Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Say: Ano, delam to tak, pokazde, umozni mi to si hru lepe uzit. Nejsem recenzent, jsem hrac.
Say: Já myslel českej. Ale co jsem slyšel z různých gameplay videí, anglický je taky velmi kvalitní jak říkáš.
JohnCZ: Ne. Mě se ten anglický taky líbí, určitě špička mezi herními dabingy.
hvezdosvit: Aha. Takže ono vlastně všechny přehmaty se nějak vysvětlují... Jakkoliv.
Me se naopak dabing hodne libil a jednoznacne radim cesky dabing ke kladum hry, nepokryte jsem se u poslechu pochechtaval a drobne chybky smahem odpoustel. Sam mluvim nekdy spisovne a nekdy nespisovne, vetsinou podle kombinace nalady a osoby posluchace. Vetsina prehmatu, kterych jsem si vsiml, lze omluvit tim, ze Vito i ostatni se proste v prostredi vyznaji lepe, nez vy.. viz napriklad to osloveni "slecno".
Walome: "prostě mě štve, že primárně byla hra dělaná v aj a až pak se laskavě dokopali k českýmu dabingu"
Ale stejným způsobem se dělala i jednička. Ale asi holt do dabingu vrazili víc peněz (ne teda, že by byl nějaký geniální, ale na herní poměry asi nejlepší).
No dyť. Prostě paklíč a basta, taková pitomost. To je prostě příklad toho, že ty lidi nepřemejšleli nebo (a to je ještě smutnější) dabéři dostali text a neznali kontext. Tyhle chyby jsou často i ve filmech - např. teď nedávno "podáš mi ten notebook?" a tázaný podal poznámkový blok :)

Mě sere ten jejich přístup - citáty z jedničky jsou např. úplně jiné... prostě mě štve, že primárně byla hra dělaná v aj a až pak se laskavě dokopali k českýmu dabingu. A to, že hra vyšla v US dřív než u nás, to ani nekomentuju. Z pohledu obchodního to všechno chápu, z pohledu čecháčka mě to sere.

Jinak co se týče intonace apod., tak jsem překvapenej, že to jde. Vito je namluvenej parádně, Bedrna taky odvádí dobrou práci, jen vedlejší postavy nic moc a hlavně ta spisovná/nespisovná čeština v jedné větě mě deptá.
Walome: Že si toho taky někdo všiml s těmi páčidly...když jsem to nadhodil v diskuzi na Eurogameru, že tam žádný páčidla nejsou a nic se tam nepáčí, tak jsem za to schytal hromadu mínusek.
EDIT: A to jsem to tam dokonce i vysvtělil, o co jde a že ta metoda překonávání uzamykacích systémů se nazývá vyháčkování (Lock Picking).
NateLogan: Spíš jsou takoví, kteří jej udělají kvalitní z obdivu ke hře samotné (Farflame) nebo z rozčarování překladu ,,za prachy" (třeba Datastor vs. Cenega). Jestli za to mají i ten pakatel si netroufám říct. A mě se chce čím dál víc přeložit nějaké RPG (třeba zmiňované Eschalony, nebo dokopnout The Temple of Elemental Evil (Kryšpíni to mají z 80% hotové ale 2 roky s tím nepohli)). Ale to chce víc spolehlivých lidí, aby byla motivace.
Kvalitní překlad je drahý, spousta studentů jej naopak udělá za pakatel. A většině lidí to nevadí. Mafia II bohužel není výjimkou.
Walome: Anglický dabing byl prioritní, podle něj se dělal lipsynch a zbytek animací. Český dabing neznám, ale dělali jej až ve finále, ne během vývoje.
Já bych to viděl tak, že vznikl anglický dabing, čecháčci začali prskat, tak to někdo přeložil slovo od slova, smíchal spisovnou a nespisovnou češtinu a hodil do placu :)
Zatím to jde, ale paklíče překládat jako páčidla, to je dobrej fór...
Hmmm tak to já jsem žádné takové problémy neměl, ani zmiňovaný problém s autem. Jen mě to 1x zatuhlo při přepnutí do win a zpět (windows 7 64 bit)
Danny: Mně se právě zasekl v nejvyšším patře na schodišti, zůstal tam stát jak sloup. Zkoušel jsem ho kus šťouchat a nepomohlo to. Potřetí už jsem tu misi hrát nechtěl, protože je mise je dost dlouhá a nebavilo mě to.
No tak fyzika vozů na "simulaci" je jiná hlavně v situacích, kdy vozidlo dostane smyk. Na arkádu v kldu projedete zatáčku přes ručku s jedním prstem v nose, na simulaci už to chce větší cit, auto se snadněj přetočí. Podle mě je fyzika velmi dobrá, lepší než u mnoha her, které si říkají "závodní simulátor"....

