Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Nejlépe hodnocené komentáře

Quantum Break

  • XboxX/S 65
Tak. Tady se něco soudruhům z Microsoftu nepovedlo. Po dohrání Quantum Break, jsem měl smíšené pocity. Ptáte se proč? To je jednoduché. Hrál jsem na konzoly Xbox Series X, ale to je jedno. Jde o to že za celou hru vám hra představí 6 různých protivníků. Myslíte že je to málo ?? To si pište. Dál co mě zklamalo bylo locknuté FPS na 30 a 720p. Ano aji na XSX. Co se týče bugů, tak jsem narazil za celou hru, asi jen 3x. Co se týče Ul protivníků, tak ti byli průměrní, žádná katastrofa, ale i žádný zázrak. Jediné co mě tak chytlo byl příběh a cutscény s doprovodem, ze stejnojmenného seriálu. Ale taky se dostanete do situace, kde si budete říkat, co mám dělat. Ale při pomoci youtube, nebo přemýšlení u slivovice na to přijdete. A co bossfight ? Bossfight je trochu podprůměrný. Pán malíček to asi nemá v hlavě v pořádku, když na vás pošle lehčí protivníky a vy ho dvakrát snipnete. Takže za mě bossfight nepovedený. Ale jinak jsem přešel hru, bez jakýkoliv problémů.

Pro: Příběh, Cutscény, Vedlejší postavy, Schopnosti

Proti: Bossfight!!!!!!!, Tahá vás za ručičku, nebo někdy je to na slivovici, Locknuté snímky.

+5

Sonic Adventure

  • XboxX/S 60
v tomto diele Sonica som objavil asi kuzlo 3D plosinoviek so super rychlym jezkom a jeho kamaratov. aj ked na vyber mate zo siestich postav, najviac mi sadol prave modry hrdina, aj to napriek nemotornemu ovladaniu (to ale moze byt xboxovym gamepadom, netusim ci launchove platformy to mali podobne)...z coho vsak prameni moje nizsie hodnotenie je to, ze som pri hre trpel motion sicknessom, takze sa mi to dohravalo len velmi velmi tazko

Pro: postavy

Proti: ovladanie (xbox S verzia)

+5

Marvel's Midnight Suns

  • XboxX/S 70
Těšil jsem se na Xcom z Marvel Universe, nakonec se z toho vyklubala vynikající karetní hra s zajímavým a zábavným průzkumem Abbey a okolí (starý kostel na kraji lesa, kde hrdinové tráví čas mezi misemi) a velmi rychle nudnou, opakující se interakcí mezi hlavní postavou a ostatními hrdiny, kdy s nimi cvičíte, sledujete filmy, vodíte je na svá oblíbená místa v přírodě, řešíte, koho mají oblíbeného, koho ne a čtete a posloucháte tuny většinou zoufale nezajímavých dialogů.
Bohužel tato poslední část je nutná k levelování kooperace mezi hrdiny a tím pádem lepší šance v misích. Ale po pár hodinách jsem to začal nenávidět a pokaždé když za mnou dolezl Blade, že bude další sezení čtenářského kroužku, který založil, aby balil Captain Marvel jsem chtěl prohodit ovladač mou drahou televizí.
Mise jsou super, efekty a útoky jednotlivých karet jsou skvělé, bavilo mě objevovat další karty, upgradovat Abbey, příběh byl pro mě dostatečně zajímavý a průzkum hubu je zpracovaný taky zábavně, i když odměnou jsou nejčastěji nové skiny pro hrdiny. Ale prostě ta kecací část, která zabírá víc než polovinu hry mě dlouho před koncem hru zkazila a já už se jenom snažil dostat co nejrychleji na konec.
Midnight Suns mohla být super hra, kdyby dali tvůrci důraz na karetní bitvy. Je to velká škoda, že se rozhodli výrazně upřednostnit jinou část. Líbilo se mi, že je důraz i na hrdiny, kteří nejsou notoricky známí ze současné vlny filmů a rád si zahraju pokračování, ale pouze v případě, že dost tvrdě omezí dialogovou část.

