Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak ono to jde projet jen čistě hlavní linii, ne? A stejně nevím, co je špatné hodnotit vysoce na základě toho, že jsem se zaměřil pouze na tu část hry, která mě baví. Poplnil jsem pár vedlejších misí, zjistil jsem, že to není nic extra a pak už se věnoval tomu zábavnějšímu. Nemusím si hru nechutit plněním všeho na 100%, ať to stojí, co to stojí.

A navíc tu uživatelé často hodnotí hry po odehrání pěti minut a do těch taky nikdo nerýpe :-)

Žádné hodnocení nikdy nebude správné (pokud se vyloženě člověk nebude snažit hodnotit na základě faktů a subjektivní pocity a názory hodí stranou - a i to nebude objektivní a správné, jen jakási snaha o to).
Jop :).

Teď mě nechápejte špatně, já mám komplexnost BioWare her rád a jejich zredukování na úroveň CoD bych proklínal do skonání věků... Ale když jsem po třetí dohrál ME1, dostal jsem chuť si ještě jednou projet hlavní dějovou linii (ta filmovost a atmosféra za to prostě stojí), ale už bohužel nemám čas strávit nad tím dalších několik desítek hodin.
Já bych byl třeba rád za nějaký mód, ve kterém by byla čistě jen hlavní linie bez zbytečností okolo - vedlejší úkoly, kecaní s posádkou (leda to zakomponovat do příběhu), létání po mapě, nezajímavé úkoly a nezajímavé rozhovory... Prostě to omezit pouze na to nejlepší, taková supr jízda na 4-5 hodin... Jó, to bych slintal blahem a platí to i pro druhý díl.

PS: Ale samozřejmě nic z toho nedělat na úkor samotné podstaty ME.
Proč se to tu pořád omílá dokola? Hráče, kterého baví hrát ME, bez problému projde i vedlejší mise (a nejsou nudné, možná podobné, ale to samé se dá říct o každé druhé hře). Takže souhlas se Suzanou. Projít hru z půlky a nahodit ji takto vysoké/nízké hodnocení je prostě o ničem. A jsme zase tam, kde jsme byli=D

Cobra: Ou yeah, you mothefu*ker!=D
Asi to byla narážka na kvalitu vedlejších úkolů v SA :-) Která byla mimochodem mnohem vyšší než u všech moderních Bioware produktů dohromady ;-)
Nevím, jak s tím souvisí GTA: SA a taky nevím, proč by nemohl dát devadesátkové hodnocení, když ho nebavily vedlejší mise. Není to "objektivní" recenzent, ale hráč. A jako hráč si hru mohl hrát třeba stylem - vrhnu se na hlavní questy a zbytek kašlu. Pokud ho při jeho zvoleném stylu hraní hra posadila na prdel a u PC udržela dostatečně dloho při každém hraní, než se odhodlal ji vypnout, tak není důvod dávat nižší hodnocení.

