@SilentWolf (08.09.2013 14:34): Já u těhlech nejasnejch příběhů vždycky řikám, že si to člověk musí pochopit po svym ;)
Diskuze
@LuccinyHry (komentář): "Příběh nejdřív působí komplikovaně a roztříštěně (cestou sbíráte útržky rukopisu), ale nakonec do sebe vše zapadne a vše dává smysl."
To jako vážně ? Tak mohl bych poprosit o vysvětlení poslední věty? - It's not a lake it's an ocean- je tam toho víc co nechápu (a podle mě z dosavadních indícií- tj. před tím než to alan wake 2 třeba vysvětlí, to ani pochopit nejde) ale tohle by mi pro začátek stačilo vysvětlit. :D
To nemyslím zle, jen říkám že přes to že čtu Kinga, sleduju samé mindfuck filmy tak Alana stále ještě pořádně nechápu, a právě proto mě to možná tak baví :D
To jako vážně ? Tak mohl bych poprosit o vysvětlení poslední věty? - It's not a lake it's an ocean- je tam toho víc co nechápu (a podle mě z dosavadních indícií- tj. před tím než to alan wake 2 třeba vysvětlí, to ani pochopit nejde) ale tohle by mi pro začátek stačilo vysvětlit. :D
To nemyslím zle, jen říkám že přes to že čtu Kinga, sleduju samé mindfuck filmy tak Alana stále ještě pořádně nechápu, a právě proto mě to možná tak baví :D
@Sasakr (21.08.2013 22:34): Ja som tiež čakal, že to tak bude. Po dohraní som si ani nebol istý, či tam tie DLC vôbec sú. :D
To je pěkně pitomý no. Mně je buřt, že to jsou nějaká rádoby DLC, když jsou ve hře. Po dokončení šestý kapitoly prostě měla naskočit automaticky další. Kdybych se tu nezeptal, tak jsem na to nepřišel.
A jo, už to vidím níže, že se k nim musím dostat přes menu. :-D
@Zero (21.08.2013 12:54): Ak máš PC verziu, tak DLC-čka už máš (ako napísal @Coldplaz (21.08.2013 13:01)). Ak ju nemáš, tak to hodím do spoileru. :D
@Zero (21.08.2013 12:54): V PC verzii ho k hre už hneď dostaneš.
@CJ (21.08.2013 12:38): Mohl bys to (třeba ve zkratce) napsat do spoileru? Celkem by mě zajímalo, jak to vysvětluje, ale nechce se mi kvůli tomu kupovat DLC.
@Sasakr (20.08.2013 23:35): To druhé DLC našťastie nejaké veci vysvetľuje.
Aha, díky. Mrknu na to. Jinak tak dumám nad tím koncem a je jakýs takýs nedomrlý...
@Sasakr (20.08.2013 12:34): K DLC-čkám sa dostaneš cez menu, choď do Episodes a tam si vyber Special 1 a (keď ho dohráš :D) Special 2. :)
Problém není, že je něco furt dokola. To je skoro u všech her. Podstatné je, jestli to furt dokola může taky furt dokola bavit.
Coldplaz: Myslel jsem, že ta DLC jsou ve hře již nějak obsažena, ne? Či jak se do nich dostanu?
Jinak co ještě na hře oceňuju je velmi decentní blur. Protože FPS mi kolísalo tak mezi 35 a 50, tak se hodil.
Coldplaz: Myslel jsem, že ta DLC jsou ve hře již nějak obsažena, ne? Či jak se do nich dostanu?
Jinak co ještě na hře oceňuju je velmi decentní blur. Protože FPS mi kolísalo tak mezi 35 a 50, tak se hodil.
@Chuck (20.08.2013 09:41): jj, klasická RPG jsou proti tomu asi nejvíc odolná díky pestrosti herní náplně. Ale i u takového Gothiku dvojky, který mi s datadiskem naměřil šedesát herních hodin, by se dalo (s velkou nadsázkou) říci "Vždyť tam pořád jenom mydlíš nepřátele nebo s někým kecáš" :-)).
Nicméně například u ARPG už to tak žhavé rozhodně není, tam se stereotyp (nezáleží na rozhovorech nebo nejsou přítomné pro jistotu vůbec, celá hra je redukována na vybíjení potvor) dostavuje často poměrně rychle.
Dead Space hodně těží z atmosféry a "věcí okolo", potvor tam není sto najednou, akci střídají lekačky. Podle mého je to stejné jako u filmů, nepřetržitá akce je po chvíli nudná, aby se divák/hráč nenudil, tak je dobré měnit tempo vyprávění. A proto nechápu, na co si Sasakr stěžuje, protože tempo vyprávění se u AW mění rozhodně poměrně často.
Nicméně například u ARPG už to tak žhavé rozhodně není, tam se stereotyp (nezáleží na rozhovorech nebo nejsou přítomné pro jistotu vůbec, celá hra je redukována na vybíjení potvor) dostavuje často poměrně rychle.
