Diskuze
Jedno interaktivní video z této super hry: http://www.youtube.com/watch?v=vSHo79Nt9u8
Ačkoliv jsem napsal jeden z nejnegativnějších komentářů, jdu si to znovu zahrát.
@John Mirra (02.02.2013 15:36): A s pritelkyni.
Co je tam potřeba cenzurovat? Sex s mrtvolou?
@M.a.t.t. (02.02.2013 14:27): Sakra. :D
@CJ (02.02.2013 14:22): Ty si ešte mladý, len to hraj pekne s cenzúrou :D
GOG verzia by mala byť necenzúrovaná?
Scéna z vagónu, jak je v Indigo Prophecy: krátká a bez bradavky.
Krom toho a je v necenzurované verzi sex ovládaný hráčem a další nahota.
Krom toho název Indigo Prophecy má odvést pozornost od spojitosti názvu s Fahrenheit 9/11.
Krom toho a je v necenzurované verzi sex ovládaný hráčem a další nahota.
Krom toho název Indigo Prophecy má odvést pozornost od spojitosti názvu s Fahrenheit 9/11.
@John Mirra (12.01.2013 13:35): Tak tak - je jedna hra, kde si na konci můžeš vybrat, jestli uvěříš v to fantasy co se tam děje nebo si řekneš, že seš cvok - tady jsem čekal to samý.
Já se celou dobu těšil, že Lucas trpí těžkou schizofrenií... čekal jsem nějakou cool atmosférickou nejistotu zdá se mi to/ je to skutečné/ jsem blázen? (Něco jako Total Recall, Scanner Darkly nebo tak). A od půlky hry jsem byl samozřejmě docela dost zklamanej :)
@Zero (12.01.2013 12:27): A dyť tam byly náznaky už během hry - jinak ano, tím pádem máš necenzurovanou verzi - tak Fahrenheint je snad bez cenzury a indigo Prophecy s cenzurou, ne? Ale nevim.
Mně spíš přišlo divný, že spala s mrtvolou, ale já to hrál v době, kdy ještě nikdo neznal Stmívání :)
Mně spíš přišlo divný, že spala s mrtvolou, ale já to hrál v době, kdy ještě nikdo neznal Stmívání :)
Nahota tam nějaká byla, a na scéně ve vagóně jsem si taky nevšiml nic divného, takže asi mám tu necenzurovanou verzi.
Mimochodem, taky vám ta scéna ve vagóně (a celé to spárování Lucase a Carly) přišla úplně mimo? Teda, v té fázi hry bylo už všechno mimo, ale fakt nevím, kde našli čas se takhle sblížit a proč vlastně.
Mimochodem, taky vám ta scéna ve vagóně (a celé to spárování Lucase a Carly) přišla úplně mimo? Teda, v té fázi hry bylo už všechno mimo, ale fakt nevím, kde našli čas se takhle sblížit a proč vlastně.
@Zero (12.01.2013 00:50): Pokud se to jmenuje Indigo Prophecy, máš americkou cenzurovanou verzi. Obsahově to poznáš například podle toho, že jsi v celé hře nenarazil ani jednou na nahotu. Každopádně na konci to poznáš podle scény ve vagóně. Něco na ní bude zvláštního. Jeden detail.
@Zero (12.01.2013 00:50): To poznáš, až když už bude pozdě :)
Huh, doufám, že jsem neměl cenzurovanou verzi, stahoval jsem to bůhvíodkud. Jak se to pozná?
Mám verzi ze Score... Ale když nemáš rád Micheala... :-D
Also, plánuji to dokončit, teď na novém PC bych mohl uklikat ten běh po stěně (staré PC/klávesnice to nezvládali)
Bohužel ale mám ze steamu Emerickou cenzurovanou verzi a rád bych to sakra viděl v celé své kráse.
Bohužel ale mám ze steamu Emerickou cenzurovanou verzi a rád bych to sakra viděl v celé své kráse.
@Malignus (11.01.2013 23:31): Rakety dalekého dostřelu plněné pepřákem.
No, Skálu mám pořád rád a první půlka Islandu byla fajn.
No, Skálu mám pořád rád a první půlka Islandu byla fajn.
