Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Potřetí dohráno, tentokráte s Cinematic Modem a musím říct, že jsem si hru užil líp než loni. Věděl jsem co a jak, takže se už nedalo nikde zaseknout. Souboje s bossy byly brnkačka. Hra opět dobře odsýpala, zvláště v částech Route Canal a Highway 17. Celkově stále dost zábavná a vizuálně pěkná hra.
Say: jedine argumenty preco je to stereotypne si podal tieto:
Gratuluji. Tenhle kousek u mě získal titul za nejvíc stereotypní hratelnost vůbec. Nepřátele by se dali spočítat do počtu prstů na jedné ruce, umělé prodlužování lokací a respawn nepřátel...


Ale to je popis ktory sedi prave na toho tebou menovaneho stalkera :)
Myslím, že podobne dopadol aj Unreal II, ale ten zobrali do rúk úplne iní vydavatelia, než jednotku.
S mutemanovstvom súhlasím, atmosféra je iná, to je pravda, ale zas pokročila aj doba a muselo to pôsobiť príbehovejšie/"interaktívnejšie", mne tá diametrálna zmena vyhovovala. Síce je niekedy fajn zahrať si dvakrát to isté len v iných kulisách či väčšie (Fallouts!), ale spraviť hru úplne inak ako prvý diel, to by malo robiť viacero vývojárov.
Tulareanus: Propadák u mě...o tom, že měl HL2 jinak úspěch jsem už někde slyšel, v jedničce jsi byl sám v obrovském komplexu a zachraňoval především sebe, to že se to na konci zvrtlo je věc jiná….

Matthias: To je mi jasný, ale v HL2 mi to prostě vadilo a původní atmosféru to zabilo, a když Gordon stále nemluvil ani mezi lidma, tak to působilo dost směšně.
M.a.t.t.: Jop, byl to propadák. Do příjmů Valve to totiž přispělo směšně malou částkou oproti příjmům Steamu (v době vydání Orange Boxu, HL2 jako takový musel být úspěšný, jinak by se Steam nikdy nerozjel).
"na každém roku postává nějaký panák, který na Gordona už z dálky mává, pojď sem ty skvělý hrdino, ty nehynoucí legendo, já ti půjčím buginu, Pepa ti dá pušku, ale svět musíš zachránit ty, nikdo jiný to nedokáže..."
- Kdyby tomu tak nebylo, tak by nebyla žádná hra. Jde právě o to, aby hráč dostával nějaký úkoly, a aby to bylo na něm. Pak by nebylo co hrát, kdyby to udělali všichni za mě... To by asi nebyl dobrej scénář :)

"k tomu neskutečně trapní nepřátelé, kteří z prvního dílu povýšili na ještě trapnější level, přerostlý kobylky nebo co to bylo trumfly v dementnosti i ty trapáky z Duke Nukem 3D, nechápu jak tohle někoho vůbec baví střílet, propadák po zásluze."
- No antlioni byli trochu designově mimo, už na obrázích v časopise Level se mi nelíbili...
Nijak nechápu, co to mění na zábavnosti hry :)
Nesmejte sa, keďže doteraz nevyšiel 3 diel, ba ani Epizóda 3, tak to asi prepadák bol :)
GodoftheSick: Na "propadák po zásluze" to zarobilo celkom dosť. :) "ale svět musíš zachránit ty, nikdo jiný to nedokáže" však takto to bolo aj v jednotke a v dvojke sa obyvatelia aspoň tvária, že sú resistance. :)
Say: Nevím jestli to nazvat pohrdání, ale spíš obrovské zklamání po skvělém prvním dílu, i když stupidní závěr jedničky mohl lecos předznamenat...

