :D

"Atmosféra je dikutabilní, ale ani ta nepřevYšuje tituly jako Chaser." To, že atmosféra neprevyšuje tituly ako CHaser je zase fakt? :D
Chaser som síce nedohral, ale 1.koľko je tých tvojich titulov ako Chaser? :)
Co máte pořád proti E1? Asi jsem měl nějaké sluníčkové období když jsem to hrál, jinak si nedovedu vysvětlit proč mě to jako jediného bavilo více jak E2.
Já tedy moc rozdíl mezi HL2 a EP2 nepozoroval, přišly mi tak na stejno, kromě pár drobností a jediná EP1 byla kvalitativně z mého pohledu trochu níž.
Za to my, co mame EP2 za jediny dobry novy half-life, jsme byli z HL2 a ep1 naprosto odvareny, zejo :)
Pochybuju, že když ho nebavil EP1, že by ho EP2 naopak nějak chytla, EP2 byla lepší, ale stejně šlo pořád o to samé.
Přesně tak, Epizoda 2 je to nejlepší z HL2. Jinak Ravenholm mi do HL2 taky moc neseděl. Pro mě to byla jedna z nejblbějších částí hry (hned po ježdění s buginou a lodí).
pip: Hl si nezaslouží dřepět vedle HL:OF. OF a EP2 je to nejlepší co v half-life universu je. Zbytek je o kus níž.

Walome: Ano, v koncentráku. Tedy chtěl jsem říci ve městě. Mimo město lidi nejsou, pokud to nepočítáš spálené mrtvoly v ohništi nebo vzbouřence.
Tak to bys myslim udelal chybu abys nezkusil EP2, ta je ze vsech 3 HL2 podle me nejlepsi a prave hlavne diky atmosfere.
Hrál jsem jen Ep1 a ta byla tak nudná, že ke dvojce se budu asi dlouho přemlouvat.

Bodkin: v tom případě jsem slepý... na můj vkus tam bylo lidí až až...
Walome: Byl jsem venku, ale tancují tam jen dvě veverky v havajských košilých.

Je to skutečně tak. Hrál jsi to vůbec? Nebo jsi přes tu svou not-HL1-rage nevnímal okolí? Protože jinak musíš být slepý.
Eru: hele, nepiš tady fanfiction :-D Jo tak pokud to tak skutečně je, tak to hra hráči předává velmi nenápadně... až neviditelně, nebál bych se říct. To, že je tam málo lidí, je spíš neduh FPS :) bejt HL městská akce tak je tam lidí jak máku.
Say: Lidstvo je téměř vyhlazeno. Slabší byli zotročeni nebo dokonce zmutováni (stalkeři), silnější jsou členy odboje.
Say: Po katastrofě se to odehrává. Na druhou stranu se apokalypsa ještě nedostavila.
Eru: Co je na tom post-katastrofického? Já tam vidím akorát policejní/vládní totalitu okořeněnou špetkou sci-fi.
Prosimvás HL2 žádnou atmosféru NEMÁ, to má Drolin teda pravdu - je tam městská zástavba, všude světlo, všude vojáci, Ravenholm je neskutečně prvoplánovej a Gravity Gun zabíjí hratelnost jako nic jinýho.

Jediný dobrý momenty jsou skripty, který jsou supr, ale to už bylo v jedničce. Jednička ovšem exceluje i MIMO skripty, což se o HL2 říct nedá. Nepamatuju si na jedinej nenaskriptovanej moment, kterej by mi ze dvojky utkvěl v hlavě.
Blood má atmosféru, Max Payne příběh, Far Cry otevřený svět, Trespasser fyziku... ne FPS žánrem to jistě není. Mohl bych pokračovat System Shocky nebo Deus Ex, ale ty tu většina považuje za role-playing.

A že je příběh je v slabý HL2 je fakt. Atmosféra je dikutabilní, ale ani ta nepřevišuje tituly jako Chaser.

