@Walome (14.03.2016 11:32): Jak jsem psal už v komentáři, nebýt opravdu dobrého příběhu, tak to smažu a ani pes po tom neštěkne. Ono by bylo nejlepší celý gameplay nahrát, vyházet z něj mezihry a nudné pasáže, sestříhat to na hodinu a půl a je to parádní film :-)
Diskuze
@kurcatovium (komentář): jo, herně je to dost průměr. Hodně mi to připomíná The Last of Us - hra na prd, ale příběh super. A pak si vyber :)
@Vodny (komentář): Tím editem si přesně vystihl pocit, který sem po dohrání měl... Na jednu stranu sem si tu hru užíval... Prostředí, grafiku, ty malé detaily (pohyb rtů při komunikaci a to u všech členů týmu, lano po kterém sem slaňoval buduvu sem si nosil s sebou, navytáhl sem ho z kapsy jak v CoD, atd.). Na stranu druhou, když sem hru dohrál, měl sem radost, že už je konec... Byl sem v takovém tom stavu štěstí a zároveň frustrace z toho, co sem vlastně způsobil...
@John Mirra (17.10.2015 00:00): no protože na rozdíl od tichýho postupu musíš přijímat ráno a v GMDE stačí jedna dvě a seš tuhej. Já to teda hraju stealth, ale přišlo mi, že prostřílet by mohlo být náročnější - a rozhodně náročnější než v původní hře.
@John Mirra (17.10.2015 00:00): Tiez neviem co ma byt na tom tazsie.
GMDE som presiel na "Realistic" shootersky (aj ked nie absolutne, ale nikdy som nepouzil obusok/omracovac - max. crossbow).
Skor mi to pride akurat rychlejsie ale nie tazsie, hoci bez augmentu "regeneration" som to nikdy nehral.
@Sinister (16.10.2015 16:01): Eh, Bioshocky (vsetky 3) su predsa cista FPS nie? Co by to malo byt, adventura s prvkami FPS prvkami?
GMDE som presiel na "Realistic" shootersky (aj ked nie absolutne, ale nikdy som nepouzil obusok/omracovac - max. crossbow).
Skor mi to pride akurat rychlejsie ale nie tazsie, hoci bez augmentu "regeneration" som to nikdy nehral.
@Sinister (16.10.2015 16:01): Eh, Bioshocky (vsetky 3) su predsa cista FPS nie? Co by to malo byt, adventura s prvkami FPS prvkami?
@Walome (16.10.2015 18:22): Mně to teda nikdy moc nepřišlo :) Vystřílený jsem to měl většinou jedna dvě.
@John Mirra (16.10.2015 10:43): ale je to větší výzva
to je diskuze... Pokud se ve hře střílí a hráč taky, pak jde o střílečku... bože...
@Fatality (16.10.2015 09:11): Tak ti nevím, ale ani ten Bioshock bych mezi střílečky nepočítal... Half Life jo, to jo.
@John Mirra (16.10.2015 10:43): To rozhodně, ale možné to je :-D
@Korbitch (16.10.2015 10:03): Tak to třeba Bad Company 2 :) Ale je fakt, že Spec Ops má hodně kvalitní příběh, taky mě zaujal moc :)
@Korbitch (16.10.2015 10:03): Tak to třeba Bad Company 2 :) Ale je fakt, že Spec Ops má hodně kvalitní příběh, taky mě zaujal moc :)
@Fatality (16.10.2015 09:11): Hrát DE jako střílečku je kacířstvííííí :)
@Fatality (16.10.2015 09:11): Tak lépe řečeno - válečnou střílečku ;-)
@Korbitch (16.10.2015 08:50): A co Deus Ex, ty kacíři :) A pokud opravdu vyloženě střílečku, tak třeba Bioshock nebo Half-Life :)
Naprostý luxus, neznám střílečku s lepším příběhem. A ti grázli nechtějí pokračování...
https://www.youtube.com/watch?v=Kc6IMnVDsoc
https://www.youtube.com/watch?v=Kc6IMnVDsoc
@mazar1234 (02.10.2015 19:07): Jo jo, krásná zbraň pro úchyly. Jedinej způsob, jak se uchránit před uhořením bílým fosforem (nemluvě o jeho toxicitě) je uřezat zasaženou tkáň, protože voda podporuje jeho hoření a na vzduchu vzplane sám od sebe. Pak je ještě super zapíchávání hřebíků pod nehty a do očí, případně stažení z kůže. Škoda že to není ve více hrách :-P.
@Kwoky (02.10.2015 15:02): Jj, to je hodně povedená část (ve smyslu, co tím chtěli říct), taky jsem to tak měla.
@Bodkin (02.10.2015 17:38): Jj Tam bol asi najlepsi. Ale z dalsich hier co dokazam vymenovat z hlavy >
Soldier of Fortune 2 (rucny granat)
Deus Ex (WP raketa do raketometu)
Unreal 2 (sekundarny mod brokovnice striela pellets with WP)
Inac je to fakt slabota, pritom taka krasna zbran to je :-D.
