Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mě WT vadí z toho důvodu, že je to simulátor. U letadel to chápu, ale u tanků, kde se na provozu vozidla podílejí běžně aspoň čtyři osoby, často spíš více, jakoukoli snahu o simulaci nechápu. A všechno to do země zadupává špatný interface.

Nicméně WT a WoT, ačkoliv se jedná o dvě hry s tanky, jsou dvě v zásadě velmi rozdílné hry. WoT je díky své arkádovosti taktickou střílečkou a to je podle mě taky důvod, proč ho tolik lidí hraje. A dovolím si tvrdit, že se na poli taktických stříleček momentálně nemá žádnou pořádnou konkurence. Ta přijde až s AW.

EDIT: Jinak Wargaming na to v poslední době už celkem háže bobek a snaží se maximalizovat zisky a minimalizovat náklady. Podle mě zvěsti o možné "pokračování" (resp. kompletní předělávce) nemusí být úplně plané... Nehledě na to, že jejich lodě se zdají být velmi zajímavou hrou.
@Thellwin (06.03.2015 19:19): Pokud vím, bude tam třeba MM podle skillu, zákaz módování hry, zničitelné prostředí, vizuální poškozování tanků, kooperativní příběhové mise a podobně. Já nijak nechci nadávat na WoT - mám ho rád. Ale některé věci mě taky dokážou naštvat, a proto vítám, že si z toho autoři AW berou ponaučení a snaží se tyto nedostatky vylepšovat. Tak jsem sám zvědavej, jak se s tím popasují :-)
@kurcatovium (06.03.2015 11:00): Jasně, hráčů asi získají dost kvůli toho no. Ale já jsem přeci jen prostě doufal v něco nového, co tyto vody osvěží a ne to, že si budu připadat jako ve WoTku o pár technologických desítek let vpředu.
@Najlvin (06.03.2015 09:46): Osvědčený visibility systém ? Osvědčené RNG ? Osvědčené UI kteréžto si majoritní většina zmoduje ? dafuq ?:-D
Ani jejich systém posádky a ani Dealer systém se až tak moc neliší od WoT mechanik, jen to vypadá trochu jinak ale ve skutečnosti je to skoro totožný systém(z pohledu hráče).

WT:GF nemaj HPčka a přesto ta hra funguje aniž by to byl přehnaný simulátor, to prostě není argument (ani pro ani proti), arkádovka ve WT:GF nefunguje kvůli nevhodné kombinaci systémů, nikoliv jen proto že tam nejsou HPčka.

WoT má tolik hráčů jen protože Rusáci, počáteční RU bias a jediná hra na trhu (WT:GF stále beta a stále spousta dětských nemocí) ;-)