Pro: Mise, průzkum hubu, příběh, grafika

Proti: Nutné/nudné dialogy mezi postavami

+5

Diablo IV

  • XboxX/S 75
Je zvláštní, jak čtvrté Diablo působí podobně, jako jeho dva předchůdci (počítám i Immortal), a zároveň je takové nenápadně své. Skoro bych řekl oldchool, ale starší díly jsem nehrál, tak porovnávám jen dojmy ze screenshotů. Svět je zpracován s grafickým detailem, který potěší – hlavně v situacích, kdy se z donucení pohybujete mezi cíly svých questů, jelikož vás hra obdaruje koněm až poměrně „pozdě“ v průběhu kampaně. Uznávám však, že bez oře jsem se rozhodně pouštěl do častějšího prozkoumávání okolí, a bojoval jsem se skupinkami nepřátel, které jsem v pozdější fázi hry jen rozmetal pod kopyty.

Diablo 4 je jeden z již mnoha pokusů přetvořit zajetou značku v open world, kde se to hemží speciálními místy, které si můžete odškrtávat, a získávat za to nějaké bonusy. Tohle se bohužel velmi rychle ukázalo jako nedobrý nápad. Poté, co jsem v první lokaci vymetl všechny shrines, dugneony atd, jsem se nemohl donutit nic z toho dělat v lokaci následující. Co mi hratelnost kazilo asi nejvíc byly aspekty. Strašně to komplikuje třídění lootu, nutilo mě to odcházet od hratelnosti, kterou jsem chtěl, k administrativě inventáře.

Jako hráč vstupující do hry pracující se sezónami jsem vědomě naskakoval do rozjetého vlaku. Ukázalo se, že ne všechno měl strojvedoucí dobře spočítané. Jak jinak si vysvětlit, že jsem se ve třetině kampaně stal nepřemožitelným borcem, který umíral jen když zapomněl, že na záchod se chodí PŘED opuštěním dungeonu.

Poté, co mi bylo na Redditu vynadáno, že nemít na levelu 55 dohranou kampaň a být zaseklý na druhé obtížnosti, je vrchol sebemrskačství, jsem tedy s brbláním prosvištěl zbytkem příběhu. Obtížnost bossů kolísala neúměrně jejich důležitosti v příběhu. Za celou hru jsem se nedokázal efektivně bránit jedovatým nepřátelům, což je ale určitě zapříčiněno tím, že jsem prostě odmítal strávit ještě víc času alchymií aspektů. Po dohrání příběhu se mi najednou otevřel zcela nový svět sezónního obsahu, který ale nakonec mojí pozornost neudržel. Hratelnostní smyčka není tak poutavá, jako u předchozích dílů. Četl jsem porůznu, že se to dává za vinu neuspokojujícímu množství destrukce a zkázy, kterou může hráč vnést do řad démonů. Něco na tom bude. Já jen mohu říct, že mi to za ten měsíc Gamepassu asi stálo.

Pro: detailní grafika, oldschool vibe, prostě Diablo

Proti: hratelnost omrzí, nezajímavý příběh, Lilith je trapné jméno pro démona

+5

Max Payne 3

  • XboxX/S 80
Nie je to vôbec zlé, ale ani náhodou to nemá atmošku prvých dvoch dielov. Tie boli temné, hnusné, depresívne, pesimistické, brutálne noir a miestami dokonca až hororové (hlavne jednotka). Tu nič z toho nie je a dostávame klasickú akčnú hru v modernom kabátiku s cool video strihmi a efektami. Pravdaže, tento posun je legitímny a tvorcovia nemali žiadnu povinnosť nadväzovať na štýl predchodcov. Ale aj tak ma to trochu zamrzelo.

Zaujímavým paradoxom je, že som si kvôli trojke Maxa Payna dobehol prvé dve hry, aby som v príbehu netápal, ale v skutočnosti na ne trojka vôbec nenadväzuje a bez problémov ju zvládnete aj bez nich (napríklad taká Mona Sax je tu spomenutá akurát v jedinej vete, ak som správne zachytil).

