Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Herní výzva 2020 - Kategorie č. 9 - Základní kameny (Hardcore)

Kane & Lynch: Dead Men je typickým zástupcem moderních stříleček a nejspíše vznikal primárně na konzolové platformy. Ačkoliv jsem k titulu přistupoval s určitým despektem, příjemně mě překvapil a hraní jsem si převelice užil.

Mám souběžně rozehraný titul Gears of War v ultimátní edici, který jsem si překřtil jako simulátor krytí, a u příběhu dvojice pošuků nacházím v hratelnosti mnohé paralely. Ale zatímco na likvidaci emzáků nenacházím nic, z čehož bych se posadil na své pozadí, tak reálný syrový příběh ze zločineckého prostředí mě pohltil. I když pravda taky o nic objevného nejde.

Dvojice pošuků, kteří jsou obsazeni v hlavních úlohách, opravdu stojí za to a jsou hlavním tahákem hry. Kane, psychopat se zjizveným obličejem, jenž hraje ruskou ruletu proti padouchům, kteří mu unesli manželku a dceru, k tomu Lynch, blázen na druhou. Zatímco Kane myslí relativně střízlivě a jeho plány mají jasný smysl, pokud se ujme Lynch nějakého úkolu, dopadá to katastrofou. Podobně jako u Tomáše Řepky to skončí blikancem, který ovšem nemá za následek červenou kartu, ale smrt rukojmích nebo důležité osoby.

Nicméně vzájemná spolupráce je klíčem ke zvládnutí hry. Po celou dobu máte za zadkem Lynche nebo více či méně početnou družinu spolubojovníků. Jejich inteligence je překvapivě slušná, chování realistické a ve hře vykonají často za vás kus práce. Navíc je můžete ovládat jednoduchými příkazy. Své parťáky můžete, resp. musíte oživovat, dokonce vám jsou schopni doplnit spotřebovanou munici.

Hra jako taková je moderní akcí z třetího pohledu, lineární bez vedlejších úkolů, přičemž si přehledně můžete zobrazit cílové místo, takže prakticky nebloudíte. Velice příjemný pocit jsem měl ze střelby, krásně se zobrazují dráhy střel od nepřátel, takže můžete adekvátně reagovat. Nesete sice jenom dvě zbraně, ale nové kousky ukořistíte od zabitích protivníků.

Přítomnost většího počtu jak nepřátel, tak i vašich gangsterů dodává hře na realističnosti, i když jde o čistokrevnou arkádu. Pokud se dobře kryjete, což není problém, jelikož míst, kam se schovat, titul nabízí přehršel, podobně jako u nahoře citovaných Gears of Wars, tak vyváznete z většiny střetnutí bez větších zdravotních postižení (hrál jsem na střední obtížnost Codeine). Navíc pomáhá autoheal.

Boje nabývají až filmového dojmu a zde se neubráním srovnání pro změnu s Call of Duty. Vrcholem je dobývání vládního paláce v Havaně, kde se zapojíte do bojů revolučních sil a pohlížet ze střechy na zástup revolucionářů snažících se dobýt palác je k nezaplacení. Občas dokonce bojujete na palubě vozidel, kupříkladu chráníte dodávku během dynamické jízdy po autostrádách nebo z kulometu na jeapu kosíte okolí letiště.

Výrazné zápory na hře nenacházím a pokud se naladíte na notu gangsterky s kontroverzními hrdiny, nebudete zklamáni. Herní doba je sice poměrně krátká, ale kampaň je dynamická a zábavná.

Jediným problémem může být spuštění hry, kde vadí přítomnost Games for Windows Live. Podařilo se mi hru nakonec spustit bez větších zádrhelů, jak je popsáno zde. Trochu mi vadila nemožnost reloadu zbraní. A taky systém ukládání neumožňuje po vypnutí hry načíst hru v místě uloženého checkpointu. Potřebujete danou kapitolu dohrát, což zrovna, pokud nemáte potřebný čas, může vadit. Navíc ne úplně jasně není patrné, jestli končí checkpoint, nebo celá kapitola.

V globále jsem s příběhem dvou Mrtvých mužů spokojen a očekávám, že si zahraji i druhý díl.

Pro: Dynamická a zábavná akce. Realistické a bohaté bitvy. Filmový dojem ze hry. Povedený soundtrack.

Proti: Games for Windows. Systém ukládání. Nemožnost přebíjení.

+30
  • PC 80
Tato hra ukazuje, že když se dosadí padouch nebo jakákoliv záporná postava do hlavní role hry, může se to při trochu té dobré vůle i povést. Dokonce tak dobře, že z nesympatického zabijáka, který okradl své snad ještě horší “kamarády“ pracující pro zločineckou organizaci, se rázem stane člověk - postava, která si vás získá, jejíž motivy pochopíte, ztotožníte se s nimi a dokonce začnete takové postavě i fandit. Přesně taková podání popohání hráčovu nutkavost dohrát dějovou linii a zjistit jak nastíněné osudy vůbec dopadnou, zda se bude žít nebo zemře ve strašlivých mukách v pařátech pronásledovatelů, lačnících po pomstě.

Takovou postavou je Kane, není ale na všechny ty nastíněné peripetie sám. Jako hlídací pes je k němu přiřazen psychopat Lynch, svou labilností přesně doplňující dvojici (svou povahou se postará o několik pěkně horkých chvilek). Hlavní zápletka není originální, ale je prezentována ukázkově, ve filmovém feelingu, s dobře vykonstruovanými zvraty a dvěma možnými konci. Děj je dobře doplňován během načítání misí ale i přímo ve hře, kdy na sebe častokrát tito dva šílenci pořvávají a tím dávají zakusit atmosférickým pocitům skutečnosti.

Ta přímo sálá z každého prostředí, ve kterém se hra zrovna nachází. Již útěk v první misi ve mně evokoval zběsilou přestřelku á la HEAT (Nelítostný souboj) a přesně tímto tempem se ubírá celá hra, s občasnými prvky, holdující klidné a tiché eliminaci protivníků. K tomu zde slouží obsahově dostatečné množství zbraní všeho druhu, získávané po padlých, kde jsem si asi nejvíce oblíbil M4. Klasickým neduhem spojeným s kupou nepřátel zůstává umělá inteligence (náznaky občasného krytí nebo snaha protivníka dostat se vám do týlu tu jsou), která je ztvárněná stylem “nás mnogo“. To neplatí o jednoduše ovladatelných spolu neřádech, kteří mě svou AI vcelku překvapili.

