Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sinister (07.03.2014 12:53): Zajímavý, já po DA II zas jednoznačně sympatizuju s Templářema - nebo spíš s čímkoliv antimágským. Už se těším, až spustím kataklyzma, co zbaví svět magie.

Ale s osudem Orlais souhlasím, ten francouzský přízvuk se nedá poslouchat ;)
@účet smazán (07.03.2014 12:47): No, jakožto mág a sympatizant mágů obecně mám jasno, čeho chci docílit - rozprášení čehokoli, co by mágy omezovalo a následně se stát vrchním arcimágem vesmíru, bydlet ve vysoký černý věži, z který trčí spousta temnejch a obřích čepelí.
Vyvraždím elfy, z lidí nadělám otroky a Orlais spálím na popel kvůli přízvuku!
@Sinister (07.03.2014 12:41):; @LuccinyHry (07.03.2014 12:38): Ano, Templáři a Magiči, odvěcí rivalové, už v Gothicu nebylo možné dojít ke konsensu. Jenom se čekalo na triggera, Meredith a Anders (Orsino neměl koule). Chyby jsou na obou stranách. Templáři to moc hrotí a magiči zase trochu přehání. A všechno tohle musí fixnout Seekeři, Cassandra a spol.

No, to si užijem srandy ve trojce. Úplně v tom vidím druhý Gothic. xD Vecpat se do obou táborů a pak učinit finální zářez.
@SilentWolf (07.03.2014 09:39): Tak jestli budou Orlesiané tak vypatlaný, s nosánkem nahoru jako Fifi a Babeta, nebo jak se ty dvě fúrie de Launcet jmenovaly, tak to potěš koště. xD Leliana mě nesere šišláním. Lepší než ráčkování, no ne?

@Sinister (07.03.2014 09:46): Ono by k tomu ani dojít nemuselo, kdyby Meredith neměla ten Lyriovej meč, který ji vymatlal mozek. Předtím byla jakžtakž snesitelná, ale pak ji hráblo, a z minuty na minutu řekla, vyhlaďte tu verbež, co kouzlí, všechnu, přitom za vše můžou blood magiči, ti sráči, co se uchylují k hardcore praktikám, viz Hawkova máma.
S dílem ze země inspirovaného Francií by hlavně dostalo zatím neexistující tlačítko na přeskočení soubojů i fikční smysl. Ale jinak se na to prostředí dost těším
@účet smazán (07.03.2014 09:10): Počkej, Anders posral? Já to bral vcelku jako happy-end - nemyslím, že je fér k Mágům, aby existovali ve stejném vesmíru jako Templáři. Ty jatka na konci nejsou ani tak vinou artefaktu, jako spíš logickým vyústěním situace... Ostatně od prvního dílu bylo jasné, že pokus o revoluci je nevyhnutelný.

EDIT: A jo vlastně. Orlais. Teď jsem si vzpomněl, jak mi je francouzština (a francouzský přízvuk) příjemná. Obzvlášť soudě dle na jazyk si šlapající Leliany a dalších postav z Orlais. Loktem na obličej, fakt.
Lidi právě tehdy psali že mít díl z Orlais tak se z toho přízvuku asi oběsí.. Mě přišla Leilana moc super, ale souhlasím že kdyby podobně mluvila každá postava tak.... :D
@pajmič (07.03.2014 04:57): Ano, Mágové vs. Templáři, to se dalo očekávat, když to Anders posral. ;) Hlavně jej nepopravujte. Určitě bude mít ve trojce důležitou roli... To, že bychom mohli nahlédnout do Orlais, o tom se šuškalo už od Originů.
Doragon Eiji - Buraddo Maiji no Seisen bych také doporučovala absolvovat kvůli Cassandřině minulosti.

O Viv vím prdlajs, zřejmě mi videa unikla, napravím + zhlédnu i ten YT channel, něco podobného vede jiná dívčina na GoT historii, skvělá průprava.
Díky Bohu za jen částečnej open world, já vím že je to v módě skoro od mýho narození ale stejně jsem to nikdy nepochopil.
@Sinister (07.03.2014 00:46): Vzhelem k tomu, že hra má být semi open-world, je logické že tak ty cestičky budou. Lokace se budou loadovat. Takže u vstupu do lokace a ven bude úzký koridor. Zbytek je pak velká lokace po které můžeš chodit kam se ti zamane. Takže v tom osobně nevidím problém.
@účet smazán (06.03.2014 19:43): Příběh už byl nastíněn dostatečně. Občanská válka v Orlais, bída ve Fereldenu atd. A pokud se dějí špatné věci "fade" se dostane do světa živých, nebo ho otevřel nějaký mocná kouzelník.

