Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Bodkin: jde mi spíš o to jestli budu moct (jestli mi příběh umožní se vrátit).
Já vlastně s Ebbem souhlasím, ač mám hru docela rád. Tedy až na ty výtky k ději. Bloom je přemrštěn, i když jsem ho vypnul, kostky jsou podělané...
Bodkin: To teda. Jsem level 28 a ten Draug Armor mi možná taky chybí. Je možný se k němu vrátit? (neříct heslo, vymlátit stoky, případně jít zachránit malou Foltestovou/Triss)? 1-2 levely by se určitě neztratily.

P.S.: ale je to příjemnej odkaz na skrytý nepovinný souboje např.v BG (jasnej Kangaxx v BG2).
To Ebb: Ty nemáš rád Sapkowského a hraješ Zaklínače? Není to stejné, jako nadávat na KotOR a při tom nemít rád Star Wars? V ostatních bodech chápu, že můžeš mít odlišný názor, ale tohle mi nejde do hlavy:-)
Rádo se stalo:)

BTW: Zná někdo nějaký způsob, jak získat předměty z předchozích kapitol? JAKÝMKOLIV způsobem? Jsem ve třetí a potřebuju draug armor recipe a zkouším "add all usable items to innkeepers" mod a nic (evidentně ve verzi 1.2 nefunguje:-/).
Po dokončení Dead Space se nestačím divit. Vývojáři CD Project RED údajně hráli Demon's Souls (a očividně Dead Space), nicméně že by se jejich zkušenosti z hraní nějak promítly do vývoje zaklínače, to ne.


Ebb: Zajímavé :) U mně naopak W2 dosáhl vysokého hodnocení jen díky grafice, příběhu a postavám.

Samotná "gameplay" (nebo jak to nazvat) byla spíše zklamáním. Boje byly dle mého názoru opravdu nepovedené - vesměs jen tupé klikání. Alchymie otřesná a snažil jsem se jí vyhýbat kvůli značné nepohodlnosti (5 minutová výdrž lektvaru... jo, jasně, přesně podle Sapka...), kostky - souhlas, až na to, že bych je zařadil do "Ugly" - jediný důvod to protrpět byly questy. Pěstní souboje - naopak pozitivnější díky jednoduchosti (takové neherní scénky, vesměs).

Však já si dávám 1600x900, vysoké textury, nízké stíny a žádný anti-aliasing/blur/bloom.

Nevadí mi, že se seká hra. Chápu, že když si dám vyšší detaily (i když vlastně jinde uberu, takže vlastně střední), budu hrát na nižší FPS.

Mě vadí, že se hra seká a laguje v těch mezihrách - snad jediné místo kde ty FPS potřebuju, protože jinak to se to skoro nedá zvládnout.
Garret: Všechny věci máš v inventoráři, musíš si je obléct. A jo, Triss se zbavit nejde. Zkoušel jsem to.
Jj, u mě to samý, s Triss se do dvojky tak nějak počítalo, i když já jí taky nemohl ani vystát a dal přednost tý zrzce.
vsak X1950 Pro byla dobra karta, onu mu na tom "s osekanými detaily a na nízké rozlišení" neco dobre nebezi?
A Radeon X1950 je srovnatelná s jakou notebookovou kartou ? Protože podle
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
má 768 a moje 627. Ta má 5650 je řekl bych nejpoužívanější grafika dnešní doby. Dá se na ní hrát skoro vše, proto jsem si jí také koupil.

Jo a taky je levná. Vím, že hraní na notebooku není moc tradiční, ale dělá to čím dál tím více lidí. Trpíme pak jen tím, že výkon je horší.
Ugh, nejnáročnější hra... Kámoš mi psal, že to bez problémů rozjel na Radeonu X1950 Pro :-) Sice s osekanými detaily a na nízké rozlišení, zato ale plynule. To jsem docela překvapen.
Je možný, že mi to zpomaluje počítač. Běhám na dost nízký FPS (průměrně 15) a i třeba v páce jsem měl dost velké lagy kurzoru. Normálně jsem s tak nízkými FPS spokojen, ale při těchhle minihrách mi to vadí. Ne jakoby mě jako hráči, ale vadí to v postupu dál, vadí to tomu abych je zvládl.

