@Dan9K (22.07.2023 13:15): Pharaoh se do 3. kategorie určitě nevejde. V celé budovatelské sérii od Impressions Games je hráč jen anonymní správce města, který slouží císaři nebo faraonovi. Viz třeba pravidelná událost "faraon vyžaduje dar".
Herní výzva 2024
@next_ghost (22.07.2023 12:07): Fíha, ťažké otázky dávaš. :) Ale som rád, že dávaš rovno príklady, za to vďaka.
K tomu fotografovi som si to celkom pogooglil. A podľa wikipedie musí remeslo byť manuálnou činnosťou, preto má občasný prienik s umením, ale fotografia k tomu nepatrí. Fotografia je považovaná za formu umenia.
Zdroje, ktoré som na to použil:
https://en.wikipedia.org/wiki/Craft
https://en.wikipedia.org/wiki/Handicraft
A tento zaujímavý zoznam tradičných remesiel z WIKI som práve doplnil aj do FAQ dokumentu pre inšpiráciu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Outline_of_crafts
A k BloodRayne . Neber to, prosím, tak že ti to chcem komplikovať, ďakujem za konkrétne pasáže. Ale ten Cyborg je určite sci-fi, ale nie je na ňom nič dieselpunkové. Na tom kňazovi tiež nie, dokonca z toho boja to vyzerá, že má svoju kazateľnicu na kolajniciach, ktorú posúva hydraulickým stláčaním páky. Je to samozrejme šialené, to hej.
@karadum (22.07.2023 12:04): Hand of Fate som síce nehral (čaká ma stále v backlogu :) ), ale z toho, čo som videl gameplay, tak si myslím, že Karbaníka by mala na normal spĺňať. Asi by bolo fajn, keby to ešte potvrdil aspoň jeden ďalší člen tímu výzvy, ale za mňa osobne ok.
@Dan9K (22.07.2023 13:15): Áno, Pharaoh spĺňa normal 3. kategórie ako panovník.
K tomu fotografovi som si to celkom pogooglil. A podľa wikipedie musí remeslo byť manuálnou činnosťou, preto má občasný prienik s umením, ale fotografia k tomu nepatrí. Fotografia je považovaná za formu umenia.
Zdroje, ktoré som na to použil:
https://en.wikipedia.org/wiki/Craft
https://en.wikipedia.org/wiki/Handicraft
A tento zaujímavý zoznam tradičných remesiel z WIKI som práve doplnil aj do FAQ dokumentu pre inšpiráciu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Outline_of_crafts
A k BloodRayne . Neber to, prosím, tak že ti to chcem komplikovať, ďakujem za konkrétne pasáže. Ale ten Cyborg je určite sci-fi, ale nie je na ňom nič dieselpunkové. Na tom kňazovi tiež nie, dokonca z toho boja to vyzerá, že má svoju kazateľnicu na kolajniciach, ktorú posúva hydraulickým stláčaním páky. Je to samozrejme šialené, to hej.
@karadum (22.07.2023 12:04): Hand of Fate som síce nehral (čaká ma stále v backlogu :) ), ale z toho, čo som videl gameplay, tak si myslím, že Karbaníka by mala na normal spĺňať. Asi by bolo fajn, keby to ešte potvrdil aspoň jeden ďalší člen tímu výzvy, ale za mňa osobne ok.
@Dan9K (22.07.2023 13:15): Áno, Pharaoh spĺňa normal 3. kategórie ako panovník.
Předpokládám, že do trojky na normal se vejde i faraón :-) Pharaoh
Zas mi to hezky vyšlo samo od sebe :-) Jen Šachovou hru nemám kam dát....
ale teď mi došlo, že si to tam nemůžu dát, protože jsem to začal hrát už dávno, to jsou debilní pravidla :-)
Zas mi to hezky vyšlo samo od sebe :-) Jen Šachovou hru nemám kam dát....
ale teď mi došlo, že si to tam nemůžu dát, protože jsem to začal hrát už dávno, to jsou debilní pravidla :-)
@Tulareanus (16.07.2023 13:27): Jsem lehce za polovinou BloodRayne a zatím jsem jako bosse potkal:
- velekněze v pojízdné pancéřované kazatelně s kulometem
- kyborga na steroidech
Bitevní roboti mě čekají až za pár dalších levelů. Tak co, je ten herní svět dostatečně dieselpunkový?
A ještě jeden dotaz, počítá se fotograf na volné noze jako řemeslník?
