@Hitsuran (17.07.2023 20:59): Swelter dohráno a bylo to docela dobrý. hlavně příběhově mi to přišlo celkem fajn. nechce to někdo přidat? :-)
Diskuze
@Garret (16.07.2023 21:07): Zkoušel, není to vyloženě špatný ale nečekej nic jako Entropy.
už někdo zkoušel Swelter?
Vyšel mod upravující hru pro VR a vypadá fantasticky... s pár evidentními problémy které autoři snad brzy vyřeší. Tohle je po Alyx a Beat Saber asi největší VR selling point pro mě.
Od září je na Steamu jako public beta.
Od září je na Steamu jako public beta.
@H34D (19.09.2022 08:49): myslim, že bys mu dal minimálně... jestli né víc. za pět ✰✰✰✰✰!
@Garret (19.09.2022 02:51): Bylo to lepší než Hrot?
Entropy Zero 2 dohráno a... neposrali to!
@Cobot (17.09.2022 17:37): Myslím, že důvod bude technickej, protože ty totální konverze nejspíš nesdílej stejnej adresář.
@Garret (17.09.2022 17:55): jasně..já HL modů moc nehrál, kromě Black Mesy si pamatuju snad akorát vynikající Minervu. Ale tohle mě zaujalo, tak jsem zvědav na dojmy po dohrání.
@Paul (17.09.2022 17:33): já myslel mod pro HL universum, né in general. ale jsem v půlce, možná se to ještě změní. většinou se to mění při bossfightech a protože první Entropy měl příšerný konec, tak čmuchám, že to tady nebude jiný :-)
@Paul (17.09.2022 17:33): Já bych čakal mody právě pod workshopem. To, že mají samostatné stránky mi přijde divný.
@Garret (17.09.2022 17:20): ten web vypadá OK.
@Garret (17.09.2022 17:20): ten web vypadá OK.
@Garret (17.09.2022 16:32): Tak to sem přidej pls. A zahraj si Enderal a Archolos, ať to tvrzení můžeš přehodnotit :)
(ale beru že je to tedy asi super pecka a zahraju si to)
@Cobot (17.09.2022 16:57): zrovna tenhle mod má vlastní steam stránku, podobně jako např. Black Mesa nebo ty dva výše zmíněné.
(ale beru že je to tedy asi super pecka a zahraju si to)
@Cobot (17.09.2022 16:57): zrovna tenhle mod má vlastní steam stránku, podobně jako např. Black Mesa nebo ty dva výše zmíněné.
@Cobot (17.09.2022 16:57): na Steamu nejsou všechny mody. můžeš použít třeba tuhle sajtu, mrknout který tě zaujme a buď ho na Steamu najdeš nebo ho stáhneš třeba z moddb.com
Hele asi jsem úplně blbej a nevidím to, ale to nemá HL2 na steamu workshop? Co je hlavní zdroj pro mody do HL2? Nexus nebo moddb? Já tedy nevim, ale není to nějaký divný, ře ty ody nejsou na steamu. Ja na modech z HL1 strávil mládí.
@Paul (24.08.2022 08:20): rozehrál jsem a musím bez přehánění uznat, že se jedná dost možná o mod desetiletí...
@Paul (24.08.2022 08:20): Rozehrál jsem a mohli si teda z designerské filozofie Valve vzít víc. Po 40 minutách jsem dost otrávenej tím, jak mi hra opakovaně bere ovládání z ruky a pouští cutscény.
Podle autora boomer shooterů jako DUSK je Entropy: Zero 2 tak dobrý, že by to mohla bejt oficiální HL hra:
https://www.pcgamer.com/be-a-remarkably- ... -mod-entropy-zero-2/
https://twitter.com/DUSKdev/status/1562302181650448384
Přidejte to někdo :)
https://www.pcgamer.com/be-a-remarkably- ... -mod-entropy-zero-2/
https://twitter.com/DUSKdev/status/1562302181650448384
Přidejte to někdo :)
@PavelU (03.05.2022 18:41): Tak to je tristní. Díky za sdílení. Při příštím hraní instaluju.
Krásné srovnávací obrázky, jak vypadala hra v roce 2004. Valve svým neuváženým jednáním tak domrvilo oba díly série. Ta chybějící tráva je tristní. Obecně je ve FPS problém stéblo trávy, list stromu, keře apod.
@H34D (14.11.2021 07:24): minimálně čtyři hvězdičky!
@Garret (13.11.2021 15:55): Kolik bys mu dal procent?
@Bravewolf (13.11.2021 15:31): musím uznat, že tohle je od tebe nejlepší příspěvek, který jsem četl. a to video je taky super!
Minerva Metastasis v novém kabátku.
Co mě ještě zaujalo, ale nezkoušeno. V lednu dojetej jen ten modifikovanej Prospekt..
Prospekt Zero - ve vývoji
Snowdrop Escape - již vyšlo
Amalgam - již vyšlo
Thunder's Leaves - již vyšlo
Co mě ještě zaujalo, ale nezkoušeno. V lednu dojetej jen ten modifikovanej Prospekt..
Prospekt Zero - ve vývoji
Snowdrop Escape - již vyšlo
Amalgam - již vyšlo
Thunder's Leaves - již vyšlo
I když ten build vydají, tak do finálního produktu to má několik měsíců práce ve studiu, v případě, že se toho chytí právě modeři, to potrvá několik let.
@Paul (14.08.2020 10:33): Vsak se nehadam. Jen ohledne jrpg byl ten poradny spoustec az ta FF13, do te doby to v tomhle zanru na PC byla slabota.