Soldier of Fortune 2 (rucny granat)
Deus Ex (WP raketa do raketometu)
Unreal 2 (sekundarny mod brokovnice striela pellets with WP)
Inac je to fakt slabota, pritom taka krasna zbran to je :-D.
@mazar1234 (02.10.2015 16:05): Soldier of Fortune měl skvěle zpracovaný fosfor. Od té doby jsem to snad nikde jinde neviděl.
@Kwoky (02.10.2015 15:02): To bola predsa najlepšia pasáž hry, biely fosfor je moja obľúbená zbraň, škoda že je v hrách tak málo často používaný.
Zaujímavé video porovnávajúce použitie fosforových granátov vs HE granátov v útoku a v obrane.
Zaujímavé video porovnávajúce použitie fosforových granátov vs HE granátov v útoku a v obrane.
@Kwoky (02.10.2015 15:02): stalo se mi to samé
Teda řeknu vám, že z toho momentu uprostřed hry (bombardování fosforem) se mi udělalo solidně zle. Bombardoval jsem vojáky (to mi zase tak strašné nepřišlo), ale pak jsem kamerou najel nahoru, zmáčkl spoušť a v ten moment mi došlo, že "TY VOLE, TO JSOU CIVILOVÉ!!! Zastavit útok! KU**A, KU**A, KU**A!!!" ... BUM! Do konce hry jsem se s touhle chybou nedokázal vyrovnat a ovlivnila celý můj zážitek ze hry. Nakonec asi v pozitivním směru, ale fuj, pyšnej na sebe teda vůbec nejsem.
jj: Blair Witch, Matrix, Sesty smysl, Spec Ops the Line... :)
overhype skodi, tyhle veci maji prijit k cloveku na tajnacku
@Sinister (26.02.2015 01:31): Tak jakoby ten posledni zaber na tu vec, co nasli cestou, to me oslovilo.
overhype skodi, tyhle veci maji prijit k cloveku na tajnacku
@Sinister (26.02.2015 01:31): Tak jakoby ten posledni zaber na tu vec, co nasli cestou, to me oslovilo.
@Sinister (26.02.2015 04:19): Prosím tě a co všichni bláznili z toho, že Bruce Willis byl mrtvej? Vždyť to bylo trapný, každej že se na to mám podívat a ono to byla takováhle blbost.
@Kubulus (26.02.2015 01:40): Já s tím souhlasím. Mindblowing moment je těžko mindblowing, když víš, že přijde...
@Sinister (26.02.2015 01:31): Já už psal dříve, že Spec Ops se dostal do nezáviděníhodné situace. Jeho subverze nefunguje, když do hry vstoupíš s jejím očekáváním, respektive očekáváním něčeho, co to povýší nad pouhou střílečku.
@hvezdosvit (26.02.2015 01:10): Já osobně to rád vnímám tak, že prezentace je součástí vyprávění. Jestliže příběh měl být pastí na hráče, nevadí mi, že zvolil podobnou formu a tedy i děravost jako Call of Duty (typicky série Modern Warfare) - závěrečná message vyzněla jako orchestr.
Zamýšlený nebo ne, s výsledkem jsem hodně spokojen.
Zamýšlený nebo ne, s výsledkem jsem hodně spokojen.
I prisla na radu tahle mnou dlouho v knihovnicce vyhlizena hra. Tohle melo "byt jine", nez "vsechny ty hrozne patrioticke pateticke Americke strilecky"...
Krome toho, ze si nerad nasazuji kuzi nekoho, kdo ze sebe dela idiota... to jsme jako hraci vazne tak omezeni, ze budeme pribeh deravy jak sitko na pisek vynaset do nebes? Nebo se hrou snazili autori jenom rict, ze na svete jsou i gumy a gumou se muze stat kazdy, kdo zavre usi, oci a drzi spoust?
Fg to uz napsal za me.
Krome toho, ze si nerad nasazuji kuzi nekoho, kdo ze sebe dela idiota... to jsme jako hraci vazne tak omezeni, ze budeme pribeh deravy jak sitko na pisek vynaset do nebes? Nebo se hrou snazili autori jenom rict, ze na svete jsou i gumy a gumou se muze stat kazdy, kdo zavre usi, oci a drzi spoust?
Fg to uz napsal za me.
Spec Ops: The Line je na Steame za 3,99€. Keď už nič iné, tak už len to neokukané prostredie za to stojí :)
@Sinister (12.09.2014 20:22): Taky se mi to zdálo nějaký divný. Po některým restartu checkpointu totiž vojáci nezmizeli, ale jejich zbraně ano. V týhle sekvenci před koncem hry ale zmizelo po restartu checkpointu úplně všechno...