- velekněze v pojízdné pancéřované kazatelně s kulometem
- kyborga na steroidech
Bitevní roboti mě čekají až za pár dalších levelů. Tak co, je ten herní svět dostatečně dieselpunkový?
A ještě jeden dotaz, počítá se fotograf na volné noze jako řemeslník?
Hand of Fate se klasifikuje na Karbanika na normal? Ma story mode, ale nejsem si prave jist, zda je to dost silny story mode na "kampan".
@adam.kulhanek (17.07.2023 21:20): za mě je to v pořádku
@rikuhahl (18.07.2023 00:10): Jestli tam bylo něco reálného, to fakt netuším. Já so o Japonsko moc nezajímám.
Okay, díky oběma za odpovědi, dám si to tam.
Okay, díky oběma za odpovědi, dám si to tam.
@adam.kulhanek (17.07.2023 21:20): Vzhledem k tomu názvu a výrazné inspiraci dobovým Tokiem taky nevidím problém, proč to neuznat. Schválně, jestli během hraní narazíš na něco opravdu reálného z Japonska ;)
@adam.kulhanek (17.07.2023 21:20): Ja by som to uznal vzhľadom aj na informácie tu. "In Jet Set Radio , Tokyo-to is very reminiscent of a 1990s version of the real Tokyo."
Ale bolo by dobré, keby to potvrdil, ešte aspoň jeden ďalší člen tímu hernej výzvy, nech to máme na poriadku. :)
Ale bolo by dobré, keby to potvrdil, ešte aspoň jeden ďalší člen tímu hernej výzvy, nech to máme na poriadku. :)
Ahoj. Měl bych otázku k "Země vycházejícího slunce" a její hardcore variantě. Chtěl jsem si sem původně dát Jet Set Radio, protože na wiki se píše, že se hra odehrává v Tokyu. Nicméně, na začátku hry je řečeno, že jsme někde v Asii, ve městě Tokyo-To, kterému všichni říkají jednoduše Tokyo (viz toto video).
Chápu správně, že si to do té HC varianty kvůli této jedné větě nemůžu dát?
Díky.
Chápu správně, že si to do té HC varianty kvůli této jedné větě nemůžu dát?
Díky.
@next_ghost (16.07.2023 11:39): Áno, to už vyzerá dieselpunkovejšie než zombíci alebo príšery. :) Akurát je otázka, ako je to tam zastúpené, či je to v jednom leveli alebo viac a čo ďalšie okrem tých mechov. Lebo za mňa osobne to na dieselpunk kategóriu nestačí. Má ísť o setting, nie len o výskyt anachronických robotov.
@Tulareanus (16.07.2023 00:40): V BloodRayne ty anachronické diesel technologie zastupují třeba bitevní roboti.
@next_ghost (15.07.2023 23:31): Charakteristika Dieselpunku nie je ""divná 2. světová válka", ale svet v ktorom sú silno zastúpené (väčšinou anachronické) technológie na spaľovacích diesel motoroch, ktoré v našom svete v prípade alternatívnej histórie neexistovali alebo technicky nemôžu existovať. V prípade, že sa nejedná o alternatívnu históriu, stále platí, že sa musí jednať o také technológie. Čiže voodoo zombie alebo pavúčie príšery z toho dieselpunk určite nerobia.
Factorio som nehral, čiže sa k tomu nechcem zatiaľ vyjadrovať, ale ak ty alebo niekto ukáže nejaký príklad, v čom je to dieselpunk, tak to určite ja alebo iní členovia tímu výzvy skontrolujeme.
Factorio som nehral, čiže sa k tomu nechcem zatiaľ vyjadrovať, ale ak ty alebo niekto ukáže nejaký príklad, v čom je to dieselpunk, tak to určite ja alebo iní členovia tímu výzvy skontrolujeme.
Původně plánovaný RtCW pro HC variantu 9. kategorie (Dieselpunk) se mi nepodařilo rozchodit, tak teď hledám náhradu. Počítala by se BloodRayne? Hra se odehrává ve 30. letech 20. století, hlavní hrdinka je poloviční upírka a nepřátelé jsou voodoo zombie, pavoučí příšery a nacisté. Tím je splněná charakteristika Dieselpunku jako "divná 2. světová válka".