Templáři vs Mágové. Templáři již by neměli být součástí řádu "chantry" podle událostí v některé z knih (už si nepamatuji ve které) by hledači "seekers" vedeni Cassandrou (Right hand of Divine) by měli mít něco se šedými strážci, kteří (jak napovědělo DA2) bojují proti nějakému spiknutí. A ty jakož to Vůdce Inkvizice budeš všechen ten brajgl nějak dát do pořádku. To ve stručnosti. Je to komplikované a doporučoval bych ti DA talk od této slečny, velice zajímavé. Také kanál GamerMD83. Přiběh bude podle všeho nejsilnějčím aspektem hry. Tolik otázek a záhad ajajaj :D Vede se mnoho teorií O Flemeth, Morrigan, Sandalovi, Wardenovi, o starých bozích.....je toho hromada...

Některé postavy už byli odhaleny: Varric, Cassandra, nová čarodějka z Orlais Vivienne.

@Matthew.J (06.03.2014 22:53): 1. v každé jednotlivé lokaci vidíš zvýrazněné chodbičky, kudy se hráč bude ubírat při prozkoumávání světa. Ty viditelné jsou, obzvlášť pokud víš, jak Bioware pracuje, na první pohled.
2. Když si odmyslíš efekty, které v běžně hratelné verzi hry zcela určitě nebudou, mám ten dojem. Nemůžu si pomoct, ale zkrátka to tam vidím.
@Sinister (06.03.2014 19:48): "očividné chodbičkování nám byl čert dlužen..." V tom videu ho teda očividně nevidím.

"Taky to vypadá jako Zaklínač 2 - nechci říct, že ten by vypadal ošklivě, ale o dva a půl roku později jsem si představoval jiné úžasnosti :/"
WTF?! srsly...
@pajmič (06.03.2014 18:13): Nový engine! (to jsem si vymodlil) Leč staré chyby (očividné chodbičkování nám byl čert dlužen...) :(
Taky to vypadá jako Zaklínač 2 - nechci říct, že ten by vypadal ošklivě, ale o dva a půl roku později jsem si představoval jiné úžasnosti :/
@pajmič (06.03.2014 18:13): Pěkné. Velmi pěkné. Ale grafika není všechno. Už aby vylezl story trailer. Představení postav, nastínění příběhu. Zatím to vypadá na důstojné zakončení. Konečně mají NPC nascriptovaný variabilnější pohyb (sál, kde tančí), ksichty a hadry. Pro mě potěšující, sice titěrná nedůležitá novinka, ale určitě osvěžující.

Určitě pamatujete na moment, kdy dobojujete s Arishokem. Na pozadí NPC vzaté přes CTRL+C / CTRL+V. Účes, gesicht, všechno přes kopírák. Otřesný, že se hanbou Bioware nepropadlo, když to dělalo.
a Když je Alistair ve vyhnanství a Loghaina jsem nechal žít? Ani On se tam neukáže? Nepiš kde se objeví Alistair v tomto případě, mám rád překvapení :D
Malý dotaz. Pokud mám dosazenou Anoru a Alistair je mrtev, žádné setkání ve dvojce se nekoná? Protože už jsem u závěru ale zatím žádný dopis nepřišel :-/
Aha, no já si v tomto nebyl jistý, ale asi je to pravda protože jinak bych měl takovou smůlu, že jsem ten recept našel ze tří postav jen na jedné, a na té jsem zas nenašel tu ambrozii :D. Už je to dlouho co jsem to za ni dohrál, tak si to nepomatuju.
Už asi vím, jak se mi to povedlo. Elixír hrdinství, zvedne všem level o 1. Stojí 8 goldů a je na něj potřeba ambrozie, takže neni zas tak úplně jednoduché ho získat. No tentokrát jsem asi recept na něj někde přehlédl.
No, podařilo, Odehrál jsem to na insane 2x, jednou 38 a podruhé 37, ale to ještě nemám odehrátý MotA, tak možná bude dokonce 39.
Lidi, odehrál jsem to ze všemi přídavky na insane a zkončil jsem s levelem 38, teď to hraju na hard a nebudu mít víc jak 26. To se s níženou obtížností mám i míň xp? Na easy skončím s levelem 10? :D
Tak jsem si našel čas na zkouknutí videí z PAXu, líbí se mi že je hlavní hrdina dabovaný i když je možné hrát za více ras. By the way ... ten hlas inquisitora, neni to Sheppard? Nevíte jestli tam budou hrát nějakou roli hrdina Fereldenu a Hawke?
@Aba (16.09.2013 13:34): Som zistil ze komenty k DA2 som si este vobec nepozeral, idealna cinnost na vyplnenie pracovne neproduktivneho vyvalovania sa v kresle po obedovej prestavke.
Tak nakoniec + zharvestovali aj Barney a Ebb.
@Jack_Dark (16.09.2013 11:49): @Sinister (16.09.2013 11:52): K bratrovi a sestře: Sourozenec, který zemře v tutorialu nezáleží na vašem pohlaví, ale povolání. Pokud jste mág, zemře Bethany. Pokud jste bojovník nebo rogue, zemře Carver. Pokud chcete, aby přežil váš druhý sourozenec, neberte ho do Deep Roads NEBO když už ho sebou vezmete, tak sebou přiberte i Anderse.