A i kdyby, pořád není validní argument pro 1:1 kopii (za předpokladu že neuzavřeli obě firmy pakt).
Taky mám ve WoT odježdíno spoustu hodin a dosaženo spousty úspěchů, takže ho jen tak neopustím. Ale to neznamená, že si nerozjedu i další hru. Přece jen, ty moderní tanky jsou pro mne vcelku velké lákadlo. Jsem na to úpřímně hodně zvědavý. Lidi, co to už hráli, se víceméně shodují na tom, že to sice vypadá jako WoT, ale hraje se to jinak. Tak uvidíme. Zaregistroval jsem se do bety a teď už jen doufám, že mi přijde pozvánka :-)
@themacs (06.03.2015 10:15): Jak říkáš, AW vypadá spíš jako WoT2.0, ale to je imho jejich hlavní cíl. Vypadat stejně a hrát se pohodlněji = solidní šance na přetáhnutí lidí z WoTka na jejich stranu. Zatím podle mě pro to dělají všechno. Od kopírování interface, přes vylepšování herních mechanik které lidi na WoT nemají rádi, třeba po angažování SilentStalkera alias pro WoT komunitu relativně známého člověka (+to, že všem známým youtuberům atp. dávají automaticky přístup do alfy = spread the word).
@Najlvin (06.03.2015 09:46): Jenže jelikož to je prakticky jen WoT 2.0 s vylepšeními, myslím si, že nebudu sám, co nebude chtít znovu všechno expit, když už má něco ve WoT ... strávit zas několik desítek stovek hodin u skoro stejné hry nehodlám a myslím si, že sám rozhodně v tomto názoru nebudu.
Tak že AW přebírá základní mechaniky od WoT, to je jen a jen dobře. Proč dělat něco jinak, když se to něco jinde už osvědčilo. Kopie 1:1 to ale není. Tam, kde WoT selhává, se snaží AW přicházet s vlastním, vylepšeným řešením. A to je to hlavní, co AW od WoT odlišuje. To, že obě hry vypadají velmi podobně, může jen prospět hráčům při případném přechodu z WoT na AW. Ale jinak to neznamená, že je to jen přeskinované WoT. A že mají tanky HP? No a? Vždyť je to snad v prvé řadě hra, ne simulátor. Holt některé věci se vždy musí zjednodušit, aby hra nepřestala být zábavná na úkor reality. A vzhledem k tomu, kolik má WoT hráčů, nemyslím si, že by zrovna tohle řešení bylo špatnou cestou. Je to zkrátka pořád jen hra, a čím jednodušší a srozumitelnější pravidla bude mít, tím větší šanci u obyčejných lidí na úspěch má :-)
@FildasCZ (06.03.2015 08:35): Ono to hlavně vyplývá z toho co Gaijin dělal před tím, oni mají zkušenosti s leteckýma simulátorama, WG ne, na druhou stranu WT:GF arkádovky jsou úplně stejně děsné jako WG's WoWp. Nevidím v tom rozdíl.

To co sem zatím viděl o AW je přeskinovaná kopie 1:1 WoT i s veškerýma chybama. Navíc zakrslé mapy, visibility systém a arkádová nepřesnost u moderních tanků je prostě absurdní ať se na to dívám jak chcu :D
@themacs (06.03.2015 07:10): Tak jediné tanky, co mě baví jsou od gaijinu. Je fakt, že wot jsem žral pár měsíců, ale jak nerfly arty apd, tak mě to přestalo bavit. I když ty Armored Warfare vypadaj, jako přes kopírák, tak by to špatný být nemuselo.. Každopádně si to chci zkusit.

To samé letadla od wargamingu připadá mi to, jako mrtvé téma.. Víc lidi baví letadla od gaijinu.

Ale máš pravdu, že pokud je hra přes kopírák měla by mít něco svého :) některé věci se prostě změnit nedaj, některé se daj zamaskovat či skrýt..
@Bursoft (05.03.2015 18:05): Tak to se omlouvám za mylnou informaci, blbě jsem to přečetl.

Nicméně, je to offtopic, ale nvm kam jinam to napsat a je to hlavně můj názor. Ale proboha co ti lidi na tom Armored Warfare vidí? Já viděl pár videí a ta hra není nic jiného než normální kopie WoT.

Vždyť tam jsou některé prvky naprosto stejné. Arty pohled, RNG systém, spot systém, dokonce i ikonky tanků (trojúhelníček, čtvereček, proužky) jsou stejné. To jako nemají tvůrci své vlastní nápady? HPčka u moderních tanků je naprostá blbost...navíc ještě s tím stupidním RNG systémem. Neřeknu, kdyby to bylo tak, že kritické zásahy dávají za max dmg a zásahy do nepotřebných blbostí za co nejméně (jak by to ostatně mělo být i ve WoT), ale s RNG systémem ... tak samo ty penetrace ... k čemu je tanku penetrace 770mm, když mají pancíř stejně do maximálně 300 mm ... to už je pak blbost aby něco neprostřelilo ne?

Další věc, dnešní moderní tanky trafí v plné rychlosti za jízdy cíl o velikosti auta na 3km s odchylkou snad 10 cm ne? A tady tanky minou stejně jako ve WoT na 200-400 metrů ...

S tím souvisí i velikost map, stejně malé mapy jako ve WoT ...

Animace pádů stromů je taktéž převzata z WoT, spotřebáky jsou tam naprosto stejné jako ve WoT ...