To ale, samozrejme, neznamená, že by Max Payne 3 bol zlou hrou a pokiaľ hľadáte v rámci možností priamočiaru akčnú oddychovku, ktorá ale nie je úplne blbá a miestami dokáže trochu potrápiť, tak je to ideálna voľba. Príbeh síce nepatrí k nejakým originálnym výtvorom, ale nič nekazí a Payne je stále drsňák. Akurát ku koncu sa hra už trochu ťahá, keďže je to stále len „choď tam a vystrieľaj všetko, čo sa hýbe“. Prijal by som aj kratšie cutscény.

Pro: grafika, akcia, hlavný hrdina, príbeh

Proti: ku koncu je to už trochu nudné, odklon od atmosféry prvých dvoch dielov nemusí sadnúť každému

+5

Rise of the Tomb Raider: Blood Ties and Lara's Nightmare

  • XboxX/S 75
Sice je DLC docela krátké, ale jako oddychovka to jde. Hezké doplnění další skládačky v minulosti Lary. Určitě doporučím.
+4 +5 −1

Halo: Spartan Assault

  • XboxX/S 60
Nebudu lhát, ale tohle jsem spustil jenom proto, že mi chybí jediná hra do herní výzvy a bylo to dost krátké na to, abych to letos stihl :)

Je to tuctová plošinová střílečka, bez jakýchkoliv prvků navíc. Kampaň je krátká, obtížnost nerovnoměrná mezi misemi. I přesto všechno jsem si to užil jako takovou odpočinkovou hru před Vánocemi. Systém vylepšení na základě XP z minulých kol mi přišel úplně divnej, ale stejně jsem žádné nepotřeboval.

Pro: snad jen Halo téma

Proti: délka, neinovativní, nerovnoměrná obtížnost

+4 +6 −2

Mortal Kombat 11: Aftermath

  • XboxX/S 90
Aftermath pokračuje přímo po konci původní hry a musíme trošku více pomoci

I když hra využívá arény a de facto i kus příběhu z původní kampaně, bavil jsem se náramně, nový hrdinové opět mají svěží schopnosti. Příběh měl spád a napěchovaný napětím a nemohl jsem přestat hrát, dokud neskončil.

MK11 a Aftermath není nic nového, žádná revoluce, ale používá osvědčený recept a vaří velmi dobře, že tenhle nášup zhltnete na první dobrou. Dobrý pocit zaručen.

Pro: grafika, příběh, nové postavy

Proti: nic nového pod sluncem, klasika

+4

Submerged

  • XboxX/S 50
Úplně obyčejná, až nudná lezečka, která se asi chtěla inspirovat Larou. Hrajete za sestru nemocného bratra, kteří spolu utekli od násilného otce a místní divnotvorové vám nakonec zachrání život. A to je celé, víc příběhu, ani hraní tam prostě není. Po dvou hodinách sem měl hotovo, ale aby to hře nebylo líto, dohrál jsem nepovinné věci na 100 %. Takže celkem asi 4 hodiny. Na večerní odpočinek to ušlo, ale na opakované hraní to určitě není.

Koupil jsem za 33 Kč a reálně to větší hodnotu nemá.

Pro: lezení, průzkum

Proti: délka, repetitivnost

+4 +5 −1

Star Wars: The Force Unleashed

  • XboxX/S 55
Můj největší problém s hrou je level design. Nevábný, nudný, nezajímavý. Soubojový systém už je na tom lépe. Je v něm poměrně dost možnosti na hru dané doby. Přesto je často souboj poměrně nezáživný. Velice musím pochválit mechaniku hýbaní s předměty pomocí síly. Ovladatelnostně a fyzikálně je to velice vyladěné. Zase u tohohle mě mrzelo, že se tu třeba síla nevyužívá nějak kreativně na nějaké puzzly. Je to škoda. Grafika hry je pro dobu kdy vyšla velmi obstojná. Quick time eventy nejsou rozhodně na takové úrovní jako starší díly God of War, ale je to zajímavé zpestření mezi klasickými souboji a hlavně bossfighty. Co se týče bossfightů, tak jsou zábavné akorát by jich ve hře mohlo být o něco více. Celkově takový slabší nadprůměr, ale pokud máte rádi Star Wars, tak to stojí aspoň vyzkoušet.