Wikipedie také do Dieselpunku řadí Factorio. Sice nevím proč, ale jestli to souhlasí, tak se hádat nebudu. ;-)
Wikipedie také do Dieselpunku řadí Factorio. Sice nevím proč, ale jestli to souhlasí, tak se hádat nebudu. ;-)
@RomcaT (10.07.2023 18:03): Dobře, kouknu na to, díky :-)
@Wettek98 (09.07.2023 21:30): to mě těší, že jsi se u mě inspiroval ;o). Ano ano, měla jsem za to, že když jde o japonské puzzle, které skládáš v japonském prostředí, bude to ok. Nicméně neměla jsem pravdu. Teď tam mám Dyna Blaster, která má vývojáře z Japonska. Takže jsem vsadila na jistotu. Hlavně tuhle hru najdeš v DOSboxu a máš jí zahranou za jeden večer, takže pro mě značka ideál. Bavila jsem se u ní parádně ;o) Ale samozřejmě her odehrávajících se v Japonsku nebo od Japonským vývojářů je celá fůra a pokud nemáš jako já omezení na hry z první a třetí osoby a ke všemu časovou tíseň, tak si určitě vybereš. Když tu nastíníš jaké hry tě baví určitě ti dá někdo typ.
Jasně, díky :-)
@Wettek98 (09.07.2023 21:30): Pokud si zahraješ všechny sporty až do konce, tak se to určitě dá počítat jako dohrání “sezóny”, potažmo celý hry. Kdyžtak dej pak vědět, jak to tam je koncipovaný. Ale takhle od stolu nevidím moc rozdílů od značek FIFA/NHL apod.
@Wettek98 (09.07.2023 21:30): Nevím, jak u Tokya, ale pamatuji se, že Sydney 2000 mělo mód, kde jsi dělal všechny sporty a na konci šlo o to, jaký si byl v medailovém pořadí, což se dát určitě počítat jako jedna sezóna (alespoň za mě, za neporotce :D)
@jones1240 (09.07.2023 20:38): Super, díky moc. Právě u Romči jsem se inspiroval původním výběrem a koukal jsem, že to nakonec změnila :D Asi jsem fakt slepej, nikde jsem nenašel, že se to tu řešilo i když jsem hledal, tak mě to právě zmátlo. Ale chyba je na mojí straně :-)
Ohledně OH je to spíše prvotní nástřel, o prázdniny se toho nahraje dost sportovního v coopu tak bych to asi mohl dát, ale neni to nejspíš finální výběr, spíše kdyby náhodou. :-) Každopádně, ne že bych si to chtěl něják výrazně ulehčovat, ale pokud lze LOH dokončit (tím chci říct prostě splnit disciplíny v rámci jedněch her) tak se to lze počítat jako sezóna ne? Tzn. jedna z možných variant dokončení hry, stejně jako např. u FIFA a v ní dohrát sezónu. Minimálně takhle to z pravidel chápu. Nevím, jak je to přímo v případě této hry, zatím jsem ji nehrál, ale beru to spíše i jako informaci pro budoucí výběry her.
Ohledně OH je to spíše prvotní nástřel, o prázdniny se toho nahraje dost sportovního v coopu tak bych to asi mohl dát, ale neni to nejspíš finální výběr, spíše kdyby náhodou. :-) Každopádně, ne že bych si to chtěl něják výrazně ulehčovat, ale pokud lze LOH dokončit (tím chci říct prostě splnit disciplíny v rámci jedněch her) tak se to lze počítat jako sezóna ne? Tzn. jedna z možných variant dokončení hry, stejně jako např. u FIFA a v ní dohrát sezónu. Minimálně takhle to z pravidel chápu. Nevím, jak je to přímo v případě této hry, zatím jsem ji nehrál, ale beru to spíše i jako informaci pro budoucí výběry her.
@Wettek98 (09.07.2023 14:20): Jak jsme říkali už u Romči, nesplňuje, ta hra se neodehrává v Japonsku, ale jen stavíš puzzle s japonskou tématikou, thats all :D Jak jsem na tu hru koukal, tak v ní ani není nikde řečeno že ty puzzly v japonsku skládáš, takže za mě bohužel ne. Olympijské hry nejsou problém, odehrávají se v japonsku. I tak bych ti ale doporučoval najít jinačí hru, kvalitnějších co se v japonsku odehrávají je velká spousta. Navíc jestli se nepletu tak Olympijské hry nejdou dohrát a v takovém to případě musíš ve hře strávit minimálně 10 hodin, což tady může být docela pain, ale nikdo ti to hlídat nebude žeo.
