@Crash (18.02.2013 08:37): :-> ano, nepouzivam diakritiku (jedinou vynimkou je velke pismeno pri nazvoch/vlastnych podstatnych menach) uplne odjakziva. neviem, nejak mi doteraz neprislo, ze by s tym niekto mohol mat problem...zrejme je ta obtiaznost znasobena tym, ze ide (aspon z vasho pohladu) o slovencinu - ja sice nemam najmensi problem s cestinou, ale viem, ze hlavne mladsie ceske rocniky so slovencinou muozu mat problem :) no nic, menit sa uz na stare kolena nebudem, v krajnom pripade si obcas zliznem kyslu smotanu svojej tvrdohlavosti ;->
Diskuze
@IcePickLodger (16.02.2013 13:09): Diky, konečně jsem se dokopal i k ohodnocení ostatních komentářů. Prosím tě, to je nějaká tvá stylizace nepoužívat velká písmena na začátku vět? Přiznám se, že mě osobně to trochu při čtení vadí, musím se na to čtení tak nějak víc soustředit a jde to pomaleji. Když jsem tvůj komentář viděl poprvé, tak jsem ho ani kvůli tomu nedočetl. Teď už jsem se překonal... ;-)
netradicny, o to lepsi komentar, palec hore ;->
@Walome (15.02.2013 11:50): Děkuji za pochvalu, to je víc, než druhé plusko. ;-)
@Walome (15.02.2013 11:50): Přesně, vskutku perfektně vystihl i mé pocity.
Je těžké napsat kvalitní komentář u hry, která jich má skoro 40. Crashovi se to povedlo na výbornou. Někdy mě mrzí, že člověk nemůže dát dvě plus.
@7c (01.01.2013 20:44): Na konci bolo ukázané, čo sa z nich stalo.
@mazar1234 (01.01.2013 19:30): do podrobna jsem to moc nezkoumal, já se rozhodoval čistě dle svého svědomí, tj. pokaždé ze dvou dohrání jsem všechny zachránil. každopádně kdosi to počítal a vychází to lépe v poměru na harvested, pokud to má správně. jak už si ale poznamenal, ty toniky byly taky v rámci toho daru, takže v konečném důsledku to mohlo vyjít šul nul.
@Bodkin (01.01.2013 20:38): Určitě by z nich vyrostli malí Hitleři...
@IcePickLodger (01.01.2013 20:05): Až tedy na to, že úplně zbytečně zabíjel 'něco', co se dalo léčit :P
@Garret (01.01.2013 19:26): dik, nejak podvedome som si aj myslel, ze tato cesta bude vyhodnejsia, no vzhladom k nizkej narocnosti vlastne clovek o nic neprisiel
@Garret (01.01.2013 19:26): Ja by som povedal ze toho Adama bolo v konecnom sucte praveze viditelne viac ale mozno sa mylim presne som to nikdy nepocital. navyse k tomu este tam byvali aj dalsie veci ako potiony na health/manu a niekedy aj nejake tie perky ci co to bolo (to engineering, combat... vylepsenia). Urcite na konci na tom bola postava zachranujuca holciny lepsie ako harvestujuca to som si teda isty na 100%.
@IcePickLodger (01.01.2013 19:04): pokud si je zachraňoval, dostával si sice menší množství Adama, ale Tenenbaumová ti ten rozdíl vynahrazovala později, když posílala dárky k jednotlivým automatům na plasmidy. každý dárek většinou obsahoval 200 Adama, takže na konci si rozhodně nestrádal ;)
inak celkom by ma zaujimalo, co dostal hrac ako kompenzaciu v pripade, ze releasoval male sestricky...ja som zial zbabelo pokazde harvestoval. istota v podobe adama... :(
@pipboy (01.01.2013 13:14): vybavene
tyyvole. odstavce.
@Kubulus (26.12.2012 18:33): Je to zkrátka stylem hry samoúčelná lineární rubanice, v podstatě Quake v trochu barevnějším prostředí.
@Kubulus (26.12.2012 18:33): Sakra hrajte sa a nerieste Nobelovu cenu za inteligenciu. :-)
@RNDr. Gunár Pavel (26.12.2012 13:16): V Bioshocku to člověka, co nad hraním alespoň trochu přemýšlí, ale vysloveně bodá do očí - Andrew Ryan vybudoval město, které město v ničem nepřipomíná, jen nesmyslnou pavučinku chodeb, s automaty na plazmidy, které mají obyvatelům Rapture posloužit... k čemu vlastně? Elektrikář si do nich měl chodit kupovat proud a kuchař zas oheň?... Zřejmě. To už ale spíš hledám ospravedlnění pro něco, s čím si autoři hlavu raději nelámali :-)
Taky se mi ten komentář líbí.
Taky se mi ten komentář líbí.