Pro: Ovládaní síly, pro svoji dobu v pohodě grafika, quick time eventy, boss fighty, příběh ujde, pracování s lórem

Proti: Velmi slabý level design, soubojový systém mohl být lepší, síla mohla být využitá zajímavěji, celkově málo variabilní gameplay

+4 +5 −1

Tom Clancy's The Division

  • XOne --
  • XboxX/S --
Jsem moooc zklamany, mam rad edice splinter cell, tom clancys atd. ale tadle hra je neskutecne stereotypni az moooc, Far Cry jsem zkousel 2-5, ale ani jedna me nezaujala, tuto hru v singelplayeru po 2h hrani, jsem dal jeste jednu sanci, ale napalit do typka par strel a zabit ho je v klidu, ale kdyz prijde tezsi typek, napalit do nej i pres 20 strel(xbox one) zkusik jsem to 10x ale tady cesta konci, zlaty tomb raider

Pro: Grafika, zasnezene Americke mista

Proti: Stereotyp, stereotyp, neskutecna ztrata casu :-(

+4 +5 −1

Suicide Squad: Kill the Justice League

  • XboxX/S 80
Ke hře jsem přistupoval opatrně, jelikož jsem na ní slyšel názory převážně negativní. Proto mě překvapilo, jak mě hra bavila. Začnu tím, co je na hře asi nejvíc špatně. A to je live servise přístup ke hře, ke které se to vůbec nehodí. Základní kampaň se sice dá dohrát v pohodě, ale cestička ke live servise endingu tu způsobuje, že ve hře sbíráte různé materiály k vylepšovaní zbraní a gadgetu nebo pořad musíte měnit zbraně za ty s lepšíma statistikama a vylepšovat je apod. Plus je tu battle pass. Což je za mě poměrně nemístné. No když si tohle odmyslím, co by vás tu zase mohlo naopak potěšit? Třeba soubojový systém je zábavný a poměrně nevšední. Kampaň má dobrý a zajímavý příběh. Hra má velice pěknou grafiku. Trochu škoda je, že mi některé ze čtyř hratelných postav přišli silnější s lepšími schopnostmi. Zkratka mi to přišlo v tomhle směru blbě vybalancované. Líbilo se mi, že postavy jsou sympatické a to kromě hratelných i ty vedlejší. Bossfighty jsou zajímavé a pestré. Vedlejší mise jsou často repetitivní, což je docela škoda. Pro komiksové fanoušky je tu spousta postav a narážek z DC Comics světa. Asi to nesedne každému, ale i přes některé negativa by se spousty lidem mohla hra líbit více než by čekali.

Pro: Zábavný soubojový systém, příběh, grafika, sympatické postavy, bossfighty, spousta DC Comics narážek a odkazů

Proti: Live servise se ke hře nehodí, battle pas rovněž, špatný balanc hratelných postav, vedlejší mise

+4 +6 −2

Unravel Two

  • Switch 90
  • XboxX/S 90
Nejdříve jsem hrál dvojku na Switchi, pak jedničku na XSX a teď jsem si dal znova dvojku na XSX. Naštěstí jsem hlava děravá a tak jsem skoro všechny hádanky zapomněl. Oproti jedničce jsou kola dosti dlouhá a někdy už jsem chtěl, ať už vážně skončí. Koncept páru proti jedničce není špatný, jeden dlouhý provázek v jedničce ale také není k zahození.Moje šestileté dítko to žere.
+3 +7 −4

A Plague Tale: Requiem

  • XboxX/S 85
První díl jsem doslova hltal, takže očekávání od pokračování bylo logicky opravdu velké. Nu a jak to dopadlo? Mohlo to být delší, ale bylo to fakt super. Krásná grafika, příběh, systém soubojů. Bylo by to lepší jako otevřený svět? Těžko říct, ale jako tunelovka to špatné nebylo. Akorát nemám rád smutné konce, takže to mne zklamalo.