Co máte proti Michealu bayovi?! :-D
@Walome (11.01.2013 22:30): Spíš bratři Wachowski :)
@Zero (11.01.2013 22:24): "přišlo mi to asi jako průměrný novější film s Nicolasem Cagem" Jo tak to je dokonalej příměr :-D Ještě režie by se ujal Michael Bay.
@Zero (11.01.2013 22:24): Tak tady za to podle mě může usěchání vývoje. Když zjistili, že už to vyvýjí fakt strašně dlouho, rychle něco spíchli jen se špetkou původních plánů... I Heavy Rain tím trochu trpí (ač tedy ne v uspěchaném konci, ale v problémech v kontinuitě - chybí nějaké scény).
Nehledě na to, že někdy během vývoje úplně vyhodili epizodický formát hry.
Nehledě na to, že někdy během vývoje úplně vyhodili epizodický formát hry.
To zas ne...přišlo mi to asi jako průměrný novější film s Nicolasem Cagem. Kravina, ale dá se na to dívat. :-D
Každopádně to fakt mělo mnohem na víc. Je jasné, že do toho museli hodit nějaké to nadpřirozeno, aby se to dalo logicky vysvětlit, ale čekal jsem něco tajemnějšího a nepůsobícího jako pěst na oko.
Každopádně to fakt mělo mnohem na víc. Je jasné, že do toho museli hodit nějaké to nadpřirozeno, aby se to dalo logicky vysvětlit, ale čekal jsem něco tajemnějšího a nepůsobícího jako pěst na oko.
Béčko? Spíš efko...je to neuvěřitelná slátanina.
@Zero (11.01.2013 21:18): Tak tak, je to velkej šok. Ale svýho času mě to i tak uchvátilo.
No, tak z kvalitního thrilleru se stalo něco, co bych přirovnal k béčkovému akčnímu filmu. Jak začal Lucas používat nadpřirozené schopnosti, tak to šlo pěkně do háje. Dohraju to, ale tohle mi pěkně zkazilo dojem.
@Zero (10.01.2013 16:16): A nastav si nejlehčí obtížnost. A ideálně si sežeň někoho, kdo to za tebe bude mačkat, zatímco se ty budeš dívat co se to vlastně děje :)
Souhlas, myší je to dost těžké. Obě ruce na klávesnici.
já ovládal vše na klávesnici, co se týče těch barevností. Myslím na šipkách a druhej na šipkách numerické. Můžu doporučit.
btw. nemáte nějaké tipy na minihry? Myslím to, jak myší ovládáte pravou stranu a W,A,S,D levou stranu těch barevných blbostí. Zatím jsem to pokaždé pokazil. :-D
Jsem levák, takže levou rukou ovládám pravou stranu a naopak, strašně se mi to plete.
Jsem levák, takže levou rukou ovládám pravou stranu a naopak, strašně se mi to plete.
@Zero (09.01.2013 22:21): Fahrenheita velice doporučuju. I když už je starší a mnoha lidem nesedl ten konec. Jinak jestli chceš něco modernějšího na stejný styl, zkus vyhledat ,,heavy rain".
Tak jsem to rozehrál. Zatím mám hotovou jenom jednu část za ty policajty a dvě za Lucase, a chytlo mě to. Stylem a grafikou mi to trochu připomíná Maxe Payna.
Každopádně za Lucase asi budu hrát celkem nerad kvůli těm probleskům a lekačkám.
Každopádně za Lucase asi budu hrát celkem nerad kvůli těm probleskům a lekačkám.
@Marcusss (17.10.2012 14:19): Však to taky předělávali, proto je ten děj zfušovanej. Dokonce se v jednom bodě rozhodovali, zda přistoupí na konec podobný Fahrenheitovi, ale nejspíš někdo komu ještě zbyl rozum přetáhl toho idiota Cage něčím po tlamě a řekl mu ať se probere.
Tak taky přetvořili ještě rychle celou zápletku. A z toho vzniká pak dost nesmyslů.
Tak taky přetvořili ještě rychle celou zápletku. A z toho vzniká pak dost nesmyslů.