Technická stránka hry je plně vyhovující a nadprůměrná. I když grafika není na úrovni nejlépe vypadajících her té doby, určitě vše vynahrazuje audio složkou, level designem, obsahem i všeobecným vymodelováním akce (až tedy na pár na nervi jdoucích momentů).

Pro: Kane, Lynch, zbraně, přestřelky, prostředí, filmovost, zvuk

Proti: Ai nepřátel, level design, grafika

+26
  • PC 75
Kane & Lynch je výborná atmosférická střílečka z třetího pohledu, která vtáhne a nepustí. Příběh je dobře napsaný, v dialozích si hlavní hrdinové neberou servítky a o humorné slovní přestřelky mezi nimi není nouze.

Osobně jsem hru projel za jeden den a to je hlavní problém, herní doba je cca 8 hodin na nejtěžší obtížnost. Má sice dva zakončení, ale já jsem to vyřešil nahráním uložené pozice a neumím si představit, že by to někdo udělal jinak.

Grafická stránka hry mě po tom obrovském humbuku, co se okolo ní nadělal docela zklamala.

Jinak hra K&L dle mého názoru stojí za zahráni a určitě si jí za nějaký ten pátek projedu znova.

Pro: atmosféra, surovost, slovní přestřelky, akce.

Proti: herní doba, grafika.

+21 +22 −1
  • PC 75
Zezačátku jsem byl nadšený. Žádný nudný úvod, hra vás hned hodí do akce. Pak následuje originální tutorial, kde nikdo neučí vás, ale v roli učitele se ocitnete vy. Pak je několik akčních misí, dějovýách zvratů a... konec. Velmi studená sprcha po bezchybné akci se skvělou atmosférou, která si bere to nejlepší z Freedom Fighters a Hitmana. Jen Jesper se moc nepředvedl v podobě hudebního doprovodu - krom hlavního motivu mě žádná muzika nezaujala.

Hře jsem dal nízké hodnocení hlavně kvůli délce, ale také kvůli sestupující kvalitě hry - zezačátku to vypadá, že budete plnit samé originální úkoly, že se budete dostávat hlouběji do charakterů postav, že nějak vyústí Lynchova závislost na lécích, že se prostě stane NĚCO víc, než se stalo. Což je možná trošku nefér, protože první půlka hry je skvostná - scéna na staveništi se mi vryla do paměti. Řvoucí Kane "Měls mi dovolit s ní promluvit!" mlátící krumpáčem do mafiána nemá chybu.

Na konci nám tvůrci připravili překvapení v podobě závěrečné volby, které potěší, ale výrazněji nenadchne, zvlášť když člověk zjistí, že fakt je konec.

A dotaz pro ostatní: doprdele, co je to dneska za módu s tou nesmrtelností ve hrách? Dostanete pár kulek, schováte se a jste jako rybička. A když ne, tak k vám někdo přiběhne a bodne do vás adrenalin. Pokud se neplete, Kane a Lynch má být hra pro dospělé, ne pro předškolní děti???

Pro: jednoznačně děj, pojetí, atmosféra, halucinace při umírání, hlavní charaktery, akčně vyprávěný příběh, první půlka misí

Proti: čím víc se hra blíží ke konci, tím víc zklouzává k mainstreamu; na tak originální nápad je to příliš krátké a nevyužité

+21
  • PC 65
Série Hitman mě prozatím minula, a tak mé první setkání s výtvorem IO Interactive bylo právě až při hraní trochu drsnější akční střílečky Kane & Lynch: Dead Men.

Mohlo to být klidně i o něco drsnější, protože jak Kane, který je schopen zradit kohokoli za jakýchkoli okolností, tak i Lynch, jenž mívá velmi často záchvaty, při nichž zastřelí cokoli, co se hýbe, jsou prostě dvojka do nepohody a i když se nemají zrovna dvakrát rádi, musí chtě nechtě neustále spolupracovat.

Příběh má klasickou zápletku (únos rodiny), která se postupem času trochu vyvíjí, ale nejedná se o nic převratného. Hra ale staví hlavně na střelbě, a ta, i když má trochu podivný zvuk, je tu vyřešena vcelku dobře. Horší už to je se systémem krytí, kdy se Kane kryje jen když je na okraji nějaké zdi, bedny, auta... Nejvíc mě ale štvalo, že se tak děje automaticky, žádný nápis "Pro krytí stiskni E" zde nebliká a mnohokrát se tak Kane kryl, aniž bych o to vůbec stál.

Ukládání hry je kapitola sama pro sebe. Proč sakra, když skončím a druhý den si pustím hru znovu, tak nemohu pokračovat od posledního checkpointu, ale musím opakovat celou misi? Ještě štěstí, že má K&L tak krátkou herní dobu, která má přínos i v tom, že ke konci už hra trochu ztrácí šťávu, tak proč to ještě natahovat.

Díky tomu a díky dvěma alternativním koncům si K&L někdy v budoucnu možná ještě zahraji, protože splnil má očekávání a nebýt zmíněných nedostatků, mohlo se jednat o trochu povedenější titul.

Pro: Kane, Lynch, střelba, pár misí, herní doba

Proti: systém krytí, ukládání

+19
  • PC 75
Předem bych chtěl říci, že mě zpočátku Kane and Lynch šíleně připomínal Freedom Fighters. Počínaje podobnou grafikou, konče stejným mířítkem u kulometu. Bodejť by ne, obě jsou to TPS hry běžící na stejném (upraveném) enginu a obě hry jsou od mých oblíbených IO Games, tedy tvůrců slavného Hitmana.

Příběh hry je takový vcelku klasický s jedním rozdílem. Jste záporák. Dále to je klasika: Ještě větší záporáci vám unesli dceru a manželku. Váš cíl: zachránit je. To je tak ve stručnosti vše. Ve hře navštívíte všechna možná prostředí od města, po džungli. Mise jsou vcelku krátké a tak se prostředí mění dost rychle a stereotyp nehrozí. Avšak poslední třetina hry už je o trochu slabší, protože se odehrává vše na jednom místě, v džungli. Tady je právě vidět, že krátkost K&N je ve skutečnosti kladem. Já osobně ji dohrál na jeden zátah a to u mě není obvyklé. Hrací doba je cca 6-7 hodin.

