Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Marty McFly (02.12.2014 11:43): Akurát som mal doteraz pocit, že som jediný, kto si to všimol. :) Aj Watch Dogs je vlastne do istej miery kopírkou osvedčených schém iných žánrových a ich vlastných hier. Vo Far Cry mi to zatiaľ až tak nevadí, pretože trojku považujem za najlepší diel, ale spomínaný Assassin's Creed by nutne potreboval výraznejšie obmeny.
@Walome (01.12.2014 19:06): Tak to jsem měl nějakou čudnou verzi, v které jsem hodil maso, zvíře sežralo strážného či dva a ostatní neběželi k alarmu, jen byli více ostražití.

Ten útok orla byl zajímavej (sledovat jak se to stane civilistovi), ale po čase mě to začlo srát, bylo toho moc. A karma eventů taky, tím spíš že přicházely i v době kdy jsem měl dávno karmu na max. A útok orla na mě mohl taky přijít kdykoliv a sežral bar zdraví a půl, takže vždy nenávratně ubral.

Se save systémem jsem neměl zapamatováníhodný problém.

@M.a.t.t. (02.12.2014 10:14): Souhlas.
Inak čo mi príde zaujímavé - v poslednej dobe sa slepo nadáva napríklad na Bioware a ich údajný copy & paste. Lenže už nikto neargumentuje tým, že hoci ich Mass Effecty využívajú rovnaký engine, každý diel má iný špecifický vizuál a odlišný gameplay, rovnako to platí aj u série Dragon Age. Kdežto hoci Ubisoft uznávam, v poslednej dobe je je strašne cítiť, ako okato občas kopírujú osvedčené schémy, či už v sérii Assassin's Creed, alebo Far Cry. Štvorka je síce zábava, ale je fakt len prezlečená trojka.
@Garret (01.12.2014 22:27): Jojo, taky mě to poučilo. Prostě klasika - jsou "velké sejvy", které si hra pamatuje i po ukončení a pak checkpointy, které si pamatuje jen když hru nevypneš. Ovšem zase občas si to uložim někde v lese, s tím že po loadu mě to hodí na nejbližší stanoviště a přitom nahraju hru a jsem v tom lese... nechápu.
save bordel system je vubec nejvetsi slabinou hry (majici lvi podil na tom, ze vysledny zazitek z ucelenyho gameplaye na alien: isolation zdaleka nechyta)

savesystem v a:i byl sice asi prisny, ale clovek aspon presne vedel, na cem je

nejhorsi je, kdyz ztratis progres toho, co te fakt nebavi delat...

+ nektere mise jsou proste blbe, treba ta halucinogenni, kde je to hodne na sipy (ktere ve FC4 proste nejsou cool), dal jsem hru docasne na easy v ramci toho, abych ji neosral uplne, a mel vubec jeste chut jit dal, coz jsem snad jeste nikdy neudelal
nenapadají mě vhodná slova pro zdejší save system. připojím se k ženské, jdu do Alpha kempu asi půl hodiny, ten vymlátím, mám se přesunout do Beta kempu, tam to zabalím po dvou pokusech útoku a když loadnu, jsem zpět kdesi v baráku čtyři kilometry daleko a mám jít do Alpha kempu... to čirá demence v nejčistším slova smyslu. tohle je prostě Ubisoft.
Když hodíš maso a necháš s ním pár stráží vyvraždit, tak alarm nehrozí, ne? Tedy mě nikdy nenastal.
Tak dohrano, ale nejak sem to nepobral. Na YT je u obou koncu jeste rozprava s tim pro koho sem se ke konci rozhodl. Kde se tato scenka nachazi? Po end credits? Ja je urychlil, tak nevim zda sem neurychlil i tu scenku. Jde mi o scenku kdy Amita povolava deti na pole a Shabal popravi bojovniky Amity. Dalsi vec co mi nejde do hlavy, je proc Pagan Ajaovi ustoupil a prenechal mu Kyrat. On prece nebyl jeho otec ne? To udelal jen kvuli tomu, ze jeho matku miloval?
Ja jsem zase definoval Jesteruv kyratsky animalni paradox, ktery zni

"Vzacna jsou prave takova zvirata, ktera je potreba urychlene potkat z hlediska upgradovani vybavy"

+

"Cim mensi je potreba nejake zvire potkat, tim vetsi je pravdepodnost, ze k setkani dojde"

A ktera sniperka ve hre ma kurva ten tlumic?
@Bursoft (30.11.2014 16:23): Na orli, jen se schovat nebo zastřelit. A zvířata - já si vždycky obejdu lokaci, vyvraždim ty davy lišek nebo co to je kvérem s tlumičem nebo mečem a je to.