Atlus zacina prichazet, prechazet urcite ne :D
Atlus zacina prichazet, prechazet urcite ne :D
@Charllize (14.08.2020 10:06): Square sice jakž takž nějaký hry na PC vydávali už dlouho, občas, ale stavidla se otevřela až s peticí na DS a následným portem. DS byla i s barebones hrozným portem nejprodávanější japonská PC hra. Něco kolem dvou mega za první rok. A vydali to jen protože se lidi ozvali. Sám jsem tehdy byl na namco fórech kde ta petice vznikla. Pak toho začalo vycházet spousta, DS2 už šlo na PC rovnou a milion dalších menších věcí taky. Nakonec i ten Atlus začíná přecházet.
@Paul (14.08.2020 09:57): Tak zasluhu na tom ma hlavne Square ktery mel tak nejak porad snahu hry na PC davat. Lsst Remnant, FF7 atd . Ten zlom nastal v roce 2014 kdy prodali behem mesice asi 200k kopii Final fantasy XIII, tad ma asi 750k. Po tomhle to tam zacli japonci rvat pod tlakem. Samo DS petice ma na tom taky zasluhu i kdyz po vydani DS bylo jeste tak rok ci dva pomerne ticho po pesine.
@Gordon (13.08.2020 22:07): petice rozjela vlnu japonskejch her na PC.
@Gordon (13.08.2020 22:07): Podle mě jsou petice taky nesmysl a jen nástroj pro lidi, jak se vyjádřit k něčemu, s čím nesouhlasí. Na druhou stranu mám pocit, že zrovna u vanilla World of Warcraft to mohlo zabrat. Jen otázka, do jaké míry to ovlivnila právě petice a nebo spíš jen obecný zájem lidí.
Ve výsledku je to jen v rukou vývojářů, oni za to berou zodpovědnost, oni do toho musí investovat čas a peníze, udržovat servery, fixovat bugy apod. a prakticky z toho nic nemají. Kromě zrovna toho WoWka, tam to ale Blizzard zpoplatnil. Jinak to prakticky nedává moc smysl.
Ve výsledku je to jen v rukou vývojářů, oni za to berou zodpovědnost, oni do toho musí investovat čas a peníze, udržovat servery, fixovat bugy apod. a prakticky z toho nic nemají. Kromě zrovna toho WoWka, tam to ale Blizzard zpoplatnil. Jinak to prakticky nedává moc smysl.
@Gordon (13.08.2020 22:07): Nebyla náhodou taková petice pro Dark Souls?odkaz
@Gordon (13.08.2020 22:07): Nevím ale za pokus to stojí :)
@Naginata (13.08.2020 21:12): Už někdy něco takového petice vyřešila?
Podepište prosím tohle
https://www.change.org/p/arkane-encourag ... c7-9d51-09433e172f80
https://www.change.org/p/arkane-encourag ... c7-9d51-09433e172f80
@Rapier (29.06.2020 13:35): Já jsem si dnes koupil housku.
Poslušně hlásím, že jsem si v akci zakoupil komplet Half-Life 1+2 včetně datadisků.
Pro Bursofta: Half-Life 1 jsem odehrál na nové PC sestavě, u Half-Life 2 tomu nebude jinak. :)
Pro Bursofta: Half-Life 1 jsem odehrál na nové PC sestavě, u Half-Life 2 tomu nebude jinak. :)
[neexistující příspěvek]: aha, takže jedině stahovat od jinud. A fungují ty starší hry na nových Androidech nebo to nemá cenu?
@Crash (16.06.2020 20:13): Máš pravdu, ale našel jsem ji tam trošku jinak. Ale třeba takový Re-Volt tam nevidím vůbec.
Kde sehnat tuhle hru na Android, když není na obchodě play? Jedině nějak neoficiálně?
Náhodou jsem objevil soundtrack Half-Life 2, včetně epizod 1 a 2 a Half-Life 1 na Apple Music. A taky je tam už delší dobu soundtrack pro Portal 2.
@Paul (14.03.2020 19:17): Skvělý video, díky :)
@Paul (14.03.2020 19:17): Kurnik, som si to nakoniec pozrel celé a bola to teda sranda. A aj ten príbeh, ako si vývojári vystrelili z jedného testera a boostli dmg a životy nepriateľov.
Když vývojáři HL2 sledují speedrun a nechápou..docela zábava:
https://www.youtube.com/watch?v=sK_PdwL5Y8g
https://www.youtube.com/watch?v=sK_PdwL5Y8g
@Gordon (11.02.2020 00:57): Ja viem, ale plusom je, že hra to miestami umožňuje, resp. nediktuje len jedno tempo.
Tak za tri večery dohrané po štvrtý raz. Stále je to super hrateľné a ani graficky to nezostarlo najhoršie. :)
Tak za tri večery dohrané po štvrtý raz. Stále je to super hrateľné a ani graficky to nezostarlo najhoršie. :)
@Tulareanus (11.02.2020 00:54): Nojo, ale to nebylo dělané tak, aby se to hrálo jako nový Doom. :)
@Gordon (11.02.2020 00:48): Aspekt hry, ktorý zostarol a znižuje dynamiku v fps. V dnešnej dobe bývajú dvere zvyčajne automatické, otvorené alebo stačí, že sa o ne postava oprie a ony sa otvoria. Ak treba nejaké tlačidlo na ich aktiváciu, tak sa otvárajú rýchlo. V HL2 to bolo aj kedysi pomalé a veľký rádius potrebovali, čiže xkrát vrazili do postavy a zavreli sa naspäť.