Po hratelnostní stránce je to klasická střílečka z třetí osoby. V době vydání se o ní diskutovalo jako o velmi brutální hře. Ano, je tam krev, ano, jsou tam občas drsné a syrovější scény, ale nic z čeho by se mi zvedal kufr. Jestli se ale brutalitou nemyslí to, že můžete oddělat pár civilistů… Každopádně oba dva hlavní aktéři jsou fakt slušní magoři. Potkat bych je na ulici fakt nechtěl. Krycí režim zde funguje vcelku dobře, akorát mi moc nevyhovovalo automatické krytí za překážku, protože kolikrát jsem se snažil zaměřit normálně a ten blb se mi vždycky připlácnul tam, kam jsem zrovinka nechtěl. Zbraní je ve hře celkem dost, já používal hlavně P90, kulásek a v závěru sniperku/kalach. Hodně se mi líbil efekt přehřátí kulometu.

Na rozdíl od mnohých, mi grafika vyhovovala. Jen u některých misí byl hrozně vidět okraj mapy. Modely postav a zbraní jsou výborné. Suveréně nejslabší mi přišla hned první mise. Jak hratelnostně, tak graficky. Některé mise byly ale doslova krásné. Například závěr v džungli, ochrana dcerky na staveništi anebo řežba v přeplněném night klubu. Fyzika ve hře funguje velmi dobře, zdi se rozpadají, tak, jak mají, a těla padají na tlamu věrohodně. Jen mi vadily pády Kanea, kde byla jen jedna animace a kolikrát mi lítal na nerovném povrchu ve vzduchu. Naštěstí jsem ale tak často rypákem zemi neryl.

Ještě bych zkritizoval neviditelné bariéry, které jsou úplně všude. Nemám prostě toto rád. Další zajímavost je, že vás můžou zabít vaši spolubojovníci, pokud se jim připletete pod mušku. Je zde ale drobný bug. Dvakrát se mi stalo, že jsem se vrhnul na nějakého nepřítele zblízka, a zatímco ho Kane škrtil, Lynch se rozhodl vykropit zásobník do onoho chlápka a tím „zabil“ i mě.

Verdikt: Kane and Lynch je zajímavá střílečka s originálními postavami, ale za to méně originálním příběhem. Hraje se to svižně, ale ne dokonale. Graficky to vypadá vcelku hezky. Hrát to ale znova nebudu. 75%

Památné herní momenty:
1. Bitka v přeplněném klubu
2. Ochrana Jenny na staveništi
3. Na střeše mrakodrapu
4. První mise v džungli, výhled na údolí
5. Poslední mise (za dobrý konec) - boj o kostel

Pro: originální postavy, grafika a optimalizace, pěkné modely, vyrovnaná hratelnost, hodně zbraní

Proti: slabší první mise, neviditelné stěny, nevýrazný příběh, krycí režim si občas dělá co chce, dcerka je stejně ošklivá jako její tatíček :)

+17
  • PC 65
Nikdy jsem se nepokládal za hráče stříleček. Vlastně poslední, kterou jsem hrál, byl Max Payne a to už je drahně let. Přesto jsem se s chutí převtělil do chlápka, co podrazil svůj gang (takže je vlastně kladný hrdina?) a který má tu smůlu, že ho jeho bývalí parťáci vytáhli z lochu a jako chůvu mu přidělili psychopata Lynche.

Od samého počátku to byla jedna velká jízda, nižší obtížnost a spousta tehdy novodobých prvků posunuly důraz od hráčových schopností k intenzitě prožitku. Častokrát jsem si připadal spíše jako seriálový divák než jako myš svírající střelec. Ke srovnání s televizní produkcí (tedy ne tou českou) vybízí i přesuny mezi exotickými lokacemi, které umně maskovaly spíše nudnější design úrovní. Wau moment však naplnili dokonale. Stejný byl i nabízený arsenál (skvělý na efekt, ale naprosto klasický) a asi z povinnosti zařazené sterilní honičky ve vozidlech. Z celé plejády soubojů tak vyčníval pouze souboj s náklaďákem na staveništi, kdy jsem opravdu měl pocit, že „tuhle bestii prostě musím ustřílet“.

Doufám, že se mi podařilo předat textu určitou schizofrenost mého názoru. K&L jsou bezpochyby skvělým zážitkem, otázkou však, alespoň pro mě, zůstává, nakolik jsou dobrou hrou.

Herní výzva 2016, kat. 1.

Pro: atmosféra, netypičtí hrdinové, vtip

Proti: nízká obtížnost, typické zbraně a lokality

+17
  • PC 70
Ke hrám Kane and Lynch jsem se dostal jen díky volně dostupné demoverzi druhého dílu. Nikdy předtím jsem o těchto kouscích od tvůrců populárního Hitmana neslyšel. O to větším překvapením je, co se vyklubalo už z prvního dílu.

Hra vás uvítá dojemnou Cutscénou, kdy v roli Kana odsouzeného k smrti, píšete asi již poslední dopis své dceři. Náhle je váš transport ovšem přepaden skupinou ozbrojenců, a na scéně se objevuje psychopat Lynch. Jste oba odvezeni ke zločinecké organizaci zvané The7, kteří Kana obviní z krádeže jejich peněz a zrady. Pokud peníze nebudou navráceny do tří týdnů, zemře Kaneova manželka i dcera. Lynch je zase pověřen, aby na včasné vrácení peněz dohlédl. Oba nevyzpytatelné charaktery se nesnáší, ale zároveň potřebují, a tak mezi nimi vzniká zajímavý vztah, který buduje celkový příběh. Právě ten je největším tahákem celé hry. Je temný, atmosférický, napínavý, s několika konci a se spoustou šokujících zvratů. Dokonalému vyprávění nejvíce pomáhají filmové Cutscény, které jsou svou kvalitou na velmi vysoké úrovni.

Jelikož se nebude téměř pohybovat sami, a vždy budete mít za zadkem Lynche nebo jiné parťáky, existuje tu i možnost rozkazovat. Tu jsem sice používal minimálně, ovšem v pozdějších a obtížnějších fázích hry je potřeba. Nejen vy jste totiž zranitelní, ale musíte se starat i o své parťáky. Ty sice můžete vyléčit primitivním píchnutím injekce, ale jelikož se ve hře umírá snadno, zkuste si oživit najednou tři zraněné kolegy pod zásypem olova z nepřátelských kulometů. Zajímavostí je, že i vás mohou na oplátku parťáci ošetřit, dokud se ovšem nepředávkujete. To bylo asi ale vše pozitivní k hratelnosti jako takové. Ta už totiž ničím jiným nepřekvapuje, právě naopak. Největší problémem je asi naprosto tupá umělá inteligence, jak spolubojovníků, tak nepřítel a také často velmi vzdálené Checkpointy v těch nejtěžších momentech hry. Přidejme k tomu zvláštní režim krytí a neposlušnou kameru, a je tu malér.