Jako je to jen můj názor a omlouvám se za OT, ale někde jsem to napsat prostě musel.
Čekal jsem nějaké oživení od WoT, ale to co máme, je z mého pohledu pouze přeskinované WoT. UI prvky jsou během bitvy rozloženy naprosto stejně jako WoT ... sorry ale čekal jsem něco víc než přeskinované UI a přeskinované tanky ... ano vím, že je to teprve alpha, ale těžko kompletně tu hru ještě změní ... základ zůstane stejný ... no uvidíme, takže teď do mě, směle hejtujte :D
@Bursoft (05.03.2015 22:31): zrovna co se tyce zvetsovani E25 nepamatuju se ze by nekdy napsal ze se zvetsovat bude. Pokud vim tak nekdo WG na RU forech upozornil na to ze E25 je mensi nez by melo byt (tusim podle Panzer Tracts) a SS mu dal za pravdu a napsal neco v tom smyslu ze o tom ve WG diskutuje a eventelne se proste objevila zprava ze E25 zustane tak velka jak je ted, prtoze WG nechce vracet prachy, coz se myslim dalo cekat.
Ze se z toho v komentarich mohli vschni posrat jako by to byla hotova vec je problem s retardovanosti ctenarstva.
Neco jako kdyz u clanku KC:D vsichni ignorujou ze tu hru ve skutecnosti plati nejaky Bakala a pisou clanky i komentare jako by tu hru fakt mely zatahnout ty cca 2M USD z KS, ackoliv se soukromym investorem Warhorse nikdy nijak netajili.

Ty vyjebavky od WG tusim s listopad nebo prosicovyma misema byly pravda blbe, ale jinak? Samozrejme ze spoustu tech veci nemusi ve vysledku dojit, ale to tak nejak snad vypliva z povahy tech clanku a nechapu jak to muze nekoho prekvapovat.

A teda tech par mesicu pred tim co leaknute vikendovky sedely jsem se tim celkem uspesne ridil pri nakupech a ted mi to dodela chybi >_>
@pipboy (05.03.2015 21:35): Jde o to, že ty leaky kolikrát už sami pouštěli WG a kolikrát naschvál pouštěli do éteru číčoviny a FTR se toho hned chytlo. Tím QB jsem myslel to, že je v podstatě jedno, co na tom ftr čteš, protože se to dřív nebo později stejně dozvíš ofi. Je hezký mít nějaký info dopředu, na druhou stranu se na to nedalo moc spolehnout. Jak poprvé napsal o rádoby nerfu E-25 (že má špatný rozměry a bude se zvětšovat) - celej blog se z toho mohl posrat a o týden později napsal, že se nerfovat nakonec nebude (téměř z toho čuchám jenom jeho soukromou konspiraci a příležitost k dalšímu flusání na WG, než realitu).
@Bursoft (05.03.2015 18:05): no, s tim co rek QB asi nesouhlasim, ale je pravda ze kdyz vyjadril SS nejaky osobni nazor, vetsinou to bylo ke skode :D A ty zpetne smazane clanky, to se taky proste imo nenosi. No jsem zvedavy jak se s tim popasuje Rita, kam budu chodit pro ty historicky/non-WoT clanky a kdo me bude upozorovat na nove Tankchats s Davidem Fletcherem >_>
Tak když pominu ty jeho články o historii tanků, konceptech atd., tak už to stejně stálo za hovno. Neskutečně zaujatej a nenávistnej člověk, poslední dobou mě ty jeho komentáře strašně srali. Chápu, že když má člověk blog, tak píše sám za sebe, ale moc si neuvědomoval, že ty jeho kolikrát tupý názory ovlivňujou tisícovky jiných lidí. Jak jednou řekl QB na streamu, k čemu sledovat takovej blog, když se to stejný objeví o měsíc později ve hře a v ofi patch notes u prvního veřejnýho testu..
M-ko s KV2! Konečně!
Stačí na to 3K damage, 1600 asistence, 12 zničených modulů, 8 poškozených tanků a jeden jediný kill... v T8 bitvě.
BTW: Obrovskou výhodou jsem měl tu, že mě po většinu hry nikdo nepovažoval za prioritní cíl, díky čemuž jsem nasolil druhý nejvyšší damage z celé hry. Poflakoval jsem se kolem one-hit-kill Tigra, který velmi mistrně lákal všechny střely.
ja si dneka nadelal M s Hummelem. Teda sice jsem ho uz mel ale to bylo z dob kdy to byla tier 5 artina. (A teda sice se zadarily dobre rany, ale v podstate s tim obvykle trefim picu a jak budou prachy menim ho za GWPantera)

