@Red (30.09.2024 14:17): Rozhodně existuje jeden z těch hlavních modů, snad je to Sneaky Upgrade, který to město původně rozdělené do instancí s loadingy vsází do jedné mapy, což by mohlo hodně pomoci s dojmem. A jsou tam pak nějaká další podnastavení ohledně nepřátel v těchto tranzitních lokacích, pokud bys jimi chtěl svištět rychleji.
Každopádně Deadly Shadows jsem chtěl asi rok zpět dohrát, jakožto milovník prvních dvou dílů, který DS svého času odmítal pro jeho bolestné xboxové kompromisy. A i přes ten nutný Sneaky Upgrade, jenž hru adaptuje na moderní stroje, jsem měl tolik technických potíží, že jsem to zase poslal do zapomnění. EAX zvuk jsem nastavoval pro emulaci hodiny a stejně se mi to narozdíl od easy-peasy předchozích dílů nepovedlo, takže DS mi znělo jako kombinace šustění papíru uvnitř plného akvárka. A když jsem se s tím smířil, začal jsem se glitchovat v těch 3rd person in 1st person animacích, ve kterých jsem opakovaně uvíznul (i přesto že jsem frame rate radši omezil na barokních 60 snímků).
Každopádně Deadly Shadows jsem chtěl asi rok zpět dohrát, jakožto milovník prvních dvou dílů, který DS svého času odmítal pro jeho bolestné xboxové kompromisy. A i přes ten nutný Sneaky Upgrade, jenž hru adaptuje na moderní stroje, jsem měl tolik technických potíží, že jsem to zase poslal do zapomnění. EAX zvuk jsem nastavoval pro emulaci hodiny a stejně se mi to narozdíl od easy-peasy předchozích dílů nepovedlo, takže DS mi znělo jako kombinace šustění papíru uvnitř plného akvárka. A když jsem se s tím smířil, začal jsem se glitchovat v těch 3rd person in 1st person animacích, ve kterých jsem opakovaně uvíznul (i přesto že jsem frame rate radši omezil na barokních 60 snímků).