Zoltan: Psal jsem to v reakci na to, že jste po Say chtěli vysvětlit jeho hodnocení, no a moje je podobné, HL 2 má logicky i světlé stránky, navíc se mi líbila jednička, ale oproti ní je kvalitativní propad obrovský.
GodOfTheSick: Nějak mě k tomu co jsi napsal nesedí lehce podprůměrných 40% :-)
Bursoft: Vidíš? Na rozdíl od Sicka HF2 nepohrdám. Jen mě ukrutně nudila. Třeba po technické stránce tomu nemám co vytknout. Jinak proč je pro mě stereotypní jsem psal několikrát=) Prostě hratelně je to u mě na bodu mrazu.
HL 2 je především trapný, atmosféra prvního dílu je pryč, na každém roku postává nějaký panák, který na Gordona už z dálky mává, pojď sem ty skvělý hrdino, ty nehynoucí legendo, já ti půjčím buginu, Pepa ti dá pušku, ale svět musíš zachránit ty, nikdo jiný to nedokáže...k tomu neskutečně trapní nepřátelé, kteří z prvního dílu povýšili na ještě trapnější level, přerostlý kobylky nebo co to bylo trumfly v dementnosti i ty trapáky z Duke Nukem 3D, nechápu jak tohle někoho vůbec baví střílet, propadák po zásluze.
Say: Místo, abys vysvětlil, proč je stereotypní, začneš být sarkastickej :D. Tak ještě smázni to hodnocení a budu spokojenej naplno :)
Bursoft: Dobře, tak HF2 není stereotypní. Polož tu mašli, můžeš žít dál ;)

Jedi: Jo jo, osvítilo mě.
V téhle situaci je nejlepší navrátit se k Falloutu 2 a nabažit se jeho variabilní hratelnosti: mluvit, cestovat, bojovat, cestovat, mluvit, cestovat, bojovat, cestovat, mluvit, mluvit, cestovat, mluvit, mluvit, mluvit, cestovat, bojovat, bojovat atd.

Chápu, že hraní takového Half Life 2 je - při jeho cestování, mluvení, cestování, cestování, mluvení, bojování, bojování, cestování, mluvení, cestování, bojování - podstatně suchopárnější. :o)
Say: Viz. čo som napísal 26.09.2011 22:39:46, ale myslím, že na teba to nebude mať efekt, pretože "kto chce psa byť, vždy si nájde palicu". A tiež by ma zaujímalo, kedy sa objaví nejaký argument, že prečo je to stereotypné. :)
Ještě mi tu dejte nějaký návod na to, jak ty hry vlastně hrát. Fíha, dobře vy. A co ještě se tu o sobě dozvím? Celkem zajímavé čtení ale=)

Chuck a spol.: Neperte se, kucíííí!

NL: "Jde tam jen o střílení, běhání a mlácení. Občas ježdění... Z tohohle pohledu to může být stereotypní. Potom by se ale dotyčná osoba měla držet od tohoto žánru co nejdále :)"
Chceš říct, že se má hovnocuc daleko držet od žumpy?=D

Bursoft: Není stereotypní? Tak co je tam tak úžasně variabilní? Povídej, rád si to poslechnu. Stále mi nikdo neotevřel oči.
Bodkin: Nebo-li mezi ty inteligentnější typy her patří takové, které uznáváš především Ty sám, že? Buď si jistý, že až budeš jednoho krásného dne chodit do práce, kde budeš jednat s lidmi ne vždy podle Tvého gusta, pak si rád pro odreagování zvolíš něco ve stylu Condemned apod. a srát se se strategiemi a adventurami Tě velice rychle přestane bavit. Nicméně kluk k podobným hrám, které uvádíš, vztah má (např. 80 Days: Around the World Adventure, kterou ovšem nedohrál), ale určitě si ve svém věku zahraje něco akčnějšího, což je logické.
Virus: no bude asi moje nejhůř hodnocená střílečka tak se mi to strašně líbí! :-D
Chuck: Když mu vymyješ mozek FPSkama, tak už mu bude dělat cokoliv inteligentnějšího potíže. Však se podívej na sebe!

Dopřej mu sakra trochu exotična! RPG, adventůry, strategie...
Drolin a spol.: člověče koukej si někdy zahrát pořádnou sračku... zrovna hraju Alcatraz a tady poznáš co je to špatná a stereotypní hra :-)
Zoltan: Hele, moc ho nepodceňuj. :-D Třeba u Wolfensteina mi při prvním hraní pomáhal zlikvidovat Geistu, když už jsem nevěděl, jak na ni. Takže ono z něj možná něco bude. ;-)