Plebejci... jeden vedle druhýho.
Taky si myslím Dotóre.
@RNDr. Gunár Pavel (26.12.2012 13:16): Co sem taháš MGS? To není střílečka jako tady BioShock :P
No jestli má Bioshock podivný leveldesign, tak co teprv MGS. :D
@Clorky (26.12.2012 12:36): taky myslím...
Moc pěkný komentář.
Crash: rozhodně doporučuju oboje vypnout ;)
ad. Walk - já prostě nezkousnu, když postava běhá jako sprinter - narušuje mi to atmosféru, která je tak naprosto nereálná a nemůžu se tak personifikovat do hlavní postavy o což se snažím co to jen jde, jinak mě hra moc nebaví. Místo aby člověk opatrně vešel do místnosti, tak tam musí vběhnout jak střevo.
Bartas: ad. 75% - uvažoval jsem o 70%, nakonec jsem přecejenom přidal - zahrát se to dalo. Pokud má hra po první půlhodině vyhlídky, že nepřesáhne v mém subjektivním hodnocení 70% ani bych ji dál nehrál (až na výjimky) - proto se může zdát že hodnotím jen vysoko.
ad. Walk - já prostě nezkousnu, když postava běhá jako sprinter - narušuje mi to atmosféru, která je tak naprosto nereálná a nemůžu se tak personifikovat do hlavní postavy o což se snažím co to jen jde, jinak mě hra moc nebaví. Místo aby člověk opatrně vešel do místnosti, tak tam musí vběhnout jak střevo.
Bartas: ad. 75% - uvažoval jsem o 70%, nakonec jsem přecejenom přidal - zahrát se to dalo. Pokud má hra po první půlhodině vyhlídky, že nepřesáhne v mém subjektivním hodnocení 70% ani bych ji dál nehrál (až na výjimky) - proto se může zdát že hodnotím jen vysoko.
kosi:podle komentáře bych nečekal 75%
Kosi: Docela zvláštní komentář, ale podle toho co máš napsaný v profilu tak máš nejspíš celkově ne úplně běžný přístup ke hrám (viz. WALK). V době vydání Bioshocku jsem hrál demoverzi, před pár dny jsem nainstaloval plnou verzi a zatím jsem proběhl jen začátek, takže z mé strany těžko hodnotit. Nicméně mě tvůj komentář přiměl k zamyšlení, zda bych si pro lepší zážitek neměl vypnout alespoň tu naváděcí šipku popř. i ty komory, a proto máš ode mě plus, rozhodně mě tvůj koment zaujal...
ja som dal jednoznacne No3 - kratka brokovnica hovori za vsetko. aj ked podla preferencii ako favorit zrovna nevyzera :(
4 či (hůře) 6.
@CJ (13.12.2012 21:30): Za mna, nejake cislo v intervale <1,6>....
Ale vazne. Moj osobny idividualny jednotlivcom dany pocitovy nazor:
1- slabe, malo "vymluvne"
2- take nejake trapne smiesne, neviem preco ale je to tak
3- Hmm, asi favorit
4- Noo, taka zaujimava haluz, to mozem
5- take prilis Titanicovske, bleeee
6- take divne, neviem co si mam o hre mysliet
Ale vazne. Moj osobny idividualny jednotlivcom dany pocitovy nazor:
1- slabe, malo "vymluvne"
2- take nejake trapne smiesne, neviem preco ale je to tak
3- Hmm, asi favorit
4- Noo, taka zaujimava haluz, to mozem
5- take prilis Titanicovske, bleeee
6- take divne, neviem co si mam o hre mysliet
@montana (13.12.2012 13:56): 1,3 alebo 6. :D
Za mě Design 5.
Hlasovani o alternativni cover Infinite :)
No má se snad odehrávat v 19. století. Jak jsme to pochopil tak to má mít jen společnou "myšlenku". Ale já žádná preview nikdy nečtu tak možná tam nějaké propojení je. Třeba něco jako Ryanům dědeček :D
lidi infinity bude navazovat na události z předchozích dílů nebo má svůj vlastní příběh?
waw, tak tato hra je pre mna prekvapenim roka, fakt. perfektne zaujimava pecka! tak dlho je na trhu a az teraz to zistim... :)
@AlieN (19.11.2012 22:50): to jsem pochytil ze hry... možná se v něčem pletu.
@Garret (19.11.2012 13:55): A toto jsou informace z té wiki, nebo přímo ze hry?
@ViRus (19.11.2012 00:05): Ryan tě měl s prostitutkou Joanne, která tě prodala jak embrio na pokusy tomu číňanovi - Suchongovi. jestli to Ryan věděl nebo ne už netuším, je to přeci jen dlouho a nejsem si jistý, jestli jsem to zaregistroval. stejně tak už si napamatuju vztah Ryana k Jackovi - myslím že sám Ryan tě poslal pryč z města, když se dozvěděl o tom, co s tebou dělají. ale nejsem si jistý. zkus si pročíst Wikii, je tam toho fest :-)
A je to za mnou, patosek já rád :-), opět vymazlená gameska....