Dead Space hodně těží z atmosféry a "věcí okolo", potvor tam není sto najednou, akci střídají lekačky. Podle mého je to stejné jako u filmů, nepřetržitá akce je po chvíli nudná, aby se divák/hráč nenudil, tak je dobré měnit tempo vyprávění. A proto nechápu, na co si Sasakr stěžuje, protože tempo vyprávění se u AW mění rozhodně poměrně často.
@Phoenix (20.08.2013 09:27): Tak třeba u RPG se tenhle jev vidí asi nejméně, ale u akcí je to víceméně standard. Takový Dead Space je ve své podstatě taky jen o vybíjení protivníků a jaká je to přitom pecka! Mám dojem, že Sasakr má obecně problém s vnímáním atmosféry, a proto vidí jen to relativně nudné prásk prásk...pohyb do stran....prásk prásk.
@Chuck (20.08.2013 09:19): Asi tak. Zrovna nedávno jsem nad tím přemýšlel. Čekat od hry, jejíž hlavní náplní je střílení a herní doba delší než deset hodin, že bude pořád nečím děsně originální, je asi poměrně naivní. A zrovna Alan Wake patří IMHO k méně stereotypním TPS, díky příběhu a tempu děje (nepřátelé nenabíhají v kvantech ve vlnách, to by se přejedlo opravdu hodně rychle).
Navíc "Furt dokola" není problém jen u akcí, nenapadá mě takhle z fleku žádná hra (bez ohledu na žánr), kterou by hrál člověk desítky hodin a stále mu byly předhazovány nové a nové herní mechanismy.
Navíc "Furt dokola" není problém jen u akcí, nenapadá mě takhle z fleku žádná hra (bez ohledu na žánr), kterou by hrál člověk desítky hodin a stále mu byly předhazovány nové a nové herní mechanismy.
@Sasakr (20.08.2013 00:51): "Furt dokola" je Tvoje oblíbené slovní spojení, že? Mimochodem - ktterá akční hra není svým způsobem pořád dokola? Být Tebou, uvažuji na čas o změně žánru, jinak Tě z toho brzy klepne.
@Sasakr (20.08.2013 00:51): Tie sú z The Signal a The Writer DLC
Tak konečně dohráno. Podle Steamu 15 hodin. Byla to fajn hra, ale ke konci už se to fakt vleklo. Furt to samý dokola. 80%
Jinak co to měly být ty budíky, kartonové stojany a hry? Já je ve hře viděl, ale sebrat nešly :-O http://cloud-2.steampowered.com/ugc/5789 ... BA4E7ECCCCDCB481C65/
Jinak co to měly být ty budíky, kartonové stojany a hry? Já je ve hře viděl, ale sebrat nešly :-O http://cloud-2.steampowered.com/ugc/5789 ... BA4E7ECCCCDCB481C65/
@Can (23.06.2013 10:00): Jo ten konzolový pohled je odpornej, ale hra je to dobrá :)
Tak jsem to začal na klávesnici a je to dobrý.. Všechno klape, jen ten pohled trochu ze strany mě vyděsil, protože jsem běhal jak vožralej, ale na to si snad zvyknu.
Jinak po 1.kapitole v tom mám pěknej guláš :)
Jinak po 1.kapitole v tom mám pěknej guláš :)
Za mě ovladač Xbox ale jsem odkojen konzolema.
@Can (22.06.2013 20:14): Mně se to hrálo na klávesnici a myši dobře. Kromě standardních kláves (chůze, přebíjení, skok a aktivaci) potřebuješ jen tlačítko na výměnu monočlánků a zesílení svitu baterky. A to se dá na klávesnici a myši rozložit velice dobře.
Bol tam pridrbaný smoothing, ale 1.02 alebo 1.03 patch to zrušil, ak zadáš do Properties - Launch Options vetu "-directaiming". Bez toho, je to podľa mojich merítok nehrateľné na Myške a musel som to hrať s gamepadom (blé...).
@Bodkin (22.06.2013 20:10): "Jak prosté, leč nad moje síly" OK, dík..
@Can (22.06.2013 20:09): Klávesnice & Myš?
@Bodkin (22.06.2013 20:04): K&M???
@Can (22.06.2013 19:29): K&M byla 'good enough', takže pokud nechceš testovat gamepad a rovnou vzít základ, tak bych se toho nebál.
Máte někdo zkušenosti jestli to hrát na gamepadu nebo na klávesnici? Čekal bych že na gamepad to bude vyladěnější když je to port, ale radši hraju kl. a myš...
@Chuck (03.06.2013 11:29): Mě ten bagr trval něco přes půl hodiny, jinde ve hře už jsem problém neměl. Každopádně souboje stojí za ****, nuda jak sfiň po chvíli a přitom by nebyl problém, kdyby se způsob zabíjení postupem času měnil, ale asi moc programování navíc.
