@Ebb (04.01.2014 18:35): UI je podobně kýčovaté, jako původní portréty BG... Zlatý IcewindDale.
Diskuze
@Sinister (04.01.2014 18:33): v čom je to odporné? Nie je to len sila zvyku? Mne sa nezdá to nové UI v ničom horšie, len trochu iné.
@Adieu (04.01.2014 18:16): Zejména bych doporučil nehrát EE. V žádném případě. Podívej se na videa - je to odporný.
Co se NPC modů týče, tak já si oblíbil Tashiu.
Co se NPC modů týče, tak já si oblíbil Tashiu.
Tak si říkám, že bych to po letech letoucích s tou EE prubnul. Jsou nějaké must-have kompatibilní mody? A co NPC mody, je vůbec nějaký lepší než ty originální charaktery? Kdysi jsem zkoušel Keto, Fade a Kiara/Zaya (který mi přišel oproti všem referencím asi nejlepší, protože dialogy nebyly roztomilý, ukňouraný ani teatrální), ale na Viconii se teda nechytaly. :) Co taková Tashia? Samozřejmě je to těžce subjektivní, za optání ovšem nic nedám.
@Sadako (02.01.2014 10:14): tak si vytvořte vlastní a máte po problému, verse jedna.
Nevím jestli ti to pomůže, ale já s tím nikdy problém neměl, možná si zkusit spustit jako správce, nebo zkusit pod jinou kompatibilitou např. windows 98.
Nevím jestli ti to pomůže, ale já s tím nikdy problém neměl, možná si zkusit spustit jako správce, nebo zkusit pod jinou kompatibilitou např. windows 98.
Nemám moc čas něco někde hledat,, tak se ptám tady - pokoušíme se ve dvou rozjet BG2 v multiplayeru (desktop + notebook, na obou Win7). Při importu postav vyskočí hláška Abnormal Runtime Error a to i v případě, že se vyberou postavy předgenerované.
Je to ta BG2 DVD + ToB CD (ergo ne GOG), poslední oficiální patch, mody žádné, pouze XPcap remover.
Existuje u tohoto problému nějaký ověřený postup, aby hra fungovala? Případně, postačí třeba pořídit GOG versi?
Je to ta BG2 DVD + ToB CD (ergo ne GOG), poslední oficiální patch, mody žádné, pouze XPcap remover.
Existuje u tohoto problému nějaký ověřený postup, aby hra fungovala? Případně, postačí třeba pořídit GOG versi?
Nedávno takhle jedu busem, a přemýšlím kolik filmů na způsob SAW jsem už viděl, a jestli by šlo vymyslet něco co ještě nikde nebylo a napadlo mě že kdyby byl pár zavřený každý v oddělené místnosti, a dostali na výběr že buď nařídí smrt toho druhého a přežijou nebo budou čekat.. a když budou čekat oba tak umřou oba, a když oba nařídí smrt umřou oba.. a pic.. nainstaluju hru, kde podobně mudrluje na začátku nějaký ten.. no.. ještě nevím o koho se jednalo.. Byl to opravdu zajímavý pocit.. :D
@Jab (26.12.2013 13:16): Potřeba bylo hlavně pro noční přepady. Pro jednotlivé upíry byly ok v kombinaci s dalšími ochranami (PfMW apod.) a kouzly/schopnostmi. Navíc pokud jde družina do doupěte upírů, tak není od věci připravit si zásobu ochran.
Pokud na nízkých levelech (kde jsou ještě relativně nebezpeční) upíři přežijí trvání 2 nebo 3 ochran před negativní sférou, tak má družina jiný problém, než vysátí úrovní (např. smrt :).
Pokud na nízkých levelech (kde jsou ještě relativně nebezpeční) upíři přežijí trvání 2 nebo 3 ochran před negativní sférou, tak má družina jiný problém, než vysátí úrovní (např. smrt :).
Hele co já si vzpomínám, tak to kouzlo opravdu mělo velmi krátké trvání. Tj. sotva na jeden souboj. A dát si šlofíka několikrát za dungeon s upíry mi pak přijde z hlediska RP jako horší varianta.
@mazar1234 (26.12.2013 10:27): Doba trvání je dostačující. Drtivá většina těch "OP" předmětů je ve hře zbytečná, o svitcích (Undead, Magic) ani nemluvě (v tomhle ohledu byla Bioware volba "to go full retard").
@7c (26.12.2013 00:52): Ano Negative plane protection znie sice pekne, ale to kuzlo ma tak smiesne uboho kratke trvanie ze je prakticky uplne k hovnu.
Mace of Disruption je samozrejme must use (Lichovia), okrem toho je tam aj taka cervena +2 vrhacia sekera co ma to iste "kill undead with -4 saving throw", v TOB je potom este aj dalsia zbran s touto vlastnostou - Kladivo a to uz potom masakruje parta akukolvek grupu undeadov.