Vedlejší mise vesměs za moc nestály a taky mě extra moc nebavily....
Zbytek byl proveden skvěle.
Na vedľajšie úlohy nemám chuť. Ale väčšinu som spravil.
CJ: Eden Prime > Citadela > (verbování Liary, Noveria, Feros) > Virmir > Illos > Citadela a konec (v druhém spoileru je název poslední lokace, tak pozor :) ). Základní linie je velmi krátká, při druhém hraní a ignorování vedlejších questů a nepotřebných rozhovorů se dá prolítnou za necelých 6 hodin.
CJ: Yop, hlavní dějová linie je poměrně krátká. Dodělej vedlejší úkoly=)
CJ: Já měl největšího odpadlíka už v 2/3 hry, takže možná je to tím, co říkal Pivo. Každopádně šel jsem na něj tvrdě a v závěru ho vzpamatoval. S Ashley jsem měl víc, než dobrý vztah, takže to možná také ovlivní. Holt musíš se všema pořádně kecat. A u ME2 to platí dvojnásob!
cj:Mít ten řečnický skill (jeden ze dvou) na maximum či na vysoké úrovni. Ovlivňuje ho status odpadlíka nebo zachránce.
A ako zachrániť Wrexa? Ja som s ním rozprával tie najkladnejšie témy a Ashley ho ,,sundala" zo zadu!
Wrex v pohodě, ale mezi Kaidanem a Ashley se musíš rozhodnout.
Chcel by som sa opýtať či sa nejak nedá zachrániť Wrex, Kaidan a Ashley.
Tak dobrý, už jsem si chtěl nadávat :) Samozřejmě mě napadlo, že to na Steamu bude zlevněný, ale čekal jsem tak deset euro...
Dám krk na to, že čeština tam nepůjde, protože to by znamenalo hodně snažení ze strany EA, BioWare i CD Projektu, aby sesumírovali novou kompletní verzi hry, kterou by dali na Steam...
Walome: pokud vím, tak žádná čeština ke stažení není a Steam lokalizované verze neřeší.
Řekněte mi, že na steam verzi nefunguje čeština! Protože jestli funguje, tak jsem si ten Level za 250 kupoval zbytečně ... UAAA
Na Steamu za 3,74E. Koupil jsem, tak doufám, že se na 3. pokus konečně dostanu dál než na konec první mise.
Já se nevychloubám, jen to dávám ve veřejnou známost. :-P Jinak tu Gateway ti klidně pošlu, pokud ji ještě najdu. :-D
Malignus -1.5 za "nemá se vychloubat"...a jsi v mínusu. Hm, tak to jedině, že by jsi mi poslal stařičkou Gateway... to bys pak dostal 0.5 bodíku k dobru zase.
^_^
Klidně si připočti další +1 za dohrání stařičké Gateway s minimálním použitím návodu. :-P
MCZ - tak jsem zvědavá, jak se Ti to bude líbit :-) Za jakou specializaci hraješ?

Četli jste teda někdo ten Gateway? O_o ... asi jsem moc optimistka...ptát se na literární choutky štěňat na DH :-/ ;-) ... myšlenka Mass Effectu je v podstatě vykradená z této zajímavé série. Ale což, hraní je to dobré ...

Stokrát provařená šablona...hm, tohle mi zase tak nevadilo, jako to, že rozhovory jsou sice akční a dynamické ale jasný následek je, že žádné dlouhosáhlé dialogy se nevedou, textu je tam poskrovnu (každý rozhovor je trochu odbytá rychlovka) a mnoho informací je nutno si dočíst v nedynamické encyklopedii. Proti té nic nemám, ale já bych ocenila, kdybych se informace dozvídala z rozhovorů s obyvateli např. Citadely a vůbec jiných planet/měst.
NWN není příliš ukecané, ale ty rozhovory stojí za houby. Zbytečné kecání o blbostech, ač v porovnaní s jinými RPG je rozhovorů méně, tak jsem je stejně v NWN často přeskakoval, neboť mě ty bláboly už vůbec nebavilo číst.

Marwel: Souhlasím:)
"príjemná zjednodušená jednohubka v neopozeranom prostredí s fajn atmosférou zameraná na príbeh"
Primitivní přímočará hra ve standardním stokrát viděném Bioware prostředí s jinou (po technické stránce nedokonalou) texturou a stokrát provařenou Bioware šablonou (no, alespoň tam nebylo "Jsem tvůj otec/bratr/sestra/syn a moc amnesiaků... hmm, počkat...). Jinak řečeno, ať už je na krabici napsáno 喜欢 nebo i’m lovin’ it, obsah zpravidla chutná stejně (alespoň mně).

S NWN souhlas - i když grafika se mi kupodivu líbila (možná až na postavy a vybavení na nich zobrazené). Krajina byla ale určitě nádherná (minimálně na svou dobu).

Bioware hrám by dle mě prospěla značná redukce balastu (ehm, chci říct "dialogů") - stokrát to samé začne být dost otravné.
%-/ ... mě tedy naštval Dragon Age(a to jsem byla prý už jen před závěrečnou bitvou a stejně jsem neměla motivaci to dorazit)...měl sice slibné momenty, ale celkově se mi to prostě nelíbilo :-( To už si možná raději zastřílím pandrláčky v Borderlands :-P
U KOTORů u mě spíše zklamání, ale určitě né takovké, jako u DA. Nicméně hratelné rozhodně jsou.