Jinak já hodnotím jen 70%, nemůžu hru dohrát kvůli bugům v misi Schody do nebe. Nejdřív mi hra vždycky vytuhla (resp. donekonečna načítala) po odvezdání dluhu a když jsem to celé hrál znovu, tak se mi zase zasekl Joe na staveništi a už nechtěl jít za mnou. Zklamání
Joe má jako jediný napojení na původní hru, plus obsahuje několik "plných" misí, s cutscénami atd. Oba Jimmy jsou jen arkádový blbůstky bez příběhu (Vendettu jsem dohrál, ušlo to, ale příběh opravdu nula nula nic).
Které DLC má smysl? Čistě podle procentuálních hodnocení se asi nejlépe tváří Jimmyho Vendetta. Co ale nabídne nejlepší/nejdelší zážitek a doplní původní hru (která se mi líbila)?
Tak toho Joea jsem za ty dvě éčka vzal, snad to nebude tak hrozný : ).
Ze začátku to byla bída s nouzí, ale poslední 3 dny se docela daly. Bohužel (nebo naštěstí) už spoustu her mám z předchozích akcí.
Chark: JJ, na posledních slevách si dalo Valve fakt záležet. Kompletní DLC pack za necelých 250,- a co teprve Half-Life 2 za 1 EURO...
Say: Přesně UC rulez, ale já to neberu za zápor, jen, že všechny se ovládají a chovají naprosto stejně.
Say: No rozdíl tam byl, ale ne nějaký markantní a i kdyby, já to tak hrál a je to můj subjektivní pocit, možná je to napsáné moc přímočaře, ale ovládání aut v takovém... GTA IV, se mně zdá o něco lepší.
Say: No jo, dělám si srandu. Měnil jsem to jednou, během hry a přišlo mi to stejný takže se to asi mění s restartem hry :)
Na simulaci je to mnohem zábavnější, aspoň na gamepadu teda.
Say: Ale do simulace to mělo stejně daleko jako ta arkáda. Já to na simulaci hrál od začátku do konce. Jak si zvykneš, už ti to nepřijde..
popkec: =O Cože? To ani náhodou! Já to zkoušel v zimě a auto tak nechutně podklouzávalo, že každá menší zatáčka znamenala bouračku. Nehledě na to, že rozjezd byl kolikrát spíš točení se v kruhu=D Ale nevím jak v létě na čisté vozovce.
ViRus (koment): Máš tam napsané, že auta trpí arkádovým stylem řízení... Zkoušel někdo v nastavení změnit typ řízení z ,,Nomrální" na ,,Simulace"?
Ono asi záleží i na ovladačích no, třeba při vydání je u hry vadný PhysX, kdy není počítáno přes GPU, ale vždy přes CPU, až další verze šla přes GPU a co verze, to nějaký optimalizace. Já to hrál hned, jak to vyšlo. I na podporu 3D zobrazení jsem si musel pěknou dobu počkat, než ji přidali do ovladačů, do té doby při peřpnutí do 3D byla jen černá obrazovka. Musím říct, že si občas nějakou tu hru zahraju chvíli na nízký detaily, za to v 3D (red-cyan) a je to maximálně luxusní zážitek, jaký mi ty hry nedají v 2D ani s maximáními detaily.
Say: Ne, já myslel, že to tak mám nastavené. Pochybuju, že i3 by tu fyziku zmákla dobře, jako ta grafárna...
Bursoft: To tak samozřejmé není. Jak jsem psal, u mě to jede lépe přes CPU. Je to fakt celé jakési čudné.
Záleží, jestli si necháte počítat PhysX přes CPU nebo GPU. U mě s GPU nehratelné, s CPU okolo 25 FPS. Bez PhysX někdy i 35 FPS, všechno ostatní na max (krom AA).
Kroman: V 1024x768 jsem to moc nezkoušel, protože to vypadalo odporně, neostře a zubatě (AA spolu s physxem bych si asi ani na tomhle rozl. nemohl dovolit) a na rozl. minimálně 1680x1050 nebo tak nějak, už to prostě bylo nehratelné.