Mace of Disruption je samozrejme must use (Lichovia), okrem toho je tam aj taka cervena +2 vrhacia sekera co ma to iste "kill undead with -4 saving throw", v TOB je potom este aj dalsia zbran s touto vlastnostou - Kladivo a to uz potom masakruje parta akukolvek grupu undeadov.
@mazar1234 (25.12.2013 21:29): Ehm, Negative Plane Protection. Předměty s imunitou jsou overkill.
Ideálne je to s hlavnou postavou dualclass F/M, ktorá bojuje dvomi dlhými mečmi. Keď dostane náhrdelník od Arana a meč Adjatha z planárnej väznice, tak je imúnna proti ovládnutiu aj vycucnutiu úrovní a upírov pobíja jedna radosť. A pri každej hre si nechávam u Cromwella vylepšiť Mace of Disruption, je to parádna zbraň pre klerika.
@Jab (25.12.2013 20:37): Jj ta neskutocna otrava stale a stale domemorovavat kuzla je proste priserny opruz. Preto nahrdelnik okamzite isiel na krk Anomenovi (Fighter/Cleric) a kedze ja ako main postava som bol Sorcerer tak odpadla nutnost naklikavat stale vymazane kuzla. Proste idealna kombinacia.
Rangerom som so uz vlastne ani tie kuzla nedoklikaval a sral som na to, aj tak tych par Clerickych nizkolevelovych kuziel mi nechybalo. Mat v druzine trebars 2 magov tak ma z toho jebne asi.
Rangerom som so uz vlastne ani tie kuzla nedoklikaval a sral som na to, aj tak tych par Clerickych nizkolevelovych kuziel mi nechybalo. Mat v druzine trebars 2 magov tak ma z toho jebne asi.
@valcik (25.12.2013 18:53): Tam je problém, že než všechny tyhle protikouzla sešleš, máš už dispelem ochrany dávno odstraněné (tedy v případě Inkvizitora). Naopak u klerika/mága jsem jej také moc nepoužíval (delší sesílání, slabší účinnost) a opravdu jsem raději volil tebou zmiňovaná protikouzla (pokud jsem tedy Inkvizitora neměl v partě).
Dispell se samozřejmě hodí. Výhoda inkvizitora je v úrovni, na jaké to sesílá. Skoro žádné kouzlo tomu neodolá.
A vysávání úrovní je asi nejotravnější vlastnost potvor (únava po vyléčení a nutnost znovu se učit některá kouzla). Naštěstí je poměrně ze začátku dostupný ten náhrdelník, který mu zabraňuje. Jenže upíři ne vždy spolupracují a rádi si občas smlsnou třebas na kouzelníkovi.
A vysávání úrovní je asi nejotravnější vlastnost potvor (únava po vyléčení a nutnost znovu se učit některá kouzla). Naštěstí je poměrně ze začátku dostupný ten náhrdelník, který mu zabraňuje. Jenže upíři ne vždy spolupracují a rádi si občas smlsnou třebas na kouzelníkovi.
Ja som Dispel Magic pouzival minimalne, pokial viem tak zaroven odcaruje aj vsetky pozitivne buff kuzla ako Protection from E, Haste atd a navyse v okruhu vsetkym cize dost zle. Na Magov je to aj tak k hovnu, lebo pouzivaju ovela vysso levelove ochrany a tak su ovela dolezitejsie kuzla ako >Breach, Pierce Shield, Spellstrike, Khelbens whip<.
Dispel magic sa oplati pouzivat na "zblbnutych" clenov party ked behaju hore-dole pod vplyvom nejakeho kuzla.
Ale "True Seeing" je IMO ovela dolezitejsie kuzlo. Okrem toho Paladin je predsa hlavne a predovsetkym Fighter, takze tych par smiesnych Clerickych kuziel nizkeho levelu je aj tak bezvyznamnych. Suhlasim s Inqusitorom jakozto najlepsou volbou pre Paladina.
Co sa tyka "Energy drain" tak samozrejme stacia zvitky alebo liecenie v chramoch za par zlatych, ale osobne mam v parte radsej vzdy nejakeho Clerica.
Dispel magic sa oplati pouzivat na "zblbnutych" clenov party ked behaju hore-dole pod vplyvom nejakeho kuzla.
Ale "True Seeing" je IMO ovela dolezitejsie kuzlo. Okrem toho Paladin je predsa hlavne a predovsetkym Fighter, takze tych par smiesnych Clerickych kuziel nizkeho levelu je aj tak bezvyznamnych. Suhlasim s Inqusitorom jakozto najlepsou volbou pre Paladina.
Co sa tyka "Energy drain" tak samozrejme stacia zvitky alebo liecenie v chramoch za par zlatych, ale osobne mam v parte radsej vzdy nejakeho Clerica.