Ahoj, chtěl jsem se zeptat ke kategorii: 4. Země vycházejícího slunce. Mám zde na HC Pixel Puzzles: Japan, ale nejsem si jistý, zda to na HC splňuje? Pokud ne, rád bych se ještě zeptal na oficiální hru LOH 2020 v Tokyu. Ve hře jsou pouze olympijské zápasy (aktivity) odehrávající se pouze v centru dění, tedy v hlavním městě Japonska, Tokyu. Opět mi jde o HC variantu. Díky moc!
@Tulareanus (03.07.2023 21:23): Díky!
Pár lidí už mě ale předběhlo :) Letos jsem to chtěl mít hotové trochu dřív, protože v listopadu/prosinci to pak vždycky bývá trochu stresující... takhle už mám "volno" :D
Pár lidí už mě ale předběhlo :) Letos jsem to chtěl mít hotové trochu dřív, protože v listopadu/prosinci to pak vždycky bývá trochu stresující... takhle už mám "volno" :D
@John Mirra (03.07.2023 19:29): Výzvu som ti skontroloval a za mňa to vyzerá všetko v poriadku. Gratulujem k splneniu výzvy! :) Inak veľmi dobrý čas, výzva zvládnutá aj s komentármi do pol roka. Väčšina z nás, vrátane mňa, bude rada, ak sa nám to podarí splniť do konca roka. :D
@Dan9K (03.07.2023 20:03): To je najlepšie, keď človeku zapadnú hry do výzvy tak, že by si ich vlastne chcel zahrať aj bez tej výzvy. Alebo keď to človeka "dokope" k tomu, aby si zahral niektoré hry, ktoré chcel hrať, ale ich odkladal.
@Dan9K (03.07.2023 20:03): To je najlepšie, keď človeku zapadnú hry do výzvy tak, že by si ich vlastne chcel zahrať aj bez tej výzvy. Alebo keď to človeka "dokope" k tomu, aby si zahral niektoré hry, ktoré chcel hrať, ale ich odkladal.
Tak já tu herní výzvu nakonec zase příjmu, jsem zvědavý, co kam a jak naskládám :-)
tak zatím mám jen 4/10, vše HC, tak uvidíme, co druhá polovina roku. Ale bez jakékoliv snahy dobrý, všechny komenty upotřebený :-)
tak zatím mám jen 4/10, vše HC, tak uvidíme, co druhá polovina roku. Ale bez jakékoliv snahy dobrý, všechny komenty upotřebený :-)
Ahoj, hlásím splnění výzvy a prosím o kontrolu :)
mimochodem v tom seznamu z wikipedie co je ve FAQ vlkodlak je :)
@Kunick (18.06.2023 23:26): Tam to bolo ale o trochu iných veciach, hlavne o tom, či sa vyskytuje v hre.
Každopádne uznávam, že ten antický vlkodlak mi nenapadol a toto je napr. podľa mňa to efektné využitie definície kategórie, po ktorom tvoje srdce pišťalo. :D
Každopádne uznávam, že ten antický vlkodlak mi nenapadol a toto je napr. podľa mňa to efektné využitie definície kategórie, po ktorom tvoje srdce pišťalo. :D
@musa (18.06.2023 19:43): Tak to je notně zjednodušený pohled. O upírech a nebo succubech, nebo o Lilith jsme tu s Tulem napsali mnoooho příspěvků :D
@Dan9K (18.06.2023 18:55): ale no tak, takové nehezké podsouvání myšlenky :). Podmínka byla výskyt potvory mmj. v antice, splněno. Míra popularity v jiných obdobích je irelevantní.
@musa (18.06.2023 08:35): akorát to určitě jde proti duchu kategorie, protože přesně vlkodlaky jste tam určitě nechtěli že jo :-) protože ty spolu s upírama jsou hodně typicky středověký, resp. novověký a ze starověkem si to člověk moc nespojuje.
@musa (18.06.2023 08:35): @RomcaT (18.06.2023 14:47): super, díky! Tak už mám normal i HC všude :)
@vallukas (18.06.2023 06:50): za mě ok.
@vallukas (17.06.2023 22:52): taky jsem se na původ musel kouknout, první zmínky by měly pocházet z Řecka, konkrétně se o lidech měnící se na vlky má zmiňovat Hérodotos. V tomhle ohledu za mě bez problému, ještě bych počkal na vyjádření někoho dalšího z týmu.
@Tulareanus (18.06.2023 00:38): Goblins 3, hlavní postavu kousne vlk a pak se při úplňku proměňuje ve vlkodlaka
@vallukas (17.06.2023 22:52): Môžem sa na to pozrieť bližšie, ale rád by som najprv vedel, či máš k tomu aj nejakú konkrétnu hru, pre bližší kontext.
