A skutečně, koncept hry mě opravdu bavil. Je to prostě něco jiného, než co jsem doposud hrál v jiných adventurách. Na začátku jsem si říkal, že je pěkně blbé, že jako duch můžu procházet jen některými objekty reálného světa, ale následně je to příběhově vysvětlené, takže super.
Z příběhového hlediska jsem taky spokojený, celou hru jsem si myslel, že je za vším švagr Ronana, takže mě závěr příjemně překvapil. Bavilo mě i hledání důkazů na různých místech a následné dávání dohromady a odhalování pravdy. Hra sice nabízí tři pokusy s výběrem správných stop, ale když se hráč splete vícekrát, tak se nic neděje. Vedlejší úkoly jsou také fajn a celkem mě bavilo i hledat a sbírat collectibles a dozvídat se další detaily okolo hlavních postav. Pak jsou tu ještě k nalezení speciální věci v různých oblastech, po jejichž sesbírání se převypráví krátký příběh/creepypasta.
Graficky nemám prakticky co vytknout, v tomhle nejsem náročný. Co mi ale občas vadilo, že byly některé předměty aktivní jen z nějakého úhlu a že se mi hra několikrát dostala do bodu, kde se měla stát nějaká interakce a nebo se totálně zasekla, že nebylo možné nic dělat. V obou případech jsem musel hru restartovat a pak už to bylo v pohodě.
Největší záporem hry pak jsou akční pasáže. Především ty s vymítáním démonů byly pro mě vyloženě otravné a zbytečně zdržovaly. Stealth části, kdy jsem musel odlákat pozornost policistů, aby se Joy dostala dál, byly až úsměvně špatné, protože ji skoro pokaždé musel v té místnosti někdo vidět.
Hra má své chyby, ale její hraní mě dost bavilo díky celkovému konceptu a příběhu. Hru tedy můžu určitě doporučit.
Pro: příběh, Ronan O'Connor, duchařské schopnosti, detektivní práce, Salem, sběratelské předměty, vedlejší příběhy
Proti: démoni, nelze přednastavit ovládání