Btw konecne hotove vsecky platoon mise, hotove StuGIV/SPG-15 a MT-15. Ale nechcu vedet jak dlouho potrva LT-15. Mozna bude rychlejsi splnit ty ostatni za 5 bodu...
Mě už zbejvá vyzkoumat jenom 69 kousků, z velké části to jsou hlavně artyny a pak ti noví Briti.
Je to jen test, ještě to budou upravovat na základě reakcí hráčů. Tak jim své připomínky napiš taky ;-)
Mno, test fyziky pekny ale stve me ten omezeny vyber tanku. Chtel jsem vyzkouset co bude delat SkautPanter a E25. A teda porad mi ty tanky prijdou tak nejak lehky, hlavne slidovani by potrebovalo lip/vic ozvucit a nechapu proc se pri pokusu vyjet moc prudky kopec blokujou kola -> tank okamzite sjede dolu.
mise mi stojej na tech platoonovych - kdyz uz nahodou nekoho chytnu, tak si za chvili zacnou jezdit co chcou a jde to cele do loje >_> No splnil jsem asi dve nebo tri.
Mně se osvědčilo, že když se dlouho nedaří, tak se přepnout na vedlejší server. Někdy to pomůže :-) Na mise jsem víceméně taky rezignoval. Respektive, mám je zapnuté, ale nijak je neřeším. Prostě hraju a když se něco povede splnit, tím líp. Jenže já v podstatě jezdím akorát střední tanky, ostatní mě moc nebaví. Ty mám už taky splněný všechny. Teď jsem pořídil IS-7 a chci si tam udělat rize ženskou posádku. Jenže ženskou mám zatím jen jednu :D Takže ty mise za ostatní typy vozidel budu muset přece jen nějak dotáhnout. Ale nadčený z toho moc nejsem. Budu muset koupit nějakou lepší arty, protože ta současná na to zkrátka nestačí... :-/
@LIUWIL (26.02.2015 19:57): Na tej teorii nieco bude. Viac sa mi dari ked hram tak 10 hier potom dam prestavku (uplne daco ine treba robit, aby sa clovek resetol) a k tankom sa vratim, ako ked drtim hodiny v kuse. Ked hram dlho, tak sa jednoducho prestavam sustredit. Rovnako sa mi osvedcilo po prehratej hre rovno nezacinat dalsiu hru (ked este doznieva rage), ale naopak vychladnut a normalne nahlas si povedat co bolo zle. Vtedy sice na mna zena kuka jak na retarda, ktory sa rozprava s tankami ale je to fajn :) A posledna vec je, ze som z casti rezignoval na misie a 2-nasobne expy za prve bitky. Proste jazdim to co ma bavi a snazim sa skillovat max dva tri tanky (idealne s podobnym gameplayom). Ked sa prestane darit tak swichnem na uplne inu triedu.
@LIUWIL (26.02.2015 20:31): Ouuu :D.. Já jsem dneska narazil s wz 7 tier medko na e-100 a měla 250 hp ne.. Ja ho objel a střílel do zadku nedal se prostřelit a jak chudak se pořád otáčil, bohužel mě pak sejmul nějakej jejich tank rovnou ik
@LIUWIL (26.02.2015 19:57): Jo myslíš takové to daření, kdy máš 14 tanku normálně je odehraješ za hodku a pul az 2 hodky, ale vetsinu casu to je kolem 5 hodin ? :D Jako dneska... Celej volnej cas venovan jen tankum... Ale máš recht tohle delam jednou za 2 tydny a rikam si, kdy prijde zas ta rychla hra...
Zatím se mi potvrzuje konspirační teorie že když člověk bude hrát jen jednou za čas, bude se mu velmi dařit :D
Řadu naprosto nádherných bitev vystřídala řada úspěšných týmovek (až na jednu) a pak ještě dvě bitvy s KV2 k popukání.