Co vlkodlak na mýty? Při zběžném pohledu na wikipedii se zdá, že se daj vystopovat do antického Řecka
@S4TW (14.06.2023 13:20): On je prostě problém s tím vyzněním té kategorie a jak to bylo sepsáno že to prostě vyvolává hodně slepých míst kde prostě je to sporné. Což já chápu a i se za to omlouvám. On se i jako hra se survival prvkama bere Silent Hill, protože věcí je málo, něco po tobě jde (nemáš skoro munici) a ty musíš přežít, což vlastně do toho žánru spadá taky i přes to že necraftíš. Jenže pak je zase matoucí ten výčet v závorce no. Kdy dle mého je survival i hra kde musíš přežít v domě s minimem věcí, tedy je to jen z prvků typickým pro survival hry. Hele pořešíme to v týmu a já se omlouvám za tyhle nejasnosti.
Já si myslím, že největší problém je v tom, že jste ne úplně šťastně řekli, že HC musí v tomto případě (což zdaleka nebylo pravidlo v dřívějších výzvách) vycházet z Normal varianty, která má obsahovat klasické survival prvky (budete si snažit opatřit potravu, pečovat o své zdraví, vyrábět si různé předměty, či budovat útočiště), což ani Clock Tower neobsahuje (co jsem viděl)... čili pořád nevidím rozdíl v Limbo/INSIDE proti Clock Tower na HC variantu, v obou hrách se vyhýbáš hrozbám bez možnosti bojovat, bránit se...
@BUMTARATA (14.06.2023 12:55): Já jsem začal přát normálně, ale začalo se hned od začátku vytahovat staré konverzace. Rejpání jak to že tamto je schválené a to ne a jednoduše handrkování místo normální diskuze ve stylu "Hele v té hře je tohle a tohle to by mělo pasovat ne?" Prostě místo osočování mi říct co v té hře bylo, já ji nehrál jen nakoukával.. Já celou konverzaci i tu minulou beru v humoru, proto dávám i gebící smajly a fakt na sílu vám tu nechci zatrhávat hry.
Jen Inside jsem regulérně sledoval teď asi hodinu gameplaye s přeskakováním na ruzne useky a fakt tam nevidím to ohrožení ten survival. Že by z ničeho nic přišlo monstrum a šlo po tobě. Spíš tam vidím opravdu velký zábřeh na řešení puzzlů a toho. Například skejsneš v jedné lokalitě delší dobu protože řešíš puzzlu s přesouváním postaviček. Ani recenze nezmiňují žádné survival aspekty, pouze to že pomáháš skupinkám zombie a různě.
PS: Navíc se tu přeskakovalo z témat. Já odpovídal primárně na HC variantu, ty jsi pak psal o Little Nightmares bez kontextu. A já skoro celou konverzaci byl v domění že řešíme HC na který chtěl S4TW dát Inside. Normál jsem fakt neřešil a i tak ten normál je tam diskutabilní.
Jen Inside jsem regulérně sledoval teď asi hodinu gameplaye s přeskakováním na ruzne useky a fakt tam nevidím to ohrožení ten survival. Že by z ničeho nic přišlo monstrum a šlo po tobě. Spíš tam vidím opravdu velký zábřeh na řešení puzzlů a toho. Například skejsneš v jedné lokalitě delší dobu protože řešíš puzzlu s přesouváním postaviček. Ani recenze nezmiňují žádné survival aspekty, pouze to že pomáháš skupinkám zombie a různě.
PS: Navíc se tu přeskakovalo z témat. Já odpovídal primárně na HC variantu, ty jsi pak psal o Little Nightmares bez kontextu. A já skoro celou konverzaci byl v domění že řešíme HC na který chtěl S4TW dát Inside. Normál jsem fakt neřešil a i tak ten normál je tam diskutabilní.
Nemohl bys psát jako dospělej člověk? Nejsem úplně zvědavej na ty tvý ironický úšklebky. Celý Inside je o tom přežít, neustále se tě tam snaží něco zabít, vo čem to mluvíš?? Dokonce splňuje (když jsem odpovídal S4TW, nebyl jsem si tím úplně jistej) podmínky hry, kde je „reálná hrozba a dá se umřít, ale jako hráč nemáte žádné prostředky k útoku, nebo obraně a vaší jedinou zbraní jsou útěk, nebo úkryt“.
