Nejlépe hodnocené komentáře
Quantum Break
Sonic Adventure
Pro: postavy
Proti: ovladanie (xbox S verzia)
Marvel's Midnight Suns
Bohužel tato poslední část je nutná k levelování kooperace mezi hrdiny a tím pádem lepší šance v misích. Ale po pár hodinách jsem to začal nenávidět a pokaždé když za mnou dolezl Blade, že bude další sezení čtenářského kroužku, který založil, aby balil Captain Marvel jsem chtěl prohodit ovladač mou drahou televizí.
Mise jsou super, efekty a útoky jednotlivých karet jsou skvělé, bavilo mě objevovat další karty, upgradovat Abbey, příběh byl pro mě dostatečně zajímavý a průzkum hubu je zpracovaný taky zábavně, i když odměnou jsou nejčastěji nové skiny pro hrdiny. Ale prostě ta kecací část, která zabírá víc než polovinu hry mě dlouho před koncem hru zkazila a já už se jenom snažil dostat co nejrychleji na konec.
Midnight Suns mohla být super hra, kdyby dali tvůrci důraz na karetní bitvy. Je to velká škoda, že se rozhodli výrazně upřednostnit jinou část. Líbilo se mi, že je důraz i na hrdiny, kteří nejsou notoricky známí ze současné vlny filmů a rád si zahraju pokračování, ale pouze v případě, že dost tvrdě omezí dialogovou část.
Pro: Mise, průzkum hubu, příběh, grafika
Proti: Nutné/nudné dialogy mezi postavami
Diablo IV
Diablo 4 je jeden z již mnoha pokusů přetvořit zajetou značku v open world, kde se to hemží speciálními místy, které si můžete odškrtávat, a získávat za to nějaké bonusy. Tohle se bohužel velmi rychle ukázalo jako nedobrý nápad. Poté, co jsem v první lokaci vymetl všechny shrines, dugneony atd, jsem se nemohl donutit nic z toho dělat v lokaci následující. Co mi hratelnost kazilo asi nejvíc byly aspekty. Strašně to komplikuje třídění lootu, nutilo mě to odcházet od hratelnosti, kterou jsem chtěl, k administrativě inventáře.
Jako hráč vstupující do hry pracující se sezónami jsem vědomě naskakoval do rozjetého vlaku. Ukázalo se, že ne všechno měl strojvedoucí dobře spočítané. Jak jinak si vysvětlit, že jsem se ve třetině kampaně stal nepřemožitelným borcem, který umíral jen když zapomněl, že na záchod se chodí PŘED opuštěním dungeonu.
Poté, co mi bylo na Redditu vynadáno, že nemít na levelu 55 dohranou kampaň a být zaseklý na druhé obtížnosti, je vrchol sebemrskačství, jsem tedy s brbláním prosvištěl zbytkem příběhu. Obtížnost bossů kolísala neúměrně jejich důležitosti v příběhu. Za celou hru jsem se nedokázal efektivně bránit jedovatým nepřátelům, což je ale určitě zapříčiněno tím, že jsem prostě odmítal strávit ještě víc času alchymií aspektů. Po dohrání příběhu se mi najednou otevřel zcela nový svět sezónního obsahu, který ale nakonec mojí pozornost neudržel. Hratelnostní smyčka není tak poutavá, jako u předchozích dílů. Četl jsem porůznu, že se to dává za vinu neuspokojujícímu množství destrukce a zkázy, kterou může hráč vnést do řad démonů. Něco na tom bude. Já jen mohu říct, že mi to za ten měsíc Gamepassu asi stálo.
Pro: detailní grafika, oldschool vibe, prostě Diablo
Proti: hratelnost omrzí, nezajímavý příběh, Lilith je trapné jméno pro démona
Max Payne 3
Zaujímavým paradoxom je, že som si kvôli trojke Maxa Payna dobehol prvé dve hry, aby som v príbehu netápal, ale v skutočnosti na ne trojka vôbec nenadväzuje a bez problémov ju zvládnete aj bez nich (napríklad taká Mona Sax je tu spomenutá akurát v jedinej vete, ak som správne zachytil).
