@Chipsonator (komentář): Tento komentár má potenciál prekonať môj na Bioshock v počte (-).
Diskuze
@Shoggot (04.02.2014 21:37): Nejhorší co tu kdy kdo napsal? Je to možné, je to tvuj subjektivní názor a máš na něj právo. Přeji hezky zbytek večera.
@pajmič (04.02.2014 20:57): Jinak o tom že umím psát....to víš každý umělec potřebuje místo vyblbnutí :D
@Chipsonator (04.02.2014 21:32): Ne, nechci si způsobovat krvácení mozku. Ač u vás to evidentně bylo oblíbenou kratochvílí, což vysvětluje mnohé. Dost dobře tady možná nikdo nic horšího nenapsal.
@pajmič (04.02.2014 20:57): Ach má dobrá dusička, která mě tak ráda brání...máš pravdu že jsem si u takové hry jako ME mohl dat seriózně záležet, přeci jen náš můj postoj k databází a navíc na mě přichází jaro a já se potřeboval vyblbnout :D
@Shoggot (04.02.2014 20:31): Všechno jde když se zkušeně chce, tak kurva chtěj.
@Sinister (04.02.2014 20:23): Tvoje volba nevíš o co přicházíš ží v míru.
:D Promin chipsy, ale ty si vážně vůl jako kráva :D U ME2 jsem čekal že jsi dáš záležet a že to pojmeš vážně. To by bylo lepší kdyby jsi tý hře dal hodnocení 50%.
Jinak pro lid zdejší. Chipsik psát umí. Bohužel ho napadla puberta (opět) a cloumají s ním nemalé emoce, tudíž prosím budte tolerantní, děkuji :D
Jinak pro lid zdejší. Chipsik psát umí. Bohužel ho napadla puberta (opět) a cloumají s ním nemalé emoce, tudíž prosím budte tolerantní, děkuji :D
@Chipsonator (komentář): Nedá se dostat ani přes první zkurvený odstavec. Strči si hlavu do pračky.
@Chipsonator (komentář): Je mi úplně jedno, co píšeš, číst to nedokážu.
@LIUWIL (komentář): V komentáři si napsal "Mass Effect 2 považuji za nejlepší díl série" - tak je trochu divný to % hodnocení, kdy prvnímu dílu si dal 90% a podle Tebe nejlepšímu dílu série 85%....
@pajmič (26.10.2013 22:14): Nechápu otázku. Herní principy jsou herní principy. Možnosti vývoje postavy, druhy questů a způsoby jejich řešení, typ boje (real-time, turn-based), možnosti v samotných bojích, druhy a chování nepřátel a další.
@Phoenix (26.10.2013 21:02): O jakých herních principech to mluvíme prosím?
@JohnCZ (26.10.2013 20:52): Co se týče emocí a chování postav, tak v tom je špička RPG Game of Thrones (žel samotné herní principy už jsou slabší).
@Red (26.10.2013 18:02): Co se týče emocí, tak v tom je série Mass Effect herní špička, o tom žádná. Je strašně málo her, které opravdu vtáhnou do děje a hráč s postavami daný příběh opravdu žije. A série ME to opravdu jako jedna z mála dokázala (a to i přestože tam pár věcí pořád hapruje). Škoda, že nadějné projekty jako The Last of Us a nebo Beyond jsou jenom na konzole, ke kterým se já nedostanu.
V posledních několika letech se vývojáři neustále snaží navodit jakousi filmovost, ale často těmto hrám chybí živé charaktery, ne-uši-trhající dialogy a především příběh. Většina těchto her trpí silnou béčkovostí - tedy zabaví, ale člověk si na děj za chvíli ani nevzpomene. Upřímně, komu se ty všemožné party hláškujících nakorbených mariňáků už nezajídají?
V posledních několika letech se vývojáři neustále snaží navodit jakousi filmovost, ale často těmto hrám chybí živé charaktery, ne-uši-trhající dialogy a především příběh. Většina těchto her trpí silnou béčkovostí - tedy zabaví, ale člověk si na děj za chvíli ani nevzpomene. Upřímně, komu se ty všemožné party hláškujících nakorbených mariňáků už nezajídají?
Humor byl už v ME1: "big stupid jellyfish" aneb Shepardova diplomacie vůči mimozemšťanům ;)
Soudobou knižní tvorbu bych nad hry ani filmy moc nevyvyšovala, všechno je to soutěž popularity a komerce, snaha zapůsobit na co největší publikum, kde se sem tam vyskytne něco trochu kvalitního. V tomhle kontextu rozhodně MEII nepřipomíná ten výplach mozku, co se běžně pouští v kinech nebo prodává v knihkupectví.
