Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A přesto má Walův koment blíže ke komentu než k recenzi. A pojem komentář moc velké pravidlo není. Jasně, měl by být krátky, ale podle "pravidla komentář" stačí jedno slovo a to se vám taky nelíbí.

A kreativní to taky nebylo, ale už bych to neřešil (aspoň já už nebudu, protože vím kam tyhle diskuze s převáděním věcí na pravou míru směřují :-)).
Pište si každý co chcete, určení pravidel je k ničemu, navíc nuda. Kreativita se cení. A když k tomu má někdo co říct... pokud mě komentář nebude bavit, prostě ho přeskočím.
Cobra: Ono jde spíše o to, že tu stejně komentář nemá určené žádné psané pravidla, takže by tu teoretická mohla stačit i jedno slov typu "chujovina". Akorát prakticky se to tady všem nelíbí a přesouvá se to do diskuze.
Walomův koment se ale zdá být dobře napsaný, takže nevím proč mínus.

Až na nějaké ty pofidérní výroky - třeba hraní za kladného hrdinu, mimika ve tvářích - to se mi zdá, že se trochu sekl, takže jestli mínus, tak za tohle.
Tak nehrajte kladne, neviem ako vy, ale Mass Effect je jednou z prvých hier, ktorá mi umožňuje byť v rozhovoroch cynickým.
Walome: Á, ano! Naprosto souhlasím, taky už mám dost těch samých stejných kladných hrdinů. Co takhle si někdy zahrat za zápornou asiatku nebo tak něco, hm? :D
slušný komentář. Mě se líbil a navíc s ním souhlasím. Jediné co jsem nepřekousl už ve třetině hry jsou ty stereotypní vedlejší mise a to u mě tu hru hodně srazilo dolů. Inak OK.
Cobra - dej mi ho, zasloužím si to, přiznávám. Já osobně dlouhý komenty nesnášim, píšou je lidi, co se rádi poslouchaj, a to mě rozčiluje... ale co se dá dělat, občas to ujede :)
Tak jako dvě věty jsou taky na nic :-) Ale dva tři odstavce by stačily.
Krátké tu nechcete, dlouhé vám taky vadí. Co s váma, vybíravci? :-)
A já bych dal mínus za délku - je to komentář, kdo neumí krotit svojí grafomanii, si plusko nezaslouží. Ale to by nebylo fér, protože jsem to ani nečetl... :-)
Já dal Walomovi plus, přestože jsem s ním ve spoustě věcí nesouhlasil. A možná i v jednom objektivním faktu - mimika obličejů. Tady jsem právě zvažoval, jestli se nelíbí. Ale komentář se četl dobře, svůj účel splnil a udělil jsem plus.

Kubulus: To jsou detaily, co tu vybíráš. Ale mínus ti neberu, každý hodnotíme jinak. Někdo třeba podle nicku autora.....
Přesně tak... a kup si na steamu Flatout Ultimate Carnage a pojď hrát s náma :)
Mají oba ten implicitní vyrenderovaný sexi ksicht.

(mínuska dávají přizdisráči!)

V pořádku, aspoň snad nebudu muset v blízké době udělovat další mínuska :)
Vážně tu budeme vést debatu, kde já zopakuju svůj koment, Ty mi ho vyvrátíš a tak pořád dokola?

Jediné co k tomu mohu dodat - ano, hrál jsem za vojáka, tudíž uznávám, nehrál jsem hru 100x a pokaždé jinak. A sorry, ale ona "epická" muzika mi fakt přišla jak nějaký vlastenecký tón z amerického velkofilmu.

Jo a Jack a John jsou si podobní jako vejce vejci, nejde ani tak o jméno...

Ale jako víš co, to je můj dojem, můžem se tu deset příspěvků hádat, jak chceš... ale v sobotu odjíždím :)
Walome: Epická, ne vlastenecká (zajímalo by mne jak si na tohle slovo přišel, asi něco v souvislosti s Bayem). Spojitost hlavního hrdiny s Shepardem z Lost? Jaká? Maximálně stejné jméno, stejně jako třeba v obou Modern Warfare, kde byl Shepard taky. Je mi líto že sis nevšiml mimiky obličejů, ale byla tam (s Bloodlines nejlepší jakou jsem kdy ve hře viděl + druhý díl), ale to není nic tak hrozného. Tým je podle tebe naprosto k ničemu? Tak jestli si hrál za vojáka, tak ti k ničemu bude, ale v případě biotika jsou vcelku užitečnými pomocníky (sice ne tak jako v regulérních RPG, ale tady jsou boje převážně regulérně akční). A charaktery že nebyly moc hluboké? No comment.
Já naopak +, protože je to pořádný koment, žádná recenze, prostě koment, co se dobře čte.
No takovou tu, když Sheppard mluví k posádce nebo když se dere zpod trosek apod... děkuju za přečtení :)
Walome: Vtipný komentář, bohužel ti dám mínus protože si to zjevně myslel vážně :))