Hru jako takovou si můžete projít buď jako samotáři, nebo s kamarádem u jednoho PC ve Spliscreenu. Ke hraní je potřeba dokoupit ale ovladač. Multiplayer jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet, protože již žádné servery nejsou v provozu.

Grafické zpracování je povedené. Má sice své mouchy a slabší chvilky, ale přesto funguje vizuálně na jedničku. Level desing je velkým tahákem hry. Ani jednou se mi nestalo, že bych pocítil jakýkoli stereotyp z prostředí. To se totiž neustále mění, a projdete si např. rušnou ulici Tokya, noční klub, džungli nebo válečnou Zónu. Z ozvučení se povedl temný a depresivní Soundtrack, ovšem o zvucích zbraní nebo prostředí už nejde o žádnou slávu. Dokonce jsem se setkal několikrát s výpadky zvuku, a to i klidně celých dialogů. Katastrofa přichází ve formě bugů. Není zde žádný problém se zabugovat mezi objekty, mě osobně se to povedlo hned v prvních minutách hraní, kdy jsem se bugnul mezi pytle s odpadky. Hned ve druhé misi se zase nespustí animace civilistů v bance, takže stojí defaultně s roztaženýma rukama, dokud do nich aspoň nevystřelím. V následující misi má nepřítel místo zbraně v ruce střílící barel s palivem. Občas mě ty bugy i pobavili, obzvláště ten barel...

Nevím zdali následující problém se stává jen u mě, ale hra se mi během hraní vždy začala sekat. Nešlo o lagy nebo FPS dropy, ale šlo o pravidelné záseky v cyklu tří sekund, a to i v menu. Pomohl vždy jedině restart hry, ovšem zase jen na nějakou dobu.

Kane and Lynch měl velký potenciál, ovšem nebyl pořádně využit. Rozhodně ale nejde o špatnou hru, naopak, považuji ji za povedený kousek. ALE... Skvělý a temný příběh s řadou špičkových Cutscén kazí nepříliš výrazná hratelnost a nedodělanost celé hry. Kdo očekává příběhovou záležitost, bude nadšený tak, jako jsem já. Kdo si jde ovšem za akcí a zážitkem z přestřelek, bude zklamán.

Pro: Temný atmosférický příběh, filmovost, Cutscény, level desing, několik konců, charaktery, grafika, Splitscreen pro dva hráče, Soundtrack

Proti: Umělá inteligence, zabugovanost, rozmístění Checkpointů, nevýrazná hratelnost, ozvučení,

+16
  • PC 70
Kane & Lynch, ač má daleko k dokonalosti, zasluhuje obdiv za minimálně jednu věc - charaktery.Není moc her, v nichž by hlavní hrdinové byli naprosto amorální hovada neštítící se zabíjet nevinné policisty a občas i civilisty - a přitom za ně hrál hráč.Přitom ale nejsou úplně černobílé..
Jinak se tu dá najít misty naprosto boží level design (a místy podprůměrný) a solidní střílení.Snad jen ten konec mě (zase) zklamal - jak geniální závěr měl Hitman Blood Money, tak K&L od stejné firmy (ale pravděpodobně jiného interního týmu) má konec dost slabý.Ale celkově nadprůměrná solidní střílečka, 7/10 si zaslouží.

Pro: Několik božích misí (např. jedna jak z filmu Heat), příběh, originalita

Proti: Některé nic moc mise, krátkost, nezvládnutý co-op na pc, závěr

+15
  • PC 65
Šílenej zrádce a magor. Taková nesourodá dvojka. To je Kane a Lynch. Příběh, kde pouze střílení hraje prim. A to, čertužel, ani nijak skvěle. Hra, která je vystavená na solidních charakterech, která dostane i zajímavé lokace, je nakonec zabitá prostým střílením, které ani není kdovíjak uspokojivé. Všechno to působí jaksi sterilně. Příběh o záchraně rodiny není nikterak originální, ale pořád se dá s těmi náboji, které vývojáři měli, vystavět víc, než jen lehce nadprůměrný titul. Faktem však zůstává, že - přijdete do lokace, kde se máte dostat do určitého bodu. Na relativně malém prostoru se na vás započnou rojit bouchači, kulometčíci a další jiní metčíci, a i když máte možnost se krýt, a nejlepší možností, a dost možná jedinou, je pro vás postupovat kupředu vstříc bodu, který máte dobýt. A ona je ta mapa nakonec dost malá... Takhle se tedy hrou probijete dost rychle. Nakonec dostanete dvě možnosti (1. mám toho plný zuby a kašlu na to; nebo 2. těch pár kulek ještě vypálím). Jednoduše možnosti bez nějaké nadstavby. A i pak vás nečeká nic, než strohé titulky.
Ehm, já doufám, že tu nevydávám spoilery, nicméně zde snad bohužel ani o spoilery nejde.
Ať recenze vyzněla jakkoli negativně, Kane and Lynch: Dead Men není špatnou hrou. Problémem je ten potenciál, který, dle mého, měla. Takto se dostane jen mezi tituly "zahrát, pobavit se (občas), jít dál". A to je bohužel sakra málo.

Pro: Hlavní charaktery, filmová atmosféra

Proti: mapy, nevyužitý potenciál

+15
  • PC 75
Tahle hra mi technickým zpracováním ale i hratelností připomíná svého času Chasera - grafika je a není pěkná, level design je a není dobrý, příběh je a není zajímavý, hraje a nehraje se to dobře... Je to divné. Nemůžu říct, že je to blbá hra, ale ani že by to byla hra dobrá... je.. no.. prostě ...ucházející?

S grafikou se věci mají tak, že engine je až na pár efektů notně pozadu a díky mizerné úrovni detailů v úrovních stejně není moc na co koukat. Úrovně jako takové většinou nejsou nikterak originální, spíš průměrné - výjimky se ovšem najdou. Například se mi docela líbila část v nočním klubu, potěšila i mise ve věznici. Jinak ale jde vesměs o standardní akční lokace - jihoamerické džungle a vesničky, městská zástavba, banka a pár dalších...