Tak jsem dohrál Heavy Rain... docela zklamání. Pořád zajímavá a napínavá záležitost, ale těch děr v ději, divných skoků atd... Vypadá to, jako by tu hru v průběhu desetkrát předělávali...
Dokonce víc než u Fahrenheita, jehož příběh kupodivu snad drží pohromadě líp...:/
Dokonce víc než u Fahrenheita, jehož příběh kupodivu snad drží pohromadě líp...:/
@Chark (17.10.2012 08:23): Nahoď nejnižší obtížnost a hraj v klidu. Nespěchej a ono to půjde. Potom jenom vychytej místa, kde to nestačí, kde je to náročné a ta se nauč nazpaměť.
Možná někdy časem, ale vidím to bídně. Podobný problém mám např. s debilním ovládáním soubojů u Zaklínače 1, prostě se přes to nemůžu přenést.
@Chark (16.10.2012 15:51): Zkousni to, taky tenhle prvek nesnáším. Ale zkousl jsem to a hru dohrál.
@Chark (16.10.2012 15:51): To je pravda. Tenhle systém není vyloženě překážkou a skutečně vtáhne do děje až s PS Move, imho.
@Shoggot (16.10.2012 15:13): V mém případě bylo průšvihem hlavně ovládání miniher. Tolikrát jsem si vzpomněl na starodávné hry z prostředí olympiády. Prostě mačkej klávesu pokud možno, co nejrychleji a ve správným pořadí, to je pro mě nepřekonatelná překážka. Proto Fahrenheit asi nikdy nedohraju, byť se mi hra jinak hodně líbí.
Průšvih u Fahrenheitu je prostě konec a vlastně vůbec pozdní část hry. je to absolutně k smíchu, absolutní zhovadilost.
Heavy Rain sice nemá tak totálně zfušovaný koncept, ale příběh je lehce retardovaný. Lehce, ale je.
Heavy Rain sice nemá tak totálně zfušovaný koncept, ale příběh je lehce retardovaný. Lehce, ale je.
@montana (16.10.2012 09:52): Ten obal je úsměvný :)
Já teda hrál jen Fahrenheit (samozřejmě) a když jsem viděl Heavy Rain, tak mě na něj přešla chuť, ale možná to je závist :)
Já teda hrál jen Fahrenheit (samozřejmě) a když jsem viděl Heavy Rain, tak mě na něj přešla chuť, ale možná to je závist :)
@Marcusss (16.10.2012 00:10): K Heavy Rainu nedavno vysel puvodni obal :)
Hlavni problem je, ze on ke slovu nepusti nikoho jinyho a na tech hrach je to strasne videt. A on proste neni tak dobry autor, aby to utahl.
Hlavni problem je, ze on ke slovu nepusti nikoho jinyho a na tech hrach je to strasne videt. A on proste neni tak dobry autor, aby to utahl.
@Marcusss (16.10.2012 00:10): Hm vidíš, dobrý postreh, asi je to ľahký koncept, utekať, kým sa postava tomu nepostaví čelom, také klasické klišé...
Mám teď rozehraný Heavy Rain a když tak uvažuju o hrách od QD - minulých i budoucích... to je opravdu nenapadá nic jiného než koncept hrdiny na útěku? V Omikronu je hrdina na útěku před distopickým velkým bratrem kombinovaným s démony, ve Fahrenheitu před policií (a různými ilumináty), v Heavy Rain je to podobné... a chystané Beyond Two Souls nevypadá jinak...:/
Pche, zahrajte si MGS2 na obtížnost Extreme. Škrtící scéna na konci byla peklo a silně pochybuji, že by ji poctivě zvládl jakýkoliv člověk :D.
Ještě že Fahrenheit je z větší části hlavně o koordinaci, což se dá časem natrénovat.
Ještě že Fahrenheit je z větší části hlavně o koordinaci, což se dá časem natrénovat.
@Hrdlodus (27.06.2012 10:27): Už si to moc nepamatuju. Vím akorát, že to byla šílenost...
@Chark (27.06.2012 09:11): Jenže jsi se brzo utavil. Byl tam i ukazatel tepu (nebo něco podobného), takže mačkat fest mezerník jsi měl až ve finiši.