@valcik (25.12.2013 18:53): V NWN jsem to používal opravdu hodně. Když chceš zrušit negativní efekty na tvojich postavách a zároveň pozitivní na nepřátelských tak použijes dispel. :P
@Mount (25.12.2013 18:28): Tiež to nikdy nepoužívam, každé ochranné kúzlo sa dá zrušiť protikúzlom. Na ochrany pred magickými zbraňami zaberá Breach a na ochrany pred kúzlami zas Pierce Magic alebo Ruby Ray. Dispel Magic sa dá prirovnať k zatĺkaniu klincov mikroskopom, profesionál volí na každú prácičku primeraný nástroj. :P
OK, vyzkouším to kouzlo...
@Mount (25.12.2013 18:28): Asi jo...pro me to byla nutnost.
@90210 (25.12.2013 18:19): Není to nutnost, dá se to hrát i bez toho.
@Sinister (25.12.2013 15:37): Dispel magic (patrne ten rozptyl magie) u inkvizitora (Keldorna) je v tezsich bojich absolutni nutnost, staci ho hodit na nekoho, kdo ma ochrany a nejde ho trefit zbranemi a v ten moment skoncil. Navic to fungovalo nejak plosne, rusilo to i negativni efekty u pobliz stojicich clenu party. Nejdulezitejsi kouzlo pri tezkych soubojich.
@Sinister (25.12.2013 15:58): No hlavně dej pozor na to, že rozptyl neruší vysání úrovní, takže musíš použít kouzlo obnova u klerika. Jako ale mít klerika není nutnost, já když hrál bez něj tak jsem koupil 5 svitků a stačilo mi to na celou hru.
@Gromnir (25.12.2013 15:52): Aha, to jsem netušil. Dobře vědět :) Anihilace upírů a mágů se trochu zjednoduší :)
@Sinister (25.12.2013 15:37): To jsou podle mě zrovna jedny z nejužitečnějších kouzel. Pravdivé vidění rusi neviditelnost soupeřů a rozptyl magii rusi ochrany nepřátelských mágů a negativní kouzla na členech party.
@Isair (25.12.2013 11:37): Rozptyl magii a pravdivé vidění? Ani jedno kouzlo jsem při žádném hraní nepoužil. K čemu slouží?
Já tedy to první hraní nezávidím ;P
@SilentWolf (24.12.2013 20:44): Inkvizitor byl dobrá volba, ostatně později poznáš sám, jak moc se ti budou hodit jeho posílené a rychle sesílatelné "rozptyl magii" a "pravdivé vidění" :) (a nadto budeš mít přístup k jedné z nejsilnějších zbraní ve hře).
@valcik (25.12.2013 10:51): Aha to potom hej, uz chapem ako to myslel. Hej aj niektore puzzle-eventy ako je pec, socha a podobne kde sa manipuluje sa cez Tab nezvyraznia. Ano tie miesta kde sa kurzor zmeni na tie 2 sipky do kruhu.
Tab je v podstate ako zvyraznovac lootu/kontajnerov.
Tab je v podstate ako zvyraznovac lootu/kontajnerov.
@mazar1234 (25.12.2013 10:44): Myslím, že Sinister spomínal tie stĺpy, cez ktoré sa dajú pasce v prvom dungeone deaktivovať pomocou kľúčov. Má recht, v hre sú niektoré spínače, páky a kontajnery, ktoré sa nedajú zvýrazniť cez TAB a objavíš ich len pomocou kurzora.
@SilentWolf (24.12.2013 20:44): Paladin je super! Tiež som s ním odohral prvú hru. Akurát som namiesto inquisitora zvolil cavaliera, zosielanie kúziel by mi chýbalo.
@SilentWolf (24.12.2013 20:44): Paladin je super! Tiež som s ním odohral prvú hru. Akurát som namiesto inquisitora zvolil cavaliera, zosielanie kúziel by mi chýbalo.
@Sinister (25.12.2013 01:32): Pascu uvidis iba ked ju najprv fyzicky objavis - to znamena Thief a Detect Traps, pripadne kuzlo Detect Traps inac ju nikdy neuvidis.
@Phoenix (25.12.2013 01:21): Konkrétně ale tyhle pasti snad ne. Když je kurzor v podobě dvou šipek, TAB nepomáhá.
@SilentWolf (25.12.2013 00:15): Taky závidím. Mimochodem, použitelné objekty jdou zvýraznit (Tab).
@SilentWolf (25.12.2013 00:15): Já ti závidím, to hrát poprvé.
Už jsem to prošel, pomalu se učím systémy hry :D je nezvyk po dnešních hrách hrát něco kde člověk tak lehce mine použitelné objekty. Líbí se mi to! :D
@SilentWolf (24.12.2013 20:44): Hmm, to je hodne dlouho. Zkousel jsi predtim zahrat tutorial?