Tulareanus: V NwN mě taky hodně zaujaly možnosti změn vzhledu (+ mé oblíbené modifikace) zbroje, barvy... a široká škála povolání, zaměření, dovedností... Nikdy nezapomenu na mou nejoblíbenější postavu, co jsem kdy ve fantasy RPG měl (temný klerik zaměřený na nekromancii, léčení a 2 katany=) )
Jade Empire bola príjemná zjednodušená jednohubka v neopozeranom prostredí s fajn atmosférou zameraná na príbeh a NWN ma bavilo hlavne z hľadiska možností a modifikovanosti a skúšanie rôznych taktík a postáv a tak, než pre samotný singleplayer, ktorý až na fakt minimum momentov nevynikal, ale stále mal určitú fajn Faerunskú atmosféru, napriek dosť hnusnej grafike. :D
Zatiaľ čo Mass effect na mňa po splnení takmer všetkých sidequestov a prejdení troch hlavných planét pôsobí ako keby bol len o tom síce peknom ale nie efektnom grafickom pozlátku, peknou encyklopédiou a rozhovormi, ale inak je to ako keby niekto zobral podvýživený KOTOR a totálne ho ošklbal ako kura.

Say: NWN zbytočne ukecané? :D Však je to samá ekšn :D
marwel: Jdi k šípku! NwN (s datadisky) je solidní nářez mega dlouhého RPG! Prakticky BG ve 3D obohacený o kvalitní porci nových schopností, věcí, lokací... Dialogy, uznávám, zbytečně ukecané, ale jinak srdcovka.

Od BioWare zatím nejslabší DA, jednoznačně.
NWN bylo remeslne dobre provedene a vsechno, ale prislo mi, ze je to oproti ostatnim starsim Biowarovkam desna nuda (nezajimavej pribeh, nezajimave lokace, nezajimave rozhovory). Hodnotil jsem to docela slusne, protoze mi neprislo, ze by na tom bylo neco vyrazne spatneho, jen mi to vsechno prislo desne tuctovy a repetitivni (je fakt, ze jsem to hral nekdy pred rokem, v dobre, kdy to vyslo, to asi byla bomba).
Jade Empire jsem nehrál, ale nejhorší mi připadalo Dragon Age, v těsným závěsu za ním Mass Effect 1. NWN není dokonalá hra, ale oproti těmto dvěma je to majstrštyk.
To je věc názoru. Nic horšího než Jade Empire jsem od Bioware nehrál.
Dragon Age neni o mnoho narocnejsi nez Mass Effect. Jinak nejhorsi hra, kterou Bioware udelali je NWN.
Pri mojej obstarožnej pc zostave ani nemám ako, ale tak v plánoch na leto mám zahrnuté dohranie Quest for Glory 2, vyskúšanie Beyond Good & Evil a možno dokončím aj ten Ass Deffect. :)
Mick: čo ja viem, zatiaľ to je asi najslabšia hra od Bioware čo som kedy hral :D a mám to rozohrané od februára.
Hm, tak včera jsem si říkal "jen si zkusím ten začátek, pak půjdu spát"... takže jsem dneska zaspal zkoušku, ale stálo to za to :) Zatím mě to hodně baví, ale prostě ten vesmír a ty zvířátka, to neni pro mě... ale jak říkám, dějově apod. paráda.. navíc ty dialogy nejsou nudný, zatím fakt pohoda.
Pivo! Mám tady naskrýnovat, co jsi mi psal do pošty?! Tak ticho.

Vesmír je zkopírovaný ze všech možných děl hezky :-) Jen je to trošku osekané.
Suzana: Předtím to nebyly spoilery, pak už ano :-)

Jo, já Wrexe moc rád neměl, ale v boji se hodil kvůli výdrže. Ale já bych to tu spoilovat mohl do zbláznění....stejně mě nečte :-)

Say: To je spoiler? Snipeři?