Při tom s každou misí se prostředí drasticky mění a i když chápu, že je to lepší, než aby bylo pořád stejné, přijdou mi ty změny často až příliš samoúčelné. Vůbec příběh jako takový mi originální nepřijde (i když na herní poměry možná některými aspekty ano), takové typické akční béčko s netypickými anti-hrdiny.

Ústřední dvojce je vůbec asi to nejlepší na K&L - Kane, zločinec na cestě za rozsudkem smrti, je unesen svou bývalou organizací. Ta ho má ovšem za zrádce a všechno, co po něm chce, je, aby donesl to, co jim kdysi sebral a skryl, než umře. A k tomu ho donutí skrz ženu a dceru. Kane už je smířený s tím , že umře, jediné co chce, aby kvůli němu netrpěla i jeho rodina a tak přijímá.
A dostane na krk Lynche, který má za úkol mu pomáhat a hlídat, že Kane nevyvede nějakou blbost. Lynch je od pohledu celkem pohodový a schopný chlapík, jenže pod tlakem mu občas rupne v kouli a rozstřílí všechno co se pohne. A jako takový je postradatelný.
V zásadě ani jeden z nich není vyšinutý magor, prostě jen dělají to, v čem jsou dobří a co je třeba udělat.

Akce je poměrně standardního rázu s pochybným systémem krytí. Zbraně nejsou moc přesné, ale vynahrazují to silou. Herní mechanismy nejsou tak zastaralé jako třeba v novém Wolfensteinovi, ale celá hra působí trochu těžkopádně, neomaleně. Boj je vylepšen o možnost ovládání spolubojovníků - to je imho provedeno velmi použitelně, ale AI je sama natolik schopná, že jsem to téměř vůbec nevyužil.

Zvukovou stránku hry nechci moc hodnotit, protože buď jsem měl něco špatně s nastavením, nebo ten engine dělá s přehráváním audia nějaké velmi nepěkné věci.

Herní doba je pouhých cca 7 hodin, ale vzhledem k rozporuplné hratelnosti mi přijde tak akorát. Kritizovaný závěr hry sice z hlediska myšlenky není špatný, ale je prostě odfláknutý - jako řada dalších maličkostí napříč hrou.

Pro: hlavní postavy, AI spolubojovnků, některé lokace

Proti: graficky mizerné, spousta odfláknutých maličkostí

+14 +16 −2
  • PC 40
Nějakou dobou už existovala holy trinity v podobě Half-Life 2, Doom 3 a Far Cry, zároveň ve stejném roce vyšel Crysis. No a pak tu máme Kanea, který se spolu s Ondřejem Hejmou snaží zaujmout hráče v titulu, který hodně zaspal dobu.

K&L kombinuje to nejhorší ze staré generace her s naprosto neodladěnými mechanismy, které se ve hrách staly standardem až později. Zastaralá grafika, super tupá AI a díky bohu hodně krátký playthrough asi definuje celou hru. Dva nechutní nesympatičtí antihrdinové se potkávají, aby vás provedli wtf příběhem, který by v televizi nestačil ani na jeden 20 minutový díl seriálu. Všechno se ve hře stane tak rychle, že nemáte vůbec čas přemýšlet nad tím, jestli něco z té story dává smysl nebo jestli vás to vůbec zajímá. Oba konce depresivní a neuspokojivý.

Fajn je, že se během těch 4 hodin udá asi 16 kapitol příběhu v několika prostředích a některé konkrétní situace i dnes působí dobře, např. obrana ve fastfoodu, naháněčka v japonských ulicích nebo noční klub. Proti tomu se ale postaví útěk v dodávce, bitva na nějakém jihoamerickém náměstí nebo celá poslední pasáž v džungli. Jedno velký špatný. Nepřátelé se svorně staví do řady a běží přímo proti vaší hlavni, nemůžete si sami přebít, takže se velmi často stává, že se s krytu postavíte, abyste někoho dorazili, ale zrovna nemůžete, protože se hra rozhodla vám přebít. Automatické schovávání za překážky funguje tak jeden pokus z deseti, semtam se nepřátelé střílí navzájem, když si vběhnou do cesty. Samozřejmě se ve hře objeví všechny povinné střílečkové disciplíny, takže OP sniperování na dálku, nefunkční stealth, kolejnicové pasáže v jeepu s neomezenou municí do kulometů, OP boss ve vrtulníku atd.

Kane and Hejma je v dnešní době irelevantní hra, kterou bych určitě nehrál nebýt výzvy. Věděl jsem, že s touhle kategorií budu mít problém a nechtěl jsem v ní ztrácet moc času. To se mi zadařilo a teď move on :)
+14
  • PC 80
Kane a Lynch patří k mým oblíbeným hrám díky svému pojetí které je určené pro dospělejší publikum, s výborným příběhem a skvělými hlavními postavami kteří jsou výjímeční antihrdinové kteří se jen tak nevidí. Taky co jiného čekat od tvůrců série Hitman. Navíc filmové zpracování je již na cestě, takže je na co se těšit.

Jinak zde spíše srhnu co se mi líbí a co ne. Parádní dialogy, vynikající přestřelky, zajímavé lokace a drsná atmosféra. Většina hry mi připoměla můj oblíbený film s Al Pacinem a Robertem De Nirem Nelítostný souboj kde se odehrává velká přestřelka s policií v ulicích města za plného provozu. Zde se tento odkaz dá nalézt v ulicích Tokya kde proběhně solidní střet. Bohužel konečná část na mě působí jako by sem nepatřila, civilní válka v Havaně mě nijak zvlášt neoslovila, ale konec se odebral trochu jiným směrem lepším než na Kubě.

Parta s kterou prožijete většinu dobrodružství je pěkně pestrá, a dodává hře větší pocit reálnosti, jelikož nejste superhrdina a skoro nic nemůžete zvládnout sami a kooperace s kolegy je skvělá a bez ní si těžko dokáži představit tuto hru. Grafika se mi líbí a solidně se to vše hýbe, sountrack je perfetkní a dabing je vynikající.

Takže pro ty kteří mají chuť na něco jiného, na straně těch špatných, směle do toho.

Pro: Hlavní hrdinové, atmosféra z filmů, prostředí, žadný černobílý svět, hudební soundtrack a dabing

Proti: Část v Havaně mi vůbec nezapadala do vyznění celé hry, některé chyby

+13
  • PC 75
Tak se nám opět IO Interactive po dvou dílech Hitmana rozhodli vstoupit do jiné řeky, jako tomu bylo v případě Freedom Fighters.

