Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Garret,
vidím, že si dal 9/10 aj Failoutu od Bethesdy. Ak je HL2 rovnako kvalitná hra ako F3, nech nás pred ňou Svatý atóm ochraňuje! :-P
Say: Čímdál víc mě přesvědčuješ, že tyto hry hraješ jen proto, abys ses tu na DH mohl cítit výjimečně, když hře, která je všeobecně kladně hodnocená střelíš 30% a začneš do ní rýpat v diskuzi (možná se dočkáme i šťavnatého komentu) - i když MOC DOBŘE VÍŠ že tě bavit nebude. Vysvětli mi, proč ty hry hraješ, když je nejsi schopný dát ani bez cheatů (což je zrovna u HL2 dost směšné, na střední obtížnost je to easy, což opět jenom dokazuje, že neumíš tyto hry hrát (co já vím, pomalé reflexy, celková nechuť)).

Krom toho říct, že HL2 je stereotypní a proti tomu postavit Stalkera - to jsem se opravdu zasmál. Stalker, ať je kvalitní jak chce, tak je zdaleka stereotypnější, než HL2 a to nemluvím o variabilitě nepřátel (co vypadá jak člověk - samopal, co jak mutant - brokovnice (kam se to hrabe na HL2)).

Pokud nedokážeš podat pádnej argument, tak tu nelij olej do ohně..
I Painkiller je supervariabilní proti třeba F.E.A.R. ;-)

A HL2 stereotypní... heh, méně stereotypních akcí by člověk jen těžko našel (ani o Stalkerovi se to nedá říct ani náhodou)
Najviac stereotypna hratelnost? Porovnaj si to s takym Doomom. Alebo CoD.
Alebo 90% inych FPS.
Mňa najviac udivuje ako niekomu ako variabilita stačí 30 rovnakých nepriateľov s rovnakým skinom miesto 15 s rozdielnym druhom likvidácie. V HL2 respawn fakt nebol, ak nerátame pasáže s antlionmi, kde to malo svoje opodstatnenie. To, že má hra svoju porciu aj industriálnych komplexov ako prevarené fps téma nie je zas taký zápor, lebo väčšina FPS nemá tie zvyšné prostredia ako diaľnicu, cestu riekou, mestečko Ravenholm (to už skôr nejaké survivalky možno, ale klasické fps nie), citadela, boj v meste, prímorské pasáže atď. V podstate každá kapitola mala aj inú atmosféru vzhľadom na svoje prostredia.
Say: Výmimky ako S.T.A.L.K.E.R. či Deus Ex ako sú FPS mixnuté RPG prvkami, ktoré bežnou súčasťou tohoto žánru nie sú. A ak u teba FPSky k fungovaniu potrebujú prvky, ktoré v tomto žánri bežné nie sú, tak je z toho zrejmé, že ti čistokrvní zástupcovia tohoto razenia nijak zvlášť nesedia.

Aj keď do istej miery asi chápem ako to myslíš. Ja sa napríklad snažím väčšinou vyhýbať čistokrvným RPG, keďze ma až tak nebavia. Vyberám si z tohoto žánru dôkladnejšie ako inde, čo má za následok aj to, že vďaka vydareným kúskom ktoré som hral, nemám k tomuto tomuto typu hier odpor.
No tak hlavně zábavnost je dost subjetivní pocit. Každopádně při troše soudnosti lze ocenit kvalitu i když se mi něco nelíbí. A séri HL kvalitu rozhodně má. Přinesla nové prvky a snad definovala pojem modifikace do hry.
M.a.t.t.: Není pravda, že nemám rád FPS. Jen na ně mám očividně trošku vyšší požadavky. Takoví STALKEŘI mě bavili. Víc než slušně.
HL2 je rozhodně docela šlušně variabilní - velmi různorodá prostředí, střídání prostředků, střídání typů nepřátel - zombie, combine, strideři, kdy proti každému se bojuje jinak (a co teprve spolu s ním - antlioni). Ale asi se to dá nějak ignorovat... Prohlásit však, že hra prostě nebavila, by jaksi bylo mnohem upřímnější, než si vymýšlet.
Včem tkví zábavnost... Inu první spuštění Half-life a prozkoumávání okolí, města mě prostě nasálo svoji atmosférou, grafikou a tak nějak mě tohle drželo stále a vždy v pravý čas se objevilo něco nového gravity gun, její použití na písku zvedání plechů, jízda ve vozidlech... Nevím tohle vše jsem hltal, jenže je těžké přesvědčit někoho, kdo znuděně proběhl lokaci města a u hry se nebavil...
Dôvodom, prečo som sa bavil celý čas sú mnou vypísané klady. A ak nemáš rád FPS, tak v tom prípade ti to nevysvetlí nik, ani keby sa snažil najviac ako mohol.
A opět nikdo pořádně neodpověděl. Ptal jsem se na zábavnost... Nebo to mám brát jako další přeceňovaný kousek?