@Garret (16.11.2012 09:56): ty jo, nějak jsem si nevšiml, že ty si syn Ryana...., Fontaine je Atlas, to jsem věděl a také mě pořádně nasral na konci kapitoly Neptun, pohlavár, ale přece Ryan musel tušit, že se mnou Fontaine skrz toho číňana, dělá pokusy nebo o tom věděl, že ho trénuje proti němu samotnému?
@Garret (16.11.2012 09:56): ty jo, nějak jsem si nevšiml, že ty si syn Ryana...., Fontaine je Atlas, to jsem věděl a také mě pořádně nasral na konci kapitoly Neptun, pohlavár, ale přece Ryan musel tušit, že se mnou Fontaine skrz toho číňana, dělá pokusy nebo o tom věděl, že ho trénuje proti němu samotnému?
@ViRus (16.11.2012 09:35): Blesky, oheň telekinézia (asi sa to tak píše), potom som používal rád aj včely a tú blbosť na spriatelenie Big Daddyo.
@Garret (16.11.2012 09:56): Aha :-D Já se do toho tehdá zamotal a už nevymotal. Hm hm...
@Garret (16.11.2012 09:56): Ok, díky.
@ViRus (16.11.2012 09:35): doporučuju číst až po dohrání, protože zatím si to asi nedorazil a spoustu věci se ještě dozvíš - stvořitelem byl Ryan, Fontaine byl jakýsi vyšší pohlavár, který chtěl Ryana sesadit. Fontaine neumřel -> je to Atlas, který tě celou dobu ovládal (díky kouzelné frázi). pod jinou indentitou nalákal do Rapture tebe (syna Ryana), který ho měl odstranit (což si taky udělal).
Musím si, po včerejším levelu, trochu ucelit myšlenky. Fontaine byl/je stvořitel Rapture, té utopistické vizi o žití v hlubinách oceánu jen pro vyvolené. Pak záhadně zmizel/zemřel a nástupce se stal Andrew Ryan, "mozek", který má na svědomí plasmidy a také díky Tenenbaum přeměnu holčiček na monstra co těží Adama potřebného k fungování plasmidů. Nějak nechápu, kdy se stal Ryan vládce Rapture, a kdy "skonal" Fontaine, během války a smrt Fontaina ukončila to běsnění? Takže potom začali vládnout Ryanovi spliceři a ti co jsem je zabíjel nebo potkával patřili k Ryanovi (Cohan, Steinman (proč musí být šílený doktor, vždy německého jména), kteří mu pomohli k převratu, ale přestali/zbláznili se, mu věřit? A také nějak nechápu, proč našemu tichému hrdinovi Ryan otevřel, přece musel tušit, že je Fontainovou loutkou, jako už ho nebavilo žít v Rapture?
btw: Jaké byli pro vás nejlepší kombinace plasmidů a vylepšení. U mě ele, led, telekineze.
btw: Jaké byli pro vás nejlepší kombinace plasmidů a vylepšení. U mě ele, led, telekineze.
@Matthew.J (10.11.2012 09:03): A mě zas nebaví si registrovat paypal, embas karta stačí. btw. Já nikde neútočil právě na gog, já jen chtěl poukázat, že z gog by si měli vzít všichni digi prodejci příklad, a že to jde i bez zadávání, ve druhém kroku, platební karty. A mělo by být na uživateli jestli si něco koupí dalšího koupí nebo ne. Třeba na PSN nebo Xbox live tě také nikdo nenutí při registraci zadávat plt. kartu.
@mazar1234 (10.11.2012 09:36): Bodkin tím asi myslel, že to nemusíš pak stahovat znovu, DRM tam samozřejmě zůstane. Přeinstalovával jsem PC i notes několikrát, disk mám rozdělený na dvě části, systém jsem zformátoval, Steam nainstaloval znovu do stejné složky v druhém oddílu, kde byl dřív a vždy mi všechny hry zůstaly. Jen některé, co mají navíc GfWL a podobný balast, nestačí do Steamu jen zkopírovat.
Jinak s tím Gamefly, jak tu někdo píše, jinde běžně stačí PayPal, jen tak někam kartu nezadám. Zatím jen na Steamu, protože to je pohodlnější a Google kvůli Google Play, ač nerad.
Jinak s tím Gamefly, jak tu někdo píše, jinde běžně stačí PayPal, jen tak někam kartu nezadám. Zatím jen na Steamu, protože to je pohodlnější a Google kvůli Google Play, ač nerad.
@Bodkin (10.11.2012 09:33): Ha, "SKORO" ha ha.