Pro: grafika, postavy, příběh, systém soubojů

Proti: konec

+3 +6 −3

Forza Horizon

  • X360 100
  • XOne 95
  • XboxX/S 90
Za mňa najlepšia hra pre xbox360, najlepšia závodná hra roku 2012 naprieč platformami a aj v 2023 skvelá závodná hra.
Hra má skvelé závody, hrateľnosť a pokojne som v nej schopný hodiny len tak jazdiť a užívať si skvelú atmosféru.

Pro: super arkadovo-mierne simulačný model jazdy, atmosféra, striedanie dňa a noci, hudba, zvuky, autá, grafika, prostredie

Proti: asi nič, snáď len že je iba pre xbox

+2 +3 −1

Return to Grace

  • XboxX/S 65
Jestli mi něco na nervy rozhodně nepomáhá, tak to je kontrolované dýchání a máchání rukama. Obou činností jste ve hře nuceni se účastnit, a to dokonce „empatií“. Kromě tohoto excesu se jedná o docela příjemné putování komplexem, ve kterém se skrývá umělá inteligence, a záhada jejího zmizení. Narativem poháněné FPS hry bez akční složky často padají na hubu svým kostrbatým ovládáním. Zde se naštěstí podařil najít balanc, který umožňuje proplout jednotlivými lokacemi bez záseků a frustrace. Hlasové výkony jsou povedené, grafika sice jednoduchá, ale vkusná a neruší. Ohledně nějaké hudby si vlastně nic nevybavím, takže pokud tam nějaké byla, tak byla hodně v pozadí, ale zároveň neiritovala. Sem tam je nabídnuto nějaké rozhodnutí, které ovlivní spíš jen dialog. Logické hádanky jsou jednoduché, a lze je i přeskočit. Return to Grace je jedna z mnoha. Naštěstí těch lepších.

Pro: hratelnost, dabing

Proti: příběh nemá moc hloubku

+2

Unravel

  • XboxX/S 85
Nejdříve jsem hrál Unravel Two na Switchi a když se mi doma objevil XSX tak proč nezkusit i jedničku žejo. Je to skvělá zábava, akorát mi do toho dítě pořád kecá a radí :)

Logická hopsačka, základní průchod je většinou snadný, najít bonusy (a dostat se k nim) už je horší.
+1 +6 −5

Call of Duty: Infinite Warfare

  • XboxX/S 70

Pro: Sympatické postavy hlavně robotický Ethan, Nejhezčí grafika v sérii, Velkolepé bitvy na zemi i ve vesmíru, Kampaň je sice krátk ale zábavná, Zombie mapa se povedla

Proti: Příšerný loot systém a potenciální mikrotransakce Oproti loňsku méně obsahu, hlavně pro kooperaci Krátká kampaň, nemožnost ovlivnit příběh Příběh je až moc patetický Přehnaná inspirace Black Ops 3 Chaotický multiplayer Opět zombíci místo Extinction nebo S

A Plague Tale: Innocence

  • XboxX/S 85
jo tak tohle jsem si moc užil. Jasný, je to tunelovka, některé části jsem hrál snad stokrát a nadával, že tam není další checkpoint. Ale i přesto je to skvělý příběh, super grafické zpracování a dobře to dopadne :).

Akorát grafika krys mne někdy trochu štvala.
-2 +6 −8

Tomb Raider

  • XboxX/S 90
Odkojený na Uncharted jsem si tohle moc užil. Jasně, někdy je to až zbytečně jednoduché, všude bílá barva jako nápověda a auto-save s každým krokem. Ale i tak, bomba :)
-6 +7 −13