Drolin: Tak jo no, Fallout 2 bude až na konci jeho herní kariéry. ;-)
Chuck: Já to samozřejmě schvaluji. Vždy je lepší začít tím horším a to lepší si nechat na konec :).
Jako kdyby to Pajas tušil, že se tu dnes horlivě bude mluvit právě o téhle hře, včera projevil zájem o znovuinstalaci a zahrání. Určitě mu to tady všichni plně schvalujete, že? ;-) Teda samozřejmě kromě Saye a Drolina. :-)
Drolin: Heh, asi jsi divný:). Sorry, ale jiné vysvětlení mě v tuhle chvíli nenapadá. Jakože FC 2 je i imho slušná hra, ale že na tebe hrne po celou dobu stále ty samé přestřelky je tedy stereotypní dosti (ten HL je měl zdaleka variabilnější). Nehledě na plnění stále těch stejných questů od začátku až do samého konce hry.
Jde tam jen o střílení, běhání a mlácení. Občas ježdění... Z tohohle pohledu to může být stereotypní. Potom by se ale dotyčná osoba měla držet od tohoto žánru co nejdále :)

Drolin: FC2 je ukázkový příklad, jak udělat bravurně stereotypní hru. Ještě odebrat dopravní prostředky a "upgrade" a nákup zbraní a je to tutovka.
Pod to, že je HL2 stereotypní bych se kdykoliv podepsal. Zajímavé ale, že u Far Cry 2 se tento pocit nedostavil ani jednou, přestože mu to většina hráčů vytýká.
JohnCZ: Jak říkám, záleží na hodnotiteli a jeho způsobu hodnocení. Když už se tedy bavíme o té třicítce, já ji dal jen jednou a ta hra mě prudila prakticky pořád. Ale bez mučení přiznávám, že jsem ji taky dohrál. :-D Ale tam hrála roli obyčejná zvědavost, jak trapné mě na konci čeká rozuzlení. :-)
Dobré, ale furt můžu říct, že mě to nebaví a tečka nebo to aspoň racionálně obhájit. Tzn. nezkoušet si tu lekce demagogie pro začátečníky. Ani největší hater nemůže napsat, že je HL2 stereotypní.
ViRus: Což mě u tebe překvapuje, když se kouknu na tvoji sbírku :).

Trochu by mě daná hra nebavila, a už bych zkoušel jinou.
ViRus: Tak to asi máme holt každý trochu jinak. Dohrávat i hry katastrofální je skoro stejné jako nechat se párkrát pohladit od dominy bičíkem. :-)
Chuck: Já bych řekl, že 30% je ještě relativně dost. Já třeba dal hře Chernobyl Terrorist Attack 35% a ta hra mě překvapivě bavila a nefrustrovala. Ale je, co si budem povídat, špatná v mnoha ohledech. I na těch 30% ale musí mít nějaká ta pozitiva.

Rovněž ale nechápu jak zrovna Half-Life 2 může někomu připadat stereotypní. Ačkoli v té hře nevidím "něco víc" jako mnozí ostatní, přijde mi, jako řemeslně skvěle udělaná hra snažící se právě o co nejmenší stereotyp, což se jí, alespoň dle mého názoru, daří úplně bravurně.
Drolin: Tak to vůbec, pokud už jsem si dal té práce ji sehnat/koupit a nainstalovat, tak se ji snažím dohrát, jestli je to technicky a herně možné :-)
Chuck: Hru která mě nasírá bych nehrál déle jak půl hodiny, a tudíž ji nemohl ohodnotit (z poslední doby vzpomenu na Brothers in Arms, Painkillera nebo Hitmany). To, že hru hodnotím znamená že mě nečím více zaujala - a pak zaláží už na tom jak, a od toho je vyjádření pomácí 0-100.

Myslím, že tak to mají nastavené i někteří ostatní uživatelé dh.
Mě spíš delší dobu zaráží jiná věc a zdaleka se to netýká jen Saye. Záleží sice na systému hodnocení hráče, ale pokud konkrétně já něčemu dám 30%, pak mě ta hra neuvěřitelně nasírá a nemá tudíž sebemenší cenu ji dohrávat a trápit se, zvlášť když třeba zmiňovaný HL2 není zfouknutý za jedno odpoledne. A tvrzení, že jsem zrovna neměl co hrát, jak už tady párkrát od určitých hráčů zaznělo, moc přesvědčitelně nezní.
a ty si co za cypa? já tady taky nemusím být taxe do mě hele vole nenavážejte!