No, zatím si na té kartě ještě něco zahraju a titulů, které bych opravdu musel hrát, je čím dál tím méně, takže ještě chvíli počkám. Ale pak na podzim půjdu asi minimálně do GTX 480, ale do té doby je času dost, takže možná půjdu ještě výš.
Na tom snad půjde i ten Batman s physx na full :-D
Pivo: Tak Batman jsem hrál též v 1024x768, mám starý 4:3 CRT a s PhysX naprosto pohoda, ale ve dvou scénách mi hra vždy spadala, v tom snu, kde lítá vzduchem strašná spousta cihel, tam jsem musel PhysX dočasně vypnout. Mirrors Edge jsem hrál ještě na staré NV 8600GT, to jsem si PhysX ještě nemohl dovolit zapnout a zrovna tuto hru bych znovu nehrál, jen kvůli PhysX už vůbec ne.
Kroman: Třeba u Batmana mi v tom rozlišení při zapnutí physx spadly fps tak na 10 a strašně se to trhalo, tak jsem ho radši vypnul. A to jsem měl problémy i u Mirrors Edge, který sice jel jak měl i s physx na max. a nejvyšším možným AA, ale běda jak se rozstřelilo sklo. To jsem měl problém vypnout hru, protože už mi ani menu nejelo a cukal se i kurzor.

Ale u Mafie jsem fakt neměl problémy jelo mi to nádherně a to jsem to zapnul jen tak ze srandy a ani jsem nedoufal, že mi to s tím physxem půjde nějak dobře.

A jinak jsem s kartou spokojen a neměl jsem s ní nějaké problémy zatím. A záleží spíše přímo na konktrétním kousku, než na tom, jestli je to od MSI či ne. Ale tím se MSI nějak nezastávám :-)

Bursoft: Sorry, sice jsem to už asi předtím četl, ale nějak mi to už mezitím, než jsem si přečetl tvůj nejnovější post, vypadlo z hlavy.
Tak zrovna MSI myslím nemá zrovna to nejlepší na trhnu, alespoň co mám já zkušenosti, už bych od MSI nic nebral, ne jen kvůli kvalitě výrobků, ale kvalitě reklamací, kdy výměna větráčku jim trvala měsíc a vrátilo se mi to nakonec v úplně stejným stavu s tím, že to udajně vyměnili.
Navíc říkáš rozlišení 1920x1080? =-O Mě se to sekalo s PhysX i v 1024x768, to je nějaký čudný.
Bursoft: Nativní je jaké? :-)
Jinak vyhlazování jsem též vypl a měl jsem rozl. 1920x1080, takže vpodst. to samé co ty. Zpomalilo se to trochu třeba v té fabrice, kde pak bylo hodně kouře (benchmark/demo), ale i tak v pohodě.

A ty přestřelky nebyly vyloženě špatné, ale i tak to mohlo být lepší a s tím physxem souhlasím, že dotváří tu atmosféru.

Jinak třeba u her Call of Duty a podobných her, tam se bez něj obejdu :-)



EDIT: Kroman: No asi mám trošku výkonnější typ téhle karty (taktovanější), ale jelo to fakt v poho. FPS mi na 18 spadlo snad jen v té fabrice, ale jinak v pohodě těch 25-30 a zdálo se to být plynulé. Na čísla nehledím, hlavně ať se to dá hrát.