NL: Však v pořádku. Mašli si z toho nikdo hodit nepůjde ;)

Matt: Herní variabilita? Asi jsem hrál něco jiného zase... Vůbec tohle snad nejde o žádném FPS říct. Gravity gun byl zábavný, ale až v těch posledních dvou/ třech kapitolách.
Nate: Není podstatou všech databází co možná nejširší pluralita názorů? :)

Jinak HL sérii považuji za základní znalost všech pc hráčů, tak bych to jako nějaké "fušování" do hry(žánru) nenazval. To že mě nazujala jako ostaní je věc druhá. Takže jistě bych nic nenamítal, kdyby jsi ohodnotil zminované PST 5/10.
A já zas tvrdím, že Planescape: Torment je neuvěřitelná nuda, které bych nemohl dát víc jak průměr 5/10, spíš méně, protože nemám rád fantasy :). Takže si radši hleďte her, které vás zajímají, a nefušujte do řemesla ostatním ;)
Mě prostě utkvěla v paměti má otevřená huba při prvním setkání s gravity gun (a aportování) :)
Gratuluji. Tenhle kousek u mě získal titul za nejvíc stereotypní hratelnost vůbec. Nepřátele by se dali spočítat do počtu prstů na jedné ruce, umělé prodlužování lokací a respawn nepřátel...

Ale tak aspoň to měli grafiky velice podařené. Ten konec trošku wtf, ale tak to předpokládám řeší Epizody.
Proč to hraje, když je takový srábek, že to ani nezvládne procházet?
marwel: Jo, přijdete k odvodňovacímu kanálu, kde chybí most a Alyx vyleze na panelák/barák, aby se rozhlédla po alternativní cestě...
A to je v HL2? Ja myslel, ze v epizode 1. A spadly most byl vlaste i v druhe epizode. Sakrys ja si to uz vubec nepamatuju.:-)
sv_cheats 1 - ON

Snad už to prosvištím. Před chvílí tam šplhala ta ženská v riflích na střechu. Kolik mi zbývá do konce?
Když už jsem hrál jeden mod, řekl jsem si, že bych mohl zkusit
http://www.moddb.com/mods/dear-esther

Je to hodně zajímavé... rozhodně si to zahraju znova. Měl jsem pocit, jako bych hrál báseň... Atmosférické, skvěle zpracované a rozhodně jedinečné... Doporučuju.
Těším se na remake... V základní verzi z roku 2009 to zjevně potřebuje jen Source SDK 2006.

Vyžaduje to pokročilou poslechovou znalost angličtiny (nemá to anglické titulky).
Pipboy - Moc pěkné...:) Zatím jsem prošel nějaké tři konce...
Jít dolů po schodech místo k šéfovi je nádherné...XD
dobrá hra já jsem ji 4x dohrál mám na steamu nekolik desítek hodin strávených v této hře (+ módy ale to tady nepočítám ) good hra s fizikalnimi zákony ;D
Dobré vtipy, oba dva.

Montana - podobné téma (nemluví, protože je nervózní) jsem tuším viděl v fan-made mini komiksu, bylo to několik políček. Ale fakt nevím kdy/kde/jak to bylo.
Mě se nelíbí jak mluví jak mluví v množnym čísle jako by se jeho názor měl vztahovat na všechny.
Celkovo sa treba najmä zamyslieť nad tým, či gravity gun robí hru lepšou alebo horšou. :)

Isair: Tak, tak.
Nehledě na "Dostanete Gravity Gun do ruky a řeknete si, že to je bomba, ale po chvíli zjistíte, že je vám uplně k ničemu na boj."

Minimálně v Ravenholmu si ho během boje užijete až až:). Nehledě na spoustu dalších využití, viz. odstřelování/házení granátů Ggunem aj., ovšem samozřejmě záleží na "kreativitě" hráče;).
Drolin: Napr. tá časť čo som nižšie citoval. Prípadne to nabiehanie "nepriateľov pred hlaveň". To je skôr prípad painkillera a posledných dvoch Call of Duty. HL 2 sa stále radí medzi tie akčno "striedmejšie" FPSky. Celkovo je ten komentár dovedený ad absurdum. Si viem predstaviť ako píše o nejakej RTS "ježišikriste, však je to len o tom ako sa 2-3 frakcie mlátia...".