Takže OK, chyba bude asi na mé straně.
Marty: Tak já jsem myslim už dost starej na rychlý reflexy, ale tohle mi přišla suveréně nejlehčí minihra, snad nikdy jsem neprohrál. U mě se teda vždy když se objeví písmeno hra jakoby zpomalí.
Hele ten amulet melitelé- prý má přinášet štěstí, je to tam nějak ukázané ? myslím jako tak že se může v cutscéně projevit- jelikož ten Q nebyl nejjednodušší a šel "posrat" mnoha způsoby :D
Teda ty pěstní souboje mi dávají zabrat. Písmena se mi tam objevují na strašně krátkou chvíli, ale ještě trochu jdou. Co ale nejde jsou když dám jedno a pak se za tím objeví druhé - jakoby kombo. To druhé tam je na malý zlomek sekundy.

Kvůli tomu jsem musel jít z HARD na NORMAL a (u šibenice) dokonce EASY, protože jinak to byl pořád load, load. Souboje mi problém nedělají, ani na tu hard. Jenže pěsti ? Peklo. Nemám tohle rád.

Jinak mám jen dobré zážitky. Loading time ? Daleko kratší, než u jedničky :-)
může mě někdo nakopnout? vůbec nevím, která bije. na začátku se mě Roche na něco ptá, ale vůbec nevím o čem mluví...? něco mu odpovím, ale zase nemám tucha o čem mluví Geralt...
V Edge mají téměř všechna západní RPG nízká hodnocení, prostě je tam nemají rádi..není se nad čím vzrušovat.
Vždyť Egge je přímo proslulý tím, že straní konzolím, nebo přesněji X360... Já bych si z toho hlavu nedělal.
Možná se konzolákům z redakce nelíbí, jak krásně ostře hra vypadá na normální obrazovce.

Ale to byla věc, které jsem si nemohl nevšimnout, jak je grafika krásně ostrá (vypnuté bluro-bloomy, ale zase zapnutý anti-aliasing). Vypadá to zkrátka hezky.



Konzolový časopis (kde jsou PC hry utlačovány) hodnotil hru na PC ? Vždyť to je šílené.
Časopis Edge ohodnotil prvního zaklínače 4/10... Co na to říct. Prostě jim se líbí Halo (10/10).
Konečně jsem to dohrál, velice povedená hra, hrací doba také uspokojující, pouze souboj s......drakem byl pro mě frustrující a asi 5 krát jsem zemřel, než jsem pochopil, že klíčem k úspěchu je neustále zapnuté znamení Quen. Jinak bych řekl, že nejobtížnější byl začátek hry. Jel jsem čistě swordy. 95/100
"A kde by se jezdilo? Vždyt ty lokace jsou hrozně prťavé."
No, pro ty questy typu tam, zpátky, tam, zpátky, tam, zpátky by se to docela hodilo.
Paul: -Lukasz's favourite game is Baldur's Gate II. He likes Mass Effect series and apparently hated Dragon Age II.
Á, to rád slyším=)
Tj.fakt. Co mě v souvislosti s tím vadí a trošku kazí immersion, jak "divočina" končí HNED za městem a nikomu to nepřijde divný. Doslova 2 kroky od Svazoviště se už melou nekkeři a endriagy a osazenstvo tábora okolo bordelu ve druhém aktu se ani nepozastaví nad tím, že jim za stanem ohnilci vesele ožírají mrtvoly... To moc nefunguje.
z dalšího rozhovoru:

-they think about adding horse riding as DLC
-the last few months were "death march" crunch. People slept at the office, Lukasz was in doubt if he should stay in gaming.
-a lot of people on the team are former architectors, historian, archaelogists or people with such education. All things and locations in the game are designed to be realistic and useful.
-the combat was done by the designer who did combat for TW1
-Lukasz's favourite game is Baldur's Gate II. He likes Mass Effect series and apparently hated Dragon Age II.
-Sapkowsky was actively participating during TW1 development but stayed hands-off this time. He's described as "a complicate man"
-a lot of people at CD Project prefered to play with a gamepad during the development
-they started making the game before the editor was ready and as you might think it was really hard