Ty pasti jde obejit, kdyz jdes tesne kolem steny, nebo je deaktivovat hulkami.
Ty pasti jde obejit, kdyz jdes tesne kolem steny, nebo je deaktivovat hulkami.
pokial viem tak uplne po okraji idu obist, aspon teda v Bg Enhanced idu.
Ale deaktivacia je pomocou tych lightning, fire key.... vzdy postupne kazdy element deaktivuje niektoru prislusnu pascu.
Ale deaktivacia je pomocou tych lightning, fire key.... vzdy postupne kazdy element deaktivuje niektoru prislusnu pascu.
@SilentWolf (24.12.2013 20:44): Projit jimi nejde. Musi je jit nejak deaktivovat. Tusim, ze jsi tam po ceste nasbiral nejake hole ci nebo podobneho a ty by se mely nekam zasadit a tim vzdy urcity usek pasti deaktivovat nebo tak neco.
Jo tak jsem koukl do navodu a jsou tam potreba nejake klice k holim. Hru jsem hral uz nekolikrat, ale na tyhle veci se upomenu vzdy az pri hrani.
Jo tak jsem koukl do navodu a jsou tam potreba nejake klice k holim. Hru jsem hral uz nekolikrat, ale na tyhle veci se upomenu vzdy az pri hrani.
Já jsem asi fakt levý- už 3 zásek na začátku hry, ale tentokrát si s ním nevím rady. Pasti v místnosti s trpaslíky, nejdou deaktivovat, zkoušel jsem už taktiku krok přes past *bum* a odpočinek-odpočinek-odpočinek, zase krok *bum* ale pak je tam nějaká silnější past a jsou to úplné jatka.. zrazu žije jen jedna postava :D mě to baví, láká mě to zkoušet.. ale tady není snad ani moc co zkoušet.. co mám dělat když obejít nejdou, deaktivovat nejdou, a zabíjejí mě na jednu ránu? :D
A vůbec, hraju to na easy a první dung mi zabral už asi 4 herní dny :D že je to baví furt odpočívat, je to opravdu těžké.. asi nebyl dobrý nápad rozjíždět Inquisitora
A vůbec, hraju to na easy a první dung mi zabral už asi 4 herní dny :D že je to baví furt odpočívat, je to opravdu těžké.. asi nebyl dobrý nápad rozjíždět Inquisitora
@Crash (15.11.2013 14:36): World at War je klasika a CiVka mi stačí V.
@mazar1234 (15.11.2013 14:23): Ah, škoda. Doufal jsem v nějaký ukrytý drahokam jako Dominions...
@Bodkin (15.11.2013 13:57): Vsetko mas/poznas..... Civilization 5, TW: Napoleon, TW: Shogun 2, Expedition Conquistador, TW: Medieval 2, Fantasy Empires, S2: Silent Storm. To je asi uz vsetko.
@Crash (15.11.2013 13:56): No toto som dokazal iba pri hrani Wizardry 7 a Fate: GOD inac nikdy v zivote som asi nemal rozohranych menej ako aspon 5 hier sucasne :-0.
@Crash (15.11.2013 13:56): No toto som dokazal iba pri hrani Wizardry 7 a Fate: GOD inac nikdy v zivote som asi nemal rozohranych menej ako aspon 5 hier sucasne :-0.
@mazar1234 (15.11.2013 13:38): Jaké TBS? Chci jména, chci čísla, chci data, chci linky.
@mazar1234 (15.11.2013 13:38): No vlastně nevím jak to chodí, vzhledem k tomu, že se znám, a v tomto stavu bych se k většině těch her už těžko vracel, popřípadě bych je nejspíš rozehrával znovu od začátku, tak aplikuji pravidlo max 1 rozehrané hry, jsem tedy tzv. monogamní ;-)
@mazar1234 (15.11.2013 13:38): Aj mne sa to minulý týždeň stalo, ale našiel som protijed! Arkánum. Už sa prebíjam cez jaskyne u Klanu Kola. :)
@Crash (15.11.2013 13:16): Vole :-000, tak vies ako to chodi, mas sice rozohranych 30 hier vratane niekolkych turn-based strategii ci RPG ako Bloodlines.... no ale zrazu ti pride strasna chut na Baldurs Gate a nevies sa toho zbavit.
@mazar1234 (15.11.2013 12:53): Ty jako nemáš co hrát? ;-)
@mazar1234 (15.11.2013 12:53): Nu, engine-based bugy by mohli mít už vychytané z jedničky, takže přinejhorším nějaký zapomenutý item či nefungující nový rozhovor.
Já BG2:EE s klidem ignoruji a doufám v IWD:EE.
Já BG2:EE s klidem ignoruji a doufám v IWD:EE.