Ke komentáři. "A aby si chápal, mne nízke hodnotenia nevadia, ak sú dobre odargumentované a vidím, že ten človek mal podľa toho komentára dobrý dôvod prečo to tak hodnotil a nie je to len snaha o to, nemať rád hru, ktoré je masovo obľúbená"

Tak proč to vyčítáš ostatním, když to sám praktikuješ? :) A kritika oblíbené hry je hned nějaká póza?
Drolin: Nejde o fanúšikovstvo, osobne sa tiež HL2 neklaniam, hoci mi príde veľmi dobrý pragmaticky i pocitovo. Čo sa týka tých pocitov, treba aj tie, Gothic je komentár, ktorý som naschvál pojal emocionálne, lebo som si povedal, že čo to tam budem zaobalovať do diplomatického "priskoro sa prejavil stereotyp" alebo "obsah sa mi zdal z veľkej časti generický a nezaujímavý", keď je to vlastne to isté a aj keby som mal argumentáciu ako v tých právnických seriáloch, tak by to bolo pomerne jedno. Každopádne ak je nejaký môj komentár kravina (čo je dosť možné pri tom počte), tak aj keby sa s ním stotožnilo 30 ľudí, tak to kravinou byť neprestane. :)

Čo sa týka tvojho konkrétneho komentáru k HL 2, tak mne osobne to prišlo, ako keby ti na tej hre vadilo, že je to FPS. Vytýkaš tam také veci, ktoré vlastne ostatné FPS majú buď ešte primitívnejšie, alebo ani tak veľa prvkov nemajú. Samozrejme nechcem aby to šlo do nejakého "jednooký medzi slepými kráľ", ale i podanie a hĺbku príbehu v FPS a Adventúry budem brať v inej miere na inú váhu. V adventúre by ma to bez slušného príbehu a dialógov asi sotva bavilo, no v FPS si aj pri zlom príbehu môžem dobre zastrieľať...
Osobne me docela zaujalo, kolik lidi si tech 10% vezme osobne, jako by byl HL2 "jejich", a pritom jsou jen konzumenty, hierarchicky v uplne stejne rovine jako Drolin.

Nebo jsem jen vylucne nereaktivni co do mlaceni dobrejch her drzejma uzivatelema?:-) (Podotykam, ze HL2 asi taky nebude uplne moje srdcovka a mozna si ji uz nikdy nezahraju, aniz bych se cejtil o mnoho chudsi.)

Jinak souhlasim, ze HL2 ma 20% uz za prijemne HW req's - brano vzhledem k roku 2004, DX9, ale fachcilo to na vsem.
Garion: To se dnes stává už u minima titulů, ale vyjímky se jistě najdou. Jinak máš pravdu, ale díky tomu malému počtu případů bych tomu nepřikládal, a i kvůli tomu že takové tituly nebude někdo déle hrát, větší váhu.

Tulareanus: Jistě, je jasné když si fanouškem daného titulu že ti to bude připadat jako blábol. Ale nemůžeš po mě chtít rozbor, přesná specifika co bylo špatně a tak dále. Ostatně mohu poukázat na tvůj komentář ke Gothicu, kde u tebe také převažují pocity než racionální analýza ("vacsina hry je nudna" atd. :) chyb. Ale jako blábolem bych to jistě nenazval, už jenom proto, že se s tím může některý uživatel identifikovat, a v záplavě pozitivních reakcí tomu udělí plus.

Napísaním komentáru ideš s kožou na trh. Ergo, ak to bude vyznieva neopodstatnene, či nebude to mať pre čitateľa žiadnu hodnotu, prípadne to dokonca bude považovať za blábol tak zareaguje. Preto si myslím, že ako autor komentáru mám dva úmysly : zdeliť názor a zdeliť ho tak, aby bol nielen porozumiteľný, ale i konštruktívny.

A recenzent je čo? Robot z vesmíru? :D To, že sa na to pozerám konštruktívne je zlé? :)
Drolin: Pockat, takze beznemu uzivateli je jedno, ze hra kazdych pet minut pada, nefunguje zvuk a FPS se ani na nejvetsich delech nedostane nad 15?
Tulareanus: V tom je ten problém, ty hodnotíš (a vidíš to číslo) jako recenzent, já jako běžný uživatel. Například jde říci, že jsem se bavil stejně u HL2, jako ty u Postalu 2, i když si ho hodnotil čtyřikrát lépe.

Počkej, já se mám snažit o to někoho přesvědčit o svém názoru a o jeho pravdivosti? Já měl za to, že komentář je o sdělení osobních názorů, bez ohledu na to, jak to vnímají ostatní.
Čo je na tom nepochopiteľné? Proste mi nepríde jeho komentár presvedčivý na to, aby som si povedal, že "sedí vec" hoci môj názor je iný. Nech sa to učí od ľudí ako Daemon, Jab, MCZ, Pipboy. U nich najviac vidím úplne iné názory na hry, ktoré som hral aj ja a predsa si poviem, že sedí vec. :)