@S4TW (14.06.2023 12:27): Clock Tower se řešil na HC " V HC variantě pak zaměřte svůj zrak na hry, kde je reálná hrozba a dá se umřít, ale jako hráč nemáte žádné prostředky k útoku, nebo obraně a vaší jedinou zbraní jsou útěk, nebo úkryt. " Celá série Clock Toweru je o tom že jsi v baráku kde každou chvíli tě může zabít hlavní démon. Ta hra by šla i na normál jelikož je tvým hlavním cílem celé hry přežit, survival. Není to adventura alá Polda či Kings Quest. Tady prostě je hlavní útect ze sídle kde každý moment tě může hlavní zlo zabít.
Přečti si i dole od Tula. Celý koncept té hry je přežití což znamená- survival. Jelikož nikdy nevíš kdy se zjeví netvor a jde po tobě. Jeho zjevování je vždy i randomizováno, není každou hrou na stejných místech :D A dost!
@BUMTARATA (14.06.2023 12:10): Little Nightmares je i označováno za survival horor plošinovku a ta hra má survival prvky. Ano je to k nevíře ale do normálu stačí jen aby hra MĚLA SURVIVAL PRVKY (Wow vážne?). Což splňuje uplne v pohodě jelikož váš tam loví monstra a jdou po vás aktivně a to během celé hry ( v různých formách). V Inside fakt nic nevidím v takovém měřítku jako Nightmares. A zase připomínám Nightmares 2 nesplnuje HC.
Přečti si i dole od Tula. Celý koncept té hry je přežití což znamená- survival. Jelikož nikdy nevíš kdy se zjeví netvor a jde po tobě. Jeho zjevování je vždy i randomizováno, není každou hrou na stejných místech :D A dost!
@BUMTARATA (14.06.2023 12:10): Little Nightmares je i označováno za survival horor plošinovku a ta hra má survival prvky. Ano je to k nevíře ale do normálu stačí jen aby hra MĚLA SURVIVAL PRVKY (Wow vážne?). Což splňuje uplne v pohodě jelikož váš tam loví monstra a jdou po vás aktivně a to během celé hry ( v různých formách). V Inside fakt nic nevidím v takovém měřítku jako Nightmares. A zase připomínám Nightmares 2 nesplnuje HC.
@BUMTARATA (14.06.2023 12:10): mě by teda ještě zajímalo, kde je vidí v Clock Tower, když už bude odpovídat :)
@jones1240 (14.06.2023 11:49): A kde je vidíš v Little Nightmares?
@BUMTARATA (14.06.2023 11:44): S4TW se ptal jestli to může dát do HC :D Proto ti odpovídám na HC :D
Survival prvky v Insidu jako vážně nevidím, to sorry.
Survival prvky v Insidu jako vážně nevidím, to sorry.
@jones1240 (14.06.2023 11:11): Mluvím o normalu.
A že Inside připomíná „pohodovou puzzle hříčku“, to si založím. :))
A že Inside připomíná „pohodovou puzzle hříčku“, to si založím. :))
@BUMTARATA (14.06.2023 10:52): Little jsem schválil do normálu do HC ne. V Littlu se můžeš bránit a bojovat. HC Inside do toho nesedí protože v něm nějak nevidím ten pocit nebezpečí který například v Limbu je neustále. Inside opravdu připomíná více pohodovou puzzle hříčku bez nebezpečí na každém kroku.
@jones1240 (14.06.2023 09:37): Tady jsi uznal Little Nightmares II na normal. V tom případě bys měl uznat i Inside.
@S4TW (14.06.2023 09:53): Jakoby asi takhle v Clock Toweru to je adventura ale s tím že jsi nonstop v nebezpečí, kdy nevíš kdy tě někdo killne. Ale tady zase jsi v nebezpečí ale v rámci arkády a jsou tam místa kdy po tobě jdou, no oka nakonec asi proč ne. Když o tom tak přemýšlím více, tak vlastně by to šlo. Určitě mnohem více než Happy Games.
@jones1240 (14.06.2023 09:37): no, já upřímně úplně stejně nevidím survival ve smyslu znění normal kategorie v Clock Toweru úplně stejně jako v Limbu... taky je to adventura, kde ti prostě jen hrozí nebezpečí, ale survival prvky v dnešním pojetí to nemá (" opatřit potravu, pečovat o své zdraví, vyrábět si různé předměty, či budovat útočiště ")... ale whatever, pro mě je letos tohle stejně poslední výzva, protože už se mi nějak začalo otravovat hledat hry do výzvy místo toho, abych hrál, co skutečně chci hrát :/