Kane & Lynch je opět na kooperaci založenou hrou, která sice neoplývá takovou úžasnou hratelností, jako právě zmínění Freedom Fighters, ale dle mého názoru nabízí slušnější a gangsterštější průběh hry.

Co jiného čekat od dvou vězňů, kteří utečou při převozu. Začíná tak lovestory těchhle dvou budižkničemů. V průběhu hraní vlastně zjistíte, že ani takoví nejsou a že jdou jen za spravedlností, později za pomstou.

Střídání lokací v první polovině hry je skvělé, nabízí spoustu lokací, jako banku, vězení a taky se objevíte na Kubě. Druhá polovina hry je o poznání slabší, jelikož je člověk zhýčkán první částí, v té druhé jste pořád víceméně v džungli, ve které to zase tak úžasné není a přijde stereotypnost. Pravděpodobně to tak tvůrci plánovali jako velké, zelené finále, ale příliš se tö nevyvedlo. Ale zase nadruhou stranu potěší závěrečné rozhodnutí, po kterém sami v sobě zjistíte, jak by jste se zachovali Vy samotní ;)

Pro: Kane, Lynch, žádná růžová zahrada, nápadité zpracování, první polovina hry, závěrečné rozhodnutí,

Proti: druhá polovina hry, horší grafické zpracování, chování zbraní,

+12 +13 −1
  • PC 35
Hned na začátek se přiznávám, že je mi až líto udělit takhle malé hodnocení, ale nehodlám s tím ztrácet nadále čas. Ta hra má poměrně velký potenciál co se příběhu a postav týče. Příběh a důvody konání postav nejsou jasné hned od začátku a příběh se tedy postupně odvíjí a hráč zjišťuje, o co se tu vlastně jedná. Působí to skutečně filmovějším vyprávěním. Také obě hlavní postavy, jakýsi profík Kane se svou minulostí a vyšinutý psychopat Lynch, Kaneův hlídací pes a přidržtažka. Kane dostává za úkol vyrovnat svoji minulost a zachránit tak mj. dceru a ženu, Lynch prostě dělá, co se mu řekne. Většinou. Jindy mu hrábne a jeho existence na místě přináší jen problémy. Potud by to bylo v pořádku a věřím, že na konzolích to mohlo mít úspěch. A ve své době to i úspěch (nějaký) mělo, jelikož se uvažovalo i o filmové adaptaci se známými herci, což už je ovšem s velkým odstupem času pasé.

Problémem hry tedy není její nápad, ale její zpracování. Konverze na PC se hodně nepovedla a značnou zásluhu na mém rozčarování má i implementace služby Games for Windows LIVE do hry samotné. Tvůrci se s nějakým předěláváním pro PC, co se menu a ovládání týče, moc nemazlili, takže v menu zapomeňte na myš a lozíte jen klávesnicí. Samotný vstup do hry nebo alespoň herního menu je ale trochu porod. Pominu-li, že po instalaci hry jsem si ještě musel na webu najít a stáhnout instalátor GfWL a přeinstalovat i tu současnou verzi, která byla nedávno instalovaná, protože jinak se hra vůbec nespustila, pominu - je to 7 let stará hra, OK. Ale že hru spustím, začne se načítat nějaké logo a pozadí hry, do toho vyskočí GfWL a začne se mi logovat, což nechci, takže ihned, jak zmizí, jej musím zase vyvolat, odhlásit se, vytvořit offline profil, GfWL zmizí, načte se logo hry, spustí se intro, přeskočím, zobrazí se info GfWL, potvrdím, načte se menu hry, musím vyvolat GfWL, přihlásit se do offline profilu, hra se jakoby restartuje, takže zase začíná najíždět úvodní logo, spouštět se intro... ty vole, co to má znamenat? Při dalším spuštění hry to celé zase nanovo!

Když už se ovšem dostanu do hry, jukne na mě konzolovka jak vyšitá. Všichni, krom mě, nesmrtelní (tedy pokud není jejich skon nutný), policisté nabíhají v houfech na odstřel, několikrát jsem se skrčil za překážkou, abych se kryl, načež se zcela zbláznila kamera, která začala škubat a poletovat a musel jsem se podívat jinam (nějaký bug kamery), scripty ne vždy dokáží ovládat postavy na mapě, takže v bance jsem měl několik lidí, co stáli na místě rozkročeni rozpaženi a ani se nehnuli. Postavy tak nějak i během akce mluví jak kdybyste u hry vypnuli zvuk a pustili si k ní nějaký film v televizi. Nepřítomné mluvení, sice k tématu, ale úplně tam vidím ty znuděné herce v dabingové místnosti. A jakmile začala honička z banky, začali dorážet policisté ve vozech - a já nemohl hýbat myší. Nejprve jsem myslel, že se autoři zbláznili a prostě mám pevnou mušku v prostředku obrazovky a mohu tak střílet ze zadní části auta jen ve chvíli, kdy je cíl uprostřed obrazovky. Mýlil jsem se, myší šlo pohybovat a tedy cílit, ale bylo nutné zapřáhnout dva voly - citlivost myši nulová. Následující asi nascriptové sekvence výbuchů aut a havárií byly spíš úsměvné. Následně jsem se s partou zasekl v tunelu a měl za úkol se odtamtud vymotat. Tak jsem se motal, do toho se mi motali kolem se vyskytující civilové, kteří mě zatarasili některé cesty a nechtěli se hnout a čuměli na mě jak na tele na nový vrata. do toho nabíhali policisté jak kachny, z nějakého důvodu mi málem exnul Lynch, který je mi k ničemu a leze za mnou jen jako vocas, sem tam vystřelí brokovnicí nazdařbůh a když už se vymotávám ke konci nějakého zátarasu, kde mě má asi vyzvednout má dodávka, tak ta nacouvá a zajede mě - konec hry, mohu načíst jen poslední uloženou pozic, jakousi "scénu" - ukládat ručně tu nejde, ukládá se to kdesi samo.

To, čeho jsem byl dosud svědkem, byla poměrně dobrá část hry ve stavu, v jakém s ní autoři objížděli vydavatele a ukazovali, jak by to mohlo vypadat a že mají zatím jen tuhle zdaleka nedodělanou ukázku. Eidos to ale nepochopil a rovnou to vydal! No, tak takhle tedy ne :)

Jediným dalším plusem je asi tak leda skutečnost, že Cenega ke hře připravila i český překlad na extra CD, takže kdo chtěl, mohl si hru nechat v původní angličtině. Nicméně to vůbec nejde na vrub IO Interactive.