Místo komentování češtiny a její kvality bych se spíše zaměřil na zamyšlení se nad tím, co si představuješ pod "vlasteneckou hudbou". Chjo.
Ono ve dvojce postava třeba úplně od Sheparda odejde a opře se o zábradlí třeba mezitím co si Shepard s někým povídá.. tuhle přesnou scénu mám se Zaeedovy osobní mise, když spouštíte most a dozvídáte se fakt že (zase nic hrozného ale radši do ->) Zaeed založil blue suns
Mimochodem, všimli jste si, že postavy při rozhovorech udržují oční kontak nejen mezi s sebou, ale i s hráčem? Díky tomu si člověk nepřipadá jako když sleduje rozhovor třech cizích postaviček, ale má pocit "spoluspiklenectví". A to je taky plus. :-)
Tak to zase né - když chci film, podívám se na film. On to byl docela dobrý tah, kluci to vymysleli dobře. (nemají prakticky konkurenci - aspoň co já vím). A mluvím o hře celkově, takže - dialogy se vytříbily spíše v druhém díle. (ukaž mi lépe "sestříhanou hru")
Nevim jak ve dvojce, ale v jednicce nijak zvlast dramaticky sestrihany dialogy nebyly, jak o tom kazdej basnil. Vicemene stejne nudne sestrihany jako v kazde druhe hre. Maji si na to najmout poradne filmare, kdyz to chcou mit "filmovy" :)
Sayi: a co se musí nechat, umí také využít filmové prostředky jako střih, časování dialogu a vůbec dramatický /leč osekaný ;)/ dialog, hudbu...

Interface a serepetičy ála Cerberus byly vymyšlené hezky (a vůbec úplně nejhezčí bylo palubní pyžamko ve stylu Star Treku :-D). Šikovní dizajnéři. (to jsem zvědavá, do jakých odstínů bude laděn ten díl třetí)

Jinak... kde že ten Dragon Ejdž kopíruje Tolkiena? Ten chudák musí rotovat v hrobě! Pokud máš na mysli úvodní bitevní scénu v dešti, sestříhanou podle Jacsknova (Dvě věže) Helmova žlebu, tak to možná... nicméně poetika Tolkiena je diametrálně jinde, než je celý DA.
BioWare hraje dost na design... Jak sviňa. U ME jim žeru propracovaný a čistý sci-fi engine (maximální orgie), u KOTORů samotný svět SW a teď u JE prostředí fantasy Číny. V NwN to byly herní mechanismy převzaté ze starých BG a ID.

SilentWolf: Jo tak Fichtner je třída=)
Walome: Pravděpodobně jsi nějakou planetu přehlídl, občas tě hra nutí přistávat na nějakým miniměsíci, kterej je tam jen jako tečka u některý z planet, případně je tak blízko slunce, že skoro není vidět.
jn dragon age tolkiena... ale zase opět NWN2 jako přes kopírák xD ale mě to nevadí, je to charakteristické pro bioware a žeru jim to xD
ALE SÁM SEBE! xD
Say: ano on je tak odporný až je skvělý, prostě antihrdina a nejlepší na světě co na tom nechápeš ?? je to hnusný pedofil, buzerant a vlezdoprdelka ale v prison breaku to ten herec hraje špičkově!! a má můj dík a respekt, že mě on spolu s Williamem Fichtnerem udrželi až do konce seriálu! xD takže proto
lulz ....rikam to porad dokola, ME vykrada vsechno mozne, ale umne. (jakoze se to da snest)
Pifko: Co se stalo? Kozel zahradníkem?

BTW - taky vám příjde Mass Effect jako docela poctivě vykradený Advent Rising?
Nevím proč tu řešíte věk a dobu ukončení hraní, když to s dobou, jak dlouho tu hru hrál v kuse, nemá nic společného a je to naprosto irelevantní.

Hru si užil i tak, přiběh vyloženě žral, tak proč neudělit vysoké hodnocení, že?
Teď jsem narazil na jeden nepovinný quest - mám vyrazit do Galaxie Strenuus pro bratra jakéhosi Garotha a ani na jedné planetě nemohu přistát - u jedné je obrázek, varování o nebezpečí chladu, ale možnost přistát tam neni... je to chyba?
Tož ty tam máš nejoodpornějšího herce co znám... Ať si tam má co chce, spíš aby to bylo poznatelné=D
Ale tak poslouchá iron maiden!! xD Ale zase má niggu na profilovce.. co si o tom myslet xD
Tých 95 % si MAss Effect zaslúžil. Hlavne kvôli príbehu ktorý som ,,žral" od začiatku do konca. Máloktorá hra ma tak chytí, že pri nej presedím do pol dvanástej v noci.