@Garret (30.11.2014 17:08): Jojo, hlavně AI nereaguje na překážky na silnici, což je v dnešní době hodně fail. Tedy jak kdy, ale lidi prostě zajedou.

Mimochodem těch zvířat je tam moc a asi všechna mají vzteklinu, protože se vás buď nebojí nebo útočí. Ve trojce mě to trochu zklamalo, ale tady už jsem s tím počítal. Ale v rámci gameplaye mě baví právě to, že nikdy nevíš co tě čeká.
Ve FC3 jsem z těch zvířat byl spíše otrávený. Ne, že by mi vadila obtížnost, ale bylo to přeplácané. Člověk utíká před psy od pointu, který chtěl zabrat, aby na sebe neupozornil a přiběhne ke dvoum tygrům (bílý a obyč), kteří právě rozcupovali buvola. A tohle se opakuje pořád na prvním ostrově. Původně jsem čekal, že tygr bude něco vzácného, ale na člověka to skáče každou čtvrt hoďku. U FC4 videí se bavím, ale vím, že až budu hrát, tak mi to poleze krkem.
pomohl jsem rebelům, blbečci začali oslavovat uprostřed silnice s střílet do vzduchu. jelo kolem auto, jednoho z nich sejmulo a ostatní jen tak smutně koukali. mezitím se přiřítil nosorožec a auto shodil ze skály, ostatní se do něj pustili a nosorožec je taky sešrotoval.

té "akce" na mapě je tady přespříliš, trochu se utrhli ze řetězu.
@Walome (30.11.2014 15:49): Mě ty zvířata serou při obsazování outpostů.. hraju stylem sniper - vyřadit alarm a pak z dálky kosit.. jenže když za mnou přiběhnou nějací posraní vlci, tak hned musím sapík a střílet jak oteklej.. toto se ve FC3 moc často nestávalo. Teď jsem si konečně odemknul sniperku, na kterou se dá přidělat tlumič, takže dám pár outpostů, aby mě nedetekovali (je to třeba na skill).

Jo, další věc.. jak se dá bránit orlům? Tady ty kundy mě serou nejvíc, páč člověk někde jde nebo něco hledá a najednou uslyší jenom ten jejich všískot a za sekundu už vás žerou.. takže opět taktika.. během sekundy zareagovat a začít střílet do vzduchu.. to mi nepřijde jako super taktika..
@ještěr (30.11.2014 12:50): To bylo i ve trojce, měl jsem nadupanou postavu a mnoho hodin hraní ještě před sebou.

To já si teď omylem otevřel jednu syringe, takže mi to furt nabízí nějaký blbosti, osobně sbírám zelený listy, na druhou stranu kupovat je asi začnu, protože mám peněz (tradičně) že nevím co s nima a peněženku plnou.

Jinak ano, teď jsem hodinu jel někam, aby mě po cestě vždy něco zastavilo, ale v tom je ta zábava :)

@Marty34 (30.11.2014 11:54): Mně padnul po dvou výbušnejch šípech, asi záleží kam ho trefíš.
Necraftim syringes znamena, ze do nich primarne neperu body a investuji do "cesty tygra", lecim se hezky ruco, a akorat pred misi sem tam nejakou koupim, kdyz mam hodne ringli (samozrejme ji pak vyplacam jeste 1000 m pred samotnou misi...)

Zvirata sou na outposty dobra, udelaji fajny rambajs a jeste po nich zustanou kuze. Alarm vetsinou spustim tak i tak, stealth me tu moc nebavi a hledat alarmovy cudliky taky ne. Docela rad mam ale to slezani vezi, kde je sice malo nepratel, ale zase tam tak spolehlive nefunguje respawn.