Některé hry by vážně měly zůstávat JEN na domovských konzolích a neničit si špatnými konverzemi případnou dobrou reputaci. I případný dobrý příběh jde pak rychle k šípku.

Pro: Námět; postupně odhalovaný příběh; dva magoři v hlavních rolích

Proti: Konzolová konverze; Games for Windows LIVE; sem tam bug; pocit "Raději mi ve videosekvencích odvyprávějte příběh, ať to nemusím hrát."

+12 +13 −1
  • PC 65
Hra, ke které se po letech vracím znovu, a kterou jsem i tentokrát dohrál, nemůže být špatná hra. I tak mě ale Kane & Lynch nevybíravě potrápili, a narvali mi do chřtánu ten pocit, že už možná dokážu dohrát střílečku na gamepadu. Dvě třetiny hry to šlo, pak přišla Havana, a já myslel že prorazím monitor hlavou.

On totiž můj neum zamířit nebyl vždy po právu oceněn. A tak se mi pravidelně stávalo, že nepřítele, který několika končetinami vyčuhoval zpoza úkrytu, jsem prostě nemohl trefit. Ale naopak mě bylo možné zcela realisticky trefit, když jsem se schovával za překážku, zpoza které mi vyčuhovala lysina. Stejně tak jsem měl velké potěšení z toho, že jako úkryt se počítá jen roh, což znamenalo, že jakmile jsem se za krytem začal pohybovat, okamžitě jsem byl řádně nakrmen olovem. Obecně jsou kryty častým zdrojem frustrace, protože při vyklonění zpoza něj míří někdy střelba do krytu samotného, a nedá se zpoza něj vůbec nic trefit. Což je velmi ňami hlavně když házíte granáty. 

Je tedy třeba využívat umělé demence nepřátel. Ti jsou schopni stát mi za zády, a střílet na mého spolubojovníka na druhé straně bojiště. Stejně tak ochotně nabíhají do otevřeného prostranství, stoupají si za kulomet, který má v hledáčku sniper, drží se v hloučku abych ušetřil náboje, a když jsou v krytu moc dlouho tak vystrčí hlavičku, aby to nebyla nuda. Moje spolubojovníci bohužel navštěvovali stejnou zvláštní školu, takže si také moc hlavu nelámou s pobytem na přímém slunci. Rádi mi vbíhali do rány, vyprazdňovali zásobníky do zdi, za kterou byl nepřítel, a hlavně chytrýýýýý byli když jsem si dovolil vyběhnout zpoza úkrytu, abych donutil spawn další vlny nepřátel.

Velkou výhodou je, že samotná střelba je zábavná, a nepřátelé nejsou žádní terminátoři, není tedy nutné do nikoho vyprazdňovat zásobníky. Zbraní není mnoho, ale všechny baví. Docela mi byl sympatický systém oživování a doplňování munice. Spolubojovníci jsou schopni dodat munici do jakékoliv zbraně, kterou zrovna máte u sebe, ale když si o ni řeknete mnohokrát za sebou, tak už vás pošlou. Stejně tak oživování – parťák poblíž vám může vrazit dávku adrenalinu, která vás zase postaví na nohy, ale když to přeženete, tak vás to naopak zabije. Někdy docházelo k situacím, kdy jsem kvůli demenci nechával spolubojovníky v úkrytu, ale to jsem pak zase neměl při ruce nikoho, kdo by mě oživil.

Hra je hodně povídací, naštěstí ale většina konverzací probíhá při hraní. Příběh působí jako něco, co by se hodilo do DLC k plné hře. Dostal jsem se ale díky němu do mnoha zajímavých lokací, tak budiž. Kane a Lynch jsou řádní psychopati, takže civilisté v této hře nejsou moc bráni v potaz. Je to určitě příjemná změna, když na vás v plném klubu naběhnou nepřátelé, a nemusíte řešit ten bordel, který vám běhá v zaměřovači.

Herní doba je krátká, takže i přes všechny ty masařky se to dá i dnes dohrát. Očekával jsem technické problémy, spousta jich je popsána online a hra je dokonce odstraněna ze Steamu, ale nakonec nebylo potřeba nic. I to GFWL mě nechalo s lokálním účtem na pokoji.

Pro: pocit ze střelby, postavy, herní doba úměrná tomu, co hra nabízí

Proti: nic moc příběh, ynteligence, hitboxy

+11
  • PC 80
Právě jsem dojel Kane a Lynch, a mám z toho vesměs rozporuplné pocity. Na jednu stranu umí překvapit atmosférou noční klub v Tokiu, kterou následně zazdí ke konci hry vojáčkování alá Vietnam. Grafická stránka není špatná, ikdyž je vidět, že enginu posledního Hitmana lehce dochází dech, to ale není důvod odfláknout textury v některých lokacích Mise s nabíráním parťáků ve vězení. Co si pochvalu zaslouží je poměrně kvalitní příběh a větší pozornost věnovaná postavám, alespoň na poměry akčních her. Výsledný dojem ale není vůbec špatný, hra má spád a velice svižně se to hraje, mohlo to být ale ještě o chlup lepší. Ať tak či onak, protiřečím si a K&L mne bavil, akorát herní doba mohla být delší.

Pro: příběh, různorodé mise, hudba

Proti: krátké, odfláknutá grafika, závěr mohl být lepší

+10
  • PC 70
K této hře jsem se dostal díky skvělé muzice od Jespera Kyda. Nebýt této, asi by hra mou pozornost vůbec neupoutala. Grafické zpracování ničím moc (dnes) již neoslní, ale pořád se na to dá koukat. Naopak dabing a hudební podkreslení lze pochválit.

Jedná se o poměrně zběsilou střílečku z pohledu třetí osoby. Vždy je nutno zaujmout pozici a kosit nabíhající nepřátelé po desítkách, included: autoheal, autoreaload, autocover, náboje také není nutno šetřit, jedno tlačítko na všechny možný interakce. No přiznám se, že samotnej gameplay mě v podstatě ničím nezaujmul a chvílemi mě i lehce nudil.

Hra se však snaží vyprávět i příběh a to už dělá líp: postupným seznamováním s postavami i jejich minulostí. Ačkoliv samotnej scénář samozřejmě funguje primárně jako vysvětlení neustálého přísunu stovek nepřátel na mnoha všemožných místech, lze však rozhodně říct, že hráčovu (mojí) pozornost upoutá. Zajímavej je potom i konec (patrně jeden z více možných), otevřenej, překvapivě mrazivej nejednoznačnej (loď). Příjemná tečka.