Soudobou knižní tvorbu bych nad hry ani filmy moc nevyvyšovala, všechno je to soutěž popularity a komerce, snaha zapůsobit na co největší publikum, kde se sem tam vyskytne něco trochu kvalitního. V tomhle kontextu rozhodně MEII nepřipomíná ten výplach mozku, co se běžně pouští v kinech nebo prodává v knihkupectví.
@Ebb (26.10.2013 17:48): Souhlasim že dialogy v ME3 byli nejhorší a ne jenom v souvyslosti s auto dialogy. Na druhou sranu ME3 disponovalo 40 000 řádky mluveného slova, tudíž je docela logické že to nebude mít celou dobu stejnou kvalitu. Ale jinak dialogy a postavy jsou opravdu absolutní TOP. Navíc moc ocenuju že krom emocí jsou do scénáře zabudován humor.
rozběhla se tu "zajímavá" diskuze. a to jsem se jen zeptal na titulky:).
btw: rpg systém s rozdělováním bodů k dovednostem mi nijak zlý nepřišel, jde o běžné řešení rpg her.
btw: rpg systém s rozdělováním bodů k dovednostem mi nijak zlý nepřišel, jde o běžné řešení rpg her.
Dialogy patří do úplné herní špičky, nasazení emocí a psychologie každému nesedne už na základě toho že jsme každý jiný, v žárnu akčního scifi je velice obtížné najít lepší poměr. Řekl bych že oprávněná kritika je spíš na základě nedostatečné svobody hráče v dialozích, schématičnosti některých postav a nevyužitého sci-fi potenciálu.
@JohnCZ (26.10.2013 17:22): V dnešnej dobe by bol ME v tejto podobe považovaný za jeden z inteligentnejších blockbusterov. A dvojka má náhodou dobré dialógy, že im to občas újde, to sa stáva :)
@JohnCZ (26.10.2013 17:22): Súhlasím, že ME2 je na úrovni nie príliš intelektuálneho filmového blockbustera. Ak to nie je synonymum pre primitívne dialógy, tak už neviem čo.
@Say (26.10.2013 15:17): V porovnání s drtivou většinou akčních her jsou to ale dialogy hodně slušné a mj. zábavné - prostě na úrovni nepříliš intelektuálního filmového blockbusteru. Mám pocit, jako kdyby od toho někteří čekali knihu. Hry se dělají především pro zábavu, takže tady ta kritika opravdu není moc na místě.
@JohnCZ (26.10.2013 14:23): No nic extra sofistikovaného a hodnotného to není. Ale na hraní postačí. Dialogy v ME3 byly větší zhněty.
@JohnCZ (26.10.2013 14:23): Slušný sarkazmus, skoro aj mne najprv ušiel.
ME2 a primitivní dialogy? Come on! Tady se zas trolluje o sto šest.
@Eru (26.10.2013 12:45): V dvojke bol hodne redukovaný aj keď bol zapnutý.
@Ebb (26.10.2013 12:33): Film grain byl v obou dílech volitelný.
Dialógy som samozrejme v ME2 tiež preskakoval asi od prvej tretiny hry, moja trpezlivosť s primitívnymi dialógmi má svoje hranice.
O niečo lepšia je grafika v ME2 určite, ale niekoľkonásobne? Veď tie hry vypadajú takmer rovnako, len v dvojke zrušili film grain, tak to pôsobí "čistejšie".
O niečo lepšia je grafika v ME2 určite, ale niekoľkonásobne? Veď tie hry vypadajú takmer rovnako, len v dvojke zrušili film grain, tak to pôsobí "čistejšie".
@Drolin (25.10.2013 20:55), @Bodkin (25.10.2013 20:53): Díky, možná tedy nakonec někdy zkusím.
@Eru (25.10.2013 21:57): O_o
@Eru (25.10.2013 21:57): O_o
@musa (25.10.2013 21:52): Nepadnoucí, na sílu natlačené, mizerně zpracované. Dvojka se zbavila 'dej bod do útočných pušek a měj přesnost o 10% větší' a je o to lepší.
@7c (25.10.2013 20:30): Je zajímavé, že jsi to nehrál ani jednou, ale přesto už víš, že bys to hrál 100x.