XP take neresim, stejne uz mam skoro vsechno odemceno sotva jsem vlez do severniho Kyratu.
Teď jsem dělal misi na skinování zvláštního zvířete. Měl jsem granátometem střílet ryby :D Tvl, fishing si člověk představí trochu jinak :D

Jinak brokovnici zkusím, potřebuju větší peněženku :D A "necraftím syringes" znamená, že si je nejspíš kupuje, taky to tak dělám, kytky jsem nesbíral ani ve FC3..
@ještěr (30.11.2014 01:57): Zvířata nepřivolávám, nedá mi to xp a hrozí alarm. Žoldáky jsem zatím nevyužil, ze stejného důvodu, já chci prostě z každýho zabitýho zmetka xp :) Co znamená "necraftím syringes", že se neuzdravuješ?
Jinak hard je v dnešní době jediná možnost jak hrát hry, aby ses u toho nedloubal nudou v nose :)
Mě to přijde místama těžký dostatečně. Hraju ale na hard, necraftím syringes a nehraju moc stealth. Málo používám Guns for Hire. V táborech severního Kyratu si slon už asi moc nelízne. První kempy byly vysloveně banální, většinou stačilo jen osvobodit, nebo přivolat zvíře. Jednou zvíře přiběhlo samo, kemp jsem vysvobodil zakempenej ani nevim jak.
@Bursoft (29.11.2014 23:31): Kulomety, granáty a raketomety, tak se loví nosorožci :D (možná pak i lukem až budeš mít toulec na max.)

Jojo, gapemlay si musíš ztížit sám, slon je vtipnej, onehdá mi zachránil prdel při přestřelce, sám od sebe zaútočil na vojáky co mě skoro sejmuli a rozházel jim káry všude možně. Vrtulník používám jen když jsem línej. Jde s něma vyletět i na rozhlasový věže, ale to je každýho věc, jak si to udělá.

On je tam dost kontrast mezi poměrně vážně braným hlavním příběhem a píčovinkama, co můžeš dělat a bugama - např. plavající slon a po něm přejíždějící loď, která slona odpinkne kdoví kam. Takže je to vlastně hlavně prdel.

Jojo, taky plnim pro holku, šak jasně :D
Tak jsem udělal pár misí, obsadil pár věží a pár poznámek. Vrtulníčky jsou sice hezký, ale hrozně zjednodušujou přesouvání na místa, člověka už to nenutí projíždět si mapu. Slon je totální OP killer a místo vykempenýho snipení s dragunovem jsem prostě celej outpost rozbil slonem, včetně záloh, který přijeli ve dvou autech. Sice je to super sranda, ale asi to taky zjednodušuje hru až moc. Nicméně zatím spokojenost, prostředí mi přijde zajímavější, než ve FC3, jinak je to copypaste gameplay. Mise samozřejmě dělám pro ženskou, je sexy jak sviňa :D

Btw. je nějakej zaručenej způsob, jak zabíjet nosorožce? Podařilo se mi vyskinovat jen jednoho a to proto, že jsem ho nahnal před pevnej kulomet a našil to do něj, ale klasický wepky mu moc nedělaj :D (naivně jsem se ho pokoušel poprvé killnout lukem, abych měl víc kůží.. no vysvětlil mi, že takto asi ne :D)
Jo, tys dokonce (jako jediný) nominoval soundtrack z FC3 jako jeden z tvých nej 10 soundtracků Walomečáku.

Ještěre, funguje navzdory opakování - těžká pravda, souhlasím. And jak bylo řečeno v jedné nejmenované hře:
"doing the same thing over and over again and expecting different results". Ale funguje to, baví nás to i když to bylo tak stejné. Co to o nás vypovídá? Nebráníme se nakonec podvědomě něčemu, co vlastně máme rádi?
@ještěr (28.11.2014 13:22): Já si právě myslím úplně to samý, mně ta trojka bavila i po dohrání, ale tam už nebylo co dělat. Tady je v menu restartovat outposty, snad je to to, co si myslím (možnost obsadit je znovu). FC 4 jsem si zatím moc neužil a mám regulérní absťák :)
Jsem uz ve hre natolik daleko, ze proste musim ocenit, jak cely ten masivni slepenec smysluplne funguje, a jak jede dal navzdory opravdu opakujicimu se schematu (vez-mise-outposty-nejake randomy). FC stira zanry, mohlo by byt vlastne nejlepsim sandbox RPGckem roku (s tim, ze casto hloupe dialogy proste jen nahrazuji cutsceny vicemene obycejne kvality). Navic internet doted resi, kolik to ma koncu, kde kdy lze rafinovane predem sejmout Pagana Mina apod. Neco se stalo asi spravne.

Vyjit takova hra pred 10 roky, tak autorum vsichni kolektivne urvou laskou ruky (dneska se spis resi, jak daleka nebo blizka je trojce). Moznosti ve hre jsou fakt masivni, a prijde mi ve vetsine opravdu propracovana a jiste slozita na development.
to hučení na mapě a v menu je jenom v pirátské verzi nebo i v originálu?
ten FOV je fakt dost divnej. na max. rybí oko a zbraň zůstane stejná. na min. nic není vidět.