@Jirx (09.09.2014 17:07): Jen pro pořádek - moje Steam verze měla úplně stejnej problém. Párkrát jsem si musel dost máknout
Dobrý, tak jsem to dal. Potil jsem krev, ale vyšlo to. Pak jsem to několikrát musel zopakovat, protože jsem později stejně zdechl, ale nakonec jsem na tu taktiku přišel =)
@Jirx (08.09.2014 18:18): Nejspíš nějakej nepříjemnej bug... Zkus najít patch... Mě se to tedy nestalo ani jednou...
@Jirx (08.09.2014 18:18): to se mi nestalo, mě vždycky zbraně zůstaly
Řešil jste někdo problém, kdy po vaší smrti zmizí všichni padlí vojáci a jejich zbraně, a vy nemáte dostatek munice na to, abyste sundali heavyho? Jsem prostě v absolutně slepý uličce a fakt netušim, jak dál...
Tak oni jsou v té hře zmrdi tak docela všichni.
@John Mirra (29.08.2014 21:00): to jo, úplně mi z toho vyschlo v puse a vytvořil se mi z toho v krku "knedlík"
To byste pánové obešli nejsilnější motiv ve hře, od kterého se odvíjí víceméně vše ostatní. I když je škoda, že to autoři nějak nepořešili - jakože by si hráč myslel, jak autory nepřechcal, a přitom by nevědomky udělal nějaké jiné velké svinstvo :)
@Garret (29.08.2014 07:36): byl jsem na tom absolutne stejne, taky jsem to kropil co to slo, vedic ze presne tohle se deje, ale po 15-20 min jsem toho necha a proste ho pouzil a pak jsem byl hodne mrzuty, ze jsem nemohl jinac.
@Garret (29.08.2014 16:46): Jo, promiň, nezkontroloval jsem, že reaguješ na ten fosfor, ale předpokládal jsem, že na tu scénu s oběšencema. :)
@Fatality (29.08.2014 08:03): to si moc dobře nepřirovnal, já ten fosfor nechtěl použít vůbec. asi 10 minut jsem tam odstřeloval panáky, protože mi bylo jasné, že to jsou civilové. jenže panáci se furt respawnovali a celá situace tak bylo natvrdo naskryptovaná a jinak než bez fosforu neudělatelná. takže na tu tvoji druhou kolej s jedním dělníkem nemůžu odbočit...
@John Mirra (29.08.2014 11:44): jj :-D
@John Mirra (29.08.2014 11:44): Přesně tak, byl to zmetek, ale hra ti dala i možnost zachovat se lidsky a zastřelit ho (já na to nemám srdce tak jsme ho zastřelil a zbavil utrpení :D)
@kristmeister (29.08.2014 11:27): To byl, a věděl jsi to už v té chvíli - proto byla ta možnost nechat ho uhořet tak lákavá :)
@themacs (29.08.2014 10:13): aha, já myslel že se pak ukázalo, že to byl zm*d.
@kristmeister (29.08.2014 09:48): Mám dojem, že jo. Buď ho necháš uhořet nebo ho zbavíš trápení a střelíš ho. Jestli se nepletu.
@ViRus (29.08.2014 06:54): já jsem chtěl, ale tohle místo je zmíněno ve ctvrtce komentářů, tak jsem nedal.
a druhá věc, ten postarší chlápek jak ho pak zavalil kamion. Nějak mi utekly titulky a ani jsem neposlouchal. Tam taky bylo na výběr jestli ho zabít tou jednou kulkou? Já si nejdřív myslel, že chce ukončit trápení, tak jsem ho oddělal, ale pak mi došlo, že to asi nakonec bylo jinak.
a druhá věc, ten postarší chlápek jak ho pak zavalil kamion. Nějak mi utekly titulky a ani jsem neposlouchal. Tam taky bylo na výběr jestli ho zabít tou jednou kulkou? Já si nejdřív myslel, že chce ukončit trápení, tak jsem ho oddělal, ale pak mi došlo, že to asi nakonec bylo jinak.
@AiMLEzZz (29.08.2014 09:41): Samozřejmě se v tom můžeš pitvat a tím se vyhnout odpovědi, ale to není účelem těchto situací. Jde o teoretickou věc a v tomto případě záleží na tom, jak by ses zachoval.
@Fatality (29.08.2014 09:20): Ten příklad byl, abych tak řekl, dost podivný. Když necháme stranou, že strojvůdce nemá z vlaku kontrolu nad tím, na kterou kolej pojede, tak jsem si téměř jistý, že spíš začne brzdit, než ve zlomku vteřiny přemýšlet nad tím, jestli zabít pět nebo jednoho člověka. Navíc pokud by teoreticky měl kontrolu nad změnou směru vlaku, tak by musel být před vyhýbkou, což už je celkem dálka. A samozřejmě kdyby vlak jel tak rychle, že by nestačil zabrzdit, tak by ani prudce nezatáčel, protože by pravděpodobně vykolejil nebo se, v horším případě, převrátil. A to ani nezmiňuju o dělnících, kteří se vůbec nedívají, jestli jede vlak, a místo aby uskočili z kolejí, se navzájem hází pod kola.
Psychologii jsem nikdy neměl rád.
Psychologii jsem nikdy neměl rád.