@musa (25.10.2013 21:52): Vůbec, toho se neboj=)
Mizerné rpg vložky? Kdo by je u RPG čekal že? Pardon, ale to mi připadá jako slušný žblebt:). Jednička se mi jako celek značně líbila, mimo jiné právě proto, že to nebyla akční hloupost "pobij, co se hýbe". Doufám, že dvojka se tomu moc nepřiblížila.
@7c (25.10.2013 20:49): Dialogy jsou rozhodně záživnější, než generické vyplňování čtverečku v rohu obrazovky ala NwN.
@7c (25.10.2013 20:49): Jako akční sci-fi funguje ME2 dobře. Dialogy jsou klasická BioWare vata, skoro jistě jdou přeskakovat. Hlavní linie je poměrně zajímavá (zvláště konec, a ne začátek :), a pokud se neplní vedlejší úkoly, tak to je relativně příjemným hraním na pár dní.
A je to pravděpodobně to nejzajímavější od BW za poslední roky. Tedy, oproti rozvleklým JE, ME i NWN.
A je to pravděpodobně to nejzajímavější od BW za poslední roky. Tedy, oproti rozvleklým JE, ME i NWN.
@7c (25.10.2013 20:49): Kvalitu psaní bych odhadl na lepší než tebou jmenovaných. Ale furt jsou tam nějaké WTF momenty a pořád jsou tam typické biowaří 'postupy'.
Ale je tam jedna fajn genocida.
Ale je tam jedna fajn genocida.
@pajmič (25.10.2013 20:36): Jak jsem psal níže, ME2 jsem nehrál. Takže se ptám. Důvodem zájmu je Bodkinův text "Navíc to přestalo trápit ty mizerné RPG vložky a šlo to více cestou akčního scifi."
"Kvalitu" "dialogů" odvozuji z předchozích her, které jsem hrál - NWN -> Jade Empire -> ME.
"Kvalitu" "dialogů" odvozuji z předchozích her, které jsem hrál - NWN -> Jade Empire -> ME.
@7c (25.10.2013 20:30): jééé a je to tady zase. Nelíbí se ti dialogy? Myslíš že je psali retardi? Jak to můžeš vědět když ty dialogy neposloucháš? Nejsi ty náhodou ještě náctiletý? :)
@7c (25.10.2013 20:30): Veď vravím, v tom prípade by tie hry proste nemali hrať a všetci budú spokojní.
@M.a.t.t. (25.10.2013 20:22): U dospělých to taky může být známka toho, že je nebaví číst po sté ten samý text, za který by se styděl i náctiletý spisovatel slashe.
Zbožňujem hráčov, ktorí hrajú hry tak že preskakujú dialógy. U menších detí to chápem, u dospelých hráčov je to jasná známka toho, že nejde o hru pre nich.
@Bodkin (25.10.2013 19:03): Jdou tam přeskakovat "dialogy"?
@7c (25.10.2013 19:25): Jep, to by bujení buňek mohlo zastavit.
@Bodkin (25.10.2013 19:13): Ok, zařadím si ji do seznamu her pro případ rakoviny mozku nebo něčeho podobného.
@7c (25.10.2013 19:05): Tohle je právě od začátku tak kůůl, že ti na začátku rovnou zkratne a pak je to jen jízda.
@Bodkin (25.10.2013 19:03): Hraní produktů Bioware mi bohužel od Jade Empire včetně působí téměř fyzické utrpení. Kdyby šlo nějak vypnout mozek, tak bych to možná zvládl.
@7c (25.10.2013 19:00): To je docela škoda, asi nejlepší ME. Navíc to přestalo trápit ty mizerné RPG vložky a šlo to více cestou akčního scifi (filmu)
@Ebb (25.10.2013 17:52): Jednička byla solidně hnusná, takže dle mě snad ani není možné, aby se dvojka nezlepšila (soudím podle videí, hru jsem nehrál a nemám v plánu).
@Ebb (25.10.2013 18:00): V tomto, ty jsi tu z toho sousedního ;)
Ale tak se ti to 'nelíbilo' a dáváš přednost střídmější jedničce, se stává.
Ale tak se ti to 'nelíbilo' a dáváš přednost střídmější jedničce, se stává.
@Ebb (25.10.2013 17:52): jistě že? Pokud to nevidíš, zapni si monitor nebo za očním :) Ale vážně, nejen shadery ale nasvícení, mimika xichtů o texturách ani nemluvim. Dostakování textur a jiné podobné technické chybky v ME2 nejsou.