@Chuck (03.06.2013 14:08): Když to jde, tak uteč ;)
@Kwoky (03.06.2013 13:59): tak pro mně to bylo lehký, neřikám že tam nebyli pasáže který bych dal na první pokus, ale celkově to nebylo nic hardcore... a ano hrál sem to na hard :-)
Jenom doplním, že se to dá shlédnout i tady ve videích.
@yansyc (03.06.2013 11:26): A rozhodně zkoukni tohle http://www.csfd.cz/film/277651-bright-falls/ Preqeul právě k Alanu Wejkovy, celkem to má 30 minut.
@Chuck (03.06.2013 14:08): A o tom to je.
Tam je hlavně největším problémem Alanova fyzička a poměrně malý zásobník všech zbraní. Sice se to dá, ale někdy je to fakt o nervy, zvlášť, když protivníci útočí v nemalé přesile. To pak člověk neví, co má dělat dřív.
@Indian (03.06.2013 10:38): To by mě tedy zajímalo, kdes na tom byl - prý lehké :) Já jsem u toho solidně nervil. Když jsem se zasekl na půl hodiny na jednom místě a věděl jsem, že pak bude následovat nějaký dějový zvrat, tak jsem byl hodně vzteklej :)
Tak teď pro jistotu hraju Interstate 82 a z toho jsem úplně na prášky :) Pokud bys to tedy srovnával s tím, tak je AW opravdu lehkej :)
Tak teď pro jistotu hraju Interstate 82 a z toho jsem úplně na prášky :) Pokud bys to tedy srovnával s tím, tak je AW opravdu lehkej :)
Ja to tiez odkladam na na neskor. Twin Peaks mam tiez v plane zhliadnut cele este raz...
@Chuck (03.06.2013 11:29): určitě za to může to neoptimalizovaný ovládání z xboxu :-) věřim, že potřebnej skill na to máš :-D
@Indian (03.06.2013 10:38): To jo, úplná brnkačka, zvlášť na tom vlakovém nádraží, kde je asi 5 týpků a jeden bagrista. :-/ Tady jsem tvrdě zakysnul.
Hmm, tak dobrý, bagr mě natlačil na bránu a díky bugu mě skrz ní protlačil. :-) Pak už následoval checkpoint.
Hmm, tak dobrý, bagr mě natlačil na bránu a díky bugu mě skrz ní protlačil. :-) Pak už následoval checkpoint.
Já jsem ho taky koupil, i když jen pár sekund jsem váhal, protože se tam o víkendu objevil ve slevě Morrowind a Oblivion, na které mám taky spadeno. Nakonec v tom sehrála roli současná atmosféra a počasí a s tím i mé sympatie k "propršeným" mystery filmům a seriálům z prostředí jehličnatých lesů amerického severozápadu.
Momentálně toho mám rozehráno dost, tak Wakea odložím na později. Prošpikuju to ještě nějakým tím dílem Akt X, Městečkem Twin Peaks apod. a o zábavu na nevlídné letní večery mám postaráno.
Momentálně toho mám rozehráno dost, tak Wakea odložím na později. Prošpikuju to ještě nějakým tím dílem Akt X, Městečkem Twin Peaks apod. a o zábavu na nevlídné letní večery mám postaráno.
@Chuck (03.06.2013 10:00): Myslíš obtížností nebo něčím jiným? Protože ta hra je co se týče obtížnosti tuze lehká, aspoň teda mně to tak přišlo :-)
Ešte 9 hodín je na Steame s 90 percentnou zlavou za 3.60 eur..
Některé hardcore scény mě začínají fakt srát. :-x
@Chuck (02.06.2013 17:02): Aj pri ňom to ide, len musíš pred ním ustupovať. Keď sa k Tebe dostane blízko, tak sekne.
@Bodkin (02.06.2013 16:52): Já ji většinou držel a používal právě k tomu zahnání nepřítele ode mě, čímž jsem získával čas potřebný ke znovudobití baterky. U toho dřevorubce se tímhle stylem ovšem absolutně nechytám, takže budu muset použít ten způsob, co popisuješ Ty.
@Chuck (02.06.2013 16:41): Tos neviděl sprintovat mě :)
@Chuck (02.06.2013 16:41): Světlice je vyloženě k zatláčení či prorážení obklíčení, když chceš střílet tak ji zahoď a pal za jejího svitu.
Něco jsem přehlédl, nebo opravdu nemůžu při oslepování protivníka rozsvícenou světlicí po něm pálit? K čemu bych ji potom měl? Jen k dočasnému odlákání? Navíc Alanova brzká únava po pár metrech sprintu mi taky přijde přehnaná.
@Chuck (31.05.2013 19:25): Zatím nevíš, že dojem totálního zmatení přetrvá i po vysvětlovačkách, kdy už to nebude účelové. Trochu si to dělá z vlastní neschopnosti devízu. Ale nakonec to dobře dopadne. :-)
@ViRus (31.05.2013 17:57): Každopádně dojmy jsou prozatím velmi velmi dobré!