Jako zajímavost gameplaye zmíním jakousi zvláštní brutalitu: Nejen, že podlahy jsou po přestřelkách posety desítkami (stovkami) těl, nejen že často jsou k vidění i bezmocné animace nepřátel ve smrtelné agónii zmítající se na zemi (Lynch je pak tradičně milosrdně dodělává brokádou), ale i kupříkladu divoká přestřelka v temném nočním klubu v Tokiu, kde tancují (nebo pak chaoticky pobíhají) snad tisíce civilistů má prostě svoje kouzlo.

Ve finále ještě výrazněji pochválím soundtrack, kterej je kvalitativně o třídu vejš nad vším ostatním. Já si oblíbil asi nejvíc tento song, mistr se myslím neutnul, posuďte sami: https://www.databaze-her.cz/hry/kane-and-lynch-dead-men/videa/?id=63981

Nakonec - dalo se to zkousnout, ovšem doporučení tentokráte vynechám. Snad jen muzika (soundtrack) rozhodně stojí za poslech. Na pokračování K&L rozhodně už chuť nemám.

70%

Pro: Muzika od Jespera Kyda!, dabing a dialogy hlavních postav, příběh (scénář), hustí a neotřelí hrdinové, některé zajímavé lokace.

Proti: UI, hektičnost, přímořarý level design, nepřesná střelba (všech), krátké!, málo vedlejších herních prvků (jen samé zabíjení).

+10
  • PC 80
Pokud už jednou míříte coby žoldák s pochybnou minulostí v obrněné dodávce na svou vlastní popravu a vězeň cestující s vámi vám s podivným výrazem zdělí, aby jste se skrčil, bude nejspíš jednoduší zústat vzpřímený a podstoupit rychlou a bezbolestnou smrt při autohavárii. V opačném případě vás totiž čeká opětovné shledání s bývalými parťáky, pár ostrých honiček s policií a nakonec nutnost vykopat si vlastní hrob při pohledu na vraždu maželky. Proč to všechno? Inu proto, že Kane (hlavní hrdina hry a vaše jediná hratelná postava) nebyl v minulosti rozhodně žádný svatoušek. Při jedné nejmenované misi ,,v domnění že jsou všichni mrtví" vzal roha. Nebyl by to ovšem správný kriminálník aby s sebou nevzal i veškerý podíl. Jak asi správně tušíte, ,,Sedma" si to nenechala jen tak líbit. Kane má tedy nůž na krku, buď Sedmě vrátí všechny ukradené peníze, nebo jeho žena a dcera nedopadnou dobře. Zde vstupuje do příběhu nová postava, psychicky labilní Lynch. Lynch je prototypem psychopata. Byl to on kdo vás oslovil při počátečním transportu, a je to on kdo vás má hlídat. Žel bohu se i přes vynaložené úsilí nepovede Kanovi sehnat všechen kapitál a za to jeho žena zaplatí životem (Lynch o tom ví své).
Odtud se začne odvíjet Kanova cesta za vyvražděním Sedmy, získáním nových přátel a hlavě za pomstou.

Pro: Hlavní hrdinové, noukoukaná zápletka, různorodé lokace

Proti: poněkud zastaralá grafika, jen o střílení

+9 +12 −3
  • PC 65
Na Kana and Lynche jsem byl docela hodně zvědav, protože to vypadalo více než slibně. Hrát za totálně zvrhlého vyšinutého záporáka se často nepoštěstí.

První dojmy jsou po grafické stránce dost otřesné. Na hru z roku 2007 bych to teda rozhodně netypoval, už takový F.E.A.R. z r.2005 vypadá DALEKO líp!! Vše je ploché, pastelové, bez stínů, je to škoda..... Zvuk se na druhou stranu velice povedl, jak hudba tak efekty. Hlasy postav- Lynch je vynikající, Kane ale teda nic moc, k jeho vzhledu mi ten hlas absolutně nesedí, ani jeho "charakterní" povaha. Zato Lynch je ultra pako a má můj obdiv, fakt hustej týpek. S těma brejlama je neuvěřitelně stylovej a prostě je to totální magor a to se mi líbí. Jinak ty další charaktery nestály za nic (dcera, manželka, Carlos atd.). Původně jsem si totiž myslel, že oba budou totální psychaři a budou se předhánět ve zvrhlostech a sprosťárnách, což se mi nesplnilo...Nejsem žádnej zvrhlík a nepotřebuju vidět strop vymalovaný něčím mozkem, ale tohle bych třeba ve hře někdy rád viděl, fakt "hrdiny" bez zábran a bez charakteru, mohla to být větší sranda. Jinak rozhovory jsou místy luxusní-třeba situace v Japonským parku, kde jeden telefonuje a druhej mezitím odkrágluje rukojmí, no to jsem brečel smíchy..:-))Gameplay je prostě 3rd person a to je asi vše, co k tomu můžu říct. Krytí není nijak moc dobře zvládnuté, postava se nalepuje na objekty jak se jí zachce a ne jak chci já, ale dá se zvyknout. Zbraní je dost málo, to mě zamrzelo. Nábojů je fůra. co se ale na hře zvlášť povedlo, je level design, nebo lépe řečeno prostředí. Samozřejmě jako všem mi nejvíce zůstane v paměti situace na diskotéce, to je jasné a fakt nic podobného jsem nikdy ve hře neviděl. Jiné lokace jsou sice přísně lineární, ale nejsme ve Stalkerovi, to mě absolutně nevadí. Japonský park taky super.. Velké mínus si hra odnáší za délku hry. 6 hodin? Maximálně, fakt jsem to projel za jediné odpoledne, což se mi asi ještě nestalo... A to nejsem rychlohráč, fakt škoda. Ale lepší krátká intenzivní hra, než protahovaná nuda, ne?

Nebýt herního sucha a čekání na F.E.A.R.2 a Cryostasis, tak bych hru zabalil asi po hodině hraní. Nenabízí naprosto nic neobvyklého (vyjma boje na diskotéce), příběh mě nezaujal jak bych si přál, takže jsem hru projel s menším odstupem. Průměrná hra, která měla v mých očích obrovský "zvrhlý" potenciál. Ale rozhodně neurazila a v době nudy pobavila, což je její účel.

Pro: Zvuky, dialogy, sprosťárny, Lynch, diskotéka.

Proti: Grafika, plytkost příběhu, mlý arzenál, krátká herní doba..

+8 +9 −1