To ale, samozrejme, neznamená, že by Max Payne 3 bol zlou hrou a pokiaľ hľadáte v rámci možností priamočiaru akčnú oddychovku, ktorá ale nie je úplne blbá a miestami dokáže trochu potrápiť, tak je to ideálna voľba. Príbeh síce nepatrí k nejakým originálnym výtvorom, ale nič nekazí a Payne je stále drsňák. Akurát ku koncu sa hra už trochu ťahá, keďže je to stále len „choď tam a vystrieľaj všetko, čo sa hýbe“. Prijal by som aj kratšie cutscény.
Pro: grafika, akcia, hlavný hrdina, príbeh
Proti: ku koncu je to už trochu nudné, odklon od atmosféry prvých dvoch dielov nemusí sadnúť každému
Rise of the Tomb Raider: Blood Ties and Lara's Nightmare
Halo: Spartan Assault
Je to tuctová plošinová střílečka, bez jakýchkoliv prvků navíc. Kampaň je krátká, obtížnost nerovnoměrná mezi misemi. I přesto všechno jsem si to užil jako takovou odpočinkovou hru před Vánocemi. Systém vylepšení na základě XP z minulých kol mi přišel úplně divnej, ale stejně jsem žádné nepotřeboval.
Pro: snad jen Halo téma
Proti: délka, neinovativní, nerovnoměrná obtížnost
Mortal Kombat 11: Aftermath
I když hra využívá arény a de facto i kus příběhu z původní kampaně, bavil jsem se náramně, nový hrdinové opět mají svěží schopnosti. Příběh měl spád a napěchovaný napětím a nemohl jsem přestat hrát, dokud neskončil.
MK11 a Aftermath není nic nového, žádná revoluce, ale používá osvědčený recept a vaří velmi dobře, že tenhle nášup zhltnete na první dobrou. Dobrý pocit zaručen.
Pro: grafika, příběh, nové postavy
Proti: nic nového pod sluncem, klasika
Submerged
Koupil jsem za 33 Kč a reálně to větší hodnotu nemá.
Pro: lezení, průzkum
Proti: délka, repetitivnost
Star Wars: The Force Unleashed
Pro: Ovládaní síly, pro svoji dobu v pohodě grafika, quick time eventy, boss fighty, příběh ujde, pracování s lórem
Proti: Velmi slabý level design, soubojový systém mohl být lepší, síla mohla být využitá zajímavěji, celkově málo variabilní gameplay
Tom Clancy's The Division
Pro: Grafika, zasnezene Americke mista
Proti: Stereotyp, stereotyp, neskutecna ztrata casu :-(
Suicide Squad: Kill the Justice League
Pro: Zábavný soubojový systém, příběh, grafika, sympatické postavy, bossfighty, spousta DC Comics narážek a odkazů
Proti: Live servise se ke hře nehodí, battle pas rovněž, špatný balanc hratelných postav, vedlejší mise
Unravel Two
A Plague Tale: Requiem
Pro: grafika, postavy, příběh, systém soubojů
Proti: konec
Forza Horizon
Hra má skvelé závody, hrateľnosť a pokojne som v nej schopný hodiny len tak jazdiť a užívať si skvelú atmosféru.
Pro: super arkadovo-mierne simulačný model jazdy, atmosféra, striedanie dňa a noci, hudba, zvuky, autá, grafika, prostredie
Proti: asi nič, snáď len že je iba pre xbox
Return to Grace
Pro: hratelnost, dabing
Proti: příběh nemá moc hloubku
Unravel
Logická hopsačka, základní průchod je většinou snadný, najít bonusy (a dostat se k nim) už je horší.
Call of Duty: Infinite Warfare
Pro: Sympatické postavy hlavně robotický Ethan, Nejhezčí grafika v sérii, Velkolepé bitvy na zemi i ve vesmíru, Kampaň je sice krátk ale zábavná, Zombie mapa se povedla
Proti: Příšerný loot systém a potenciální mikrotransakce Oproti loňsku méně obsahu, hlavně pro kooperaci Krátká kampaň, nemožnost ovlivnit příběh Příběh je až moc patetický Přehnaná inspirace Black Ops 3 Chaotický multiplayer Opět zombíci místo Extinction nebo S
A Plague Tale: Innocence
Akorát grafika krys mne někdy trochu štvala.
Pro: Příběh, Cutscény, Vedlejší postavy, Schopnosti
Proti: Bossfight!!!!!!!, Tahá vás za ručičku, nebo někdy je to na slivovici, Locknuté snímky.